אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
^ ואיזה מעבד הכי משתלם לOC?
-
- 26 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
קניתי את ה sunbeam transformer. מארז יפיפה ומגניב, אך הרעש באמת מעצבן. בתגובה אני מחפש עכשיו בקר כלשהו או פיתרון אחר שיוכל לתת לי קצת שליטה ולהפחית את הרעש של סופת הטורנדו הזו. התקציב שלי הוא עד 200 ש"ח ואני רוצה אחד שישלוט על ארבעה ערוצים לפחות.
-
- 24 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי חברים וחג שמח! בתקופה האחרונה הטמפרטורה גבוהה, חם והקיץ מתקרב. ברצוני להכין את המחשב לימים החמים ולקיץ. שאלתי היא האם ניקוי המחשב מאבק בעזרת ספריי אוויר דחוס הוא יעיל, ויוביל לירידה בטמפרטורת המחשב גם במנוחה וגם במאמץ (גיימינג במשחקים כמו bf4, titanfall וכו...) ואם לא כיצד אתם מכינים את המחשב לימים החמים? אשמח לעזרה ותודה לעוזרים (: עריכה: מערכת הקירור: ברשותי מארז p280 שהוספתי לו שני מאווררים מקדימה שמכניסים אוויר קירור למעבד: noctua nh-d14 כרטיס מסך: 7970 windforce x3
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני מעוניין לעשות OC לכרטיס מסך דרך התוכנה שמקבלים עם הכרטיס מסך של ATI. המפרט שלי: Intel Core 2 Dou E7500 2.93Ghz ASUS P5QPL-AM Ceon 3GB RAM 667Mhz Sapphire ATI Radeon HD5750 512MB CoolerMaster 460W הנה תמונה של הכרטיס מסך במצב מנוחה כמו שאתם רואים (Activity = 0) מה וכמה הייתם ממליצים לי לעשות?
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי מעבד Q9300 במהירות 2.5 GHz זה אומנם מספק אותי מאוד אבל כמו כל בן אדם אני רוצה יותר.. הלוח אם שיש לי הוא של gigabyte : EP45-DS3 והשאלה שלי היא האם הוא מתאים לאוברקלוק? אני יודע שיש דבר כזה "מכפלה" ואני לא מבין בזה.. אז מישהו יכול לעזור? תודה לעוזרים !! ;D
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
לילה טוב! עם בוא הקיץ מחשבי הקט התחיל לגנוח.. והחלטתי לצ'פר אותו בקצת שופינג (: אז ככה.. פנטיום 4 3ghz northwood (תודה לאל שקניתי אותו עוד לא היו פרסקוט בשוק). עם הוינטלטור סטוק של אינטל בעומס קל יחסית (HL) הוא היה מגיע בקלות ל-53 ויותר.. היום התקנתי לו zalman cnps7000-cu והאמת שאני קצת מבולבל.. כרגע עם 60%-70% מעבד הוא על 35 מעלות (עם הסטוק כזה מצב הוא היה על 50), אבל קודם בלי ששום תוכנה כמעט פעלה הוא היה לי 40+.. יכול להיות שלוקח זמן למשחה טרמית (AS5) זמן להתקשח או משהו כזה?.. בכל מקרה הבעסה האמיתית היא שציפיתי סוף סוף לשקט! אבל להפתעתי גילתי שעדיין יש רעשים די חזקים. מהניסויים שעשיתי הגעתי למסקנה שזה גם מ-2 ההארדיסקים הישנים שלי (יש לי 2 ישנים, אחד של 40G ואחד של 30G,…
-
- 23 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
באיזור ב"ש תודה!
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם! אתמול התחלתי באוברקלוק על המערכת שלי.. ניתן לראות במפרט הקירור על המעבד הוא של SPIRE דגם: fridge rock (הזמנתי בוקס אבל זה מה שקיבלתי) הגעתי ל BUS 203 אבל לא כל כך יציב כך שבינתיים אני ב 200. ב204 זה לא עושה פוסט.. מה כדאי לעשות? וד"א איך בודקים יציבות בPRIME 95? תודה מראש!
-
- 23 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום רב! היום שמתי לב שאני יכול לחבר רק שלוש מאווררים ללוח אם. אם אני ארצה לחבר 4 אני לא אוכל? תודה מראש!
-
- 24 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות את הגוף-קירור הזה, מכיוון שאני תקוע עם המאוורר המקורי (יש לי AMD Athlon XP 1900+) ועל 53 מעלות במנוחה.. :\ לפי הבנתי, זהו הגוף-קירור המשתלם ביותר. שאלה 1: האם הוא מתאים לOC? שאלה 2: כמה מעלות יהיה לי בערך במנוחה? שאלה 3: יש גוף קירור (באותו טווח-מחירים) שנותן ביצועים יותר טובים/יותר משתלם?
-
- 16 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
לא תעמינו אבל לאחר החלפת מעבד מPENTIUM D820 לE8300 אני מבין מזה OC תמונה אם תוצאה לא רעה SPI לוח אם: GA-P31-DS3L מעבד: E8300 2.83 זיכרון: CORSAIR XMS2 800MHZ DDR2 וכמה שאלות: 1. זיכרונות 1:1 BUS:430 זה אומר שאני בOC על זכרונות 860MHZ (וזיכרונות שלי 800MHZ CORSAIR) מה אני צריך לעשות בשביל שזיכרונות לא יכנסו לOC? 2. כשה ניסיתי בהתחלה לשנות את PCI ל100MHZ המע' עשתה שיחזור מוזר לא? התפלתי מהטמפ' נמוכות : מנוחה 35-41 מאמץ 50-56 [attachment deleted by admin]
-
- 17 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מעבד ולוח אם CPU Type Intel Pentium 4, 2400 MHz (18 x 133) Motherboard Name Abit BD7II(-RAID) (5 PCI, 1 AGP, 3 DIMM, Audio, LAN) Motherboard Chipset Intel Brookdale i845E זכרון [ A0 ] DIMM SDRAM Synchronous 512 MB 64-bit Bank0/1 [ A1 ] DIMM SDRAM Synchronous 256 MB 64-bit Bank2/3 עוד נתונים Temperatures: Motherboard 47 °C (117 °F) CPU 56 °C (133 °F) Seagate ST340016A [ TRIAL VERSION ] Cooling Fans: CPU 2812 RPM Voltage Values: CPU Core 1.41 V +3.3 V 3.20 V +5 V 5.08 V +12 V [ TRIAL VERSION ] +5 V Standby 5.02 V VBAT Battery 3.09 V DIMM 2.46 V DIMM VTT 1.22 V AGP VDDQ 1.47 V צריך עוד משהו? משחה טרמית החלפתי לפני שנ…
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי עברתי על רוב (אם לא על כל) הנעוצים, ולא מצאתי תוכנה מומלצת לבדיקת טמפ'. אני יודע שיש פנלים קדמיים עם חישניי טמפ' אבל אני מניח שישנם עוד דרכים, ואם בטמפ' עסקינן מה הדרך הכי טובה לבדוק טמפ' ב Idle וב Load (אני רוצה לבדוק הפרשים, בלי קירור מים ועם קירור מים בשני המקרים, ללא OC). תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי חברה יש לי מעבד פנטיום 4 3000 מגה הרץ 1 מגה (פרסקוט)סוקט 478 לוח אם:אינטל רוק לייק זיכורנות:קינגסטון 400 מגה הרץ 2 סטיקים של 256 +קינגסטון 256 (266 מגה הרץ)+ניינה 256 (333 מגה הרץ) ספק 480W נ.ב האם אני יכול לבצע אוברקלוק למעבד שלי? (לא רציני) האם כדאי להשתמש קלוקגן ? טמפ-50 מנוחה מאמץ 60 למרות שמד הטמפ במחשב שלי מראה 37 מנוחה ומאמץ 42 ולפני שניקיתי את המאורר של המעבד המד יראה לי 44-45 במנוחה ו55-57 מאמץ ככה שהייתה ירידה לפי מה שהמד טמפ במחשב אומר (אחרי שניקתי את המאורר של המעבד) מה אתם אומרים ?
-
- 19 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מחירי המאוררים בארץ גבוהים עד כדי גיחוך. המחירים גבוהים פי שתיים ויותר מאשר בארה"ב ולעומת זאת Heatsinks נמכרים במחירים דומים למחירם בארה"ב ולפעמים גם בפחות. אפילו מאורר ג'נרי 80 מ"מ של 39CFM עולה בארץ 38-45 ש"ח שלא לדבר על מאוררים של אנרמקס ב 100 ש"ח+. הוספה של 4 מאווררים למארז עשויה היום להסתיים בפשיטת רגל. מישהוא יכול להסביר מה הסיבה?
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מה זה בדיוק סידור חוטים טוב? ברצוני לעגל את הכבלים מהסידי ללוח ומהדיסק הקשיח ללוח כל כמה גידים צריך לחתוך? אל תדברו איתי ATA דברים כאלה כי אני לא יודע למה כל אחד שייך.
-
- 14 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני מוריד עכשיו תתוכנה 3DMARK יצא לי לקרוא כמה וכמה הודעות ולפי מה שהבנתי היא לא לOC עצמו אלה רק לראות תוצאות של לפני ואחרה ראיתי המלצות לתוכנות כמו ATI TOOL אני שואל אם זאת גם תוכנת בדיקה לפני וארה או שאיפשר לעשות איתה OC לכרטיס מסך כמו שלי NVIDIA FX 5700LE256MB DDR
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי לוח אם MSI PLATINOM K8N NEO2 עם מערכת קירור מים של טרמל טייק (שעובדת במלואה) האוברקלוקינג לא פועל והמעבד עדיין מגיע לי ל 88+ מעלות בלי שום תוכנה מיוחדת שפועלת. מה יכולה להיות הבעיה??? אין לי אבק במאוורר של המערכת והמים במשאבה מלאים. HELP ME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
- 15 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
קניתי עכשיו מחשב חדש עם מעבד אינטל פנטיום 4 3.0 GHz HT 800Fsb 2MB CASH כן מה אני יעשה שלא הכרתי את האתר לפני הקניה לפי מה שהבנתי המעבד הזה הוא תנור חימום האם זה נכון ואם כן מה הדרך בדיוק כלומר מה צריך להוסיף על מנת לתקן את זה? והאם המעבד הזה כזה גרוע ביחס לamd?ההבדל כזה גדול???!!!
-
- 18 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
ככה עם האצבע פשוט ? ובאיזה צורה ? שמעתי על כוכבים וזה..... מתקין ברגעים אלו ממש את ה פריזר 64, אודה לכם על תגובה מהירה !
-
- 16 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
http://skypc.co.il/pl_product~21461~18~0.htm http://skypc.co.il/pl_product~OCZT1205~18~0.htm http://skypc.co.il/pl_product~SCZP1000~18~0.htm מה הכי טוב מביניהם? האם יש קירור יותר טוב מהם בתקציב הזה? (120-200 ש"ח) הערה: הקירור חייב להיות קטן בצורה משמעותית מהמוגן 2. לחבר שלי יש מארז כמו של (antec three hundred) והוא קנה מוגן 2 , הקירור בקושי נכנס והיה צריך להוריד את המאוורר העילי וזה ממש חבל. כמו כן הקירור חסם את המאוורר האחורי ולכן לא היה קירור נאות לרכיבים אחרים כמו דיסק קשיח ולוח אם.
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
סתם שיעמם לי והחלטתי לעשות משהו לפנל הקידמי של המארז אז.. לקחתי פנל אחד של המפרצי הסידירומים והתחלתי לחתוך אותו מבפנים ולאחר שסיימתי שברתי דיסק כלשהו לחצי ושמתי מאחורי הפנל, התחלתי לחרוט עליו את הצירוף מילים: "AMD Athlon XP" עם סכין יפני , קצת לדים מאחורי הפאנל וזה משיצא.. (התמונות לא הכי משקפות את היופי של הדבר , במיוחד כשהוא דולק..)
-
- 17 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
בינתיים העלתי את תדר הבאס ל270 [לאט לאט כמובן] עם מכפלה של 13 למעבד. לא היה צורך בהעלאת מתח והטמפרטורות עם קירור סטוק עדיין לא עוברות ת53 במאמץ מלא. רינדרתי כשהמעבד על 100% בערך 10 דקות ועבר חלק. הבלגן שלי פה זה עם הזכרונות...רציתי שהם ישארו על 800 בערך כי אני לא רוצה שיהיו בעיות איתם. זה בעצם הורס תרעיון של האוברקלוק אם הם נשארים על אותו דבר? ומה זה Rated FSB? לוח אם: MSI G41M4 [attachment deleted by admin]
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-


