עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by adamginz,

    אני עושה הזמנה מJabtech הם התחילו לשלוח לארץ במחיר סביר של 20 $ ואני מתלבט בין שני הסינקים . אני אישית מעדיף את הSwiftech כי אני לא אוהב את כל הגודל והנחושת שיש בThermalright במיוחד שהם מציגים ביצועים שווים. מה אתה חושבים?

    • 18 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by eviatarp,

    זהו המפרט שלי: מעבד: Intel® Core2 Duo CPU E8400 3.00GHz זיכרונות: 2XKINGSTON 2GB DDR2 800MHz כרטיס מסך: ATI Radeon HD 4850 Series לוח אם: gigabyte ga-ep43-ds3l אני לא מבין באוברקלוקינג ואשמח אם מישהו יעזור לי(כל מידע נוסף שתצטרכו תשאלו). האם כדאי לעשות אוברקלוק למעבד או לזכרונות או לכרטיס מסך ואם כן בכמה זה ישפר את הביצועים של המחשב?

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. Started by yarivot26,

    הHR-03 שלי סוף כל סוף הגיע איתו הגיע הiXTREMA PRO QUIET FAN של SILENX (המאורר ענקי למרות שזו פעם ראשונה שאני רואה 120MM בגודל אמיתי): עם הHR-03 הגיע מדריך קצר איך לחבר את המאוורר אבל לא הבנתי ממנו כמעט כלום ולא הצלחתי להביא למאורר תפיסה טובה אז אם למישהו יש את הHR-03 או יודע איך ויוכל להביא לי הסבר קצר אני אודה לו מאוד. תודה

    • 24 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by Argumantive,

    שלום, הטמפרטוטרות הבאות הן אחרי הפעלה ממצב של מנוחה מלאה. המחשב לא עבר OC, קירור סטוק, 2 מאווררים אחוריים של 80CM. http://img219.imageshack.us/i/unledmkb.jpg/ מה יכולות להיות הסיבות לכך? אציין שבמהלך משחקים זה לא יורד מ100.

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. Started by Sandman,

    אפשר לקנות צגי LCD עם חיישן טמפ'? משהו כמו ב Hardcano 2, רק בלי כל השאר

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. תשמעו את הOC : Athlone 2500@Athlone 2800 1.8GHZ-2.2 GHZ (אולי זה 2150) 1.75 V ויש לי 60 מעלות במאמץ ו50 בלי מאמץ. כדי להמשיך? *הנתונים לא מדויקים ב100% כיוון שאני לא במחשב שלי כרגע.. אני יעדכן ברגע שאחזור הביתה...

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. Started by gal.w,

    יש לי athlon xp 1800+ שעובד בטמפ' של 57- 60 מעלות האם צריך להוסיף קירור?

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. Started by KoM,

    כן משעמם לגמרי.. אז לקחתי את המארז של אחותי והתחלתי ניסויי צבע עליו... כפי שאתם רואים לא יצא משהו משהו הניסיון הראשון, ובכלל נראה לי בעייה הפאנל הקידמי, יש עצות ? וכן, זה מחשב קבר שם :-/ אממ... קבר... ניסיתי מה שיכולתי...

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. Started by Lior4543,

    אהלן, לפני יומיים ניסיתי לבצע OC למעבד לE2140, בעזרתו של המשתמש (Yossi_S1) העלתי את התדר ב5, סגרתי את הביוס, והפעלתי מחדש, המחשב לא עלה והמחשב התחיל לצפצף הרבה בלי עצירה, הוא אמר שכנראה הלוח מגביל אותי, עכשיו השאלה שלי היא האם באמת הלוח מגביל אותי או שזה משהו אחר שלא עשיתי, כמובן שאני לא מפקפק בדברים שלו אלא רק שואל כדאי לדעת אם ביצעתי את כל התהליך נכון.. זה הלוח שלי : http://img205.imageshack.us/img205/4679/mombp2.png

    • 21 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. לילה טוב מבקש המלצה למדריך לאובר קלוק לכרטיס מסך. 8800gt תודה

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. Started by barrrrrrrrrr10,

    יש לי i920 מעבד אינטל 2.66GHz 8MB CORE I7 1366 QUAD 920 כבר 3 שנים טובות ולא עשיתי OC עדיין, בקרוב אני מיתכוון לשדרג כרטיס מסך ויחד עם זה גם קירור למעבד שיאפשר המהרה המטרה היא להמהיר אותו למינימום 4Ghz ואפילו יותר אם יתאפשר לכן אני מניח שצריך קירור רציני וכמובן שיהיה שקט! זה חשוב מאוד! אלו מערכות שאני שוקל (באזור ה 400 שקל): Noctua NH-D14 CPU Cooler Thermaltake Water 2.0 Pro Liquid Cooling System Corsair Hydro H60 High Performance Liquid CPU קראתי הרבה המלצות על ה NH-D14 אבל בכול זאת הייתי שמח לשמוע עוד קצת אולי על משהו שלא ראיתי שיותר מתאים למה שאני צריך... לוח אם GAX58AUD3R ספק 12CM FAN A.PFC WIN+600 600W HEC מארז- VK90001N2Z ELEMENT T THEMAK TAKE כרטיס עתידי: R9…

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. המארז http://www.thermaltake.com/xaserCase/soprano/bws/bws.htm על כל מאוריריו 2x120mm קירור סטוק מה עושים? אם למישהו פה יש לוח אם כמו שלי ויוכל לבדוק את המתח של המעבד זה מאוד יעזור!!!!!!

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. Started by aviram20,

    מישהו יודע מה עושים מה צריך לעשות ? איך אני עושה איתה OC ואיך אני קובע שהיא תעבוד כל פעם שאני מעלה את מערכת ההפעלה? אני לא מבין כלום בתוכנה הזאתת! מנהלים , זה מתאים יותר לפורום OC וקירור?

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. Started by realmagic,

    אהלן, לפני דיי הרבה זמן הלך לי הלוח אם והחלפתי אותו (לא בגלל סיבות של מעבד - בגלל זכרון שקיצר את כל הלוח) אבל מאז, כל התוכנות מתעקשות שהטמפרטורה של המעבד היא בסביבות ה77-80 מעלות (ושהטמפרטורה של הלוח 39). יש לי פנטיום 3 450MHZ. יש מאוורר שאמור להכניס אוויר למארז (אבל לא מדווח על מהירות), מאורר נוסף (עם צלעות קירור באורך משתנה שקניתי מזמן ואין לי מושג מה הדגם) על המעבד (4000 סל"ד) ועוד ומאורר על הכרטיס מסך שלא קשור לסיפור. המחשב לרוב פתוח (כלומר צד אחד שלו חסר). חוץ מכל זה, נראה לי שהספק נורא קרוב למעבד (הם דיי צמודים בגלל הצורה של המארז). חוץ מזה שהוא מדווח שיש לו טמפרטורה גבוהה, אין לו שום בעיה של התקעות או משהו כזה.. למישהו יש רעיון מה הסיפור של הדבר הזה? חשבתי…

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. Started by Omry,

    היי אנשים. בדיוק היום, לאחר שכבר חשבתי שסיימתי להזמין את הכול וכל מה שנשאר זה לחכות (אין לכם מושג כמה אבא שלי שמח), קיבלתי הודעה מפנדה (בדיליי של שבועיים..) שהם לא מחזיקים במלאי (ולא מתכננים להביא בזמן הקרוב) מאווררים שכבר הזמנתי וחויבתי עליהם. אני גם מנצל את ההזדמנות לרכוש את גוף הקירור ה-V8 של CM במקום את ה-TRUE של TR, מכיוון שהוא מציג ביצועים עדיפים ועולה פחות באופן משמעותי. אני מעוניין לקבל המלצה למאוורר ה-120x120x25 (הגודל היחיד המתאים ל-V8) הכי חזק שניתן להשיג בישראל, ללא שום קשר לרעש. (חזק, משמע לחץ סטטי כמה שיותר גבוה) עד כה, תכננתי לקנות את ה-FM123 של SilverStone (לחץ סטטי של בערך 4.5mm!!!) אבל גיליתי באופן טרגי ששום חנות שמייבאת או משווקת מוצרי SilverStone לא מח…

    • 25 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. Started by darkman,

    מהו ה dBA הנורמלי שאפשר לחיות איתו ושלא יפריע ואם תוכלו לעשות השווה קטנה נמשל 20-לא מפריע 25-זימזום קטן וכן הלאה...

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. Started by MiniMizer,

    איזה כיף איזה כיף זכיתי במאורר Thermaltake 80mm חדש לפני כמה דקות, החלטתי לחבר אותו. אז חיברתי אותו ללוח האם (כדי שאני אוכל גם למדוד את המהירות שלו). אוקי, הכל מחובר, הכל רץ, אני נכנס לביוס כדי לראות את המהירות. Tam Tam Tam אוקיי, עומד על כ3000 סל"ד.... פתאום... בום, קופץ ל18,000 ויורד ל5,000. ואז הביוס נתקע. עשיתי ריסטרט כמובן, ובדקתי דרך תוכנה שנקראת Hwmonitor. שם הוא מסתובב במהירות 5000 סל"ד, עולה ל11,000, מגיע ל18,700 סל"ד וחוזר ל5,000. אממ... WTF?

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. שלום, קניתי מחשב חדש E4400 המאוורר שלו עושה רעש. איזה מאוורר שקט מומלץ לקנות. תקציב: עד 100 ש"ח תודה

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by lalamor123,

    אני עושה בדיקות מקיפות למחשב כדי לראות מה לשפר\להחליף במחשב לקראת כרטיס המסך החדש שאמור להגיע. כרגע על מחשב לאחר פרמוט, טמפ' המעבד ללא מאמץ הן 42-44 שזה סביר בהחלט. אך שניות לאחר הפעלת OCCT, קופץ לי ל-86-90 מעלות והבדיקה נעצרת. בביוס ה-CPU מראה 65 מעלות, זה תקין? עכשיו, מבחינת מערכת היא מקוררת, בתוך המארז 34 מעלות. הקירור אצלי הוא די פשוט כי המעבד הוא לא K, לכן לא השקעתי בו- ARCTIC Freezer i11. יש צורך בהחלפת קירור? או שפשוט מריחת משחה תפתור את הבעיה?

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. שלום לכולם, יש לי מעבד Q6600 (stepping G0) שגם עשיתי לו לאפ שמתי משחה תרמית על המעבד (מה שהגיע עם המוגן2 שמתי במרכז טיפה בגודל גרגיר אורז) התקנתי את המוגן2 לרוחב לא לאורך ושמתי מאוורר אחד למטה שידחוף אוויר ואחד למעלה שיוציא את האוויר הטמפרטורות שלי בזמן מנוחה הם בערך מ36 מעלות עד 40 ובזמן מאמץ מ 46 מעלות עד 50 כל זה בלי OC למעבד, השארתי אותו על stock האם זה אמור להיות ככה?? חשבתי שהמוגן יוריד לי את המעלות לאיזור ה 29-31 או שאני פשוט טועה (מה שעדיף) אודה לתשובות [attachment deleted by admin]

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. Started by rotem_o,

    OCZ Vendetta 1 Scythe Katana 3 AC Freezer 7 Pro Rev.2 Evercool BUFFALO Zalman CNPS7000C Al מבחינת ביצועים וכן שקט(בדגש)? כרגע אני די מתלבט בין הVendetta והKatana אשמח לשמוע את דעתכם..

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. Started by JonyPony,

    מחפש קירור יעיל ושקט עבור מעבד i7-2600k השקט הינו הדבר החשוב, ולאחר מכן יעילות הקירור. לא מתוכנן OC בעתיד. חשבתי לרכוש את המערכת קירור-מים סגורה של ANTEC אבל על-פי כל הביקורות, היא לא שקטה במיוחד. :-\ המחיר אינו פונקציה, אבל בואו לא נעוף על קירורים ב-600ש"ח ומעלה. תודה מראש לעוזרים!

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. Started by SMSM,

    גלשתי "לתומי" ב OCZ HALL OF FAME, ותראו מה קלטו עיניי !

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. מחפש המלצה לקירור למעבד, תקציב עד 500 שקל. לגבי המוגן 2 אל תמליצו לי עליו, כי אין אותו לאף חנות במלאי.. אם יש יותר טוב ממנו גם טוב.

    • 18 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. שלום, אני חדש פה בקהילה... עד כה היה נחמד ונעים לקרוא פה המשיכו כך... אוקיי אני אגש לבעיה... יש לי מעבד פרסקוט 3 ג'יגה ( pin 478 ) ויש לו מאוורר סטוק ( שהוא ממש על הפים לדעתי ) ... המעבד מגיע לטמפ' גבוהות במנוחה - 55 65 ... כן כן ואני יודע שהמעבד שלי הוא פרסקוט... ועל מנת שהמאוורר יקרר את המעבד הוא עובד ממש מהר ... מגיע ל 5000RPM בכיף.... והוא עושה לי רעש מעצבן בחדר... אז רציתי לקנות מאוורר חדש , יעיל ושקט... אז חשבתי לקנות את ה Thermaltake SilentTower http://www.thermaltake.com/coolers/cl-p0025/cl-p0025silentTower.htm הוא נראה טוב... והמפרט שלו נשמע מעניין... הוא פועל ב 21dba ( לא שאני מבין בזה ) חחחח וגם המחיר נשמע טוב 215 ש"ח ... אז מה אתם אומרים?

    • 26 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים