אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
אז ככה כמו שהכותרת אומרת אני רוצה לעשות OC לכרטיס שלי.... ובפעמים שניסיתי היו לי באגים גם עם עשיתי OC קטן של 5-10 mhz לפי מה שהבנתי הכרטיס שלי נעול העם מישהו היה לו נסיון עם הכרטיס הזה ... ויכול לעזור לי בפתיחה ו ב OC . תודה.
-
- 19 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איזה מערכת קירור מים מרשימה , מעניין בכמה היא תתומחר בארץ (אם בכלל ..) http://www.thermaltake.com/watercooling/cl-w0040symphony/cl-w0040.htm
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שאלה פשוטה: אני צריך מאוורר מומלץ לכרטיס המסך, ומאוורר מומלץ להחליף את זה שבא עם ATHLON XP. תודה. ואם אפשר לינקים
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום. המפרט הוא. Motherboard Name Gigabyte GA-EP45-DS3R CPU Type DualCore Intel Core 2 Duo E8500 מארז Cooler Master 2 מאווררים וגודל. 1 מקדימה מכניס. 140M 1 מאחורה מוציא 120M 2 בדלת הצדדית מכניסים. 140M 120M 1 למעלה מוציא 140M תמונה מ AIDA64 ו HWMONITOR
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שמעו, אין לי כח לעשות חיפוש, והבעייה שלי היא קצת שונה, למרות שאני יודע בטוח שהיו על זה נושאים רבים. אז ככה, יש לי מעבד Athlon 1200MHz, מאוור+היטסינק פשוטים ביותר, רעשני מאוד (לפי השמיעה שלי, זה בערך 80-100db), והטמפרטורה בין 50-60 מעלות, ועוד תחשבו, זה 1200 מגה הרץ.! ואני יודע שזה נורמלי. עכשיו, אני מעוניין במאוור+היטסינק אשר יישארו גם למעבד הבא שאני אקנה (AXP 2200+)... וחשבתי לעצמי, האם Volcano 7 Plus יספיק ויקרר טוב יותר? האם יש יותר טובים ממנו?? על איזה אתם ממליצים? ואני לא מעוניין בלעשות אוברקלוק, ואני יודע שבין 50-60 מעלות למעבד, זה נורמלי, אבל בקרוב גם אני אקנה מעבד יותר חדש ואני אצטרך מאוורר חדש, אז אני מעוניין שהמאוור שאני אקנה, יישאר גם למעבד הבא... אה, ועוד שאלה…
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מדובר בלוח אם Asus P4T-E עם מעבד פנטיום 4 1.8A מהו טווח הטמפרטורות הסביר למעבד וללוח האם? Sisoft Sandra מדווחת על 30 מעלות ללוח האם ו-33-38 למעבד. האם זה תקין? תודה.
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
המעבד החדש בבאס 800 פנטיום 4 2.6GHZ אפשר להגיע איתו לאוברקלוק סביר?
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי המערכת שיש לי כרגע היא - מעבד amd athlon 64 3000+ (קירור סטוק) זכרונות 1giga (512x2) kingston , cl3 400Mhz לוח אם gigabyte k8nf-9 ספק כוח של 500W , חברה לא ידועה . נכון לעכשיו הצלחתי לעשות אוברקלוק יציב (עבר 17 שעות על blend של prime , טמפרטורה במאמץ כ 46 מעלות) ב FSB 240 , מתח למעבד - 1.4v . כשהעלתי ל FSB 245 , ניסיתי לבצע בדיקת מאמץ של blend ואחרי דקה ה prime עצר והראה לי את השגיאה הזו - ניסיתי גם FSB 243 ולאחר שלוש דקות קיבלתי הודעה דומה - הבעיה הזו נפתרה , העלתי מתח לזכרונות והמעבד יציב על FSB 245 , נא לקרוא הודעה אחרונה בקשר לבעיה אשמח לשמוע את דעותיכם ועזרתכם , תודה על תשומת הלב וסוף שבוע נעים , נדב .
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום חברה. אני כרגע מתלבט בין משחות תרמיות כמו Arctic Silver 5 וCeramique 2 אם נקח בחשבון שלא עשיתי אף פעם מה שאני עומד לעשות, איזה משחה עליי להשתמש? האם לקחת Ceramique 2 כי זאת לא מוליכה חשמל במידה ואני אשים יותר מדי? אני לא רוצה לחשמל רכיבים. עכשיו בדבר עטם נחושת. זה פתרון יותר יעיל מאשר רפד תרמי אבל נראה לי לא קל למצוא אותו בארץ ולכן חשבתי להוסיף למשלוח הקיים שלי בארה"ב. האם מישהו משתמש בעטם תרמי ויודע איפה להשיג בארץ? האם אתם יודעים אם יש הבדל בין לקנות עטם תרמי מסין או מאה"ב? אני צריך במידות 20 מ''מ X 20 מ''מ X 0.5 ממ או 0.8 מ''מ אולי כמו זה אפילו. היה מומלץ להשתמש בעטם נחושת על שבבים כמו כרטיס מסך ומעבד. כשפירקתי מחשב נייד, היה רפד תרמי רק על שבב אחד ולשאר היתה משחה…
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
-
מה נשמע חבר'ה? סוף סוף יש לי זמן לבצע אוברקלוק למחשב המיועד. המפרט: מעבד: E2180 C2D לוח: P35 DS3L גי'גבייט זכרונות : Corsair 1024X2 DDR2 CL800 קירור מעבד: Bigtyphoon כרטיס מסך : HD2900PRO. ספק: Corsair VX450 טמפ': מעבד -Core1 - 34 Core2 - 40 לוח אם : 36 טמפ' כרטיס מסך - האם זה Aux? כי אם לא ..לא מצוין לי הטמפ' שלו . הבדיקה נערכה ע''י אוורסט, המחשב כבר ללא ריסט שבוע שלם. 1. האם הטמפ' בסדר? 2. איך אני מבצע,מה אני בודק,מה זה מחסופ, מה זה ארכיפקטים או איך שרומשים את זה, בגדול - איך אני עושה אוברקלוק מושלם ללא פגימת המחשב. תודה!
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
מעבד-P4 2.4C לוח- אסוס P4P800 זיכרונות- GeIL DDR-RAM 512MB (2x256MB) 3500 Golden Dragon Series Dual Channel Memory Kit או שעדיף לקחת את ה-3700 או משהו אחר?? קירור-אני לא מחליף את המקורי. מארז- Antec High Performance Plus View 1000 AMG Case + Window (P/S not included) -איך הוא? מה אתם אומרים,איך הפוטנציאל? יש מה לשפר?
-
- 22 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני נמצא עם קירור מסוג MUGEN3 זה זמן מה, ממש לפני התחלת OC. צרפתי תמונה ואיתה השאלה: יש בקטגוריית "מעבד" 5 מדדים, הראשון הוא המעבד ו4 הנותרים הם הליבות. אני תמיד קראתי את המדד הראשון שבמקרה שבתמונה הוא 34 מעלות. האם זה החום של המעבד שאליו אני צריך להתייחס? כי במידה ולא אז חום המעבד שלי במצב מנוחה ובטח שבמצב מאמץ פשוט גבוה מידי. אני ישמח להבנה בסוגייה הקטנה הזאת. תודה רבה!
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היה לי מאוורר שהגיע ביחד עם המארז והיה מותקן בחלק הקדמי של המארז. זה לא היה ממש אפקטיבי לכן העברתי אותו לצד המארז איפה שהיו לי חורים מוכנים. הוא דיי גדול, הייתי אומר בסביבות 2 ס"מ. הקטע הוא שהוא הגיע ביחד עם חיבור MOLEX (אז לא עשיתי הרבה, רק חיברתי אותו לספק) אני רוצה להוסיף עוד שני מאווררים (יש לי מקום מאחורי המארז לעוד שני מאווררי 80 מ"מ בערך) אבל אני לא יודע איך לחבר אותם יש לי מאווררים שחבר הביא לי אבל הם לא עם חיבור MOLEX פשוט שני חוטי חשמל אפשר לדעת איך אני מחבר אותם?
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שמתי לב שיש CPU Temp בנפרד וטמפרטורה לכל ליבה בנפרד. הCPU Temp אצלי נמוך בכ-10 מעלות. מה ההבדל ביניהם? כשאני קורא אצל החברה שטמפרטורה בטוחה היא עד 72.5C לדוגמא, מדובר על הליבות או CPU ?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
עכשיו עשיתי oc מ1700 ל2.05 העלתי fsb מ100 ל118... גם את הזיכרון העלתי מ133 ל156.. העלתי מתח למעבד בעוד 0.100 יש לכם עוד המלצות?
-
- 20 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הורדתי את התוכנה והתקנתי.עשיתי חיפושים פה ובגוגל,ולא הצלחתי להבין איך עובדים אתה.הבנתי שצריך להפעיל את אופצית ה-TORTURE TEST.אבל רוב האופציות הם "בלבן".כלומר לא ניתנים לשינוי. זו תוכנה חינמית או שצריך משהו מיוחד?
-
- 20 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=376302.msg3242006#msg3242006 קניתי את הכרטיס מסך , אך הוא רועש יחסית .. המאוורר עובד תמיד על המקסימום גם כשהוא לא משחק וקלוקים נמוכים. המאוורר מוגדר על מצב אוטומטי וגם כשאני עושה על מצב ידני ומוריד את המהירות ל20% זה לא עוזר, למי שיש הכרטיס יכול להגיד אם גם המצב אצלו דומה? השקט מהמחשב נורא חשוב לי כי אני לא מסוגל לישון עם קצת רעש . אם אני ינתק את המאוורר שבתוך הקירור מהכרטיס ויחבר מאוורר 80 על הקירור (שקט וחלש עד 1000 RPM) זה יספיק? יש לציין שהטמפ' במנוחה היא על 31 בממוצע והמארז שלי מאוורר בצורה טובה.
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
לבדוק את המשחה הטרמית או להחליף קרור? מעבד בין יומיים! 59 מעלות במאמץ.
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האם במערכת קירור מים יש יתרון ברעש למחשב? פעם חשבתי שמערכות מים הם ללא רעש אבל אני רואה שיש מאווררים.. כמה יתרון יש למערכת מים בעוצמת הרעש?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אני קונה את הגוף הקירור הבא XP-120 רציתי לדעת מה צריך להיות במאורר זרימת אויר כמה צריך ? וכמה דחיפת אויר צריך? חשבתי לקנות את אחד המוצרים הבאים http://www.thermaltake.com/dcfans/led/bluesmart.htm http://www.thermaltake.com/dcfans/led/thunderblade120.htm
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אוקי אז אני מעוניין לקנות מאורר למעבד...עכשיו אני מתלבט בין ה Thermaltake BigTyphoon ל Zalman CNPS7700-Cu מישהו יכול להגיד לי מה יותר טוב?מה עדיף? רעש זה לא מפריע לי...הביצועים הכי חשוב לי... תודה מראש, יהב.
-
- 24 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי אני מעוניין להחליף את המאורר של הביג טייפון אני רוצה את המאורר הכי חזק שאתם מכירים שיתאים לו עד מחיר 150 +- ש"ח תודה...
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-


