עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by ^Daemon^,

    שלום לכולם, עקב התיישנות המחשב שלי, החלטתי שהגיע הזמן להתעסק קצת עם ההגדרות ולנסות לשפר את מה שעוד נשאר ממנו.. מדובר במעבד AMD Athlon 64 3200+ 939 במהירות ליבה מקורית של 2.0Ghz.. לוח אם ABIT AN8 Ultra, וכרטיס מסך ATI READON X800.. בכל אופן, לאחר קריאה של כמה מדריכים, ומעקב ב OCDB של המהירות הממוצעת ל-OC למעבד שלי, החלטתי שאנסה להמהיר את מהירות הבאס מ-200 ל 260 Mhz.. הניסיון הראשון נכשל ברמה כזאת שכבר אחרי ה POST, קיבלתי הודעת שגיאה שיש תקלה בתדר ושעלי להכנס לביוס ולשנות את ההגדרות, ניסיתי להעלות קצת את המתח ל 1.55v.. לא עזר. משם ניסיתי לעבור למהירות FSB של 250Mhz: הפוסט עבר, אבל הוינדוס לא עלה.. ירדתי ל 240, כנ"ל אותה הבעיה.. ברגע שניסיתי לרדת כבר ל 220Mhz (שיפור עלוב וחס…

    • 26 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. Started by unknown,

    לפי מה שהבנתי עד עכשיו אוברלוקינג זה אומר לגרום לרכיב מסויים במחשב(מעבד, כרטיס מסך, הרדיסק...) לעבוד מעבר ליכולת הטבעית שלו ובכך לגרום לו להתחממות יתר שנמנעת ע"י קניית מאוורר טוב. מה שלא הבנתי זה איך עושים את זה?

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. 3 מצאתי . אחד של המאוורר של הצ'יפסט ו2 נמצאים ליד כבל המספק חשמל ללוח (של הספק) איפה הרביעי !? (אם תוכלו לתת תמונה אודה לכם מאוד)

    • 24 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. Started by moonbone,

    רק רציתי לדעת אם OC מבטל את האחריות על המעבד הלוח והזכרון שלי או שזה "חוקי" (OC למעבד כמובן) לצערי , אני מניח שאני יודע מה התשובה... (לפחות בקשר למעבד...)

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. Started by Madboy,

    מה שעשיתי בינתיים : http://www.pbase.com/madboys_lair/case בתיכנון : *לסדר את הכבל הצהוב איכשהו ( כשאני מעגל הוא נהיה קצר מדי ) *לעשות מעמד למאורר *לשים את התאורה עם המערכת שליטה *לעשות stealth לסידירום ולצורב *להוציא את הכונן דיסקטים ולשים שם מכסה ( אני רק צריך להשיג מכסה ) *לעשות חלון למעלה *לעשות את כל המארז בסיגנון של הדלת *עוד כמה דברים שאני לא רוצה לפרסם בשלב זה מה אתם אומרים?

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. היא בממוצע 69 אבל אחרי הלילה היא בערך 50 יש לי AMD DORUN 1100 עם לוח אם של GIGABYTE 198זיכרון מה צריך תרשמו . אני בתהליכים לקנות מאוררים למארז אבל אני מסתבך אז אני תקוע . לא ייודע בסופו של דבר מה לקנות. סידרתי היום קצת את כל החוטים במארז הוצאתי את הכונן הנשלף של הדיסק הקשיח הוא היה מאוד מפריע במארז הקטן שיש לי מה כדאי לעשות . ד.א גם הטמפרטורה של לוח האם גבוה אבל היא לא קבועה בכלל ממוצע:41-50

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. אני קונה עכשיו מחשב חדש עם מעבד פנטיום D 920 או 820 עדיין לא החלטתי... אבל לא בזה העניין...קראתי במס' מקומות של הקירור של אינטל לא מספיק טוב ורועש.. עכשיו השאלה איזה קירור למעבד עדיף: 1. טרמלטייק ביג טייפון 2. ארקטיק פריזר 7 פרו אם מישהו יוכל לתת לי השוואה בינהם אני אשמח, אני יודע שיש להם פער של 100 ש"ח במחיר , אבל עדיין אני מעוניין לדעת מי נותן תמורה יותר טובה לכסף. תודה לעוזרים.

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. יש לי שרת 1U מעבד : core 2 duo e6660 socket 775 לוח אם של asus 2GB ddr 2 320GB sata 2 של וואסטרון דיגיטל.. מארז 1U ספק 250W יש לי בעיה חמורה עם הקירור של השרת , על המעבד יושב מאוור של THERMALTAKE 1U 775 . הרצתי תוכנה לבדיקת קירור , והמעבד שלי בשעת עומס עומד על חום של 80 - 85 מעלות וכאשר המחשב לא תחת לחץ הוא עומד על 60 -64 מעלות. לפי מה שזכור לי המאורר מסתובב בין 4300 - 4700 rpm כאשר הוא נוטה לכיוון של 4300 הבדיקה הזאתי נעשתה כאשר השרת היה פתוח , אני לא בדקתי כאשר המארז סגור. מה אתם מציעים לי לעשות?

    • 9 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. Started by supercars,

    שלום, חבר שלי קנה מחשב חדש עם כרטיס מסך 9800GT 512MB של Point of view, ובזמן משחק הכרטיס מגיע לטמפ' של 90 מעלות ויותר, ופעם אחת אפילו נכבה לו המחשב בזמן משחק. מהי הבעיה? האם הבעיה היא בכרטיס מסך? ד"א יש לו קירור מצויין במארז (מאורר 25CM ועוד).

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. Started by The_Byter,

    JIUHB 0310 DLT3C Vcore 1.9V קרור מים מתוצרת עצמית. POST ב2700MHz ! המשך יבוא .... )

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. Started by rony1880,

    היי אני רוצה לעשות אובר קלוקינג למעבד שלי, יש מיפרט בצד, אשמח לעזרה. בתודה רוני

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. Started by shaharezra,

    טוב אז התפנה לי קצת זמן רתמתי את אחי למשימה ועשינו שני מודים ללוח שלי הראשון הוא וולט דרופ שמטפל בסטית המתחים הבעייתית בלוח הזה והשני הוא וי קור שנותן תוספת מתח מעבר למה שיש בביוס שניהם נבדקו והם עובדים מצויין אבל את תוצאות האוברקלוק תקבלו במועד מאוחר יותר בינתיים כמה תמונות כמו שאתם רואים בניתי כרטיס קטן שיתפוס את שני הטרימרים לצערי התיכנון היה מעט לקוי ולכן אחד מהם לא יושב טוב (יתוקן בהמשך) הוולט דרופ עובד מצויין ואין סטיה בין המתח שבוחרים בביוס לבין המתח שמקבלים המוד השני נותן מתח בערך עד 2 וולט במקום 1.7 בביוס

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. Started by MoRtZkInG,

    הייתי היום בKSP וראיתי את המוצר הזה: http://www.pchardware.co.il/docs/pd-533324388.htm הדבר הזה ענק... כל לוח יכול להרכיב את הדבר הזה עליו? ואיך זה מקרר?

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. Started by ברק דדון,

    שלום לכולם יש לי לוח MSI Z270 PRO CARBON ומעבד I7 7700K עשיתי דליד למעבד וכרגע המעבד נמצא על 5GHZ עם מתח 1.38 וטמפרטורה מקסימלית של 70 מעלות האם זה בסדר ל7\24 מה המתח המקסימלי שאינטל אומרים שאפשר לתת למעבד הזה? והאם כדאי למשוך אותו יותר?

  15. http://il.youtube.com/watch?v=YPWSMxnoDwk רצב קישור למה שאני מתכוון האם החנויות עושות לפי בקשה LAP לקולר

    • 24 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. פירוט: נפלו עלינו הימים הקשים וזה גם השפיע על המחשב שלי כלומר המעבד התחיל להיתחמם יותר מידי ואני מתלבט איזה מאוורר לשים עליו בהנחה שאני זורק את המאוורר המסריח של אינטל שבקושי מוציא אויר.. איזה כדאי (הרעש לא כל כך משנה לי..) 1.DELTA 60x38 2.DELTA 80x38 3.SMART FAN 2 80x25 תודה לכולם....................................... :jump:

    • 27 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. Started by Overkiller,

    שלום לכולם; לאחרונה בעקבות הרעש הנוראי שיוצא מהמארז שלי, החלטתי לבצע שדרוג מאווררים; הספק שקט (liberty 400) לכרטס המסך יש קירור בסדר, והחלטתי להחליף את שני המאווררים שלי בשני מאווררים של AC (בעקבות 2 ת'רדים שפורסמו) השאלה היחידה שנותרה בעינה היא קירור למעבד, מה עדיף מבין השניים? חשוב לציין שOC הוא אופצייה, אבל לא שבירת שיאים, ושקט חשוב יותר. השאלה העיקרית היא האם שווה להוסיף 100 שקל בשביל הBT או הAC טוב מספיק? מה נותן יחס של עלות-שקט-ביצועים טוב יותר? תודה לעונים, רון

    • 23 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. Started by 1stcowgirl,

    יש לי בקר מאוררים : Scythe Kaze Master Pro http://www.scythe-eu.com/en/products/pc-accessory/kaze-master-pro-525.html כתוב שיש לו שליטה של 5V עד ל 12V. אם המאורר נותן 1300RPM כשהוא ב 5V, האם ניתן להוציא ממנו יותר סיבובים אם נעלה את המתח?... (נגיד ל 8V?) . עריכה: עדכון: כשאני מסובבת את כפתור השליטה עד הסוף... כל מאורר מסתובב אך-ורק במהירות שהייתה מצויינת במפרט שלו! אי אפשר להוציא יותר סיבובים! כנראה אצטרך לרכוש אחד עם יותר סל"ד שאלה: משהו מכיר את ה KAZE MASTERPRO? האם יש אופציה ל אוטומטי? שיזהה לבד מתי להעלות ולהוריד מהירות (על איז טמפ לשמור?)

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. http://www.treiberstube.de/intelburntest_2682.html בחנתי אותה הרגע בעצמי על המחשב שלי - שני המעבדים היו על 100% לכל אורך הבדיקה, ה-TaskManager התקשה לעלות, וכשעלה, הראה שה-Page File זינק מ-500 ומשהו MB ל-1.47 GB. בנוסף, כתוב שם שאינטל משתמשת באותו הכלי בשביל לבדוק את יציבות המעבדים שלה לפני שהיא מוציאה אותם לאור, מה שאומר שזה חייב כלי חזק לא פחות מ-OCCT ומ-Prime95 Orthos. מישהו מוכן לבדוק האם היא טוחנת גם מרובעי ליבה? מסקרן.

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. שלום חברים ברשותי: Q6600 2GB 8800GS ומותקנים מחשב כ4 מאווררים: 1. ספק 2. מתחת לספק 3.על הכרטיס מסך והמעבד 4. בחלק הקדמי באזור הUSB ובתוכנת FANSPEED הוא מראה לי 2 מאוררים בלבד בנוסף, שמתי לב במשחקים הטמפרטורה עולה עד 59 מעלות! בנוסף - המאורר שמתחת לספק לא עובד בכלל. רציתי לדעת האם יש דרך להגיד את המאוורים שיש במחשב? יכול להיות שהמעבד לא מודע שיש את כל המאווררים ולכן הוא לא מקרר מספיק טוב? אשמח לדעתכם. תודה. [attachment deleted by admin]

    • 17 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. אוקי.. אז לאחר הת'ריד הקודם בו עסקתי בתכנון המערכת , בחירת העיצוב\רכיבים , נגשתי לבצוע D: (במהלך הת'רדים הבאים אני הביא תמונות של חלקים מהמערכת ובת'רד הסופי את המערכת בשלמותה) זהו מכל המיים עליו שקדתי כשבועיים - 2 ימי הכנה +12 ימי בדיקה (אטימות - בעזרת טלטולים\לחץ משתנה ועוד מספר מבחנים :E) -כעקרון המכל יושב על 2 SLOTים , בגודלו הוא מתאים ולשם כך הוא תוכנן...

    • 18 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. Started by ybe,

    יש ברשותי כרטיס v8200 ti 200 של asus , התוכנה שמסופקת עם הכרטיס smartdoctor לא נתמכת על ידי מערכת ההפעלה שמותקנת במחשב שלי-WIN XP PRO . מכיוון שבצעתי המרה "כבדה" לכרטיס 220/500 אני מעונין לבדוק את הטמפ'(אני מעונין לנסות עוד להתקדם), יש איזה תוכנה מומלצת?

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. ZALMAN CNPS6500B-Cu שעולה 170 שקל או AX-478 יחד עם vantec stealth שעולים יחד משהו כמו 250 שקל. אם אפשר בבקשה לקבל בעד ונגד שני האופציות הללו.. טכנית גם עם אוברקלוקינג (1.8@2.7 הוא לא עובר ת'40 מעלות עם המאוורר המקורי) אז לא יודע כמה אני צריך משהו חזק כלכך.. השאלה עם שווה להשקיע ב AX-478. נב, יש לי זלמן CNPS6000-Cu ל XP2100 שלי, אז אני מהיכרות אישית עם הזלמנים האלה, זה פשוט דבר נפלא. אבל בכל זאת אני מתעניין לדעת קצת יותר על שניהם לפני שאני קונה.

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. SilverStone SST-LC10B-E תראו איך המארז שלי יוצא בתמונה: - קיימים 2 מקומות שברצוני להוסיף להם מאוורר ואני צריך עזרה: א) באיזה מאוורר כדאי להשתמש? רצוי שקט... ב) האם הוא ינק אוויר או יפלוט אוויר? כמובן שחוות הדעת אמורה להיות לפי מבנה המארז (שוכב - HTPC). - כדאי לי להחליף את המאוורר זלמן המיושן הזה של המעבד למשהו יותר טוב? ** יש בעיית התחממות במחשב ולכן אני עושה שינויים במארז - ואם אני עושה שינוי אני יעשה בכולו. (48 מעלות של מעבד במצב של ביוס... בקור של החורף הזה, כשהוא ישן יום שלם...). התמונה: http://up177.siz.co.il/up1/x34akmyujttm.jpg תעשו הגדלה... יש הסברים בכתב גם כן + מסומנים המקומות. תודה רבה, ואם תוכלו אפילו להמליץ לי על מאווררים מומלצים זה יהיה מעולה (גם למעבד אם צ…

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  25. Started by fuckzone,

    העם דרמל יכול לשמש כמקדחה??????

    • 15 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים