עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by Holy,

    לחבר שלי יש Asus P4PE Intel 2.533Ghz עכשיו במשך תקופה ארוכה כל פעם שהוא מפעיל ישום כבד ה-PC-Speaker מתחיל לצפצף לפי החוברת של ASUS זה מראה על בעית התחממות היה לו היטסינק של evercool שהוא קיבל מ-KSP (כמובן שהם לא נותנים אינטל מקורי) החלפתי לו היול לזלמן 7000 והמחשב עדיין מצפצף כשהוא התחיל לצפצף המעבד היה על 43 מעלות לפי ה-asus probe מה הולך פה?!

    • 21 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. שמתי על הליבה של הכרטיס סינק של P3 550 + מאורר של אינטל (60 מ"מ) והדבר נתן לי בסה"כ עוד 16 מה"צ ! אני עכשיו עומד על 315/294 ! 3D MARK נתקע לי בחלק האחרון של המבחן NATURE (בלי צבעים מוזרים או פסים על המסך) נתתי עוד 0.1 אבל זה לא עזר יש טעם לתת עוד קצת מתח אולי ? עריכה קטנה - תודה ל- LIR@N שהסביר לי איך להוציא את הקירור המקורי, כן כן לירן אני יודע שיש לי קליטה של מוגבל ! וכמובן גם ל- MaSTeR NaRGiLa

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. אורח athlon
    Started by אורח athlon,

    חבר שלי נתן לי בחינם רק את הHeat sink של הולקנו 7, בלי המאוור. המקום היחדי שאני הולך לנסות את זה, זה על המחשב המשני שלי, שכרגע יש לי בו דורון 800@1066 והוא עומד על 39-40 מעלו צלזיוט עם VOLTAGE של 1.825 וזה עם מאורר והיטסינק SPIRE רגילים. אני מבקש רק ממי שיש לו את ההיטסינק, ויכול לעשות הערכה לענות על השאלה הבאה: אם אני אשים את מאורר הSPIRE שיש לי כרגע על ההיטסינק של הVOLCANO 7 עד כמה כל העסק יהיה אפקטיבי? כי אני מאוד סקפטי לגבי מוצרים של TT, ולכן אני לא יודע אם הוא שווה את כל הטירחה הזאתי.....

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. אהלן , לאחר שהמאוורר של הכרטיס מסך(GT240) עבר כל גבול עם החפירות הוחלט להעיף אותו ולשים מאוור רגיל של מארז. ההחלפה היתה מאוד קלה להפתעתי. כמעת ולא שומעים את המאוור והטמפרוטה ירדה ב 3 מעלות במנוחה ו 2 במאמץ סה"כ היה שווה בשביל השקט. הנה התמונות : 1. פירוק הצלעות קירור והמאוורר 2.תפיסת המאוורר ה"חדש" על הצלעות באמצעות אזיקונים(שתפסו אותו מצויין ואין רעידות) 3.הכרטיס מסך בפעולה בסופו של דבר קיבלתי גם שקט וגם תוספת קירור ללא כל עלות. עריכה:הייתה בעיה עם התמונות עכשיו סידרתי

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  5. Started by Sheffer24,

    שלום לכולם, רציתי לשאול איזה קירור מומלץ למעבד Q660 2.4G לטובת overclock? תקציב בסביבות ה-300 ש"ח תודה

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by ארי מילר,

    מישהו מכיר את הקירור הזה? ראיתי שיש עליו מבצע הוא שווה משהו ?

  7. Started by X-Style,

    מעבד: AMD Athlon XP 2500 טמפרטורה: 54-55C לוח אם: Gigabyte-GA-7N400-L עכשיו... הטמפרטורה הזאת הייתה לא שהייתי באמצע משחק אלה Idle מה נקרא... בערך אבל... אז.. EranMor מהפורום אמר שכדי לי לקנות מאוורר למעבד אם אני לא טועה ועוד 2 מאווררים למארז... כי עכשיו יש לי רק מאוורר לספק ואחד למעבד... ולפי מה שאני רואה אין מקומות לעוד מאווררים במארז.. יעני אין מקום לברגים... אז.. מה עושים? מה קונים? איפה קונים? למה קונים? מה יעזור? תודה!!!!!!!!!

    • 21 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by Drek Boy,

    אני מתכנן לקנות מערכת חדשה e8400 gigabyte e43 ocz 2X2 reaper 800 ddr2 modu82+ 425 watt enermax gtx260 zotac שאלתי היא אם אני יעשה OC במערכת... איזה רכיב יגביל אותי בשלב זה או אחר?! טמפרטורת המעבד? תזמונים גבוהים של זכרונות? לוח אם לא מתאים לOC? או ספק חלש מדי? חשבתי לקנות ac freezer extreme או ac freezer 7 pro עזרתכם תעזור לי מאוד

    • 24 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. אהלן אני מחפש את גוף הקירור הטוב ביותר והגדול ביותר (לכל מעבד), בעל 10 PIPE לפחות המיועד לעבודה ללא מאוורר. אין לי מגבלת גודל כך שכל הצעה תבורך.. תודה!

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by tramp,

    השאלה בנושא. תודה מראש.

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by אלי,

    [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by feretory,

    ה zalman- snps5700 לא מתאים למארז כדי להכניס אותו היתי צריך לחתוך את החלק העליון של "החצוצרה" זה כמובן נכון לבעלי לוחות אם גדולים כמו שלי מה שלא __שימו לב___ אגב הוא גם לא מקרר משהו אבל מה הוא יפה חבל על הזמן

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by nore0,

    לא ידעתי שיש כזה גדול http://www.pandas.co.il/default.php?cPath=55_140_1319_2083 הוא לוקח הרבה חשמל ? ואיך הוא מבחינת הקירור ?

    • 20 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by guy94,

    יש לי את המאורר הבא, כפי שהוא מופיע בתמונה... רציתי לדעת האם יש לכם רעיונות מה לעשות איתו ?! האם יש אפשרות לקרר איתו משהו ? או שחבל על הזמן..... (את האמת אני אפילו לא זוכר מאיפה המאוורר הזה...)

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. ברשותי פרסקוט HT 3.0 GHZ, מהסדרה 530. ברשותי גם ST (פאסיבי) שהרכבתי אותו על המעבד בחורף, אך עכשיו קיץ, חום, שרב והמעבד מתחמם לו. אם אשים על הסוניק 2 אפילו 3 מאווררים זה "יקפיא" לי את המעבד? אם כן אני רץ לקנות את זה. .swg

    • 21 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by Matrix-Hacker,

    שלום אני רוצה לקנות למארז שלי את הפאנל לשליטה על מאווררים הזה - http://www.pch.co.il/docs/pd1765039785.htm כרגע יש לי 2 מאווררים במארז אחד בדלת ואחד מאחורה שגם הוא יעבור בקרוב לדלת ו Vante Aero Flow על המעבד מה דעתכם על הפאנל הזה הוא נראה יפה מאוד לדעתי וגם זה אחד הסיבות שאני בוחר בו גם ראיתי מודינג של After Shock שלדעתי יצא פצצה ויש לו כזה פאנל וזה נראה טוב אני יוכל לחבר אליו גם את המאוורר של המעבד ? אמרו לי פעם שאמרו בפורם הזה שיש לפאנל הזה הרבה בעיות זה נכון ? מה הבעיות ? *אגב אני מצטער שזה הדיון השלישי שלי בזמן כזה קצר פה פשוט יש לי כמה שאלות :-\

    • 22 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. היי, מנסה לעשות OC פעם ראשונה. בהתחלה פשוט העלתי את ה- FSB ל- 400 והמכפלה ל- 9 (מחלק זיכרון ל-2, הזיכרונות 800MHZ). השארתי את שאר ההגדרות על אוטו' - מה שלא היה רעיון טוב וגרם לעלייה שלא לצורך במתח ובטמפרטורה. קראתי קצת בנושא ואני רוצה לנסות להשאיר את VCORE על 1.225 (מתח מקורי), ולהעלות את מתח ה- FSB ב- 0.1V. שאר ההגדרות, כולל זיכרון אני מתכנן להשאיר על נורמאל (הזיכרון נשאר על 800MHZ ואני לא נוגע בהגדרות התיזמונים). אשמח לחוות דעת לפני שאני מנסה או להגדרות טובות יותר, תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  18. Started by Erez44,

    אני רוצה לעשות OC לכרטיס מסך שלי...עכשיו יש לכם את המפרט שלי בצד... יש לי את התוכנה EVGA Precision וגם את RiverTuner... אם אני משנה ידנית את התדרים לכמה אתם ממליצים לעלות את ה- memory clock ואת ה-core clock?... כרגע הם על-core clock:513 וה-memory clock:792. ומה המקסימום של טמפרטורה כדי להגיע אחרי OC בשביל לא לגרום נזק לכרטיס מסך ולמחשב. תודה רבה רבה לעוזרים!!

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by waizman,

    שאלה ראשונה: קניתי SK7 ולאחר ההתקנה הטמפ' שלי השתנו מ ~38 ל ~45... הקירור הקודם שלי היה CAK II 38 של GLOBALWIN, ועם מאוורר 60 מ"מ של גרין פאואר... על ה SK7 שלי מותקן מאוורר זיגזג עם 4 לדים. על המעבד נמרחה משחת ננוטרם בלו פעמיים כדי לוודא שזה לא המשחה. בהיטסינק הקודם היה חומר טרמ רגיל. מה פשר העליה בטמפ'? שאלה שנייה: היה מודבק לי על הלמטה של ההיטסינק מדבקה כזאת שנועדה להגן עליו משריטות. לאחר ההורדה נשאר הרבה דבק על ההיטסינק. הורדתי את זה עם אלכוהול - זה בסדר? שאלה שלישית: בא לי עם ה SK7 מן 2 מדבקות כאלה שנראות כמו ספוגים. אחת מהם שחורה וארוכה, והשנייה מרובעת ולבנה... מה אלה? תודה

    • 19 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. קראתי את הביקורת הזו והם כותבים בסוף שהגיעו איתו ל 252 FSB שזה פשוט ענק. http://www.tweaktown.com/document.php?dType=review&dId=492&dPage=19

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by eliXir,

    אני וחבר שלי רוצים לעשות חלון מרובע על המארז שלו, באיזה כלים עלי להשתמש? (סכין יפני ומקדחה לא עשו את העבודה )

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by 00Amir,

    למישהו יצא לראות דבר כזה בפעולה ? שווה לחבר יותר ממאוורר אחד או שזה סתם יוסיף רעש ולא איכות? [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. יש אפשרות לOC עם הGIGABYTE Quick Boost ?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by thedag,

    יש לי מעבד AMD Phenom II 955 עם קירור MUGEN 2 הטמפרטורות הם במנוחה: 40-42 במאמץ 52-53 בערך... איך הטמפרטורות? הגיוני בשביל MUGEN 2 כאלה טמפרטורות עם המעבד הזה?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. יש לי שאלה לאיזה תוכנה הכי כדאי להאמין בבדיקת טמפרטורות של הכרטיס מסך והמעבד...(כול אחד בניפרד) במעבד יש פה הפרש של 10 מעלות שזה מאוד אבל מאוד משמועתי... ובכרטיס מסך ההבדל הוא של 15 מעלות הבדל שזה גם משמעותי...? למי מהתוכנות להאמין ואם הטמפרטורות שלי תקינות-לא נעשה למחשב oc

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים