עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by Bartleby,

    הקירור הנ"ל גם תופס סלוט PCI כמו הקירור סטוק של ה-6800U? קישור לקירור: http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_851_1605&products_id=7391 עריכה: מישהו פה יודע אם הקירור הזה הוא אפקטיבי בשביל כרטיס מסך (בנוסף לקירור של הכרטיס עצמו)? (לא למטרות OC אלא לעבודה בסטוק.) http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_851_1607&products_id=6207

    • 22 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. היי יש ברשותי קירור של זלמן עם רק 3 פינים בלבד, אני יודע שמומלץ עם 4 , רשום שמהירות הסיבובים היא 2000 , האם הקירור ישנה את מהירות הסיבובים לפי הצורך , או שהוא יסתובב רק על 2000 אפילו במנוחה? מה דעתכם בבקשה. רוני זה הקישור: http://zalmansz.en.ecplaza.net/cpu-cooler-sea-80a-01--308182-2426842.html

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by Bug2000,

    יש לי MX400 (מחרותיים TI 200 ) הורדתי מהאינטרנט את 3DMARK עשיתי את הבדיקה קיבלתי ציון של 3100 נקודות בלי O.C האם זה טוב ? בכל אופן עשיתי O.C בתוכנה GF TWEAK ................ (אני חושב שעשיתי : ) ניכנסתי ל NVCLOCK ושיניתי ב CORE CLOCK מ-200 ל 210 וב MEMORY CLOCK מ-350 ל 360 אחרי זה עשיתי APLLY SETTINGS אחרי שעשיתי RESTART למחשב אני נכנס לתוכנה של OVERCLOCK ורואה כי אין נשמרו השינויים אשר ביצעתי למה? או שזה נשמר? אין שיניו ב 3DMARK נ.ב כמה אני צריך לקבל ב 3DMARK עם ה ג'יפה 3 TI 200

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by mz155,

    אז ככה.. יש לי מאוורר סטוק של אינטל.. הוא מסתובב על 1000rpm ואני רוצה שהוא יסתובב יותר מהר.. שהמעבד מתחמם הוא עולה ל 1300rpm אבל בכל זאת זה לא שינוי גדול.. יש לי לוח של אינטל שידוע כחסר פיצ'רים אבל בכל זאת יש שם אפשרות לשנות את מהירות המאוורר: slow-normal-agressive ..אבל הבעיה היא שאין שינוי בין נורמל ואגרסיב... הוא מסתובב באותה מהירות.. מה אני יכול לעשות כדי לגרוםלמאוורר להסתובב יותר מהר?

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by ToR,

    ההרד דיסק שלי שאני מעביד אותו קשה מגיע לטמפרטורות שכמעט קשה לגעת בו הוא נמצא בתוך BAY של 3 עם עוד הרד דיסק ו FLOPPY מה לעשות???

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. כמובן שזה עוד נמוך אבל קיבלתי אותה אתמול והערצתי בדיקת יציבות בפריים 95 למשך כל הלילה בכדי להוכיח שזה יציב... http://planet.nana.co.il/bead2216/New%20Bitmap%20Image.JPG וזה 1 יותר טוב וגם הוא יציב בבדיקה של 4 שעות... http://planet.nana.co.il/bead2216/New%20Bitmap%20Image1.JPG תגובות בבקשה..

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by MiOB,

    שלום טוב, לאחר שכיביתי את כול המאווררים במחשב, הגעתי להבנה שהרעש בלילה כלל לא נובע מהם, אלא משני הכוננים הקשיחים. (Samsung SpinPoint F1 1TB) כלומר, כיבוי המאווררים כלל לא השפיע על הרעש הקבוע והמסוים שאני שומע בלילה. האם ישנה דרך זולה ויעילה למיסוך הרעש שלהם? אני משער שהרעש הוא תוצאה של מהירות הסיבוב שלהם, ולא עקב טמפרטורות גבוהות. האם שטיחון כזה יעזור במקרה הזה? Nexus DampTek | Noise Absorption Mats או כזה: Thermaltake Noise Dampening Kit המארז הוא Antec Three Hundred, אז חשבתי לשים את השטיחון הזה בצד הקדמי שלו, היכן שניתן למקם שני מאווררים. מה דעתכם / עצתכם? אגב, לא הייתי בטוח אם זה הפורום הנכון, אז תודה מראש על העברה לפורום אחר במקרה שלא.

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. בניתי FANBUS ויש לי בעיה שהמאוררים לא מסתובבים במיטבם! את הפאנבאס בניתי בדיוק לפי הסכימה הבאה: הכל טוב ועובד ,לדים דולקים אך כשאר אני מפעיל מאוור הוא מסתובב איתי יותר ממה שהוא צריך להסתובב (בינתיים עשיתי רק שליטה על מאורר אחד.. כדי לנסות אם הכל עובד) מה יכולה להיות הבעיה אנשים??

    • 19 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. Started by Achilllles,

    משום מה התוכנה נועלת את האפשרות לעלות מתחים מה שקודם היה אפשרי הצעות?

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. Started by drevil,

    קיבלתי איכשהוא מאוורר של VANTEC בשם TORNADO הדבר הזה לוקח 9 וואט ועושה רעש כמו שואב אבק, מצורפת תמונה. אי אפשר להפחית את הרעש של הייצור הזה? אני מרגיש במנהרת רוח עם זה!

    • 17 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. היי, ברשותי קירור Scythe Yasya קירור שבשביל להרכיב אותו עם 4 הקליפסים יש צורך בכפפות דייגים. האם יש אופציה להחליף את 4 רגלי הקירור בברקט שישב מאחורי הלוח כמו בקירורים של Cooling Master?

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. יש לי לוח-אם: Gigaybye P35-DS3 מעבד intel E8400 ספק 450 של קורסייר, ספק חזק, יכול לעמוד בזה, כבר עמד באוברקלוקים כבדים הרבה מזה שאני מתחנן --- בעבר הרחוק. --- הדיפולט של המעבד הוא 333Mhz - מכפלה 9 = עובד על 3000mz --- עשיתי אוברקלוק קטן וצנוע מ333mhz ל 360mhz (מסתכם ב 47% אוברקלוק). המעבד במצב מנוחה על 48 מעלות. האם זה הרבה \ קצת? (אני כבר לא זוכר ת'נושא).. אני מתכנן להגיע ל400mhz גג, לא יותר מיזה. אשמח לקצת טיפים, ולדעת מאנשים כן, מהיא הטמפרטורה שאסור להגיע אליה.. אצלי המארז פתוח לרווחה.. מצד אחד כמובן. צירפתי תצלום מסך של ה CPU-Z מסך ראשי, אם זה יעזור למומחים שכאן, זה מראה איך זה על מצב מנוחה.. --- אגב, שאלה נוספת, במסך POST בחלק של האוברקלוק, בשביל לה…

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by gai18,

    תראו... רגע רגע עכשיו החלק המענין...

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by orhai,

    אני לא מצאתי אותו בשום חנות... אם משהו יודע על חנות בצפון שיש לה את זה אני אשמח

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. שלום לכולם, אני מזמין את הקירור בשבוע הבא ויש לי כמה התלבטויות: 1. אם לשים את צלע הקירור מקדימה כ-intake או מעל כ- exhaust. 2. ממי שכבר ניסה, האם יש הבדל משמעותי (מבחינת רעש וביצועים) אם שמים על הרדיאטור 4 מאווררים במקום 2 ואם זה שווה את התוספת? כל 8 המאווררים במארז יחוברו ל-PWM fan hub. המפרט: CPU: Intel I7 4790k 4.4 GHz Motherboard: Asus MAXIMUS VII HERO Z97 RAM: Corsair Vengeance Pro 32GB (4x8GB) DDR3 2400MHz PC3 GPU: ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX OC Edition Fans: 8x Corsair ML140 Pro LED, Red, 140mm Premium Magnetic Levitation HDDs: 1x Samsung 950 PRO Series - 512GB PCIe NVMe - M.2 …

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. Started by Peri228,

    קיבלתי את המערכת החדשה שלי לפני כמה ימים , והתחלתי לשחק איתה קצת .. המפרט - Asus P5W DH Delux E6600 (מקורר ע'י Scythe Ninja Plus) OCz Platinum Rev 2 800Mhz 2x1024 Sapphire R1900XT המעבד יושב על 1.35V , הזכרונות על 2.2V (תזמונים נוראיים, מחלק 1:1), והבאס הוא 380. המעבד לא עובר את ה 38 מעלות אחרי חצי שעה של S&M, ולוח האם יושב על 34 במאמץ. לא משנה מה אני עושה , אני לא מצליח לעבור את ה L1 Cache Check ב S&M .. תודה מראש , תום .

    • 21 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. צהריים טובים. ברשותי נייד מדגם dv6 pavilion 1330ej hp מגיע עם כרטיס מסך ati readon 4650 1gb כרטיס זיכרון 2 ג'יגה מעבד Intel® CoreTM 2 Duo Processor T6600, 2.2GHz,2MB L2 Cache,800MHz FSB מרגישים שהוא מתחמם בעיקר במשחקים כמובן, כמו כן כאשר מורגש שהוא מתחמם מרגישים בהמחשב נהיה מאוד איטי. מה ניתן לעשות? מה התוכנות האידיאליות לבדיקת נתוני מעלות של הכרטיס מסך ושל המעבד במחשב נייד?? תודה רבה.

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Started by Teknik,

    שלום לכולם, אני קונה מחשב עם המארז FD R4 ורציתי לדעת איזה מאווררים מומלץ לשים. זה המפרט כנראה: מפרט זה הורכב ב - www.TMS.co.il - רשת חנויות המחשבים האמינה והמקצועית בישראל מעבד: Intel Core i5-4590 3.3 GHz 3.7Ghz Turbo LGA1150 Tray כמות: 1 - מחיר: ₪906 קירור למעבד: Arctic Cooling Freezer 13 CO כמות: 1 - מחיר: ₪159 לוח אם: Gigabyte GA-H97-HD3 כמות: 1 - מחיר: ₪455 מארז: באנדל - Fractal Design Define R4 + FSP RAIDER 650W - בקניית מחשב חדש כמות: 1 - מחיר: ₪825 זיכרון: Hynix Original 8GB DDR3 1600 בקניית מחשב חדש בלבד כמות: 1 - מחיר: ₪349 כרטיס מסך: Sapphire Radeon R9 290 Tri-X OC 4GB - בקניית מחשב חדש כמות: 1 - מחיר: ₪2074 קשיח למחשב שולחני: Seagate Ba…

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. Started by tphss,

    היי כולם, אני בונה מחשב, והיום אני דיי מסיים אותו, יש לי כבר הכל מורכב. זאת פעם ראשונה שאני בונה את כל המחשב, נתקלתי בבעיה קטנה: לא זכרתי אם אני וחבר שלי הורדנו את מה שמכסה את החומר הטרמי על הHEATSINK, לא ממזרק אלא המקורי, שנראה כמו כזאת מדבקה. עכשיו הוצאתי את הHEATSINK וראיתי שכן הורדתי, אבל כל הריבוע חומר טרמי קצת התבלגן וזז לצדדים (המעבד נצמד אליו חזק, והחומר נסוג לצדדים), וקצת הייתה לי בעיה להוציא את הHEATSINK אז הזזתי אותו כמה פעמים מעל המעבד וזה כנראה מה שממש בלגן שם את החומר. מה לעשות? לסדר עם סרגל חזרה לאמצע? במקרה הזה חייבים להוריד את החומר ולשים חדש ממזרק? ??? כל עצה תעזור. תודה.

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. Started by Bah_gots_pIII_450,

    הוא עושה רעשים וכל הזמן מאט ועוצר, כדאי להחליף אותו? אני פוחד להזיק לציפסט בהברגות. אני גם פוחד לשרוף אותו אם אני אשאיר אותו ככה.

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. Started by or,

    כל מי שראה את הסרט של ההמהרה של ה-P-4 ראה שהמעבד לא התחמם למרות ההמהרה והרבה חושבים שהמאוורר כל כך טוב אבל שכחו שהוא החליף את הריבוע השחור (שכחתי אם השם של זה) אשר בה עם המאוורר באחד יותר טוב ובגלל זה זה לא התחמם כך שהמאווררים של אינטל לא כל-כך מצויינים אלה רק שקתים ודי מהירים

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. Started by Component,

    <הרעיון הכי טיפשי שהיה לי בחיים. צונזר!>

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. לארדיסק 3.5 מגירה פנימית קירור עמיד חזק וטוב אפשרות הזמנה מחו"ל עדיפות לEBAY

    • 17 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. טוב אז אני עם מארז HAF932... ודיי התחיל להימאס לי מהקירור אוויר.. המארז בלי מסננים אז הכל מתמלא אבק תוך שבועיים ככה וצריך לנקות... להתחיל לפרק ולנקות כמו שצריך זה סיפור מהתחת ואם לא עושים את זה אז לא הכל נקי כמו שצריך... והאווררים שלאט לאט נהרסים מהאבק אין לי כ"כ כח להתחיל להחליף אותם כל הזמן (המאוורר למטה ספציפית... היות והוא שואב אוויר מלמטה הוא מתמלא אבק ופשוט נהרס לי השבוע... הוא חדש פחות משנה אצלי...) והיות והקיץ מתקרב ובא החזרתי את כל ההגדרות למקור ואני כרגע בלי OC... אני לא רוצה לקחת את הסיכון עם הטמפ' בארץ בקיץ (הורדתי את זה בימים האחרונים בגלל החום שהיה...) אז החלטתי שאולי הגיע הזמן לשקול מעבר לקירור מים.. הקירור אוויר שכרגע יש לי: HAF 932 עם כל המאווררים כ…

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. Started by EagleX2,

    היי רציצתי בבקשה שתמליצו לי על הטיסינק טוב חזק עד 300 ש"ח לא חשוב הגדול שיקרר גם באובר קלוק די חזק... נ.ב. מישהו יכול להסביר על המאוורר דלתא שאני שומע בהרבה מקומות? נ.ב. 2. סליחה על הניסוח הגרועהאני פשוט מת מעייפות

    • 27 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים