עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. שלום לכולם. את המפרט שלי אפשר לראות למטה, ולכן אני אקפוץ לשאלה. היום עשיתי עידכון ביוס לגירסה האחרונה שיש (F8) בכל אופן גם לפני עשיתי (או בעצם הגעתי) לFSB של 200 והזכרונות היו על AUTO (וזה נתן לי BUS SPEED של 400) הכל טוב עד לפה. אבל אני חמדן ולכן אני רוצה לראות עוד לאן אני אגיע, וכאן מתחילות הבעיות: העלתי ל FSB 210 ואז הזכרונות עוברים את ה400 שזה בכלל לא בריא (גם אם אני שם אותם על AUTO וגם אם אני מזיז את האחוזים ידני) עדיין אין אופציה להעלות את הFSB ולהשאיר את הזכרונות על 400 אלא רק יותר או כמובן הרבה פחות (ממה שאני זוכר הקפיצה הכי קטנה למטה היתה משהו כמו 350 ) זה מוזר? מה אם ממליצים? בעייה שנייה גם אם אני שם את הזכרונות על בערך 350 ומעלה את הFSB ל210 שומר ויוצא, המערכת …

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. שלום לכולם, המפרט המלא שלי מופיע בצד ימין למי שמעוניין להציץ. כיום אני נמצא עם קירור מסוג מוגן 3, מתכון בזמן הקרוב להוסיף לו עוד מאורר. עומד כרגע על 4.0GHZ עם מתח של 1.48/1.5 לכל היותר. בבדיקות של שעה: במאמץ מלא אני נמצא על 60 - 62 מקסימום. במאמץ מלא (עם מזגן) אני יושב בצורה דיי נוחה על 55 מעלות! המארז שלי לא מסוג המארזים שהיצרן חשב בצורה טובה על זרימת האוויר - אבל אני חיי עם זה. הוספתי מספר מאוררים ואפילו עשיתי סוג של "קומבינה" לעוד מאורר וסה"כ אני חושב שזה תורם דיי טוב. השאלות: 1: לגבי הOC אני ישמח לשמוע דעות - אם זה לגבי המעלות או אם זה לגבי המתח. 2: היצרן מצהיר על חום מקסימלי של עד 62 מעלות. עד כמה באמת מבלי לגרום לו נזק אני יכול להמשיך? 3: הצ'פסט שלי ללא מזגן ובזמן…

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. קראתי באשכול מסויים, שP5B דלוקס למשל לא יכול לעבור את ה-370 באס אם לא מגדירים לו את התזמוני זכרונות ידנית. יש לי DFI אינפיניטי 975X ואני לא מצליח לשבור את ה-360FSB, יכול להיות שזה בשל העובדה שאני מגדיר את הזכרונות כAUTO בכל הפרמטרים חוץ מהחלק של היחס שאותו אני שם על DDR-400 בכדי למנוע מצב שהזיכרון הוא המגביל? עוד שאלה, יש לי זיכרון TWINMOS 667MHZ 5-5-5-15, אם אני מגדיר לו תזמונים ידנית, על כמה כדאי לי לקבע אותו? אני מניח שצריך תזמונים גבוהים יותר מהסטוק בכדי למנוע אפשרות שהם מגבילים, אבל אשמח לתשובה יותר רצינית ממישהו שמבין יותר ממני. שאלה אחרונה, האם יש סיכוי שהמעבד שלי דורש יותר מ-1.40V כדי לעבור POST ב-370FSB? נשמע לי קצת הזוי, אבל בכל זאת? תודה מראש לעוזרים!

    • 21 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by IRONMAN153,

    חבר'ה אולי זאת בעיה לי אבל אני לא מצליח להבין איך עושים OC במחשב החדש שלי.. קראתי ת'מדבריכים אבל נראה שהם מסובכים מדי בשבילי ולא ממש בא לי לשרוף משהו בטעות אשמח אם מישהו יוכל להביר לי בקצרה אני לא מחפש OC רציני.. משהו ממש פשוט שלא יתחמם יותר מדי יש לי מעבד Q9400 לוח GA-EP43-D3S זכונות G.SKILL CL4-4-4-12 900 HZ ספק SEASONIC 400W תודה

    • 17 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. שלום. האם יש תוכנה או איזה אפליקציה בווינודס 7 ששולטת על מהירות המאוורר ? שאני אוכל לכוון אותו למשל באחוזים 0-100 כמה אני רוצה שיקרר?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  6. Started by fuckzone,

    השם אני יכול להסיר את החלק התחתן המרובע במאורר בצורה כול שהיא? :'( (אל תשאלו אותי למה מתי שאני אסיים את הפרויקט אתם תיראו

    • 23 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by davis5,

    יש לי מארז של Thermaltake עם מאוור אחורי שמוצאי אוויר יש הכנה מקדימה למאוור נוסף השאלה אם כדאי לקנות מאוורר 120 של Thermaltake או חברה אחרת וכמה זה יעזור באמת להורדת טמפ?

    • 19 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by MeTaL_SnAkE,

    שלום, אני דיי חדש בכל העסק של הOC ולא ממש יודע כיצד לעשות זאת.. אני רק יודע שעושים זאת דרך BIOS... המעבד שלי הוא Intel Core Duo 2.8, ידוע לי גם שצריך לפניזה קירור טוב יחסית ואני לא חושב שיש לי ממש בעיה עם זה: -ספק 600W, אומנם ג'נרי (אני חושב?) אבל דיי טוב של חברת TrendSonic. -זיכרון 4GB. -קניתי מארז Gigabyte Sumo עם מאוורר קדמי ואחורי, בנוסף קניתי מאוורר למעבד Gigabyte Volar... בכל אופן, אני צריך בבקשה מדריך מפורט צעד אחר צעד כיצד ואיך לשנות דברים בBIOS, באילו תוכנות להשתמש וכיצד להיזהר... הלוח אם שלי הוא Gigabyte G31M-ES2L. אחת הסיבות היותר עיקריות שאני רוצה לעשות את הOC היא בגלל שאני קונה כרטיס מסך חזק מאוד Asus HD5850 1GB ואני רוצה שהכרטיס מסך ינצל יותר כי הוא יכול, במ…

  9. Started by JezpeRR,

    אז ככה יש לי (תחזיקו חזק) Gforce 4 mx440 וכן אני יודע שאתם יכולים עכשיו 7 דפים ללכלך עליו חחח קיצר לעניין... התחלתי OC עכשיו הסטוק הוא 270\400 העלתי ל- 325\500 קיבלתי שיפור של 486 נק ב3dmark 01 מ-4815 ל-5301 עכשיו שהעלתי עוד קצת לבערך 340\520 היו לי נק' מוזרות כאלה ששיחקתי במחשב ב-קאונטר סטרייק...וכל מיני דברים מוזרים...עכשיו אני מניח שזה ארטיפקטים! אז אני רוצה להבין מה מגביל אותי? אני יכול להמשיך עם קירור? אני חייב לציין שהכרטיס לא היה לוהט...חמים כזה...ב3DMARK הוא התחמם יותר ולא היה כלום!

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by mafyoner,

    דרך התוכנה של הדרייבר זה כול הזמן על 68 ובEVEREST זה לא מזהה את הכרטיס ולא מראה טמפ למה זה? איך אני יכול ליבדוק?

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. אני מתכנן לקנות את המעבד הנל עם לוח אם של גיגהבייט p31 ככל הנראה ומעונין לבצע אוברקלוק בינוני ומעלה. למאוורר אני מוכן להשקיע עד 120. כמו כן, אני מעונין במארז איכותי ללא ספק,שיהיה קריר,נוח,איכותי ויפה..רצוי כהה (: תקציב למארז עד 300 שח. את שני הרכיבים אני קונה מksp. אלפי תודות!

    • 20 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by Vatos-Locos,

    http://www.zalman.co.kr/usa/product/view.asp?idx=198

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by le cat,

    אז החלטתי לשוטט קצת ברשת ולראות יצירות מטריפות ומשונות של אנשים... כנסו לגלריה המדהימה של ModdingZone... : מממ... ומה דעתכם על ה"מודינג" :AR15: הזה?! ;D

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by HiTRuN,

    שלום חברים , אני רוצה לדעת מה אני יכל לעשות כדי לקרר עוד יותר את המחשב. אני לא יודע בדיוק איזה מאווררים יש לי במחשב , אני לא הרכבתי את המחשב קניתי אותו מוכן. מה שיש לי כרגע , נלך לפי התמונה (למטה) + הוספתי תמונה מ - SpeedFun המראה את ה - RPM 1 - קירור למעבד . 2 - מאוורר מוציא אוויר 3 - מאוורר מכניס אוויר 4 - מאוורר דלת גדול מכניס אוויר 5 - מאוורר אחורי מוציא אוויר תמונה - http://ufu.co.il/files/f8dfxl74w9vxvu8ku1g5.png תמונה SpeedFun - http://ufu.co.il/files/amnmycbcclz98t90g1r8.png המפרט שלי ATI Radeon 5850 TOXIC Intel Core 2 Duo CPU E8500 @ 3.16GHz @ 3166MHz ZEROTHERM NIRVANA NV120 PREMIUM - קירור. G.SKILL DDR2 4096MB 900MHZ CL4 PI-BLACK CoolerMaster …

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. היי, יש לי מחשב ישן עם מפרט כלהלן. אני יודע שלוח האם הוא יחסית Low-end, אבל בהתחשב במעבד ובקירור, לכמה אחוז המהרה אפשר לצפות ? תודה. CPU: Pentium D 805 SmithField 2.66 MHz CPU Cooling: Arctic Cooling Freezer 7 Pro MoBo: MSI MS-7173 RAM: Ceon 2x512MB DR2 667MHz Display Adapter: Nvidia GeForce 8400 GS

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  16. Started by Or Banay,

    פתחתי פוסט שאני מחפש מארז חדש למערכת בת חצי שנה ,בנוסף צריך המלצה ל2 מאווררים 120 עם לד אדום / לבן איכותיים ושקטים אבל לא ב150 שקל לאחד כמו קורסאייר ,איזה אפשרויות יש ?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. איזה קירור יותר טוב למעבד CoolerMaster Hyper TX3 - I5 או Scyth Shuriken Rev B? אני רוצה שהקירור יקרר כמה שיותר טוב ושיהיה כמה שיותר שקט, יכול להיות שבעתיד אני יעשה OC קטן לאיזור ה3Ghz, אז איזה קירור אתם אומרים שיותר טוב?

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by lmlm,

    יש ברשותי כרטיס X1800GTO של ספיר עם קירור סטוק. חוץ מזה שהוא רועש(הקירור) הליבה מאוד חמה,ואני מפחד לעשות OC. לפעמים זה גם יוצא לי בפיתאומיות מ BF2, יש מצב לחימום יתר? תמונה: מדובר פה על מצב מנוחה

    • 29 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. היי. נראה שרוב ה Heatsinks מוגבלים לגובה מסוים. האם זה בגלל מגבלות מארז או שמעבר לאורך מסוים פיזור החום מאבד מהאפקטיביות שלו? מה לגבי שימוש ביריעות נחושת לקירור? אפשר לקנות יריעות נחושת לחתוך אותם בצורה הרצויה, להצמיד אותן ל Heatsink כלשהו או מה שזה לא יהיה, ולתת להן לצאת מהמארז דרך, נגיד, חריץ במארז. שתיי האגורות שלי. אני מאוד חדש בעסק וודאי כבר התעסקו ברעיון הזה, כך שאשמח לקבל גם קישורים.

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by uzana2004,

    שבוע טוב.... ה6800LE שלי חם יחסית(74-80C) במאמץ,לאחר פתיחת צינורת... הכרטיס היה חם גם לפני שפתחתי צינורות... השאלה שלי היא ככה: איך אני מקרר את הכרטיס בצורה הטובה ביותר(מבלי לעבור את ב-200 ש"ח)...

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by xyples,

    שלום רציתי לדעת באילו חנויות אני יכול לרכוש לדים (קרוב לרעננה וגם רחוק) תודה מראש

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by Blabber,

    אז ככה,התחדשתי בAccelero pro, אחרי הסיבוך של ההרכבה(ההיטסינקים האלה טורדניים בטירוף) התוצאות די מדהימות, הכרטיס לא עבר 44 מעלות בבדיקת מאמץ עם ליבה על 770. כרגע לא עובר 36 במאמץ עם ליבה על 700 וזכרון על 1035. השאלה שלי היא כזו: כאשר אני ממשיך בOC מתחילים פריזים במשחקים, מה שמוזר שהטמפ' מצויינות,לא עוברות את ה 45(גם של הזכרון) אבל מופיעים ארטיפקטים\פריזים. האם הבעיה היא במגבלה של הכרטיס או שצריך לעשות לו פלאש לביוס ווולט מוד?

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by ALE-XtaZi,

    2 דברים אחרי ניסיונות רבים הצלחתי לעשות את האובר-קלוק שינויים רבים אין או שיש ואני לא שמתי לב כנ"ל גם מבחינת התחמממות 54-58 מעלות של הליבה שזה נראה לי נורמטיבי צירפתי את התמונה של הנתונים שהעלתי מה דעתכם העם הוא עכשיו שווה לביצועיים של גירסת GT? [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 22 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by Nitro,

    שלום לכולם, יש לי מעבד p4 1.5 GHz ולוח אם asus p4t עם בעיה קטנה : socket 423 אני רוצה לעשות לו oc ל2 ג'יגה הרץ אבל אני לא מוצא קירור שמתאים לסוקט שיש לי . הטמפ' של המעבד עומדת על 50-52 מעלות שזה מאוד גבוה !! יש לציין כי אם אני מפרק את המארז הטמפ' יורדת . המלצות למאווררים מתאימים לסוקט 423 תתקבלנה בברכה

    • 21 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by yoav9,

    יש לי שני מאווררים שמונים מ"M שרואים אותם והם שחורים, עכשיו אני מעוניין להפוך אותם לצבעוניים. יענטו עם אור וכו וכו עכשיו ברור שיש לדים וכל השטויות האלה, אבל איפה אני יכול למצוא וכמה זה עולה ובכלל האם זה פרקטי עם מאווררים שהם לא שקופים (אני בטוח שכן אבל בכל זאת)

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים