עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. מעבד: INTEL CORE 2 DUO S775 2.4GHz(E6600) 1066MHz/FSB 4MB - BOX לוח אם: GIGABYTE GA-965P-DS3 REV3.3 מסך: DELL LCD 20´ 2007FP ULTRASHARP FLAT PANEL MONITOR כרטיס מסך: LEADTEK PCI-EX WINFAST GeForce PX8800GTS TDH 640MB GDDR3 320 BIT TV/O DVI - DX10 - RETAIL דיסק קשיח: WD 250GB 16MB SATA2 7200 RPM - WD2500KS צורב DVD: ASUS DVDRW DRW-1814BLT DOUBLE LAYERED X18 - LIGHT SCRIBE - WHITE - RETAIL זיכרון: TWINMOS 4GB (1024X2) + (1024X2 DDR2 800MHz CL5 מארז: GIGABYTE TRITON 180 TOWER CASE ALUMINIUM - BLACK - GZ-AX1CA ספק כוח: אנרמקס ליברטי 400W -------------------------- או שאני צריכה בשביל OC את: CORSAIR 520W HX SERIES : CMPSU-520HXEU

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. נקנה בהמלצתי , האיכות של הדבר הקטן הזה במחיר שלו היא פנומינלית , חוץ מעניין היעדר האופציה לפילטר בגג המארז ( כנראה יוזמן מdemcifilter.com פילטר קסטום בגודל המתאים מתישהו ) כרגע הבניה "פשוטה יחסית" הלופ הרי מאוד קטן אז גם משאבת הDCP הקטנה שלו תעשה את העבודה יפה אז אני לא רואה סיבה כרגע להחליף אותה ובגלל היעדר הפילטר בתקרת המארז כרגע אני משאיר את הפאנל סגור מטעמי אבק ושקט . החומרה היא ASUS MAXIMUS VI IMPACT עם בלוק פלקסי מלא של EK . Sapphire r9 290 reference עם בלוק מלא ו-BACKPLATE רדיאטור 240 בעובי 30 מ"מ קדמי עם מאווררי SILVERSTONE FN123 דקים לשמירת מקום במארז ( עדיין מספיק חזקים ושקטים , מקסימום לא יתאימו אז יוחלפו ) רדיאטור 120 בעובי 30 מ"מ אחו…

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. תראו כרגע המארז שלי פתוח מהצדדים כי אני חושב שככה הוא יותר קריר תמיד חשבתי אבל כשסוגרים אז בפנים יש צל ונהיה קריר? בקיצור אני לא יודע כבר מה עדיףף ?

    • 25 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. אני מעוניין לקנות בדחיפות גוף קירור מתלבט לגבי שניים: ZALMAN CNPS7000A-CU או SP94 תודה לעונים!

    • 23 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. אני יודע שזה כרטיס עם OC מוכן, אבל האם כדי ויש צורך לעשות OC נוסף כדי לעשות ביצועים טובים יותר?

  6. Started by Cha0stAlker,

    נושא הדיון שונה. רדו לעדכון החדש.

    • 19 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. אני עובד עם כרטיס מסך - GEFORCE2 MX400 64 קראתי במדריך ה - OC של האתר על OC לכרטיס מסך. היה שם הסבר לגבי OC ורב ההסבר היה על שיפצורים לכרטיס מסך - החלפת מאוורר, צלעות קירור היטסניק ועוד. רציתי לשאול האם ניתן לבצע OC לכרטיס מסך - אפילו OC קטן - מבלי "לשפצר" את הכרטיס שלי? ניסיתי להוריד תוכנת TWEAK לכרטיס מסך (GTU), אבל לא הבנתי בכלל מה האפשרויות שם אומרות. איזה פרמטרים בטוח לשנות? אני עובד עם WINXP PRO והמערכת שלי כוללת לוח ABIT IT7 , מעבד P4 2.4 ו 256 DDR. בתודה מראש

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. היי, יש לי כרטיס מסך ATI 3850 עם קירור התופס עוד סלוט. אבל יש לי בעיה שהכרטיס מסך צמוד למעבד ולמעבד יש במארז הזה של DELL מין קופסת פלסטיק שחורה ענקית שמעגנת אליו את הקירור (הקירור לא תפוס עם ברגים, אלא החלק השחור הענק הזה הוא מה שתופס אותו. עכשיו השאלה שלי היא האם אני יכול להחליף את הקירור סטוק של הכרטיס או אולי האם יש לכם פתרון לבעיית הקירור לכרטיס מסך... תודה!

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by e_perera,

    אני מקווה שאתם עומדים בקצב שלי...על תדאגו, אחרי זה אני הולך למנוחה של איזה שבועים שלושה. בניסיונותי להגיע למחשב שקט, ואחרי שמערכת המים עובדת ומחוברת. עדין הרעש הפריע לי ולא בדיוק הצלחתי למצוא מה לעשות. המאוורר היחיד שנשאר להוריד הוא מאוורר הספק. אבל זה כנראה לא רעיון טוב. כסף לספק כח חדש אין לי, מה גם שאני לא כל כך בטוח מה ההבדל ברעש בין ספק רגיל של 200 ש"ח לספק "שקט" של 500 ש"ח. חיפוש מהיר באינטרנט http://www.digital-explosion.co.uk/index.php?articleID=29 גילה לי שאני לא הראשון שנתקל בבעיה. הרעיון הוא להכניס צינור נחושת בצורת U שישב על צלעות הקירור של הספק. יש לדאוג למגע מירבי בין חלקי המתחת על מנת שיעבור כל החום. הספק מתחבר בטור למערכת כולה - משאבת מים -> למעב…

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. אני מחפש המלצות למאווררים בגדלים 120, 90, 80 שיהיו כמה שיותר שקטים! עדיף המלצות מכאלו אנשים שיש להם את המאורר \ שמעו אותו בפעולה תודה :-*

    • 28 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by Cupid Me,

    היי, במארז של חבר יש 2 מאווררי 60 רועשים שמוציאים אוויר חם, אני מתלבט אם להחליף אותם במאוורר אחד של 80 בדלת המארז שיכניס אוויר קר - מה דעתכם? תודה

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. שלום אני צריך המלצה ל2 מאווררים של 80MM ואחד של 12MM ושולט מאווררים חשוב לי מאוד שהמאווררים יהיו שקטים וחזקים כמה שאפשר.. ושולט מאווררים שיהיה כמה שיותר זול וכמה שיותר טוב. ויש לי כמה שאלות: 1. זה מסובך להרכיב את ההשולט מאווררים למאווררים ולמארז? המארז שלי הוא cooler master centurion5 אני מחליף את השניים הקיימים ומוסיף אחד בדופן.. 2.יש לי שתי תוכנות לבדיקת טמפרטורות מחשב 1. speed fun 2. sensors בתוכנה הראשונה כתוב שהמעבד ב 29 מעלות ובשניה 44 מעלות.. איזה תוכנה צודקת? ובתוכנה EVEREST יש שתי CPU 1. CPU 29מעלות 2.CPU DIODE 42 מעלות רציתי לשאול מה הטמפרטורה של המעבד 44 או 29? ואם הטמפרטורה 44 מעלות בבקשה תמליצו לי גם על גוף קירור טוב וזול למעבד כי מתוכנן OC…

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. במחשב כרגע יש מאוורר אחד שמכניס אוויר, בגודל 12 סנטימטר. מאוורר שני (תקול) של 8 סנטימטר שמוציא אוויר(מתחת לספק הכח). אני מעוניין להחליף את התקול בחדש. חשבתי לקחת של 12 סנטימטר, כי הוא גדול יותר ולכן כביכול טוב יותר. האם זה נכון? או שמאוורר של 8 סנטימטר, יעשה את העבודה(כמו שעשה עד עכשיו, אני מניח) לא פחות טוב?

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by Omri643,

    תעזרו לי בבקשה! לפני כמה ימים פתחתי דיון בפורום מארזים לבחירת מארז ובסוף לקחתי את ה GIGABYTE POSEIDON שהוא ד"א מארז מהמם! הטמפ' לפני ההחלפה הייתה 63 מעלות במנוחה סביבות ה- 90 במאמץ עכשיו זה 55 במנוחה עוד לא בדקתי מאמץ מה לעשות??? יש לציין שאין לי כרגע ממש כסף להחליף לו קירור... זה ממש דחוף!

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. שלום. הפד הטרמי במעבד שלי (פנטיום 4 HT) מראה סימני גסיסה. אני רוצה לנקות אותו ולמרוח משחה טרמית במקומו. הבנתי שאת השאריות אני מנקה עם אלכוהול. מה שלא ברור לי - הפד (החומר השחור) יושב על מדבקת אלומיניום כזאת... השאלה האם להסיר את המדבקה, או שלמרוח את המשחה עליה.

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by hichcock,

    היי אני מחפש לקנות קירור לנייד עד 400 ש"ח הנייד הוא 17 אינץ', אז חשוב שיתאים. אם יש מפצל USB זה פלוס גדול... לא חובה. יש המלצות? תודה.

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by lipact,

    אני קונה מארז Raidmax SAGITTA מעבד E6750 BOX כרטיס מסך 8800GT האם ה2 מאווררים שמצורפים למארז יספיקו? אני חייב לדעת. תודה.

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by CloseEdge,

    שלום כולם קראתי את המאמר על קירור מעבד ע"י מיים ודי נידלקתי על הרעיון.. http://www.hwzone.co.il/guides.php?file=homewatercool2.php יש לי כמה שאלות בנושא: 1) איפה אפשר לקנות את המוצר? 2) אם אני מישתמש ב 8 ליטר מיים אז אני לא צריך לא רדיאטור ולא מאוורר נכון? 3)לא קשור לנושא-איפה אני יכול לקנות פרספקס לבניית חלון למארז? 4)האם אפשר להישתמש בזכוכית? 5) האם מישהו יכול לעזור לי בהרכבת ניאון במארז? תודה מראש גיל ICQ 63160592

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by maayan,

    שלום לכולם בזמן האחרון אני לא יודע מה קרה לספק שלי הוא מגיע לטמפ' של 52 וגם 62 לא יודע למה מה אני יכול לעשות בנידון ומה היא הטמפ' המקסימלית שיכולה להיות בספק

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by RonCohen,

    טוב אז התקנתי את המוגן 2 שלי סוף סוף על לוח אם חדש יש תוצאות יפות לפני אוברקלוק בקרוב נעשה איזה 4GHz לפני כל השינויים היה 3.8GHz שיפור של טפרטורות כמעט 40 מעלות!!(אם החלפת מארז...) [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. המארז בין 6 שנים +/- וכחלק מרכישת מחשב חדש בקרוב והחלפת החומרה הפנימית, רציתי גם להחליף את המאוררים של המארז בחדשים. יש 3 מאווררים קדמיים ו2 אחוריים שאותם ארצה להחליף. כולם 120 מ"מ. הכיוון הוא ל Noctua בלבד כרגע. אני יכול לבחור כל מאורר 120 או שיש כאלה שלא יתאימו למארז? ובלי קשר אשמח להמלצות.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. היי כולם, יש לי שאלה - לאחרונה המחשב נייד שלי - HP דגם : pavilion dv3 מתחמם בטירוף אחרי גג רבע שעה של עבודה. בגלל שכבר החלפתי את המאוורר לפני חצי שנה החלטתי לפרק את המחשב כדי לראות אם המאוורר באמת הבעיה. בקיצור, המאוורר כן עובד אבל הצינורות ברזל (איך שלא קוראים להם) שמחוברים אליו ממש ממש חמים ועוד יותר מטריד זה שלקח להם משהו כמו דקה כדי להגיע למצב הזה... ממה שקראתי באינטרנט יש משהו שנקרא משחה טרמית\חומר שמפזר את הקירור במחשב אבל אני אפילו לא יודעת אם זה המצב- השאלה שלי - האם לקנות כבר מאוורר חדש (כי הוא מגיע עם הצינורות האלה מחוברים אליו ) או שהבעיה היא אחרת ואני אולי צריכה לקנות את המשחת קסמים הזאת ? (כמובן שניקיתי אבק קודם אז זה לא הסיפור ...) זהו נראה לי …

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by asilic,

    הי אני מתכנן להכין אחד כזה ויש לי כמה שאלות 1)מאיפה קונים את החומרים כולל כפתורים ממתכת לשליטה על המהירות? 2)באיזה פוטנציומטר השתמשתם? כלומר של כמה אוהם?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by dennis14,

    נ"ב: אני לא מדבר על בלוקים לקירור מים כמובן. אני חושב על זה כי לא בטוח שקירור הסטוק יעמוד ב - OC אחרי בעלאת מתחים דרך GPU VOLTAGE TUNER של EVGA, או שאני טועה והוא יעמוד בזה ?

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by SubX,

    אחרי שהדלתא היתפרקה מה19V החלטתי להיזהר מהמתח הזה! עכשיו לקחתי מאוורר מארז שהיה נח במגירה כבר שבועיים עקב היתפרקות הלהבים.. תיקנתי אותו וגם עבר צביעה חדשה אחרי כמה פירוקים של המעבר ל17V ועכשיו תיקנתי אותו סופית והוא חזק ויציב אחרי כמה הלחמות בעזרת מלחם.. כשהמאוורר עבר ל17V הוא היסתובב מהר מאוד וכמות דחיפת האויר גדלה בהרבה, אפילו יותר מהSF2 במהירות של 4897rpm.. כרגע הוא נח בתוך המארז שלי על 12V נורמליים.. מה דעתכם?

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים