עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by com,

    אוברקלוק רצחני לסלרון טוטאלין 1000. (אני מעדיף שתקנה 1200 ) מעלים את הסלרון ל150 בבאס והכל מתגלה כיציב. עליו יושב בגאוה ולקנו 7 WCPUID כמה בנצים לסלרון המווהר, והלא ממוהר. מטורף משהו, אחלה "וליו" אחלה ביצועים!

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. חג שמח, יש לי כרטיס מסך HD4870 של חברת GIGABYTE הכרטיס עצמו הוא דגם הרפרנס של ATI אתמול הוא לפתע התחיל להרעיש פירקתי את הקירור, ניקיתי אותו יסודי (לפסח ) וגם את המאורר (היה בוא מלא אבק) אבל משום מה הוא ממשיך להרעיש. מדובר על המאורר הזה http://kirma.co.il/IMG_0020.JPG יש אפשרות להחליף רק את המאורר ? אפילו מ eBay או שמומלץ להחליף את כל הקירור ? (מוכן להשקיע בסביבות ה 100 שקל) עריכה: זה הרעש, אבל הוא הרבה פחות רועש במציאות

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. את הדבר השקוף הזה קצת גמיש שמשתמשים בו להכנת glow pad??? אני צריך כזה דחוף !!!

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by ariel24233,

    זה לוח אחד http://www.bernard.co.il/product.asp?productid=262 וזה השני http://www.pcdepot.co.il/sale.asp?pid=88&salenum= ואם בכלל אפשר לעשות אוברקלוק לשני כי הבנתי שאי אפשר. ודבר שני שרציתי לשאול שאני עושה אוברקלוק אז אני מעלה את ה fsb של הלוח או את המגה הרץ של המעבד עד למהירות (fsb) שבה הלוח תומך? כי קראתי הרבה מדריכים ולא הבנתי אז אני אשמח אם תענו לי על זה פה..

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by ToyMan,

    היי, יש לי 2 כרטיסי מסך שמחוברים בCROSS FIRE בגרסא: XFX: AMD Radeon HD6870 Dual Fan Edition זאת הגרסא הרגילה עם הקירור של הBlack Edition: http://techreport.com/r.x/geforce-gtx-560ti/xfx-card.jpg אותו קירור בדיוק. עכשיו לקראת משחקים חדשים אני רוצה לעשות לו OC דרך הAmd Overide זאת פעם ראשונה שאני מנסה לעשות OC אז כמה שאלות: עד איזה טמפרטורה הכרטיס מסך נחשב "ליציב" ושלא יתחיל לההרס? איזה תוכנה מומלצת לבדיקת מאמץ ואיך משתמשים בה? למי שהתנסה עם הכרטיסים האלו בOC: יש לכם GPU Cloack ו Memmory Clock מומלצים?... כרגע הGPU CLOACK שלי הוא mhz905 והCloack Memory הוא 1050mhz (ככה זה בא, ללא OC.) איזו מהירות לא כדאי לי לנסות לעבור?.. אם משנה הספק כוח אז הוא Antec Truepow…

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by zoyaniv,

    הזמנתי מערכת חדשה, לא יהיה אוברקלוק או חום קיצוני, המעבד יהיה i5 8500 כרטיס מסך כרגע 660ti 16 ג'יגה זיכרון על לוח מבוסס h370. הזמנתי את הארקטיק קולר 12, עכשיו אני מתבלט אולי לקחת במקום זה קירור מים בסיסי למעבד, חשבתי על המרקורי 120 של אנטק במארז 400c של קןרסאייר. איך הקירור מים הזה ובכללי קירורי מים מבחינת אמינות? מים ואלקטרוניקה לא הולכים טוב יחד, לכן תקלה בקירור שנוזל יכולה להיות הריסת המערכת. איך מנקים את הרדיאטור אם צריך? אחד השיקולים שלי להימנע מקירור אוויר זה פחות התעסקות עם אבק וכו'.

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. מה טוב,שקט, ומקרר טוב? 1.Thermaltake Contac 29 CPU Cooler - 120mm Fan 2.Arctic-Cooling Freezer 7 Pro

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by Walter Samuel,

    שלום לכולם, יש לי את הeVGA 7800GT 256MB עם קירור סטוק ומהירויות סטוק והוא יושב על 80 מעלות בערך במאמץ של 10 דקות בATI Tool artifact scan. הדברים שניסיתי לעשות ע"מ לשפר את המצב, ולא עבדו: *דרייברים שונים - כולל הבטא האחרון. *ניסיון לניקוי הכרטיס מאבק ע"י רוח (אחרי הוצאתו מהמארז) + ניקוי המארז והמאווררים של המארז מאבק. *הפעלת המאווררים של המארז על MAX. *המאוורר של הכרטיס מסך עובד כמו שצריך, אין עליו אבק והוא מסתובב. יש לי מארז Thermaltake Soprano שבו יש מאוורר 120MM מקדימה שמכניס, מאוורר 120MM מאחורה שמוציא, ומאוורר 92MM בדלת שמכניס. הכבלים במארז מסודרים בצורה טוב ואין הפרעה למעבר של האוויר. אשמח לעזרה ותודה רבה לעוזרים :-*

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by jangelboy,

    שלום פעם ראשונה שאני מתכוון לעשות OC קראתי את מדריך להמהרת כרטיס המסך קראתי בפורום ויש לי כמה שאלות לפני שאני מתחיל כרטיס המסך שלי הוא HD 4770 של POWERCOLOR מספר דגם AX4770 512MD5-P הקירור של הכרטיס מסך הוא הקירור הרגיל שבא איתו ספק enermax modu82+ 425w שאר המפרט נמצא במפרט שלי בצד 1. מה הם הטמפ' המומלצות לכרטיס שלי במאמץ ובמנוחה ? איזה טמפ אסור לי להגיע אליה? בקשר לדריברים האם אחרי שאני עושה OC אני ממשיך לעדכן את הדריברים רגיל או שצריך להחזיר את המהירויות להגדרות מקוריות? או שאסור לעדכן דריברים אחרי OC ? 2. כמה נקודות OC יכול להוסיף לי לבדיקה של 3DMARK06 (בבדיקה האחרונה 10310 סביר ?) האם אני יכול לעשות OC מבחינת הספק ? בתוכנה של ATI ה CATALYST CONTROL CENTER בקטגוריה …

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. ואם אפשר קישור אני ישמח......והסבר קטן איך להפעיל ולדעת שהמחשב יציב תודה

    • 19 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. מה המצב אנשים ?.. אז ככה ... יש לי כ.מ x1950 Pro 512 של Sapphire עם מאוורר סטוק והטמפרטורה שלו במנוחה היא 52 בערך וכשאני נגיד נכנס לשחק ב - Crysis MP Beta אחרי כ - 10 דקות זה קופץ לי ל - 62-64 ... זה נורמלי ?.. יש לי קירור די טוב במארז כולל גוף קירור למעבד + 2 מאווררים של 120 ... האם ניתן להאיץ את המהירות של המאוורר של הכ.מ ואם כן המאוורר לא יכול להתקלקל או להשרף ?.. ועם איזה תוכנה עושים את זה ?.. תודה מראש, משה

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by gggilad13,

    האם הקרור של FOXCONN לAMD 64 הוא טוב?

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. חברים יקרים! אני פותח ת'רד זה (באישור כמובן) כדי שאתם הגולשים תוכלו לשאול שאלות על כל מה שקשור בצגי LCD (למודינג). תוכלו לשאול כל שאלה על בעיה שנתקלתם בה ולא הצלחתם לפתור אותה, שאלות טובות שאתם כבר יודעים את התשובה עליהם, ושאלות על דברים שברצונכם לדעת.. אני מודיע מראש, שכל שאלה שלא תהיה קשורה לנושא או כל תגובה שתסטה מהנושא תימחק ע"י המנהלים מידית.. וכמובן שתשובה עליה לא תתקבל. אני מבקש לרשום רק שאלות, ואפילו אם יש אנשים שיודעים תשובה לשאלה מסויימת שלא יענו עליה, כל המטרה בת'רד זה היא לאסוף שאלות שיופיעו יחד עם תשובות (שאני ומי שעוזר לי נענה) ב-FAQ (frequently-asked questions( העתידי על LCD שיפתח בקרוב. בקשה שנייה- כל מי שמכיר תוכנות לשליטה על צגי LCD מוזמן לרשום את שמם בת…

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by Kalen,

    חג שמח באוקטובר שנה שעברה קניתי מעבד E6300 עם GB-P965-S3. מאז ועד עכשיו, עבדתי על 3150Mhz, יציב לחלוטין. הגעתי גם ל 3400+, אבל לא בדקתי יציבות, מכיון ש 3150Mhz סיפק אותי לבינתיים. כל זה עם מאוורר סטוק. לפני מספר ימים החלפתי את המעבר ל E6320, ומייד נתקעתי ב 3050Mhz. יותר Voltage לא עוזר. לפני השינוי עדכנתי את ה bios ל F9 מ F8. כרגע אני עובד על 3050, וניראה יציב, אבל לא בדקתי יותר מדי. לא השתמשתי באותו מאוורר וצלעות, אלא בחדש מאותו סוג. שמתי לב המעבד החדש עובד קר יותר, גם אם לקחת בחשבון את ה OC הנמוך יותר. לעוד מישהו יש נסיון לא טוב עם ה 6320 ? או שפשוט היה לי מזל רע? אשמח לשמוע התנסויות נוספות. אני שואל מכיון שאני יכול להחליף חזרה למעבד האורגינלי, או לנסות E6320 נוסף.

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. מפרט: E8400+Tuniq Gigabyte 3D Aurora Liberty 400W Gigabyte 8800GT Turbo Force (Zalman/Gigabyte Cooling) GA P35 DS3L איך? *אגב אין לי שום תוספות מיוחדות המחשב במצב רגיל . [attachment deleted by admin]

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by simonsix,

    ניתן לבצע במעבד כזה אוברקלוק? אם כן אז איך, בתודה מראש.

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by Jabberwock,

    שלום ותודה לכל העוזרים. אז ככה: בבעלותי 2 זיכרונות קינגסטון מהדגם: Kingston 2GB DDR3 1333MHz CL9 1.5V וברצוני להמהיר אותם ל-1440MHz. רק אני צריך לדעת עד כמה אני יכול ומומלץ להעלות להם את המתח.

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by L.a,

    כמו שאני מבין , הלוח שלי פוטנציאל ענק לאוברקלוקינג, מה אתם אומרים, כמה אני יכול להרים את ההרצים במעבד שלי , והאם אני ארגיש שינו ממש במשחקים וכו'? או שסתם זה יהיה ליופי ולעוד 3-2 3DMARKS

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by Ben-Dor,

    אני טיפוס של שקט אני צריך משהו שלא עושה הרבה רעש אני פשוט שומע הרבה שירים וסרטים אז רציתי בבקשה המלצה על כמה מאוררים לא רועשים ועד כמה זה נחשב לא רועש? כמה Db?

  20. Started by UVnet,

    בעצם זאת שאלה כפולה אני קונה Core 2 Duo 6300 Abit AB9 GeIL Ultra 2x1GB PC2 6400 CL4 ו Sunbeam Tuniq כמה אני יכול להגיע לדעתכם? ובכלל קניה טובה?

    • 19 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by eladrevach,

    המעבד שלי i5-750 באוברקלוק של 3.6 במנוחה הוא על 37 מעלות במאמץ של שעה occt הוא מגיע ל65 הטמפרטורות סבירות?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. שלום לכולם אז נתחיל: 1. אני רוצה להחליף את המאווררי מארז שיש לי כעת, במטרה להפוך את המחשב לשקט יותר. אני יודע שזה לא שינוי הכי משמעותי, כי יש גם שינויים כמו החלפת הספק לשקט יותר, והחלפת המארז עצמו. אבל בכל זאת.. אז כרגע יש לי 2 מאווררים של 120, ואחד צדדי של 80. עשיתי חיפוש קטן והחשבתי כמה גורמים כמו השקט מול המהירות של המאוורר והכוח דחיפת אויר שלו, ומצאתי כמה דברים: א) זה מה שהכי הלהיב אותי : http://www.comp-il.co.il/Product.asp?Pid=A2329&Cat2Cat1ID=1421&Cat2ID=1698&aff=Zap ב) זה גם- http://www.comp-il.co.il/Product.asp?Pid=TTA2330&Cat2Cat1ID=1421&Cat2ID=1698&aff=Zap ג) וזה בשביל 80- http://www.directron.com/papst8cm.html ***לגבי ב, אז המאוו…

    • 17 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. שלום חברים, ברשותי מחשב לי המפרט הכתוב בחתימה. מערכת הקירור שלי היא מבוססת מים (מערכת סגורה) ועד היום לא היתה שום בעיה. לאחרונה המחשב ללא הודעה מוקדמת נכבה באופן פתאומי ללא שום התראה. הבוקר, החלטתי לבדוק את מצב החום של ה-CPU וגילתי שהוא מגיע ל-100 מעלות ללא שום מאמץ מיוחד (מצב סרק) כמובן שהוא מגיע ל-100 וקורס. (כל זאת אחרי כ-7 דקות מקסימום) אגב, הרדיאטור של המערכת וכל הצנרת דיי קרירים שהוא מגיע ל-100 . מה עושים? מאיפה מתחילים? תודה לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by nesber,

    הזמנתי AMD 64 BIT 3000. אני לא מתכוון לעשות אוברקלוק. האם הקירור שבא עם המעבד צריך להספיק? אציין שה"תנאים" של המעבד מסביב יהיו טובים: מארז LANFIRE של TT.

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. המחשב נקנה ב-2015 mobo: Gigabyte GA-Z170X-Gaming 7 cpu: Intel i7-6700K Fractal Design Define R5 Black Fractal Design water Cooling Kelvin S36 אתמול בערב, לאחר שמשחק התחיל לקרטע, פתחתי תוכנה לבדיקת טמפרטורות וגיליתי שהמעבד עובד על 100 מעלות. מיד כיביתי את המחשב. הערב פתחתי את המחשב, החלפתי משחה טרמית. נכנסתי לביוס והטמפרטורה טיפסה לאט עד שהגיעה ל-80 מעלות. כיביתי את המחשב. האם המים במערכת הסגורה יכולה להתאדות ? מבקש המלצה למאוורר שיוכל להיכנס במארז (קירור אוויר). למיטב הבנתי מדובר בתושבת 1151. אין רגישות למחיר, מעוניין במוצר הכי טוב. תודה רבה

דיונים חדשים בפורומים