עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. שלום לכולם, ברשותי המפרט הנ"ל עם FSB של 450 ומחלקי זיכרונות 1:1 בביוס אני מתלבט איך לכוון את הזיכרונות PI1000 DDR2 . כרגע הם מכוונים כך: CL5 tRCD-5 tRP-5 tRAS-15 CR-2T וTRC-45 מתח זיכרונות 1.9 יציב לבנתיים ואנסה להוריד כמה שניתן מחר בבוקר. השאלה אם אפשר להדק את התזמונים ואם כן לכמה ואם לא האם להשאיר אותם כך(יש לציין שרכשתי 2 SFLEX 1600 וברגע שאני ירכיב אותם(כנראה שיצטרך להוציא את הגוף קירור לצערי מפאת חסך בגישה להתקנה נורמלית של מאוורר אחורי) אז על הדרך אחליף משחה טרמית. בכל מקרה מתוכנן המשך OC לכיוון 460 אם ייתן יותר במתח נורמלי מה טוב. ;D בכל מקרה אודה לתשובה מהירה.

    • 20 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. שלום, באתר יש מדריך להכנת צג LCD http://www.hwzone.co.il/modding.php?file=lcdguide אני מעוניין לבנות דבר כזה אבל הבעיה שיציאת המדפסת כבר תפוסה ורציתי להשתמש ביציאת הCOM זה אפשרי? תודה!

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. Started by vner@,

    כידןע, השבוע נפתחה לציבור תערוכת ה Computex ביפן, בה מוצגים מיטב השכלולים הטכנולוגיים של החברות המובילות בתחומי המחשבים. משהו בסגנון ה-CeBiT הגרמני... תראו את המוצג העיקרי של זלמן ! מין רדיאטור ענק שפועל, ככל הנראה, על קרון פשוט - הוא מכיל מים, ומפזר את החום מדפנותיו המתכתיות. האובייקט אכן דומה נורא לשיטת פיזור חום המים של ה bong, אך כאן אני חושב שזה יותר פשוט, כלומר הוא רק מכיל מים כמיכל.

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. Started by mit,

    שלום, יש ברשותי i5 760, על לוח H55M-UD2H בתוך מארז ANTEC VSK-2000. הסלוט העליון של הלוח אם תפוס ע"י כרטיס מסך (הזכרונות נמוכים, אז שם לא תהיה בעיה). רציתי לדעת איזה גוף קירור עדיף לקחת, אם אני רוצה לדחוף את המעבד שלי לעבר 4GHz. כרגע אני עם AC Freezer 7 Pro עם 3.6GHz, על טמפ' באזור 75~ תחת Linpack. ראיתי פה הרבה המלצות לMugen II Rev B, עד כמה הוא טוב? אני חושב כרגע על Noctua NH-U12P SE2, אבל אני פתוח לכל הצעה הבעיה הגדולה כרגע היא שהלוח שלי דיי צפוף, וגופי קירור גדולים כמו הNoctua NH-D14, כנראה לא יכנסו.

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. אני רוצה לעשות OC על הכרטיס שיש לי ויש לי כמה גופי קירור ואני לא יודע איך להדביק אותם לכרטיס שמעתי שיש דבק מיוחד משהו מכיר? אם כן איפה ובכמה אפשר לקנות? תודה מראש לכל העוזרים

    • 27 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. אני קונה את הקירור הנ"ל ביחד עם צמד מאווררים מהדגם הזה http://www.foxpc.co.il/Product.aspx?productid=1063 ביחד עם הקירור עצמו ומשלוח יוצא לי 207 ש"ח, שזה המקסימום שאני יכול להוציא. יש משהו שיתן תמורה טובה יותר לכסף? האם רכישה של מודל הטורבו עדיפה? כמו כן, רציתי לדעת אם הקירור מגיע עם משחה טרמית וגם עד כמה תהיה ההתקנה שלו מסובכת לאדם שמעולם לא החליף קירור לפני כן.

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. Started by rubus,

    שלום לכולם, אני מתעניין בנושא הקירור למעבד, וקיוויתי שאולי תוכלו לעזור לי עם מס' שאלות. במחשב המיועד למשחקים, אני נתקל בדעות חלוקות לגבי איזה קירור כדאי להצמיד למעבדי i5 או i7 - קירור intel שמגיע עם המעבד בגרסאות BOX (או לחלופין קניית קירור 95W של אינטל למעבד tray) או קירור צד-שלישי של באזור ה 120 ש"ח כמו Arctic 7 pro או cooler master tx3 evo, כמו שאני רואה שממליצים פה בפורום מפרטי מחשב הרבה פעמים... נראה שרוב הדעות בפורומים שונים שאני נתקל בהם הם שקירור סטוק מספיק לכל שימוש כל עוד לא מבוצע OC. השאלה שלי היא: האם זה נכון? האם בארץ יש צורך בקירור חזק יותר בגלל אקלים חם? האם מעבד שרץ בטמפרטורה נמוכה יותר, הוא בעל פחות סיכון להינזק בהכרח, או שההבדל גם ככה לא משנה? האם למ…

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. Started by DJPOWER,

    עשיתי אוברקלוק : ליבה: 456 זיכרון: 807 הכרטיס בא אם קירור זיכרון ויש לי עליו זלמן... אני לא יכול יותר הוא כותב לי שהדרייבר נכשל לשים על מהירות כזאת או משהו כזה אני מקבל ב 3D MARK 7526... איך אני יכול יותר אובר קלוק?? תודה יונתן

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. אם אני אוסיף עוד שני סטיקים של גיגה האם זה ישפיע על הOC או שאני אגיע לאותם תוצאות שהייתי מגיע עם שני סטיקים של גיגה?

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. Started by shimi 1,

    אני מחפש קירור טוב למעבד הזה.. ומצאתי משהו נחמד ביותר : Noctua NH-C12P SE14 140mm לינק לצפייה ביוטיוב: אם זה משנה המארז שלי הוא של :Thermaltake element T הנה לינק לצפייה : חשוב לציין כי במארז יש לי מאוור צדדי בגודל 23CM ,בחזית 20 CM ומעל שוב 20 CM (כולם RED LED ) אז הקירור שציינתי הוא טוב?אוכל להגיע ל-4 GHz ? תודה לעוזרים!

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. אהלן, אני מעוניין לחבר את הבקר הנ"ל חיצונית למחשב ( לשקע בקיר ) והשאלה שלי איזה שנאי יתאים למטרה. או יותר לדייק, האם שנאי של AC to DC 12V 500 mA מצאתי את המוצר הנ"ל http://www.xpcgear.com/ac4pin.html שמתאים בוודאות לעניין אבל לצערי אני לא מוצא היכן או אם זה נמכר בארץ אשמח אם תוכלו לעזור/לייעץ לי בנושא. נ.ב. - אני מתכוון לחבר אליו 5 מאווררים של 40מ"מ תודה

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. Started by nimrodim,

    קירור מים המלצות בבקשה! עד כמה יעיל קירור מים בארץ? האים הגבול התחתון בקירור מים הוא טמ"פ החדר - בשל בעיות עיבוי במידה ומשתמשים במים קרים? הייתי רוצה לקבל המלצות לגבי: בלוק לפנטיום 4 478. משאבת מים. גודל צנרת רצוי. גודל רזוואר רצוי. גודל רדיאטור רצוי. כבר ביקרתי באתר של EMP. מחפש אתרים לגבי השוואות בקירור מים וגם הייתי רוצה לדעת מה זמין בארץ. בתודה מראש נמרוד

    • 24 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. יש לי מארז Antec P-182 ובא עם 2 מאוורים כל אחד 120mm בגב המארז, יש כפתורים השולטים על המהירות שלהם. לאחרונה הוספתי מאוורר בחזית המארז כדי לקרר את הדיסק הקשיח. במהלך היום, אני שם הכל על המקסימום. אבל בלילה כשאני יושן, אני ממניך הכל למינימיום כדי שיהיה כמה שיותר שקט. הבעיה היא, שעל המאוורו החדש, אין לי שליטה. כיצד אני ממניך את המהירות שלו? יש פתרון חוץ מ fan controller?

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. Started by ברק דדון,

    שלום לכולם יש לי לוח של MSI Z270 PRO CARBON ומעבד I7 6700K ועשיתי אוברקלוק ל4.6 ומבחינת המתח אני לא רומה לעלות יותר מדיי ושיניתי קצת את הBASE CLOCK מ100 ל101 וזה שיפר קצת את הביצועים האם זה יכול לגרום נזק שמעלים את הBCLK? הבנתי שזה מאיץ את כל מה שיש בלוח. עד כמה אפשר להרים את התדר מבחינת שזה לא יגרום נזק חלק אומרים 103 וחלק אומרים יותר אשמח לעזרה

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  15. Started by ofer_mat,

    הוא מתאים ל P-4 1.7 ???

    • 20 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. שלום לכולם ברשותי עומד להיות מארז CoolerMaster 690 ii. המארז מגיע עם מאוורר 140mm מקדימה, 120mm מאחור ועוד 140mm מלמעלה. הייתי מעוניין להוסיף מאוורר נוסף שיכניס אויר לטובת קירור כרטיס המסך והמעבד, והפיכת הלחץ במארז לחיובי. האפשרויות הן האם להוסיף מאוורר 120mm ברצפת המארז ליד הספק, או להוסיף 140mm בדלת המארז. למאוורר 120mm יש מסנן אבק שמגיע בתחתית המארז. כמו כן האויר הקר ביותר בחדר נמצא למטה. בנוסף גם המיקום שלו הוא מיקום שקט יותר בתחתית המארז מאשר קרוב לדלת, וצורת המיקום שלו היא כך שהוא יזרוק אויר קר ישירות לקירור כרטיס המסך שיונק אויר. החיסרון שאולי יש הוא שאולי בתחתית המארז אין יותר מידי "מקום" ליניקת אויר, אבל זה לא נראה לי משמעותי. מצד שני מאוורר ה-140mm יכול לדחוף י…

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. Started by huber,

    read and weep!!! http://www.tomshardware.com/cpu/01q4/011029/index.html

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. Started by asafgolan,

    בשעה טובה הגיע אלי היום הS1 ועוד שני מאווררי 120 מ"מ. מכיוון שאין לי ניסיון בכלל בהחלפת קירור אשמח אם מישהו יוכל לתת לי קישור למדריך מומלץ בנושא. קחו בחשבון שאין לי עוד מחשב או כרטיס חלופי, ולכן אני לא אוכל לשאול שאלות בפורום עד שהקירור לא יהיה מורכב במלואו, אז עדיף שהמדריך יהיה פרטני כמה שאפשר. מדובר בכרטיס 8800GT אם זה משנה. תודה רבה!

    • 22 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. קניתי שני מאווררים כאלה מנועה מחשבים, 40 שקל אחד...בעיקר כדי ליפות את המארז המשעמם שיש לי(הוספתי לזה גם קטודות UV...) המאווררים האלה פשוט אכזה, חוץ מזה שהם זוהרים ממש יפה, הם בקושי מוציאים אוויר, יש לי אחד שיושב על הצ'יפסט - אם אני מכבה אותו או משאיר אותו דלוק הטפמרטורה פשוט לא זזה אפילו במעלה (למטה הכוונה..)... כאילו זה שהוא שם או לא לא משנה כלום... בקיצור מאוד מאוד התאכזבתי מהמאוורים האלה - חוץ מיופי כשהם זוהרים הם לא עושים כלום, העפתי את המאוורר מהצ'יפסט שלי - והחזרתי את השחור הישן שיצא מאיזה מארז (הוריד 5 מעלות אחרי 20 שניות..), אתם מבינים כמה הוא גרוע?! רצוי לציין, המאווררים שקטים , אבל לא שקטים שלא שמים לב - באותה מידה כמו המאוורים הישנים שלי.... (והם לא ממש ,א…

    • 23 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. שלום, האם Scythe Mugen-2 מתאים למארז P182 ? הבנתי שהקירור דיי גבוה ולכן עלול לשלא להכנס בצורה חלקה. תודה

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. Started by Vatos-Locos,

    ENERMAX UC-8FAB 80x25 Ball Bearing fan clear fan מה עדיף? התפקיד שלו זה להכניס אוויר מקדימה (הפאנל הקדמי מפריע מאודדדד לכניסת אוויר, אז צריך מאורר שיתגבר על המגבלה ויכניס אוויר בכמות טובה) מבחינת רעש ומבחינת ביצועים!! תודה.

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. 965 7I עם קירור מים מאסיבי יכול להגיע ל- 4.8 כמובן עם לוח איכותי האם משהו מצא איזשהו בדיקה שזה אפשרי

    • 21 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. Started by pumbatal,

    סוף סוף VMOD בעזרת BIOS EDIT ופלאש כרטיס: XFX 6800LE Defult 325@700 8p,4vp NV Silencer 5 (Rev. 2) = קירור פיצוץ פתיחת צינורות ל 16,6 VMOD ל 1.4 לליבה OC ל 400@800 לא רע לכרטיס מסך ב 1000 ש"ח (KSP) + קירור ב 150 ש"ח סה"כ 1150 ש"ח (הרבה כאב ראש עד הVMOD שסידר את הכול)

    • 22 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. Started by HunterVee,

    אז ככה, למחשב האחרון שבניתי קניתי 4 מאווררים של Corsair ML140 Pro Magnetic Levitation וסט של 2 מאווררים Corsair ML120 Magnetic Levitation 140x2 יושבים על קירור מים למעבד (4790K) ה-NZXT KRAKEN X61 בחלקו העליון של המארז (NZXT MANTA) ב-PUSH EXHAUST ו-140x2 בקדמת המארז כ- INTAKE. 120x2 יושבים על קירור מים לכרטיס מסך KRAKEN X31+G10 ב-PUSH/PULL EXHAUST בחלקו האחורי של המארז. הלחץ הוא חיובי למרות יותר מאווררים ב-EXHAUST כי עקומת העבודה של המאווררים קדימה גבוהה ב-15%. בגדול, מאכזב. המאווררים לא אוהבים לשבת מאוזן, עושים רעש צורם בצורה מאוזנת ב70%+ מהירות (PWM). לדוגמה למקוריים של NZXT אין את הבעיה. כמובן שניסיתי להחליף ביניהם. הזוג 120ממ ג…

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  25. שלום. מעבד i7 950, במצב מנוחה (idle) - תוכנת ה RealTemp מצביעה על 52 מעלות (עם ה stock cooler). לא מוגזם (אפילו מאוד)? יתרה מכך - המחשב לא בנוי לגמרי, וכל ה"עסק" יושב על מגש הלוח אם - מחוץ למארז! אשמח לשמוע מה יכולה להיות הסיבה. תודה

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים