אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום אחרי שהרכבתי את הרשת על מארז ה 3D AURORA 570 זה עזר קצת בקירור המחשב אבל עדיין לא מספק אותי : יש תמונות של מפרט המחשב והטמפרטורות ותמונות של המחשב עצמו כל זה בכדי שתעזרו לי .. אני צריך כל אפשרות שיש לכם בראש בכדי לקרר יותר טוב את המחשב מה שאני יודע שאני חייב להחליף את המאווררים המקוריים של המארז כי האם ממש אבל ממש עצלים ואני צריך המלצה למאווררים שמכניסים/מוציאים הרבה אוויר אבל שיהיו שקטים מאוד תסתכלו בתמונות ותגידו מה לדעתכם כדאי לשעות ?? ( ההארדדיסק והכ.מסך מאוד חמים למשל) [attachment deleted by admin]
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני פירקתי ליפני כחצי שעה מסך LCD ישן שהיה בטלפון בבית מלון, וניתן לי. אני רוצה לעשות בו שימוש, רק שאני לא יודע מה ואיך. והרי התמונות: מקדימה: הכבל: (קשה לראות, אבל זה 16 פינים) הצ'יפים: שוב הצ'יפים: תנו לי רעיונות ושיטות מדויקות לביצועם. תודה.
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום!! הקירור שחשבתי להביא לכרטיס BFG 7800GTX שאני הולך להביא מחו"ל בקרוב ;D הוא BigWater של טרמלטייק שמעתי שהקירור לא מי יודע מה אבל לדעתי הוא יהיה די טוב על הכרטיס מסך !! רציתי לשאול מה אתם תגידו ? התקציב שאני מוכן להשקיע לגבי זה הוא נע סביב התקציב של הביג וואטר משהו כמו 500-700 חשבתי עליו כי זו עסקה די טובה לקחת אותה ב-500 שקל מהדובים כשהכל כבר בפנים (בלוק, משאבה ורדיאטור) אם יש לכם להציע לי משהו אחר אני אשמח לשמוע !! נ.ב. הקירור הוא לOC
-
- 21 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי פנטיום 3 1000 מה"צ, 256 מ"ב, sdrm יש לי כונן DVD של טושיבה, משהו די ישן מלפני שנתיים וגם צורב פלקסטור X24, ובנוסף לזה דיסק קשיח של Westren Digital 30 ג'יגה. כרטיס מסך של Elsa Victory II איך אני יודע אם אני צריך להוסיף מאוורר? המחשב לעיתים לא רחוקות מדי מתחיל מחדש.... יש לי Windows XP מישהו יכול לתת דיעה?
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, א. רציתי לדעת האם אפשר לחבר גשרים (לפתוח מכפלה) במעבדי AMD על ידי Thermal Adhesive של Artic Silver? ב. אני רוצה לעשות זאת על מעבד את'לון 900MHz, ולעלות קצת את המכפלה. האם מישהו יכול להגיד לי איך המעבד הזה בהמהרה (ליבת T-Bred אם אני לא טועה)? הטמפרטורות עכשיו הן: מנוחה: בסביבות 40-45 עבודה: 50-55 (אפילו פחות, אנילא זוכר במדיוק, המספרים שהובאו הן במקסימום) ג. רציתי לדעת מה יקרה כאשר אני אפתח את המכפלה, כלומר האם התפריט בלוח, יש לי לוח של AOpen דגם AK73Pro, אמור להרשות לי לשנות את המכפלה או שאני עושה זאת על ידי הג'מפרים בלבד? תודה מראש, R.
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אם אני שם מאוורר בצד של המארז אז היא נופלת ל62 מעלות. מעבד 32, לוח אם34 וכונן קשיח 32 וכרטיס מסך 40. האם הטמפ של ICH שלי טובה?
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אוברקלול למעבד: מעבד - Q6600 2.4GHZ, לוח אם - P35-DS3L, זכרון - CORSAIR 800MHZ CL4 2X1GB 1. לסביבות ה 3GHZ אפשר להגיע מבלי לגעת במתחים, נכון ? 2. אם אני ארצה יותר, עד כמה קריטי אם הזכרון והלוח אם יעברו OC, יענו זה משהו בסדר, שכן הרבה עושים, או שזה משהו פחות מומלץ ? ולא מדבר על OCרים מקצועים שעושים לצורך שבירת שיא, אלה לשימוש יום יומי - עד כמה זה בסדר אם בכלל, ואם כן אז אם בכלל שווה מבחינת שיפור ביצועים (יענו נגיד עשיתי OC 3.6 אז נגיד להגיע ל 4 עם OC ללוח וזכרונות בשביל לקבל עוד FPS או שתיים במשחק... אז ברור שלא שווה...) 3. אם אפשר לקבל לזה תשובה, כי בטח תגידו שזה משתנה אצל כל אחד אבל אם יש בערך אז - כשצריך להתחיל לעלות מתחים, למי בדרך כלל מעלים, למעבד, או שגם ל FSB ול…
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום אני עומד לקנות את המיפרט הבא: I7 920 GTX 470 SLI OCZ 6GB HEC 1000W איזו משאבה אני יכול להביא? איזה רדיאטור?(טריפל) אני צריך גם בלוקים מה המארז הכי גדול שאפשר להשיג בארץ???
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום רב, אני רוצה לשים גוף קירור קטן לזיכרונות של הכרטיס מסך בשביל ביצוע OC, עכשיו ראיתי במדריך שיש באתר שהוא הדביק איך שהוא את הגוף לזיכרונות של הכרטיס... איך הוא הדביק אותם? יש דבק מיוחד זה משחה טרמית ביחד עם דבק שיכול להדביק? תודה לעונים.
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הקיץ הגיע ואיתו האקלים החם של מדינתינו. אין שום סיבה שאני ימשיך לגרום נזק למעבד שלי, שהטמפ' סביבו נעה בסביבות ה 50 מעלות. אני רוצה להחליף את המאוורר שבא ביחד עם המעבד של אינטל, ובאותו הזמן גם לבצע את המודינג הראשון שלי (אם אפשר לנסח את זה כך). אני רוצה בעיקר שקט מהמאוורר, אבל גם שיתן קירור סביר. אני לא מתכנן שום oc למעבד (ולכל שאר הרכיבים). אם יש צורך לקנות גם מישחה טרמית כל שהיא, אז בבקשה תמליצו. נ.ב. התקציב להיטסינק עד 200 שקל ולמשחה הטרמית בסביבות ה50 שקל
-
- 22 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שאלה 1 שמתפצלת לכמה שאלות: אני מתלבט בין H100 ל MUGEN 3, האם בקיץ יש לקירור מים יתרון? בנוסף, האם הסיכון הוא על אחריותי בלבד אם יש נזילה בH100? + מה ההבדל ביכולות הקירור של צינורות מים שאנשים מרכיבים בעצמם לבין H100 או MUGEN 3? אני די-בטוח שההבדל עצום אבל השאלה עד כמה בטמפ'? אלה שבונים קירור צינורות מים, שעושים OC כבד למערכת, לכמה הם מגיעים שזה כל-כך משתלם לעשות את המערכת מים הזאת? שאלה 2, האם ניתן לשים על 3570K שני MUGEN 3? זה אפשרי בכלל?! אני מביא מארז SWITCH 820 או PHANTOM V2 (שניהם ft) בעקרון המחשב מיועד ל OC של 4.5GHZ~ עם לוח אם GIGABYTE Z77X-D3י תודה לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
נתתי לCPU 1.750V זה מסוכן מידי? כי פשוט אני לא מצליח להגיע לOC הזה עם נמוך יותר... אני עובד על טמפרטורה MBOARD 30C CPU 48C (משתנה בין 45 ל50 מתי שהמחשב לא מתאמץ) AUX 35C אני יכול לעשות עוד OC בלי להסתכן?
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אחרי שלא זכיתי למענה בדיונים הקטנים שפתחתי בבקשה לעזרה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=183041.0 http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=182837.0 ... החלטתי לקנות מה שנראה לי.... אז להזכירכם יש לי סלרון 800 ליבת קופרמיין. 47 מעלות IDLE. לוח אם של גיגהבייט. אז קניתי VOLCANO 10 וכמובן שבילבלתי והוא לא התאים לי לחיבור למעבד... במקום לקנות VOLCANO 10+ שמתאים גם לתושבת 370 שלי. אז עיקמתי קצת פה ושם ומרחתי משחה תרמית ויהנה עכשיו הטמפ בIDLE היא 33.5 בערך. שינוי משמעותי, לא?! ועוד בחום של היום אז עכשיו אני רוצה OC! :ylsuper: סלרון 800->המכפלה נעולה. FSB -> בביוס בדקתי, המצב הוא 100HZ, והקפיצה הבאה היא 133HZ... ואם אני רוצה יותר? צריך להשתמש…
-
- 20 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מישהו יכול להסביר את קביעת החלוקה ביחס על פי מה זה ניקבע או רצוי לקבוע ,לא מובן החלוקה הזאת קראתי כל מיני מדריכים ואין הסבר מפורט בקטע הזה הבנתי שה FSB מתחלק ל-4 וזה התדר האמיתי והזכרונות חצי ממה שהם אבל היחס ??? לדוגמא אני במחשבים שהם בלי אוברקלוק יחס 1:1 ויש אחרים שונים במקרה אני רואה בשלי 5:8 איך אפשר להבין את זה ? זה מקורי ללא שינוי
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי קודם כל, אין לי שום ניסיון ואף פעם לא ניסיתי לעשות OC. אני מחפש תוכנה קטנה שתעשה OC ממש ממש קטן למעבד שלי כדי שאני אצליח להריץ משחק מסויים, בלי יותר מדי לקרוא וסיבוכים. המעבד: AMD Athlone 64 Provessor 3200 2.00 GHz ווינדוס 7. תודה.
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קיבלתי את הSPIRIT היום אלי חמוד, כבד. היום או מחר אני אחבר אותו ואז יהיה יותר מה לומר בנתיים ממבט ראשון * כבל ארוך בצורה מגוכחת. * כבד מאוד יחסית לקירורים אחרים לNB * חיבור מוזר ללוח אם (יעיל אבל מוזר) מקווה שלא יהיו בעיות עם הלוח שלי
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ההארד דיסק שלי מאוד חם 50+ במנוחה ומאמץ. תגידו לי מה דעתכם זה מאוור סטוק שבא עם המארז. חשבתי לקנות ולהחליף את המאוורים בכאלו. http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_140_633_1406&products_id=8540
-
- 22 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איך הקירור ThermalTake TMG i3 CLP0555 למעבד CI5 750? איך הוא מבחינת שקט ומבחינת קירור?, האם הוא עדיף על הסטוק של הI5?, אני לא הולך לבצע OC אני רק צריך שהוא ישמור על המעבר קר.
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מהי תוכנת הOC הטובה ביותר לרדיאון 9800 פרו 128 מגה בייט?
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכוכלם! אחרי הרבה זמן סוף סוף סיימתי לעבוד על המערכת החדשה שלי בימים הקרובים אני יעלה תמונות אבל בנתיים אני צריך את ערתכם בOC זה המפרט: מעבד - AMD 1700+ 0310 LT3C לוח - ABIT NF7-S REV2.0 זיכרון - Corsair Twinx512x2 (1giga total) PC3200LL כ.מסך - HERCULES R9500pro ספק - ENERMAX EG651 הארדיסק - MAXTOR diamond9 80g +DVD וצורב קירור (מקורר מים) מעבד - DD MAZE4 לוח אם - DD Z-CHIP אין עדיין קירור לדרומי וה MOFSET רדיאטור - BLACK ICE EXTREME 2 משאבה - HYDOR L30 כ.מסך - STOCK היתחלתי בOC ונתקעתי ב220FSB יותר מזה המחשב לא עושה פוסט נסיתי לעלות מתח לוח ל1.7 וזה לא עזר וגם זיכרונות ל2.8 לא עזר מה החלק המגביל פה? וגם כאשר אני מנסה לעלות את המכפלה מעל 10 ב220FSB אי אפשר לעשות פוס…
-
- 20 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני רוצה לשים מאוור על כרטיס המסך שלי הוא ניהיה ממש חם הכרטיס הוא geforce 4 64 mx 440 אייך אני מתקין עליו מאוור? מאיפה אני משיג את המאוור ?
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שדרגתי מחשב ועברתי למעבד i5 המעבד הקודם היה מעבד Intel Pentium Dual Core E6500 Tray גוף הקרור למעבד הוא Scythe ninja האם ניתן להשיג מתאם חדש לגוף הקרור שיתאים ל 1155 ?
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום אשמח אם תוכלו לעזור לי לבחור בלוק קירור מים בתקציב של עד 300 ש"ח למעבד i7 core 920 לא משנה לי אם זה מחו"ל או מהארץ רק שיהיה משהו טוב במחיר הגון תודה
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי שני מעבדים LGA775 אחד E6400 ואחד E5700 אני מעוניין לשים את אחד מהם על לוח אם כמו שיש לי (בחתימה) עם קירור של AC עם איזה מהם אני יקבל ביצועים יותר טובים? אני יודע שהלוח אם לא להיט אני הצלחתי לסגור עליו את המעבד שלי (E6400) על 2.7 GHZ בערך השאלה אם הE5700 יתן ביצועים יותר טובים אחרי OC
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום רב אני מחפש קירור טוב ושקט למעבד Intel Core i3 3220 3.3Ghz מחפש משהוא שנותן תמורה לתשלום וביצועים ושיש עליו ביקורות וחוות דעת חיוביות
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-


