עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by LinkTree,

    נו - אז יש לי המון שאלות ... אני מנסה להריץ את PRIME95 והוא כל הזמן נתקע בזמן הבדיקה -תוך שהוא אומר error:sum[input]!=sum [output] .... possible hardware failure מה אתם אומרים ???

    • 21 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by leahd3,

    https://www.instagram.com/p/BX2e0ePB_h1/?taken-by=hardware_x https://www.instagram.com/p/BXqXOE5hBMt/?taken-by=hardware_x https://www.instagram.com/p/BXBf8pKhWj9/?taken-by=hardware_x

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. Started by JentuS,

    שלום לכולם. תעזרו לי בבקשה לבחור את הזכרונות שהכי מתאימים לאוברקלוק לפי מה שהבנתי מ-Toms Hardware זכרונות שיש לי (קיט של 4GBX2) ובכלל כל הסטיקים של 4GB כמעט ולא ניתנים לאוברקלוק אם בכלל לא ניתנים וגם בנוסף לזה הרבה לוחות אם לא מסתדרים עם הסטיקים של 4GB . אז בגלל זה אני רוצה להחליף את השני סטיקים שלי שקניתי כבר ב 4 סטיקים של 2GB כל אחד , פשוט אני לא מבין גדול בזכרונות אז בגלל זה אני מבקש פה את עזרתכם. כמה דברים : 1. אני צריך שתבדקו רק בחנות הזאת http://www.goldtop.co.il/ כי שם אני אחליף אותם 2. כמו שאמרתי אני צריך שני קיטים של 2GBX2 ושיהיו הכי מתאימים לאוברקלוק 3. שלא יהיו עליהם צלעות קירור גבוהות כי הם פשוט לא יכנסו בגלל ה-Scythe Mugen II Rev.B 4. אם אפשר גם לבדוק שחוץ מה…

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by גיימרית,

    על מה אתם ממליצים?

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. Started by EnerGy,

    שלום, יש ברשותי את הכרטיס MSI Radeon R9 290 Gaming, והמארז NZXT Phantom 410. בזמן משחק כבד, הכרטיס מגיע לאזור ה80 מעלות, שלפי הבנתי זה נורמלי. הבעיה היחידה היא שהמחשב מחמם את הסביבה שלו וזה קצת מפריע, במיוחד בזמן הקיץ. ניסיתי לשים את המאוורר של הכרטיס מסך על 100% והוא עדיין מגיע ל77 מעלות פחות או יותר. אשמח לשמוע הצעות, במידת הצורך אין בעיה להוסיף מאוורר או שניים לפי המלצתכם. אין בעיה להשקיע כמה מאות שקלים, העיקר שלא ירעיש בצורה מורגשת.

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by eli_a2006,

    שלום לכולם אני לא מצליח לפתוח צינורות לכרטיס שלי :-[ ואני לא מצליח להגיע לתדר של 540 בליבה למה? יכול להיות שהפקודה הזאת לא טובה flashrom -f -p 0 xxx.bin תודה לכל העוזרים אלי.

    • 35 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. Started by J.allmighty,

    שלומות, ילאחר שאני מחליף בביוס את מהירות המעבד , הלוח משמיע צפצופים לאחר הreset וכלום לא קורה.... ברגע שאני מחזיר הכול בסדר, יש פונקציה בביוס שנקראת watch dog ....ביטלתי ועדיין לא עובד לי למי יש את הכוח והרצון לעזור לי בבעיה ? המפרט מעודכן... תודה מראש.

    • 27 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. אז ככה לפני 4 ימים+- הזמנתי את הגוף קירור Scythe ninja.. הגיע אליי אתמול. הנה תמונה שלו מהאינטרנט: http://www.hartware.de/media/reviews/508/3.jpg 12 צינורות חום D:~ קיבלתי איתו כל מה שהיה צריך- מאוורר[שבסוף לא הרכבתי אותו כי לא צריך], משחה טרמית[פשוטה מסיליקון אבל העיקר שזה ממלא את חורי האוויר], את כל החיבורים לסוקטים ברגים וכו'. הרכבה הייתה ממש ממש קלה, פשוט לשים משחה טרמית ואת הגוף קירור ולסגור.. [ברור שניקיתי קודם את המשחה הישנה ].. ממש צ'יק צ'ק. הקירור גדול אבל לא כבד כל כך ממה שאפשר להבין מהתמונות.. אין פה איזו סכנת תלישת סוקט או משהו כזה.. עכשיו לביצועים את המערכת שלי תוכלו לראות בחתימה.. והאוברקלוק הוא ל 3076MHZ ולא ל 3100MHZ.. עיגלתי P: לפני: גוף קירור …

    • 20 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. Started by huber,

    when i tried to remove my fan from the cpu the litle pin on the cpu socket was broken now i can reattach my fan to the cpu... what can i do? also is there a way to overclock p3 800mhz? im using ASUS cuv4x motherboard

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. אני הולך לקנות מערכת חדשה לגמרי בעוד כמה זמן שתיהיה מבוססת על core i7 ואמורה לאפשר OC ממש רציני. כשאני אומר רציני, אני מתכוון למעל ל- 5Ghz עם ה-core i7, ולקחתי את כל מה שכלול בשביל זה. קירור מיוחד למעבד אין לי, כי אין לי מושג מה מומלץ בשביל OC בסדר גודל של כזה- לכן אני פה מתייעץ איתכם. אז ככה, הנה המפרט המתוכנן המיועד במיוחד בשביל אוברקלוק רציני למדי- ה-core i7 860 עם קירור סטוק שחייב להתחלף כמובן, לוח ASUS Maximus III Formula היקר, שבחרתי אותו דווקא בזכות זה שהוא מיועד במיוחד לגיימרים שמעוניינים לבצע OC רציני למדי. 2 יחידות זיכרון G.Skill 2GB DDR3 CL-9, והמארז Thermaltake Xaser VI MX עם ספק 750W איכותי של HEC. לפי מה שידוע לי, ובררתי הרבה, המפרט הנ"ל מעולה בשביל ה…

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. Started by max2,

    שלי (שלב א)ורציתי לשאול אותכם על שיטות צביע ואפקטים (לא צבע קבוע ומשעמם). חיפשתי באינטרנט ולא מצאתי אתרם בנושא... מאוחר יותר אני כנראה אוסיף חלון ואור

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. Started by shainov,

    שלום לכולם, ברשותי המפרט הנ"ל בחתימתי. כרגע המערכת יציבה מאוד ועומדת על 445 FSB ומתח של 1.29 למעבד ו 1.9 לזיכרונות (לאחר בדיקה של 4 שעות עם OCCT), שמתי לב שבמשחקים לאחר כ40 דקות המשחקים/אפליקציות קורסות לי למרות שבפריים 95 וOCCT לא קורה שום דבר. יש לציין שכ.מסך מומהר (9600GT) מ700 ל750 בליבה ול1870 לזיכרונות (שוב נבדק מעל לשעה וחצי עם OCCT בבדיקת GPU ולא קרתה שום קריסה של מערכות. האם הספק לא מספיק למערכת הנ"ל :SEASONIC 500W מודולרי. כמה וואט לוקחת לי כל הערכת ברמת העיקרון לפי הOC הזה? אודה לתגובות.

    • 20 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. Started by mor_anter,

    כמה צריכה להיות הטפרטורת דיסק קשיח ומאילו טמפרטורות נגרם נזק לדיסק הקשיח אצלי הדיסק הקשיח עכשיו על 33 מעלות והמחשב דלוק 3 ימים זה בסדר (תמונה של סוג הדיסק הקשיח למטה) [attachment deleted by admin]

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. Started by MDtgif,

    אהלן חבר'ה בעקבות הטנרד של המודינג החלטתי לעשות גם כמה שינויים. הטמפ' של ה AthlonXP 1900 היתה 56 מעלות. אחרי השינויים (עכשיו) ירדה ל 47 מעלות. אז הנה לפניכם פעולותיי הצנועות לפני שקונים מאווררים וכד'. המאוורר של מעבד שלי הוא, אגב, של AMD הרגיל המקורי( שבעקבות הניקוי קיבל פוש של 500 סל"ד נוספים). השינויים: 1) ניקיתי מאבק את הצלעות הקירור של המעבד. ניקיתי כל טיפת אבק שמצאתי במארז 2) שני מאווררים על המארז : קדמי-תחתון מכניס אוויר ואחורי-עליון מוציא אוויר. סירקולציה מואד חשובה. אגב, שני המאוורים הם מאווררי ספקים ישנים. 3) כבלי IDE הפכו לעגולים. גם מוסיף גמישות וגם מקטין את שטח הפנים 4) חווט של כבלי מתח בעזרת אזיקונים כך שלא יפריעו לזריצת האוויר באזור המעבד. אז לפני שמוציאים…

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  15. איך אני בודק אם הכרטיס באמת מגיע עם OC ? אם איזה תוכנה כי אני לא מבין כלום ב NVIDIA ובכל תוכנה אחרת זה מראה לי שבתאכלס אין לו OC הוא על 1800 MEMORY אבל בכל מקרה אני רוצה לוודא

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  16. I have problems overclocking my athlon xp 2800 as many of us know i can't change the multiply through the bios , only through the MOBO jumpers the problem is that the default jumper position (for autodetect) is xxxxxx (x=jumper off O=Jumper on when i'm changing the multiplier from x5 to x12.5 everything works fine but when i'm trying to overclock it to x13 i get instead x5 (like jumper no.5 stays in on although i turned it off) do i need to change things in the BIOS also??? The other jumper (the FSB contoller) is set to on (Auto) and not to FSB=100. I also have DDR Geil golden Dragon PC3200 CL2 and when i change the FSB to 200 or change the cpu mode to turbo the compute…

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. שלי: סוג קירור: סטוק (בינתיים) מהירות ליבה: 540 מהירות זכרון: 590 ציון ב3DMARK (גרסאת 05): 6335 עריכה: אני יכול הרבה יותר אבל בינתיים לא רוצה להעמיס עליו יותר מדי _____________ ובאותה הזדמנות, כדאי לקנות לכרטיס הזה קירור ? הזמנתי מנועה VF700CU אבל אני יכול לבטל חבל על ה185 שקל אם זה לא כל כך הכרחי

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. Started by HWgeek,

    מה שלומכם התחלתי לשחק עם המעבד שלי ואחרי שהישלמתי עם העובדה שהוא גרוע לOC היתחלתי לשחק עם המתח שלו וגיליתי שהוא יציב מאוד במתח נמוך מאוד!! ורציתי לדעת האם מתח נמוך מזיק למעבד כמו תוספת מתח או שזה רק יכול ליגרום לחוסר יציביות?

    • 25 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. שלום. בקצרה, מה עדיף? קראתי בפורום כלשהו, ששליטה ידנית במאוררים דרך SpeedFan מביאה ל"לחץ" (מתח?) לא בריא ללוח האם, ושהכי כדאי להשתמש בבקר מאווררים יעודי (שעולה בערך 10 דולרים). רציתי לשאול לדעתכם בנושא תודה

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. היי נתחיל בזה שראיתי את ה-Big Typhoon של Thermaltake בפעולה ומאוד התרשמתי מהשקט שלו (16db מוצהר). הבעיה היא שהבחור דיי יקר (230 ש"ח), ואני באופן כללי לחלוטין לא מחפש גוף קירור לאוברקלוקינג אלא אחד פשוט שיחזיק את ה-Burton XP 2500 שלי בשקט כמה שיותר מוחלט. יש למישהו ניסיון עם ה-Volcano Silent Boost? הוא עולה 130 ש"ח ומוצהר כ-21db.. הוא גם נראה הרבה פחות מאיים.. מישהו יודע איך הוא בפועל ? כמו כן, אני מחפש מאוורר 120 מ"מ, שכאמור יהיה כמה שיותר שקט.. יש המלצות? תודה!

    • 20 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. המחשב שלי I5 760 4GB DDR3 1066MHz LeadTek GTX460 768 ספק כוח Sea Sonic 430W בכל מקרה פעלתי לפי המדריך פה http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=459130.0 אבל נתקלתי בכמה קשיים דבר ראשון הCore Clock והShader Clock נעולים אחד עם השני ואין לי אפשרות להזיז כל אחד בנפרד דבר שני אני לא מצליח להזיז את המד את של ה Core Voltage (mV) (לא הבנתי בכלל אם יש לי צורך לגעת בזה) ועוד דבר אחרון, איך אני יודע בפועל אם אני באמת מקבל ביצועים יותר טובים?

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. היי 1. אני צריך מאורר מארז בגודל 80ממ למארז שיש בו כרגע רק מאורר אחורי שמוציא אויר. חשבתי להוסיף מאורר קידמי שיכניס אויר לשם קירור הדיסק והמעבד. אבקש המלצה למאורר חזק ולא מרעיש יותר מדי 2. למחשב נוסף, מחפש המלצה למאורר קידמי שיוציא אויר 120ממ לשם קירור דיסקים - עדיף שקט 3. בבורד של המחשב הראשון, הקונקטור למאורר הנוסף נמצא בחלק האחורי, ואני רוצה להוסיף מאורר קידמי - לכן הכבל הקצר שמסופק עם מאוררים לא יגיע. איפה אפשר לקנות מאריך לכבל של מאורר? או האם ניתן לחבר את המאורר ישירות לספק? אם כן - איך? * אני יכול להזמין מחנויות בארץ או ב JAB-TECH בבקשה תספקו לינקים למוצרים המומלצים * תודה

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. Started by PROSK8,

    שלום אני רוצה לדעת איזה קירורי אקסטרים יש מכול הסוגים ומה הטמפרטורות שלהם הכן שכחתי מחוץ מחנקן נוזלי וקרח יבש את זה אני יודע ואם את החומרים האלה איפה ניתן להשיג בארץ כי נמאס לי שדוד שלי יביא את זה לארץ תודה לעוזרים

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by lior_kap,

    שמתי במחשב שלי עוד מאווררים וקיררתי אותו, ועכשיו אני רוצה להעלות את המהירות שלו, איך אני עושה את זה??? ??? ???

    • 25 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. יענו תוכנת צריבה של גיגהבייט וממה לצרוב את הביוס על המערכת מהווינדוס.. ולא דרך הביוס.. זה גורם לבעיות או שזה לא מומלץ? ואם כן למה?

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים