אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם שמעתי מהמון אנשים/ חברים שהם שמים נוזלי קירור איכותי של יצרני מכוניות כמו של פורד מקורי או פולסווגן מקורי האם זה נכון לעשות? ראיתי גם בהרבה סרטוני הדרכה שרובם שמים רק מים מזוקקים בלבד - האם זה טוב? האמת די קשה להשיג נוזל קירור יעודי - כבר ניסיתי ללא הצלחה רבה. אשמח להשכיל בנושא [br]פורסם בתאריך: 13.12.2010 בשעה 18:49:41
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכולם! וחג שמח השבוע הגיעה אלי המערכת: I7 4770K Scythe grand kama cross rev. b Msi G45 Z87 Gaming 1333 G.Skill Ares 16G Samsung Ssd 840 EVO 120G Toshiba 2T 7200 Seasonic SSP-650RT Active PFC +80 gold כרגע ללא כרטיס מסך מארז: Fractal Design Define R4 עם המאוורים שהגיעו איתו אני חדש לגמרי בנוגע לOC ואתמול זו הייתה הפעם הראשונה שלי שהתחלתי לעשות. תוצאות ביניים: ההגדרות של בBios: ובדיקת יציבות קצרה יחסית בOCCT דבר ראשון, אם עשיתי משהו לא נכון, לא תקין או משהו בסגנון אני אשמח לשמוע ביקורת בונה ולקבל הערות בעניין זה מאוד יעזור! דבר שני: שיפור אני מניח שאני ארכוש עוד שלושה מאוורים Noctua NF-F12 PMW אחד נוסף אל חזית המארז ושניים נ…
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היי ברצוני לרכוש מעבד E2180 שידועה בOC מעולה כולל 2GB זיכרון על לוח מסוג G33 (בגלל הגודל וגם המחיר) של חברת GIGABYTE... http://www.gigabyte-usa.com/Products/Motherboard/Products_Spec.aspx?ClassValue=Motherboard&ProductID=2612&ProductName=GA-G33M-S2L האם בלוח הנל יש אופציה לOC?? האם הוא דיי טוב?? (יחסית) בתודה מרואש..
-
- 21 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכולם רכשתי לפני כחודש את הכרטיס SAPPHIRE HD4850, ושמתי לו קירור של ACCELERO S1 + 120MM FAN ויש לי דרייברים 8.12 (המעודכנים ביותר לפי שעה). ולא פעם ניסיתי לעשות בדיקות לכרטיס מסך... כלומר להעלות אותו לתדרים יותר גבוהים בעזרת האופציה בדרייבר OVERIDE אך ללא הצלחה (כמובן מבלי לשנות לו את הVOLTAGE). 625/993 , אלה התדרים היחידים שהכרטיס עובד תקין במשחקים בתדרים אחרים(גבוהים יותר) כמובן שבדקתי גם למשל 650/1055 קופצת שום הודעה של VPU RECOVER, וגם שכיביתי אותו, המשחק זורק אותי לגמרי.. ואני נאלץ לעשות רסטרט.. הטמפטורה במאמץ מגיעות ל70-60 בערך... IDLE - 40 מה ניתן לעשות? יש מצב לעשות OC רציני ? תודה שבתשלום
-
- 29 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש לי סלרון 533 באוברקלוק ל 1100 אני רוצה קירור טוב - אבל אני רוצה גם לישון בלילה ! המעלות שלי כרגע אם מאורר ג'רני= idle - 26 load - 29 full load - 32-34 המעלות האלה יחסית טובות. אבל המאוורר הולך ונהיה איטי ומתחיל להרעיש. אני רוצה את הוולקאנו 9 בגלל שהוא אם SmartFan. כך שבלילה גם ככה קר ואני לא נוגע במחשב, אז המאוורר יעבוד לאט ולא ירעיש. ועוד שאלה יש לי כבר סנסור אחד מאחורי המעבד של ה Hardcano האם אפשר להשם עוד סנוסר על הקיים ?
-
- 15 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שאלה אמנם טיפשית אני יודע אבל מה אתם חושבים על מארז שחור וכוננים לבנים זה נורא מבחינת מראה??
-
- 27 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
קניתי לוח ASUS P6TD עם זכרונות PATRIOT VIPER יש מצב שהNoctua nh-d14 יפריע לזיכרונות ? שאלת המשך: יש לי מארז ANTEC P190 חוץ מזה שזה יותר יעיל, יש מצב לשים את הNOCTUA כך שהמאווררים יוציאו למעלה, וכך לפתור את הבעיה אם ישנה ?
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היי. החלטתי בסוף השבוע לנקות את המחשב מבחנית תוכנה,היה לי יותר מדי דרעק עליו ופול רוגלה. אם כבר אני מנקה אותו החלטתי אם כבר לנקות אותו פיזית. השתמשתי בתרסיס אוויר ופרקתי כל מה שאני ע"מ לנקות טוב יותר. העניין הוא שאני לא מצליח לנקות את הצלעות קרור של מאוורר הם מלאים באבק. האם אני יכול לשטוף אותו במים בלי חשש שהוא יתמלא חלודה ? כמובן שאני אחזיר אותו למחשב לאחר ייבוש תודה מראש
-
- 17 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני רוצה לבדוק יציבות של אוברקלוק. פעם הייתי עושה את עם IntelBurnTest, היום אני לא בטוח איזה תוכנה מאמצת את המעבד הכי הרבה. בכל מקרה, אני עכשיו עם OCCT, ורוצה לדעת איזה מבחן להריץ: את ה-Linpack, שהוא גם 64 ביט, או את הסטנדרטי, שעליו ממליצים יותר בסטיקים פה. אני רוצה להריץ את הבדיקה ל-8 שעות, בשביל לדעת שהמעבד יציב ברמה גבוהה. חוץ מזה, איך עובד עניין קריאת הטמפרטורה? היא מדויקת או שלהסתמך על תוכנה אחרת? ולאיזה קו אדום מומלץ לא להגיע? איפה לעצור?
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני חיפשתי ברשת מדריך נוח לפתיכת מכפלה של פנטיום 3 ולא מצאתי כלום. אני עברתי את כל המדריכים שיש באתר, ולא הבנתי את העניין. אז אם אתם מוכנים להפנות אותי למדריך קליל שיכול להסביר לי מה לעשות, ואיך לעשות בשפה פשוטה. תודה.
-
- 16 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני קונה מעבדים AXP 2400 ו AXP 2000 שניהם ללא כוונה ל OC. איזה מגופי הקירור יתאימו לו יותר? או שבכלל משהו אחר נראה לכם מתאים? לוולקנו 9 יש את האפשרות של הורדת מהירות המאוורר אוטומטית, גם ל 7+ יש אופציה כזאת או שחייבים ידנית לבחור רמות? איך שניהם מבחינת רעש? אני לא רוצה להוציא יותר מהמחיר שלהם על גופי קירור, אז אם יש לכם המלצות אחרות אני אשמח.
-
- 20 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
הלן הפכתי את האינטרנט ואני לא מוצא איפה אפשר לקנות גוון צבע להוסיף לקירור מים בארץ. אודה לכם על העזרה.
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
- 1 follower
-
-
Sapphire כל איזה 2 דקות המאוורר מופעל לדקה שניים אולי יותר ואז נכבה
-
- 25 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אהלן, יש לי מארז יחסית שקט, מבעיות חימום של הכרטיס מסך אני מעוניין להוסיף 12 מאוורר לדופן המארז זקוק להמלצה למאוור טוב ושקט, אם יש אפשרות לשלוט במהירות זה יהיה מעולה. בנוסף זקוק להמלצה למאוורר למעבד של מחשב אחר, amd 810Quad שקט וקריר ככל הניתן לא למטרות OC תודה
-
- 14 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני מעוניין לעשות OC למעבד שלי, רציתי לדעת כמה רחוק אוכל להגיע עם המעבד הזה על הלוח שלי? מבלי לשנות מתחים כמובן. מה שלא הבנתי בעשיית OC זה שאני צריך לשמור יחס של 1:1, יחס בין מה למה?
-
- 11 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אז ככה יש לי מחשב ישן שאני רוצה לעשות לOC. אז אתם שאולים למה לעשות למחשב ישן OC? 1. ללמוד. 2.שאני יוכל להביא אותו לאחי כי הוא לא זז וקצת הרבה לאגים במשחקים. 3.בשביל שאני ידע איך לעשות למחשב שלי. 4.מחשב שאפשר להחשיב אותו לשפן ניסיונות קטן וחמוד. 5.תמיד רציתי לדעת בשביל זה קניתי מחשב חדש עם מעבד עם מכפלה פתוחה אפשר לירות במפרט שלי. עכשיו ככה איך אני נותן לכם תנתונים של המחשב בשביל שתוכלו לעזור לי? תודה רבה ממש לעוזרים אשמח להצעות ופתרונות. (:
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום! בירשותי מעבד P4 2.4GHZ, התדר של המעבד היה על 133, עכשיו העלתי אותו (לאט לאט) ל2.8GHZ בתדר של 156. כשאני מעלה ל160, המחשב עושה RESRT ללוח אם ומאפס את הביוס. השאלה שלי, איך אני יכול לעלות עוד? ע"י העלת מתחים? איך אני מעלה? לכמה אני מעלה? והאם זה יגרום לי לנזק כל שהוא? תודה מראש, לעוזרים.
-
- 27 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
חברה יש לי מאוורר אחד מסכן והמחשב שלי מתחמם מהר(תוך 20 דקות בערך) אז פתחתי את המחשב בצד ימין וכל פעם שהוא מתחמם אני מדליק את המאוורר הביתי שלנו ומקרר אותו עד שהוא נהיה קר. עכשיו שמעתי שלא טוב להשאיר את המחשב פתוח.האם זה נכון?? ב.מה אני צריך לעשות בשביל שלא יתחמם מהר תודה!
-
- 27 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום חברי הפורום, אני חידשתי אתמול משחה טרמית על המעבד והטמפ' עלתה ב 10 מעלות במנוחה (!) אני שמתי די הרבה משחה (תראו תמונה ) , האם זה יותר מדי, כמה צריך ? המשחה היא zalman super thermal grease אז ככה, התמונה הראשונה זה לפני חידוש הגריז והשניה אחרי [attachment deleted by admin]
-
- 12 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום! בביוס שלי יש אפשרות לקבוע באיזה יחס יעבדו הזכרונות וה-FSB. האפשרויות הן 2, 2.66, ו-3. המעבד שלי עובד על 230 FSB והזכרונות ביחס של 2, מה שנותן לי מהירות זכרון של 460MHZ. הזכרונות שלי יכולים לעבוד במהירות 533, אך אם אני מעלה את היחס ל-2.66 הם כבר עולים מעל 600MHZ, וזהו OC גדול מדי בשבילם בהנחה שמדובר בזכרון שאינו מיועד ל-OC רציני במיוחד. מה עדיף לי לעשות? אני מפחד להעלות את ה-FSB כי אני אתקל בחוסר יציבות של המעבד ובטמפ' אסטרונומיות... רעיונות? תודה!
-
- 18 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
יש לי בעיה די מוזרה.. כבר עשיתי אוברקלוק למעבד והגעתי ל4.40GHz (400x11) בדקתי שהכל יציב (בדקתי עם OCCT) והכל היה תקין. עכשיו היו כמה בעיות עם איזה משחק אבל ביטלתי הכל ועכשיו שאני רוצה לעשות מחדש אוברקלוק אני נתקל בבעיה מאוד מוזרה. כל שינוי בבאס שאני מנסה להגדיר המחשב אחרי הריסט נתקע (הוא מזהה את הזיכרון שיש לי במחשב אבל הוא לא "קורא" את חיבורי ה IDE האחרים שיש במחשב כמו הצורב, הארדיסקים) פשוט נתקע, לא ריסט ולא כפתור הכיבוי עוזרים אני חייב לנתק מהחשמל... בסטוק הכל עובד כמו שצריך אין בעיות.. ניסיתי כל מיני שינויים, העלתי מתח, הורדתי מתח, ביטלתי את המתח של ה FSB והDDR2 כלום לא עוזר. יש הצעות?
-
- 9 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היתה לי בעיית חום גבוה במחשב נייד (acer 5715z, נקנה לפני כחמש שנים). הטמפרטורות היו נוסקות מהר למעלה מ80 מעלות, והיה נכבה בתכיפות. חשבתי להחליף מאוורר, אבל כשפירקתי את המאוורר, גיליתי שיש מסנן בין המאוורר לבין הברזל (לא יודע איך קוראים לזה). .המסנן היה מאובק וסתום כמעט לחלוטין, ובשלבי התפוררות. משכך, זרקתי אותו, החזרתי את המאוורר והנה פלא - גם בזמן מאמץ המחשב מגיע ל40-50 מעלות. השאלה שלי היא האם זה בסדר שאין לו מסנן. אם היה כנראה שצריך, לא? והאם כדאי לי בכל זאת להחליף מאוורר בגלל התיישנות (באיביי, 40 ש"ח)? וגם: בזמן פירוק המאוורר פירקתי גם את מערכת הברזל שמוליך את החום מהמעבדים למאורר. האם אני צריך לשים משחה טרמית מחדש? (כך הבנתי מאיזה הודעה פה). תודה
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
לאחר שלמדתי את הנושא עד כמה שאני יכול, קראתי כל פוסט אפשרי על קירור מים, החלטתי לעשות צעד ולהתחיל לתכנן לי גם מערכת אחת .. מכיוון שהפוסטים והמדריכים על הקירור מים פה די ישנים, לא הצלחתי להרכיב מערכת שתתאים למחשב שלי וכן הביקורות על הרכיבים גם כן די ישנים .. לכן אני פונה לעזרתכן בהרכבת מערכת לקירור מים, אני מתכנן להשקיע כ 1500 שקל .. הקירור אמור להיות למעבד ולכ.מסך כאשר אני בהתלבטות איתו ... מפרט המחשב שלי הוא 2600K 9800GT ASUS p8p67 evo השאר לא נראה לי חשוב ... הכרטיס מסך שלי הוא מהמחשב הקודם, אבל אין לי שום צורך באחד אחר ולכן אני בהתלבטות אם להשקיע עליו קירור .. בכל מקרה, אשמח להמלצות לרכיבים טובים שעלי לקנות. נ.ב אני מתכנן לעשות OC .. שיעבוד קבוע תודה לעזורים
-
- 13 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכולם הלוח אם שלי (EPOX 8RDA+) נדפק ואני צריך להחליף אותו חשבתי אולי על ה- ASUS A7N8X DELUXE לפי מה שהבנתי הביצועים שלו מצויינים אבל איך יכולות ה- OC שלו?
-
- 23 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
תשמעו, אני כבר כמה זמן עושה מודינג, אני דיי מבין בחשמל ובמחשבים אבל אני לא ממש מבין בשמות של החלקים וכל הדברים. ז"א שאני עשיתי מודינג בעבר, אני יודע להתעסק עם החשמל והמחשב, אבל אני רואה שאתם מדברים פה לפעמים על כמה מושגים שאני פשוט לא מבין (חלק בנושא המחשב וחלא בנושא חשמל). אוקיי, אז יכול להיות שאני אשאל שאלות שאני בעצם יודע מה החלק שעליו שאלתי אבל פשוט לא קישרתי לשם. אוקיי, מה זה הסלוט? בקשר לאמפר, כמה אמפר יש בשקע חשמל רגיל וכמה יש בכבלים שיוצאים מהספק? יש לי עוד כמה שאלות, אבל אלה הראשונות.
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
-


