עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by leahd3,

    סרטון קצת ארוך שמסביר על OC עם @shar00750 שהוא אוברקלוקר מספר 1 בארץ ומקום 36 בעולם. אני מתנצל על זוויות צילום גרועות, שרון די הפתיע אותי והגיע בהפתעה

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by gigabot,

    יש חיה יותר חזקה ממאוורר טורנדו של ואנטק? אני מחפש מאורר ממש חזק לרדיאטור - קירור מים.. תודה...

    • 25 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by TomB,

    אולי זה כבר הופיע כאן, אבל זה עדיין מגניב לאללה! Project Cryo

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by Lanzar,

    מה ההבדל בן שני הערכים אם ממילה המהירות זכרון בפועל נשארת זהה ?

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by eladh16,

    אני מתלבט על איזה משחה טרמית כדי לי. מה יותר מומלץ mx2 של ארקטיק או את זה- http://www.skypc.co.il/pl_product~TR-TH-CO~18~0.htm תודה

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by rafi-s-,

    1 הקירור הזה מקרר גם את הזכרונות? 2 הוא מוציא את האוויר החם החוצה? תודה

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. אני לא מתכוון לעשות שום אורקלוק למחשב, אבל נכון לעכשיו יש בו רק מאוורר אחד, המליצו לי פה לקנות עוד מאוורר, יש לי כמה שאלות. 1. האם יש סיכוי שהמאוורר לא יתחבר לספק כח, או במילים אחרות, האם יכול להיות שהמאוורר לא מתאים למחשב? הכוונה היא למאוורר למארז, לא למעבד. 2. אני לא מתכוון להוציא יותר מדי כסף על מאוורר, ראיתי שתי הצעות הגיוניות: Antec 80mm SmartFan retail http://www.pandas.co.il/product_info.php?products_id=1575 Thermaltake 80mm smart fan http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_140&products_id=1057 מה הבדל ביניהם? איזה מהם אתם ממליצים? 3. השאלה הנוספת שלי היא, האם אני צריך לחבר אותו למאזר? וכשאני פותח את המארז מה אני יעשה? החוטים הרי מחוברים... או כמו ש…

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. הCoolermaster עולה 285. הVantec עולה 174. ראיתי את הקולרמסטר (בתמונה) הוא נראה גדול ומסורבל זה יכול להפריע, מי מבין השניים עדיף?? תודה ויום טוב!

    • 23 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. האם זהו פיתרון טוב לקירור המעבד שלי? יש לי AMD 1800+ רציתי לדעת האם הוא מקרר כמו שצריך וגם האם הוא מרעיש ממש הרבה? או שקט? והאם הוא שווה 185ש"ח? תודה לכל העוזרים

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. Started by LsDX,

    שלום פירקתי פנטיום 2 ישן שחבר שלי הביא לי והוצאתי לו את הגוף קירור אני יכול לשים על איזה שהוא רכיב במחשב שלי? מי שמכיר (אני ישים תמונה אחר כך ) הגוף קירור הזה לא קצת גדול בשביל לשים אותו על כרטיס מסך?

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by efee123,

    שלום, לאחרונה לקחת מחשב נייד בן 5 בערך והפכתי אותו למחשב לסלון. המחשב מהסדרה copmaq q61 . הבעייה העיקרית היא כשהמחשב סגור ומחובר לטלויזייה הוא מתחמם בצורה היסטרית והמאוורר שלו נשמע למרחקים הבעייה העיקרית היא שגם כשהמחשב פתוח הוא מתחמם(לא ככה) בצורה משמעותית. אני לא מעוניין שהמחשב יהרס כתוצאה מנזקי חום כאלה ואחרים לכם אני פונה אליכם לעזרה. אני זקוק להמלצה מה ניתן לעשות לגבי החום של המחשב שיהיה שקט ככל הניתן ועם ניראות סבירה(זה נמצא בסלון). בהתחלה חשבתי לבנות סוג של פלטה כזאת עם כמה מאווררי 12'' אבל נראה לי יהיה יותר חכם להתייעץ איתכם קודם תודה!

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by Xyloidd,

    שלום לכולם. אני נמצא כשבוע לאחר בניית מחשב חדש; https://pcpartpicker.com/list/RJBxdm (ומספר לא קטן של מאווררים). אחרי הרבה עבודה עם הראם (שלא נמצא ב-QVL של הלוח וייתכן שזה שורש כל הבעיות...) הגעתי ל-3600CL14 יציב ב-100% במתחים מאוד נמוכים (1.42v Dram, 1.075v SoC), מצ"ב תמונות של כלל המידע הנחוץ (עבר Membench, שכחתי לצלם): הבעיה היא שאני לא מצליח להגיע ליציבות ב-FCLK\MCLK של 1867. כאמור, ההגדרות הנוכחיות יציבות מאוד במתחים מאוד נמוכים, כך שאני בספק שמדובר בבעיה של בינינג. ב-1867, המחשב מגיע לווינדוס, אך לקראת סוף Membench קורס עם 0 Mem Errors במהלך הבדיקה, מה שגורם לי לחשוב שהבעיה נמצאת ב-Infinity Fabric ולא ב-…

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. לגבי המאוורר העליון, הבנתי כי מדובר בבעיה ידועה, השאלה היא האם יש פתרון כלשהו לעניין (אני בספק שהחלפת מאוורר תעזור)? המפרט שיושב במארז הוא HD4850+Accelero S1 ללא מאוורר, PHENOM 965 עם קירור סטוק, ספק Corsair 450VX. מחפש להוסיף מאוורר שישב על כלוב ה-HD האמצעי, כך שיעיף אוויר על כרטיס המסך ולכיוון המעבד. חשוב שהמאוורר יהיה שקט. כמו כן, מתלבט האם יש צורך לשים מאורר לקשיחים שיושבים בכלוב התחתון - הכלוב מלא כבלים, ולא מאוורר במיוחד, אך השאלה היא האם ה-HD באמת צריכים מאוורר משלהם? תודה.

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by dids22,

    שווה לי לעשות לו oc?? יש לי עכשיו 700 מגה הרץ אם אני יעשה אז אני ירגיש שינוי?? אם כן אז במה ??הוא יעלה את ווינדוב מהר יותר?? הקיצר אפשר איזה הסבר קטןן

    • 25 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. Started by elyaz,

    תסלחו לי על השאלת תם, אבל יכול להיות שהספק שלי לא מספיק חזק ל OC? יש לי HD4850 של sapphire וספק כוח Hec Compucase True 400W ניסיתי לעשות קצת אוברקלוק לכ"מ שלי, ולא הצלחתי להגיע לתוצאות מי יודע מה (690 MHz למעבד וקצת מאוד לזיכרון) ?

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. איך שאני מגדיר משהו שונה בביוס, אבל כמו שצריך אפילו בקפיצות קטנות. המחשב לא עובר את הבדיקה של הזכרון . במצב רגיל המערכת יציבה אפילו הספקתי לשחק קצת בWOC על ויסטה 64 משהו הזוי כאן....

    • 21 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. Started by 00Amir,

    האם יש קירור מים יעודי לכרטיסי מסך? למעבד אני כנראה אקנה את קורסייר H100 ואני מחפש משהו לכרטיס מסך, עוד לא נסגרתי על עצמי איזה כרטיס מסך (לא שזה משנה) תודה

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. הזכרןות הישנים 2 ג'יגה SUPER-TALENT 667mhz cl5... החדשים 2 ג'יגה corsair xms 2 880mhz cl4 לא יודע מה הולך פה הישנים עבדו על 305.Mhz הזכרונות החדשים שהם הרבה יותר מקצועיים ואיכותיים עובדים רק על 306mhz אני משתגע כבר. מתחנן לעזרה להלן תמונות מהCPU-Z של לשונית הזכרונות. מי שיכול לעזור לי שיסתכל ויגיד לי מה הולך שם, אני לא יודע איך לקרוא את זה. תודה!!!!!! [attachment deleted by admin]

    • 19 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. Started by tomerw,

    ניסיתי לעשות אוברקלוק למעבד דרך הביוס אבל אני נתקל בבעיה: בכל פעם שאני משנה את הבאס מהדפולט שלו המחשב לא נדלק ואני צריך לשחק עם הג'מפרים של הלוח אם כדי למחוק את הקאמוס. כשאני משנה את ה-FSB (דפולט זה: 166) ל-200 המחשב לא יציב ונכבה אחרי כמה דקות. איך אני אוכל לקבל אוברקלוק יציב?

    • 19 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. ובאיזה קירור השתמשו ?

    • 21 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. Started by 2130TOMER,

    שלום אני רוצה עכשיו לשדרג את המחשב שלי וחשבתי על המעבד Core 2 Extreme Quad Q6600 ולפי מה ששמעתי עליו הוא "תנור" אז אני רוצה ליקנות לו קירור רציני עד 500 שקל איזה קירור כדאי לי ליקנות

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. שלום, יש לי מעבד Intel pentium D 2.8. הטמפרטורה שלו לא בסדר (65 בערך ללא מאמץ כלל!). החלטתי לקנות לו מאוורר חדש, שקט מאוד, וחזק (שיוריד את הטמפ' בבערך 20 מעלות אני חושב...) הייתי רוצה לקבל המלצות. וגם חוות דעת בקשר למאוורר זה: Sunbeam Tuniq Tower האם הוא מתאים ? אמין? ויעשה את העבודה כמו שצריך.

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by Bone-Breaker,

    הוא בא עם 5 מאוורים מורכבים בתוכו או עם 5 מקומות למאווררים ??? לא מצאתי שום פורום לכתוב בו את זה :-\

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. Started by CyberBot,

    אני מתכנן להביא את הזיכרון HyperX FURY 16GB DDR4 2400MHz CL15 ואת NH-D14 על לוח Asus - ROG STRIX Z370-E GAMING ATX LGA1151 Motherboard יהיו בעיות מבחינת המקום של הצלעות קירור? ואם כן איזה קירור מים עדיף להביא למעבד במידה וזה לא מתאים לנוקטואה

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. Started by Eyal-Style,

    http://img510.imageshack.us/i/3dmarkp.jpg/

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים