אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
סתכלו, אין לי קירור מיוחד או משהו.. יש לי רגיל,מקורי של אינטל.. ד''א יש לי מעבד 4.2800 800MHTZ,512KB טלונגיית HT... הלכתי לביוס,נעלתי את הAGP הזה,הורדתי את הזיכרון ל320,ושיחקתי עם המכפלה ההיא של ה200MHTZ... העלתי אותה לאט לאט עד שהגעתי ל220... הכי יציב..יותר מזה המחשב קופא,נתקע וכו'....... המעלות במעבד ללא מאמץ: 40 ככה... המעבד במאמץ טוטאלי עם הרצת התוכנה Prime95 ,[פעמיים] 53-54 האם זה בסדר? סביר? אני עושה נזק למעבד? זה כאילו עד לבנתיים שאני אקנה ספק משהו נורמלי,של אנרמאקס 425P, וXP120 עם מאוורר טוב של 120 מ''מ של TT... אהה ושכחתי, הצ'יפ של הלוח על 38-40 ... המעבד גם על 51-52... לא בהכרח 53-54.. הנה תמונה של התוכנה Cpu-z : ותמונה של SpeedFan: אממממ…
-
- 19 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי מלחם והוא לא מתאים לעבודות עדינות וגם סתם גרוע. רציתי לקנות אחד שיהיה מתאים לעבודות עדינות כמו שאמרתי ושלא יהיה זבל כמו הרגילים של ה 30w. חשוב שיהיה לו ראש דק או שיתחלף לאחד דק ושיהיה מדוייק. על מה אתם ממליצים? מה העיקרון של מלחמי גז? הם יותר טובים מהרגילים? תודה
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הם בסדר? כי זה נראה מאוד גבוה באחד מהכרטיסי מסך... כרגע מחוברים שני מסכים.
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
קניתי אתמול 2 רכיבי זיכרון חדשים של סמסונג PC3200 CL3 (תזמונים 3-3-3-8) בנוסף לשני רכיבי הזיכרון הקיימים (Infineon PC3200 CL3 תזמונים 3-4-4-8 - את עניין השוני בתזמונים גיליתי רק אחרי שהרכבתי את הזכרונות ועושה רושם שכולם עובדים ב-3-4-4-8 לפי Everest). העניין הוא ש-Everest מראה שטמפרטורות הזיכרונות החדשים היא 77 מעלות צלזיוס (היא לא מראה את הטמפרטורה של הישנים). מצורפת תמונת מסך מ-Everest בסוף ההודעה. האם זו באמת הטמפרטורה? מה יכול לגרום לטמפרטורה כזו גבוהה? בתודה מראש! הערות: לוח אם: Abit IS7 מעבד: Pentium 4C 2.4Ghz
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום , אני מחפש קירור כלשהו לציפסט , לא פסיבי (כי אני צריך לאוברקלוקינג) אבל שיהיה ממש ממש שקט .... תודה..
-
- 18 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום יש לי Gf 2 ti של Inno3d והזכרונות של הכרטיס הזה לא טובים בכלל להמהרה, מרפרנס של 250/400 הגעתי עם הזכרונות מקסימום ל 450 ומשהו, דווקא עם כרטיס אחר gf 2 pro גם של inno3d(של חבר שלי) הגעתי ל 230/480(ולא ניסיתי יותר). השאלה שלי היא : אם אני ידביק היטסינק קטן לזכרונות עם מאוורר קטן(486dx2), לכמה אתם חושבים שאני יוכל להגיע?(אין לי כוח לכל המאמץ אם זה יהיה רק כמה מגהרצים בודדים) ואם אין לי גריז טרמי פשוט אני ידביק את ההיטסינק?
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות חתיכת אלומניום בגודל של 13x13 ס"מ או 14x14 ס"מ ובעובי של 1-2 מ"מ. כמה זה אמור לעלות ואיפה אני קונה את זה? דרך אגב, יש מתכת אחרת שאפשרי לקנות ושהיא קלה יותר לחתיכה אבל שלא תתפרק לי?
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הי התקנתי את התוכנה WCPUID, כדי לברר פרטים על המעבד לפני שאני יעשה לו OC והשאלה וכמו שרואים כאן יש לי BUS 398 ו SYSTEM CLOCK על 99, מה ההבדל בניהם? אני יודע שה CLOCK כפול המכפלה זה המעבד שלי אבל שאני עושה OX את מה אני מעלה? תודה וחנוכה שמח
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, יש לי אנטק 300 (עם שני מאווריי 120 מקדימה (מכניסים), 120 אחד מאחור (מוציא), ו 140 מלמעלה (מוציא). קירור למעבד- ביג טייפון. יש לי מאוורר 140 מ"מ ושני מאווררי 80 מ"מ טובים "ספייר", שאין לי מה לעשות איתם. אני אשמח אם למישהו יש במקרה רעיון לאיך אפשר לשפר את זרימת האויר בעזרתם?
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הכוונה היא לעשות בדיקת מאמץ ובמקום לשבת מול המחשב אז לתת לתוכנה שתמדוד מה היתה הטמפ' המקסימלית של המעבד במהלך הבדיקה. מישהו מכיר תוכנה כזאת? אני יודע שזה לא הפורום המתאים אבל פה יש הרבה יותר סיכויים שיענו לי פה מאשר בפורום תוכנות
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי בעיה מציקה שכל הזמן גורמת למאווררים לפעול ב100% בלי שום סיבה, וכשהמאוור עובד ב4300rpm ללא סיבה וחוזר חזרה זה דיי מעצבן. http://i5.minus.com/it8TK3jF66P3I.jpg למרות שלפי שאיך שסידרתי את העבודה לפי טמפ' זה לא אמור לקרות. http://i7.minus.com/iekaKBTC2GUIT.jpg כשיש את הסמל של האש זה קורה. איך אני מכבה את זה?
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, אני חדש בתחום של OC, יש לי GEFORCE 2 MX 400, אני רוצה לדעת עד כמה אני יכול להעלות את מהירות של GPU ו זכרון ללא הוספת קירור, ושיהיה יציב. תודה . (-:
-
- 19 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
התלהבתי מאוד מ"מערכת שליטה למאוררים" אבל למה לא עשיתם מערכת ששולטת במהירות של המאוררים כמו כפתור ווליום? [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
taotao , הלינק ששלחת לי , לא עוזר לי. קונה לבית החדש שלי מערכת HTPC המחשב לצרכים מאוד בסיסים + סרטים BLUE-RAY + HD מאפינים : אין הגבלת תקציב!!! שיהיה הכי שקט!!! אין פשרוט באיכוט!!! עד עכשיו קניתי כבר כמה חלקים: 1) Zalman HTPC Case HD160XT Black 2) Seasonic X-460FL 460W PASSIVE 0db 3) Logitech DiNovo Mini Cordless Bluetooth כל שער הדברים עוד לא קניתי, אני מעדיף AMD אך לא חייב.
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
באוורסט אין לי CPU כלל. ובספיד פאן הוא מופיע אבל הטמפ' הגבוה בכ15 מעלות מכל ליבה! וגם כשאני נכנס לCONFIGURE אז בCHIP של ה"SYSTEM" ושל ה"CPU" כתוב אותו דבר! - winbond ועוד כמה אותיות.... האם זה בעיה? תודה לעוזרים...
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כמו שאתם רואים בתמונה, זה שרטוט של בייבאס. ממה שהבנתי מהשרטוט צריך לחבר את החוט האדום רק לרגל האמצעית בצד ימין של המתג... הבעיה היא שהרגל השמאלית העליונה גם אמורה לדעתי להיות מחוברת ל 5 וולט... מה דעתכם? האם המתג מחבר פשוט את הרגל האמצעית לרגל מעליה/מתחתיה בתלות במצב המתג או שיש עוד משהו שמתחבר? תודה
-
- 15 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אהלן אהלן! קיבלתי היום את הכרטיס החדש שלי 7600GT ועשיתי לו אוברקלוק דיי ממכובד : לפני : ליבה 550 זיכרונות 1400 אחרי : ליבה 675 זיכרונות 1650 טמ"פ : לפני 33 מנוחה 39 מאמץ אחרי 33 מנוחה 45 מאמץ לדעתי זה אוברקלוק חמוד מאוד... וקיבלתי תוצאה ב-3DMARK05 של 7214 האם התוצאה הזאת מתאימה לכרטיס הזה? מה השיא עולה הנוכחי עם הכרטיס? האם הוא נחשב לאוברקלוקר טוב? האם כדאי לנסות להתקדם עוד עם הכרטיס? נ.ב הכרטיס שלי הוא מחברת Leadtek והוא מקורר ע"י VF-900CU + קירורי נחושת של OCZ לזיכרונות
-
- 27 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני לא צריך קירור פסיבי ואני לא מתכוון לעשות אוברקלוק למעבד!! רק לשחק הרבה זמן,ושתהיה טמפ' נורמלית במארז! איך הוא בשביל זה?
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני קונה את המחשב שלי מrsm ובמלאי שלהם יש את הקירור המומלץ פה: Scythe Katana 3 Rev 2 Intel 1156/1366. אבל הייתי רוצה לקבל תשובה לשאלות: האם יש הבדל בביצועים בין הדגם הרגיל של Katana 3 לדגם הזה, כיוון שזה rev.2? האם הוא מתאים למעבדי AMD AM3? באם התשובה שלילית לאחת השאלות איזה קירור אחר כדאי לקחת בחנות rsm?/ תודה
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מה נקראת מהירות נורמלית של מאוורר (של המארז)? כשאני בודק מה המהירות של המאוורר אצלי במחשב המהירות היא 1600~ . זה נורמלי? בכל מיני תוכנות מוניטורינג זה מקפיץ לי אזהרה... תודה
-
- 14 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכם, קראתי לאחרונה הרבה על נושא הקירור והבנתי את חשיבותו לגבי שמירת אורך חייהם של הרכיבים. אני מאוד רוצה לשפר את הקירור במחשב שלי מכל הבחינות: סירקולציה, מס' מאווררים, הגדרות נכונות. הנה המפרט שלי (מחשב כבן 3 שנים): Intel Core 2 Quad Q6600 Intel DP35DP Asus nVidia Gefore 8800GTS GDDR3 Western Digital 250GB Kingston 2X1GB Dual Channel מארז HEC6AR6 + ספק Ezcool 450W במארז יש מאוורר 12 ס"מ מאחורה, ועל המעבד קירור סטוק של אינטל. יש גם על דלת המארז השמאלית (אם מסתכלים על המארז מקדימה) מן גוף כזה שמותקן על חורי אוורור (נמצא מול הקירור של המעבד, יש את זה בהרבה מארזים, אני מקווה שאתם מבינים למה אני מתכוון). המעלות של המעבד נעות בד"כ בסביבות ה 70-76 במנוחה. הכרטיס מסך על 71 מ…
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני צריך להתקין איציק חדש על איזה banshee שיש לי. הבעיה היא שהוא (זה שכרגע נמצא עליו) מחוזק עם איזהשהוא דבק ותפסנים. שמעתי שתנועות סיבוביות לא טובות, אני לא רוצה לעשות ניסויים, רק לקחת את הדרך הכי בטוחה. נ.ב זה לא כדי להעלות את הביצועים, פשוט האיציק שיש עליו כרגע גורם לו להיתקע.
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=4949&CatCode=554 והדגם שחופפ לו עם לדים צבעוניים תודה
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ואיזה לא מומלץ, ולמה? GA-Z68P-DS3 GA-Z68A-D3-B3 GA-Z68A-D3H-B3 GA-Z68AP-D3 GA-Z68M-D2H GA-Z68MA-D2H-B3 GA-Z68MX-UD2H-B3 GA-Z68X-UD3-B3 GA-Z68XP-UD3-B3 GA-Z68X-UD3H-B3 GA-Z68X-UD3P-B3 GA-Z68XP-UD3P- B3 GA-Z68X-UD4-B3 GA-Z68XP-UD4 -B3 במקרה הזה אני מעדיף להשקיע כמה שפחות, ובנוסף ל2600K יש ברשותי Mugen2 ואני שואף להגיע ל4.2Ghz יציב אם זה אפשרי. אני רואה שלוחות מסדרת Z68X/XP יקרים משמעותית מZ68A/P/M, האם זה בא אל ידי ביטוי באפשרויות האוברקלוק של הלוחות האלה? כמו כן, האם ספק כח 430W של Antec יכול להספיק (בהנחה שאני משתמש בכרטיס מסך 9500GT) או שעדיף ללכת כאן על ספק חזק יותר? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הבעיה אצלי לעשות אובר הוא הטמפרטורה. אבל מה לעשות הטמפרטורה די נורמלית למעבד שלי כי הוא PRESOCET והטמפרטורה 47-52 במצב לא של מאמץ ולא של מנוחה ביניהם. מה לעשות ? אני יודע שהטמפרטורה לא טובה לאובר. אז אם אני יקנה נגיד BT כמה מעלות זה יוריד לי?
-
- 23 תגובות
- 1.3k צפיות
-


