אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום, הרצתי פריים95 לאחר OC ל45GHZ ומייד קיבלתי את השגיאה הזאת: FATAL ERROR: Rounding was 0.5, expected less than 0.4 כך מוגדר הביוס: כפי שניתן לראות בטלתי את C1E והעלתי את הOFFSET ל0.065, מתח הזכרון ב1.495 (הכי קרוב שניתן ל1.5). שאר תזמוני הזכרון הם בauto, פשוט כי לא מצאתי באתר/על הזכרונות עצמם כמה צריך להיות. בOC של 4GHZ, הגדרת המתח בAUTO, בפריים לא הציג שום שגיאה. איך להמשיך בOC? תודה
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
Zalman Vga Cooler VF700-Cu או Zalman Vga Cooler VF700-ALCu או Arctic-Cooling NV Silencer 5 ?? לא מעוניין בOC...אבל רוצה שהכרטיס מסך יהיה קר...ויאריך ימים...(-:
-
- 23 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אז קיבלתי את החלקים למחשב החדש והנה הוא! (סתם רוצה לשתף...) ועכשיו לנושא.... עשיתי OC ל-Q6600 שלי ל-3GHz (באס 333 ומכפלה 9). שמתי מתח 1.28 והכל יציב. נסיתי להעלאת לבאס 355 ומכפלה 9 אבל המעבד פשוט לא מוכן לעשות זאת! שמתי מתח 1.5 אפילו וברגע שהוא טוען את מערכת ההפעלה המחשב קורס. ניסיתי 400X8 1.5V ולNB +0.1 לא עובד, ניסיתי 356X9 1.5V לא עובד. אני ממש מיואש.... לגבי המעלות אין בכלל מה לדאוג... אני עוקב אחריהן כל הזמן עם REALTEMP והכי רחוק שהמעבד הגיע היה 45 (ב-PRIME95 עם OC 333X9). מה אתם אומרים? לנסות +2 ל-NB? נ.ב - המפרט פה למטה...
-
- 20 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כרגע חזרתי מהתקנה של ax478 + sf2 ו... אין הבדל ! איך זה?? 42 מעלות ! הדבר העוד יותר מוזר הוא שלפני שחיברתי את דלת המארז שלי (מאוורר 120 מ"מ של אנרמקס) הטמפ' היה על 37 + - (גם גבוה) כשחיברתי את הדלת, הטמפ' היתה על 42, ואחרי שהוצאתי אותה שוב(חשבתי אולי מערבולות אוויר או משהו) הטמפ' עלתה ל 44 ! מאוד מאוד מוזר חשוב לציין שה SF 2 על 5000 RPM ושהמשחה התרמית ששמתי היא ארטיק סילבר 3 שכחתי לציין גם שהמחשב מומהר 1.8@2.4 וש MBM מזייפת לי בטירוף... סנסור אחד על 99 מעלות, סנסור שני על -47
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
עשיתי OC והגעתי לתוצאות מעולות! אבל יש משהו 1 שמטריד אותי . בתוכנה RIVA אני רואה במוניטור של הטמפרטורות משהו שמוזר לי ורציתי קצת הסבר. '>http://www.2send.us/"] אם אפשר לדעת. למה יש לי כמו הזהרה כזאת בצבע צהוב כזה. ואני חייב לציין שה OC הלך חלק והמשחקים פועלים לי מעולה. בדקתי יציבות וטמפרטורות הנה הטמפרטורות ש ה OC פעיל. '>http://www.2send.us/"] '>http://www.2send.us/"] התמונה האחרונה זה שיצאתי מהמשחק Q4 עם פילטרים פתוחים עד הסוף . ואני חייב לציין שזה פעל חלק כאילו עכשיו יש לי GTX תודה נתנאל
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
הזמנתי את גוף הקירור הנ"ל, והוא אמור להגיע תוך כשבועיים עד 3. בינתייים יש לי בבית מאוורר ג'נרי של 80 שיספק אותי להתחלה. אך היית רוצה מאוחר יותר ככל הנראה להחליף אותו למאוורר חזק יותר, עם יחס של רעש/ביצועים טוב יותר. מהשוואה פה, ניתן לראות בבירור שמאוורר 80mm שדוחף 26.5cfm מנצח מאוורר 92mm שדוחף 41cfm. אני מניח שזה נובע מהעובדה שרוב האויר היוצא מהמאורר יוצא בקצוות, והקצוות של מאוורר ה-92mm פשוט רחוקות מדיי ממרכז גוף הקירור שהוא המקום החם ביותר. ד"א, האם אני מניח נכון? בכל אופן, אני מתלבט בין כמה מאוררים. אחד הוא מאוורר 92mm אבל יש לו יחס של דחיפת אויר/רעש מעולה. שתיים במקרה הנ"ל אני מעדיף את ה-80mm כיוון שהפרש דחיפת האויר הוא קטן והפרש הרעש הוא אפס. והסיבה שאני מעדיף 80mm …
-
- 23 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, ברשותי כרטיס מסך Ati radeon x600 , הוא מרעיש בצורה בלתי נסבלת לאחרונה, הרעש בא מכיוון המאוורר, למען האמת היו לזה תקדימים בעבר אבל זה היה אחת ל... וגם היה מפסיק כמה שניות לאחר ההפעלה.. עכשיו הרעש הוא רצוף ובלתי נסבל, אשמח לדעת איך אפשר לסדר בעיה זו, או אם אפשר להחליף רק את המאוורר? דבר נוסף זה איך אפשר לפרק את המאוורר מהכרטיס מסך? לא הצלחתי הוא מחובר בשתי ברגים מפלסטיק שחורים כאלה, אשמח לעזרה מאנשים עם נסיון תודה!!
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי חברה , אני בונה כרגע מארז בצורה של ארון קבורה והשאלה שלי היא איך לקרר אותו בצורה אופטימלית. גודל מאווררים, מיקום, סרקולציה. ואם אפשר קצת הסבר על סוגים גדלים ומחירים (בכללי) שרטוט של המארז.
-
- 16 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מה המצב אנשים? יש לי מחשב 1000 מגה הרץ פנטיום 3 באיזה טמפרטורה אמור לפעול המעבד והלוח אם בשביל פועלה טובה וללא נזק? עכשיו זה 35 מעבד 31 לוח אם תודה
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
היה לי קודם לכן 4590 30 מעלות וקצת מאמץ או בלי נדיר והיה מגיע ל 40 !! החלפתי מעבד ל 4790 מתחיל ב 42 + - מאמץ מישחק (ARMA3ׁׂ) 55 -+ לא זמן רב! תקין? קירור מומלץ שישפר תמצב? קירור הנל Arctic Freezer 7 Pro בביוס הזזתי ל50 אחוז תסיבוב מאוור ירד ל35 זה בסדר?
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי מעבד E4500 2.2GHrz ואני רוצה לקנות קירור של Thermalright Ultima-90 רציתי לדעת עם אני יגיע איתו לOC של 3.0GHrz עם הקירור הרגיל של המעבד שקיבלתי אני מגיע ל 2.71 והוא דיי יציב. מה אתה חושבים עם Thermalright Ultima 90 אני מגיע ל3GHrz? יש לי לוח אם Asus P5GC MX\1333 כרגע אני נמצא בOC של 18% (שזה 2.59GHRZ)
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
האתר קצת למטה, מעל "How-To up on building your own power supply"
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום רב, יש לי GT 240 GDDR5 עם מאורר ואין לי אפשרות להחליף לו את המהירות... ניסיתי גם בתוכנה של NVIDIA לOC וגם בMSI AFTERBURNING הזה וזה פשוט לא נותן לי. אולי כי הוא לא מחובר ללוח אם? מה עשוים מצב כזה? אה, ועל איזו תוכנה אתם ממליצים לעשות OC לכרטיסים של NVIDIA? אולי אני יכול להשתמש בmsi afterburning הזה אבל פשוט להשאיר את המאורר על auto? ובאיזו תוכנה אני בודק יציבות וכמה דקות
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
סידור החוטים במארז שלי גרוע. השתמשתי באזיקונים ואיזולירבנד והסידור עדיין ממש לא טוב. החלטתי לקנות Sleeving wires, כי הבנתי שהם הפתרון האידאלי ושהם ממש זולים. עכשיו יש לי בעיה, ראיתי 4 גדלים- 1/8", 1/4", 3/8", 1/2"- איזה מהם מתאים לחוטים של המולקס בצורה הכי טובה? ויש מקום בארץ שאפשר לקנות ממנו במחיר דומה לזה של חו"ל? (לא אכפת לי אם החוטים יהיו UV או רגילים או באיזה צבע הם, כרגע יותר אכפת לי מהסידור של המארז) תודה רבה
-
- 26 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יתקע כבר ב144 באס.. זה כזה מבעס אותי אף אחד לא עונה לי אף פעם בהשקעה יש לי זיכורן 256 266 2100 אני מעלה את הבאס בהדרגה כבר ב144 הוא קורס ונתקע... ואני לא מבין למה זה.. ניסתי לתת יותר מתח למעבד אבל אני פוחד לשרוף אותו. העלתי ב5 אחוז ולא היה הבדל אפילו של באס אחד.. אנשים זה בושה אני מצליח להגיע רק ל1740 מגה הרץ מ1600 זה פדיחה.. ובקשר לכרטיס מסך בכלל פדיחה אני מצצליח להעלות את הליבה מ175 ל210 זה במקסימום כשמארז פתוח ואת הזיכרון מ400 ל490.. שינוי של בערך 600 נקודות בתוכנה 3dmark אז אנשים בבקשה תהיו איתי כמה רגעים ותקדישו לי רוב הזמן אני בצבא ואין לי זמן יותר מידי תודה רבה לכולם
-
- 23 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
שלום לכולם אני חדש פה..! אז השאלה היא: האם כדאי לי לעשות OC (אוברקלוקינג) לכרטיס המסך 7950GT כש... יש לי מעבד 3.2 AMD זיכרון פנימי 1024 זיכרון GIGA HERZ 2.01
-
- 21 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום שלום, Amd 3200+ @ 2600 קירור - TT BT עובד על גז בשם אוויר :P 33 בפי
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
גוף הקירור של כרטיס המסך היה דבוק לשבב GeForce 5900XT ע"י מדבקה טרמית. (אני חושב, לא בטוח) נאלצתי להסיר את המדבקה הזמן התקנה גוף קירור חדש, אבל ההתקנה נכשלה. עכשיו גוף הקירור יושב על השבב, אבל הוא לא נצמד. כתוצאה, כרטיס המסך שומר על טמפ' 56 יציב בזמן מנוחה, אבל מתחמם יתר על המידה בזמן פעולה. איפה ניתן לרכוש מדבקה טרמית? כמה היא עולה? ניתן לפתור את הבעיה בלי מדבקה?
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
איזה מאווררי מארז יש לכם דגם : מהירות סיבוב לדקה : כמות מאווררים : דגם המארז : הטמפרטורה במעבד ובכרטיס מסך : מידת הרעש לטעמכם ? תודה לעונים
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שבוע טוב , מהי ההרכבה האופטימלת של קירור נוזלי עם רדיאטור במארז, כך שלא יהיה אוויר במשאבה? אשמח להחכים מניסיונכם, או ממה שידוע לכם. תודה
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
היי החלטנו אני וחבר ללכת על מערכת מים חיצונית, אחרי ברורים וחיפושים הזמנו צמד יחידות כאלו: המערכת הגיע עם שלושה בלוקים והחלטנו לבדוק אותם לפני שאנחנו מזמינים בלוקים אחרים. המחשב של החבר. E6600 X1950XTX הבלוק הקטן שמיועד לכרטיס מסך הפתיע מאוד לטובה ומסתבר שהוא מקרר את הX1950XTX ממש יפה, עם vMOD לGPU ועם OC הכרטיס מגיע לכ- 55C... בלי OC ומוד הוא חיי באזור ה40C על לופ של שלושה בלוקים ! (אני לא האמנתי שהבלוק יעזור לGTX שלי אז הזמנתי גם MCW60) תוצאות אצלי: E6550 @ 3.5GHz מנוחה: Prime95
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לאחרונה יש למאוורר שלי בעיה (מאוורר מארז) כשמאוורר מסתובב הוא מרעיש, איך אני יכול לטפל בבעיה הזאת? ניקיתי אותו מבחוץ וכל זה מאבק אבל לא הוצאתי את המדבקה הזאת או משהוא, צריך לשמן אותו או לקנות חדש?
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שאלה בכותרת בתודה מראש
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-


