עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by The Ball,

    אז ככה יש לחבר שלי מאורר 120 מ"מ ואין לו מושג איך הוא אמור להניח את המאורר בעיקרון הוא רוצה לעשות חור בדלת אבל הוא כנראה פוחד או משהו והוא לא עשה בסוף =\ אז מישהו יכול להסביר איך אמורים לעשות, או אולי יש איזה מישהו שעושה את זה? יש אולי אלטרנטיבה אחרת? תודה לכל העוזרים..

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by captaincaveman,

    אז יש לי משהו כמו 33-34 מאווררים. כולם עובדים, אבל מג׳וייפים ברמות. חצי 140 וחצי 120. כולם עם חיבור שלושה פינים. לבנים. אני מעדיף לתת (בערך, מיד אסביר) אותם למישהו שמעוניין בהם במקום לזרוק אותם. מה זה לתת בערך? אני לא רוצה כסף עבורם, אבל כן רוצה שמי שלוקח אותם יתרום 200 ש״ח לעמותה לבחירתי. וכדי להרגיע (או לא, תלוי בכם)ֿ, מדובר בעמותה למען בעלי חיים. אלה התנאים שלי, מקווה שלא עברתי על אף חוק של הפורום

  3. Started by Wolwali,

    שלום, התחלתי להתקין Arctic Freezer 7 rev 2 על לוח GA-Z170-D3H במחשב חדש (פעם ראשונה שאני בונה). אחרי ששמתי את הבסיס, קיבעתי אותו עם זוגות הפינים (הבז' והמרחיב השחור) והנחתי עליו את הגוף גיליתי שהבסיס סימטרי רק לכיוון אחד, מה שאומר שאני יכול לכוון את המאוורר למעלה או למטה אבל לא קדימה או אחורה (לכיוון יציאת האוויר מהמארז). לכאורה הפתרון פשוט - להוריד את הגוף, לפרק את הבסיס ולהתקין הכל מחדש בסיבוב של 90 מעלות. רק מה? בניגוד למה שקראתי על גופי קירור אחרים, ב-AF7 הפינים לא כוללים הברגה ונראה כאילו הם בפנים כדי להישאר. ראיתי באינטרנט שמישהו הצליח להוציא אותם ללא בעיות אבל לי זה לא הלך ואני חושש שאם אפעיל עליהם יותר כוח ממה שכבר ניסיתי הם לא יהיו שמישים …

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by yonni,

    עשיתי כמה בדיקות לפני שאני חושב אפילו על OC, ונתקלתי בבעיות, יש לי כמה שאלות ולכן אני אתחיל למספר כי זה הכי נח לכולם... מראש אני מודה למי שימצא את הסבלנות לענול על חלק או על כולם...: 1 .האם SYSTEM FAN, זה המאוורר של המארז? 2. איך נקרא המאוורר על לוח האם? 3. התוכנה FAN SPEED, מראה כי FAN 03 לא מסתובב 0 RPM.....למרות שמבלי לדעת את זהות המאוררים זיהיתי שלושה עובדים בתוך המחשב: מעבד, לווח אם ומארז וכולם עובדים... 4. כמו כן בזמן בדיקת מאמץ עם PRIME95, המעבד עבד על 51% ותוכנת FAN SPEED הצביעה על טמפרטורות מטורפות: TEMP 3:77C TEMP1: 25C TEMP2:111C אני יודע שזה לא הגיוני כי הגדרתי בBIOS שיתריע כאשר טמפ המעבד עולה על 60...למרות שבזמן רגיל ללא מאמץ, SPEEDFAN נ…

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. שלום, התחדשתי ב-define R4 שמגיע עם שני מאווררים. אני רוצה להוסיף לו את אחד המאווררים מהמארז הקודם שלי, אבל אני לא יודע מי מהם עדיף. הקריטריון המרכזי הוא שקט. אני מצרף תמונה של המאווררים, אשמח לדירוגם לפי איכות/רעש. תודה מראש!

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by n00kie,

    למי שלא שראה את הפוסט הקודם שלי, אני עם e5200@3 ghz 4 gb ram ddr2 800 hd 5750 @ 750/1210 הטמפ' שלי יחסית נמוכה מאוד במשחקים בE5200 בלי להעלות מתחים, אז חשבתי לתת OC יותר גבוה למעבד. השאלה שלי זה אם PCI EXPRESS FREQUENCY לא מופיע ואין לי אופציה לנעול אותו על 100, האם הוא נעול אוטומטית? כי אני לא רוצה שיעלה עם הOC וישרוף לי תכרטיס :< תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. שלום איך לדעת אם הכרטיס מסך לא התחמם יותר מדי ? הטמפרטורה שלו אחרי שעתיים 82 מעלות יש לי מארז של SETTO 1000 נדמה לי מאוורר גדול אחד האם זה מספיק ? המשחק מתחיל לקרטע ובנגיעה במארז מורגש חום כמו לגעת בקומקום פלסטיק ממש לפני שהמים רותחים זה התאור שאני יכול לתת המחשב בן שבועיים האם זה תקין ? תודה

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. שלום, יש לי מאוורר שיש לו רק חיבור ישיר לספק כח, אני רוצה לחבר אליו חיבור ללוח אם, איך אני עושה את זה? ולגבי חלקים, יש לי חיבור מיותר של מאוורר-לוח אם. חג שמח

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. יתכן גם תקציב ל bt מי שלא יודע יש לי מעבדnortwood 2.666 יותר מידי חם!! 58 במאמץ בלי oc אז האם כדי לקנות מאוררים או לקנות קירור למעבד? אני מעדיף קירור אוניורסלי[לא יודע איך רושמים] כמו ה bt שתומך בהרבה סוקטים

    • 19 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. בזמן האחרון הייתה מעט אכזה ממספר שבועות בהם מעבדי venice 3000,3200... הפגינו יכולות אובר קלוק דוחות ומפחידות.מדובר משבועות 20 ומעלה. עכשיו יצאו השבועות החדשים אשר מפתיעים ואף מצליחים לעבור את השבועות הישנים אשר נחשבו לפנינות oc.אמנם זה עדין מקרה אחד אבל המקרה היחיד שראיתי עם סטפינג כזה חדש. http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=70629

    • 17 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by explize,

    לאחר מסע ממושך של בחירת קרור למעבד E6400 ולוח של GIGABYTE 965P S3 החלטתי לקנות את הTUNIQ120. פתיחת האריזה הראתה סידור יפה של המרכיבים, משחה-יש, לוחות תמיכה-יש,פונטציומט-יש, ומפלצת כמעט במשקל קילו-יש. התקנה קלה- לא ממש. יש צורך בהדבקת לוחית התמיכה באחורי הלוח אם(יש דבק דו צדדי שמגיע מוכן כבר על הלוחית) השחלת הברגים מהצד האחורי ורק אז הלבשה של הגוף קרור(לאחר משיחה במשחה טרמית) ונעילת הברגים ע"י אום סגור והלבשת קפיצים. כאחד עם ידים יחסית ארכות, היה צורך בפלייר שפיץ וקורדינציה יחסית יפה לסגירה טובה של האומים. הבעיה התרחשה לאחר מכן. לאחר הרכבת כלל הרכיבים ולקראת תחילת עדכון ביוס, העמדתי את המארז. עדכון ביוס מתחיל ולאחריו נגעתי קלות עם המרפק במארז והמחשב קרס ונכבה. נסיון הדלקה-…

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by Pashapac77,

    היי לכולם אחרי הרבה עזרה מאנשי הפורום יש לי את המחשב החדש שעובד מעולה! פתיחת ליבה הייתה הדבר הכי קל שעשיתי!!! בנוסף כרגע גם העלתי את הmultiplier ל14.5 שאה ראשונה: כשאני בודק את טמפ' המעבד בeasyTune אני רואה בדרך כלל בסביבות 40-50... האם זה בסדר? דבר שני כשאני בודק בSpeedFun אז יש לי Temp1: 35C Temp2: 45C - תואם את טמפרטורת המעבד Temp3: 80C - וזה עומד קבוע על זה!! האם זה סתם באג בתוכנה שיש לי סיבה לדואג? שאלה נוספת: האם אפשר בבקשה לקבל הסבר (או לינק) למתקשים איך אני בודק את המחשב במאמץ (גם לטמפרטורה וגם ליציבות) - הייתי רוצה לעלות עוד טיפה את מהירות המעבד אבל אני לא רוצה לדפוק את המחשב.. כל מידע יעזור מאוד תודה רבה מראש!

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by DarkSight,

    בסוף החלטתי לוותר על קניית הקירור מים והגעתי למסקנה שחבל על הכסף סה"כ קירור ואני לא אוברקלוקר רציני ובמקום זה פינקתי את עצמי בג'ינס חדש מדיזל ב800 שקל ;D

    • 28 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. הטמפ' כמעט נעה בין 48-50 בנוה ואיך שאני מפעיל משחק ברקע הטמפ' מגיעה ל58,59 ולפעמים 60!! זה חם מאוד! מה לעשות? להחליף קירור?? אני מפחד שזה גבוה מדי!! תודה על עזרתכם!

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by bykeking,

    שלום, עשיתי מבחן ב-3dmark וקיבלתי תוצאה של 1426. מה זה אומר לגבי המחשב, הבנתי שזה די נמוך אז אולי אני יעשה oc. המפרט של המחשב: athalon 64 3500+ 2213 mhz nvidia gf 6600 gt 1024 mb ram mother bored: DFI nf4 מה אתם אומרים? תודה מראש.

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by bad-sector,

    אני לא כל כך מבין ב OC, והייתי רוצה להמהיר תמחשב שלי (ס'תכלו במפרט) עכשיו ניסיתי ובביוס לא כתוב שום דבר על FSB או על מכפלות כתוב שם ככה : CPU Multiple משהו.... שהברירת מחדל היא X8 וזה קופץ באחדות עד ל X23. ועוד יש משהו מוזר כזה של CPU/PCI/עוד משהו ויש רצפים כאלה מוכנים של 100mhz/60mhz/33mhz 110mhz/73mhz/40mhz וכו' את כל הפרטים שתצטרכו יש במפרט, בבקשה תעזרו לי להבין איך עושים את זה? ועד כמה שהבנתי שהקירור של המעבדים המהירים - מעל 1.5 ג'יגה יש לו קירור מספיק ויש אופציה להמהיר מבלי להוסיף עוד קירור למעבד... עכשיו איך אני ממהיר ??? אודה על עזרתכם...

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. היה פה מישהו בפורום שכתב שהוא הגיעה ל 750 לליבה ב 4850 אם העלת מתח דרך תוכנה בוונדוס הוא אמר שהוא העלה דרך לוח הבקרה. אני לא הבנתי זה אפשרי ?אם כן איך אני מעלה מתח?

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. למעשה, את הבעיה כבר כתבתי בכותרת - הבעיה היא שהמאוורר של ה- BT לא יכול לשאוב אוויר בגלל שה-CASE קרוב אליו יותר מידי, יש גריל מול המאוורר של המעבד. מה אוכל לעשות ? יש רווח של 2 - 3 סנטימטרים, המעלות עולים בכ- 7 מעלות + - לאחר סגירת הקייס.

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by ido,

    עומד אני לקנות בחו"ל מעבד AthlonXP 1800+ RETAIL אני לא מתכוון לבצע אוברקלוקינג. על איזה מאוורר/היטסינק אתם ממליצים. שקט הוא ערך עילאי. כמו כן השיקול הכספי. חשבתי על ה Volcano 9, יש לו ביצועים לא הכי טובים, אבל יחסית למחיר הם בסדר. הוא עולה בחול 27$ יותר זול מאשר קניית כל צירוף של AX-7/SLK ו Vantec (שזאת בעיה כי הם לא במלאי בחנות ממנה אני מזמין).

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by Component,

    שלום, קניתי שנאי חשוף 300mA 3V וברצוני לבנות מיישר זרם על מנת להפעיל באמצעותו לדים. מישהו יכול להפות אותו לסרטוט מתאים, או להכין אחד בעצמו? בתודה מראש, עדי רובין.

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by artyom,

    זה לא מראה טמפרטורת CPU... עריכה: סתכלו במפרט בשביל הקירור+מעבד [attachment deleted by admin]

    • 19 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by BandiT,

    שלום, קיבלתי אתמול מארז ANTEC 300 וספק מודולרי M12II של SS. מיקום הספק הוא למטה. השאלה לאיזה כיוון לכוון את המאוורר של הספק (מאוורר 12 ס"מ) כלפי מעלה או כלפי מטה?

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by dani960,

    שלום לגולשי האתר, המעבד שלי הוא AMD Athlon ii x4 640 והוא כרגע רץ על 3.5~ עם באס של 234 הלוח שלי הוא ga-890gpa-ud3h סוקט AM3+ זיכרון G-skill 1600 4GB הבעיה שלי היא שבלוח הקודם שלי שהיה AM2 עם אותו מעבד הצלחתי לעבור 240 בבאס והדבר היחידי שהגביל אותי היה הזיכרון כעת אני לא יכול לעבור את ה240 בלי קריסה,העלתי מתח למעבד בלא הרבה, גם לגשר, אבל עדיין המחשב קורס או שווינדוס לא עולה אני חושב שהבעיה היא איפשהו בHT LINK ובגשר הצפוני, במתחים ובתדירות שלו, הזיכרון לא מהווה בעיה וראיתי שאם הלוח שלי הגיעו לבאס של 300+ ועם המעבד שלי מגיעים בערך ל3.8 אז מה הבעיה?

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by navk2,

    מערכת בצד < - - שלום. ניסיתי לעשות OC למעבד שלי הגעתי לבערך 3.2 ושם המחשב לא עולה והביוס מתאפס, איזה מתחים אני צריך לעלות ? זה הגיוני שבתדר כזה צריך לעלות מתחים ? זה לא מוקדם מידי ?

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by omrit,

    שלום אני מחפש, מאוורר למארז 120mm שיהיה שקט, יעיל ובלי לדים וכל מיני צבעים.... תקציב של בערך 80 ש"ח... תודה מראש!

דיונים חדשים בפורומים