עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by RenTex,

    עשיתי כבר בעבר OC של 8*400 אבל אני רוצה לעשות עם מכפלה 9. אני על 360*9 spread spectrum כולם על DISABLE Pci-ex 100 זיכרונות 1:1 c1e disable אני על מתח 1.365 משו כזה, אני עכשיו יסתכל כמה בדיוק .. אני מעלה כל פעם ליבה אחרת נופלת בבדיקות. ב OC הקודם אמרו לי לשי מתח לגשר ועוד דברים לגשר .. אני לא מבין בזה בגשרים הכוונה .. אם תסבירו לי זה יחסוך לכם זמן =] אז לבינתיים מה לעושת להמשיך להעלות ?

    • 20 תגובות
    • 1.6k צפיות
  2. Started by Demagh,

    אני מנסה לאוברקלק X1950XT, אוקע? עכשיו, הסטוקים שלו הם 621 \ 900 (1800 יענו), וכשאני מעלה את הליבה מעבר ל 648, אני מקבל ארטיפקטים... מעבר לזה הכל מתרסק הזכרונות דווקא יותר מגיבים, ויציבים ב 950 (1900), אבל אני עדיין רוצה עוד. למה הכרטיס כזה אוברקלוקר מסכן? זו מגבלה של הצ'יפ או משו? הטמפ' בסדר... עם הקירור ה HOME MADE שלי הוא על 73-75 מעלות עם אוברקלוק במאמץ... מה מפריע לו להגיע רחוק יותר?

    • 19 תגובות
    • 1.6k צפיות
  3. אומנם יקר אין ספק אבל האם זה נראה לכם שווה? וחוץ מזה אם הם מדברים על טמפ מתחת לאפס מה אם האיבוי?

    • 29 תגובות
    • 1.6k צפיות
  4. Started by tvholic,

    אהלן כולם, קראתי באתר את המדריך איך לנקות את המעבד וכרטיס המסך מהמשחה הטרמית הישנה לפני שאני שם את המשחה החדשה. במריך כתוב להשתמש באלכוהול, זה קריטי אם אני אשתמש באציטון? זה יכול לפגוע? תודה רבה ויום נעים

    • 4 תגובות
    • 1.6k צפיות
  5. שלום, יש הרגע מבצע ב IVORY קירור מיים ב 195ש"ח Thermaltake BigWater A80 הנה קישור: http://www.ivory.co.il/catalog.php?id=6251 אני לא ממש חובבת של אינטגרציה בין מיים ואלקטרוניקה, אבל בימים אלו שבחוץ מגיע ל 41 מעלות אני הייתי רוצה לקרר יותר את המעבד. כרגע יש לי את ה ZALMAN SZ CC92HS זה הפשוט שנראה כך: אז מה דעתכם על ה Thermaltake BigWater A80 ----------------------------------------------------------------------------- אז לאחר נבירה מעטה הבנתי שהקירור מיים הוא לא....ALL THAT. אז אולי מישהו יכול להמליץ לי על קירור ל 2500K שיהיה יעיל ושקט עד 250ש"ח?

    • 10 תגובות
    • 1.6k צפיות
  6. מישהו שמע על בעיה עם הבקר זכרון של האופטרון? אוברקלוקר מדהים אבל לא ביחס של 1:1 אם אני לא משתמש במחלק הוא לא יציב הזכרון הוא TCCD שנבדק על אותו לוח עם מעבד אחר ומגיע בלי בעיה ל300 גם עם האופטרון הוא עושה את זה אבל רק במכפלה נמוכה במכפלה גבוהה חייב להשתמש במחלק יש פתרון?

    • 35 תגובות
    • 1.6k צפיות
  7. Started by tmpusr,

    http://www.frostytech.com/permalink.cfm?NewsID=65646

    • 16 תגובות
    • 1.6k צפיות
  8. Started by nenestyle,

    הייי יש ברשותי i7-6850K כבר תקופה, ומרגיש שהגיע הזמן לתת לו דחיפה קדימה בתדר. כרגע משתמש בקירור scythe mugen 3 rev b על הגדרות סטוק. לאיזה קירור הייתם ממליצים לשדרג כדי לסחוט ממנו את הלימון?

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  9. שלום לכולם . איזה קירור (מפלונטר) כדאי ל- i5 3470 ? בתוך מארז ANTEC P100 + 280X תודה מראש!

    • 10 תגובות
    • 1.6k צפיות
  10. Started by NadavAfuta,

    היי חבר'ה, ברשותי כבר מספר שנים i7 920, ציפוי D0 וקירור של Scythe Mugen II. המעבד בOC ל3.8ghz, זכרונות DDR3 1600mhz (כרגע עובדים על 1440mhz). המארז שלי הוא Coolermaster RC690. הבעיה שלי היא שבעצם למעבד טמפרטורות Idle גבוהות יחסית 47+ ובLoad של Prime95 בכלל הוא מגיע ל82-83. מה יכול להיות הגורם לכך? האם אני צריך לנסות להושיב מחדש את הMugen II (שזה אומר גם לנקות את השכבה של הדבק הטרמי ולמרוח חדשה), ואם כן, מה הדרך הכי מומלצת לעשות זאת? בנוסף, הזמנתי 3 מאווררי Scythe GT 120mm 1850RPM, איפה הכי יהיה כדאי למקם אותם? אולי בכלל שווה להשתמש באחד מהם כדי להחליף את המאוורר שבא עם הMugen? כל עצה תעזור לי פה.

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות
  11. Started by inter-net,

    רציתי לשאול בהקשר לכתבה "מערכת שליטה במאווררים - Bay Bus" שכתב ערן אבנור. לא הבנתי את החישוב השני לחישוב ההתנגדות המתאימה, המתח המופל. בכל אופן אני מעוניין ליצור מערכ שליטה למאוורר רגיל - מעבד 12 V. האם מישהו יכול לעשות את החישוב בשבילי? בתודה מראש, אינטר-נט

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  12. Started by zippobuyer1,

    קניתי מחשב חדש אתמול והמארז שלו מוציא קולות מטריפים של שריקה כזאתי מהמאוורר יחד עם רעש אוורור חזק יש דרך לסדר את זה?!

    • 10 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. יש ברשותי מארז TT V7000A. ויש לי מאוורר למעלה של קולר מסטר עם לד אדום. כאשר הוא על 1000 RPM שזה מצב רגיל-הוא מוציא קצת אוויר מלמעלה. אבל כאשר אני מכוון על 1600 1700 RPM ואני נוגע בחלק של המאוורר למעלה-לא די בזה שהוא לא מוצא אוויר המארז גם מתחמם בגללו!!! ככל שהוא מסתובב מהר יותר יש אור אדום חזק יותר. מה ההיגיון פה? המאווררים רק יפים בצבע? לא עושים כלום מעבר לזה? רק עכשיו שמתי לב לזה... יש לציין שהמאוורר הוא 80 מ"מ. האם יש מאווררי 80 מ"מ שבאמת עושים עבודה כמו שצריך ולא במארז רק ליופי? כי גם כשהמארז פתוח ואני ס"מ עם היד מתחת למאוורר אני בכלל לא מרגיש שהוא שואב אוויר לעומת מאוורר אחר של TT שקיבלתי שהוא פשוט שואב ושקט אך ללא לד. והאם יש סיכוי כלשהו "לשדרג" את החלק למעלה של ה80…

    • 20 תגובות
    • 1.6k צפיות
  14. היי, ההייתי רוצה לקבל בבקשה עזרה בעשיית OC למעבד יחסית ישן - פנטיום 4 , 3 ג'יגה הרץ, סוקט 478(פרסקוט) 800FSB כזכור לי לוח אם - ASUS P4P800 עכשיו העניין הוא כזה: כמה VOLT להגדיר מינימום לעוד 600MHZ שיהיו יציבים?(כאמור 3.6) 1.575V? יותר? פחות? עד כמה לשחק עם הוולטים בביוס? אני רוצה לשבור כבר את המחסום של ה600, להגיע ל800 ואפילו ל1000(שיהיה 4.0GHZ או לפחות 3.8 במקסימום) עד כמה וולט מותר להגיע למעבד הזה? יש לי בביוס עד 1.9V... אני מאמין שוולט כזה גבוהה הורג אותו מהר...נכון? ייתכן במיידית? שהכל יעבוד יציב וטוב.. עומס למעבד אני בודק רק עם התוכנה PRIME 95 שפועלת כפול משתי תיקיות שונות בכוננים שונים. האם זה מספיק להריץ אותה שעה? האם צריך יותר? הקירור שלי למעבד הוא ביגטייפון בן ש…

    • 16 תגובות
    • 1.6k צפיות
  15. Started by extreme2611,

    תקשיבו אני ממש מיואש כבר.. למה תמיד שאני מגיע ל2.7 באוברקלוק המחשב לא עולה ?? אפילו הקפצתי פעמיים מתח והוא לא עולה .. השקעתי בזה מלא כסף ובסוף זה לא עובד.. אתם יודעים אולי מה הבעיה? אולי משהו שקשור לזיכרון\תיזמון?? אני יעלה תמונות מהביוס (אחרי האיפוס כמובן כי הווינדוס לא עולה לי ) אשמח אם תגידו לי מה לשנות שמה .. כי אני לא מוצא ת'קטגוריה *System Memory Multiplier (SPD)i אם אין אותה אז איך אפשר להוריד את היחס של הזיכרון ? CPU Type DualCore AMD Athlon 64 X2, 2100 MHz (10.5 x 200) 4000+ Motherboard Name Gigabyte GA-M56S-S3 (4 PCI, 2 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 4 DDR2 DIMM, Audio, Gigabit LAN, IEEE-1394) DIMM4: G Skill F2-6400CL5-2GBPQ יש לי קירור מוג'ן 2 אשמח אם מישהו י…

    • 18 תגובות
    • 1.6k צפיות
  16. Started by menihen16,

    שלום לכולם... יש לי תתוכנה RIVATUNER ואני מנסה לשנות את מהירות מאוורר כרטיס המסך! לא ממש מצליח לי.. אגב. יש לי כרטיס: Geforce 8600GT רציתי לדעת למה זה לא משנה לי את מהירות המאוורר. תמונה:

    • 10 תגובות
    • 1.6k צפיות
  17. מפרט בצד, שמתי מכפלה על 17 ולכן המעבד כרגע על 3400GHZ ומתח למעבד מ1.325 ל1.4 [אני אחר-כך אמשיך ] כל התוכנות מציינות את הטמפרטורה של הליבות שזה מנוחה-31 מאמץ-43 [מאמץ 40 דקות בתוכנה OCCT] רק EVEREST מציינת טמפרטורה כללית שם זה מנוחה 48 , מאמץ 60 . -ובביוס המעבד עומד על 39 -גם לפני ה-OC זה עמד ככה משהו כמו 38] התוכנות הם OCCT , HWMonitor ,CoreTemp32 [שם מצויין הליבות] אבל ב-HWMonitor שם יש מעלות בדיוק כמו בEVEREST [מעבד טמפרטורה כללית] תחת שם TMPIN1 . ולמטה יש של הליבות כפי שציינתי . אז לפי מה הולכים?

    • 7 תגובות
    • 1.6k צפיות
  18. שלום אני בונה מחשב קטן בתצורת micro atx. המעבד יהיה i5 2500 ולא מתוכנן אוברקלוק. מכיוון שרוב גופי הקירור הרגילים והמומלצים למעבד גדולים מדי עבור מארז micro atx חשבתי על גוף קירור בעל פרופל נמוך כמו scythe shuriken. האם גוף קירור כזה יספיק כדי לקרר את המעבד שלי ? אשמח גם לשמוע על המלצות אחרות. תודה

    • 12 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. יש לי מארז MIDI ATX. מאוורר 80 MM מקדימה מכניס מאוורר 80 MM מאחורה מוציא מאוורר 120MM גל הגג מוציא מאוורר 120MM על הדלת, מול המעבד מכניס היטסינק המקורי של AMD עם פד טרמי עליו. חוטים מסודרים מאוד בפנים. עד לפני יומיים הטמפ' הייתה די טובה (בהתחשב בכך שיש לי את ההיטסינק המקורי של AMD): 40 מעלות במנוחה, ו-49 במאמץ. אבל אתמול היא עלתה לי ל-45 במנוחה והיום היא הגיעה ל-52 במנוחה!!!!!!!!! קרה משהו להיסטינק? פתחתי את המארז והוא וכל המאווררים פועלים כרגיל, אין אבק בתוך המארז, וכמו שאמרתי החוטים מסודרים בפנים. משלשום לא שיניתי שום דבר במארז, אז למה פתאום עלתה הטמפ' ביומיים האחרונים ב-12 מעלות? זה גם לכם קרה בגלל החום?

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  20. Started by koby058,

    יש להתחשב בציטוט שנלקח מהאתר הזה "ה-MX-1 אינה מכילה מתכת ולכן אינה מעבירה חשמל, היא אף אינה נוזלת ואיננה מתאדה. על מנת להגיע לרמת ביצועים מקסימלית היה עלינו לאפשר לה 200 שעות התקשות שלאחריהם הביצועים השתפרו באופן משמעותי. כמו כן, בדיקה קצרה שערכנו העלתה כי ה-MX-1 מספקת ביצועים טובים יותר מאשר ה-Arctic Silver 5, שנחשבת כיום למובילה בתחום" http://www.hwzone.co.il/reviews.php?file=freezer6.php

    • 16 תגובות
    • 1.6k צפיות
  21. Started by e-Pit@m,

    אני מתכנן כבר המון זמן לבודד את המארז .. בעזרת ספוגים. אך, אני מעוניין למצוא סוג של בידוד שבצד החיצוני שלו הוא חלק.. כלומר.. לא בעל מרקם ספוגי שמזמין אבק לנוח עליו.. במשך תקופה ומשנה ציבעו.. ולאחר חצי שנה נראה כמו עור מקומט... למישוה יש הצעות לגבי בידוד מתאים? או יוכל ליעץ קצת מניסיונו?

    • 12 תגובות
    • 1.6k צפיות
  22. אחרי שאני מבצע O/C, לפי מה שהבנתי, אני אמור לבדוק את יציבות המערכת. מה אני צריך לעשות ואיך אני מוודא שהמערכת יציבה? כמובן חוץ מבדיקת הטמפ'...

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות
  23. יש לי מעבד i5 4460 וכ.מסך rx460 amd יש לי מאורר מעבד פשוט של אינטל המאורר הנוכחי בן 3 שנים אבל עובד סבבה ניקיתי אתמול את הצלעות קירור והכנפיים מאבק ושמתי משחה תרמתי חדשה. אני משתמש בreal temp ומשום מה המעבד מגיע לטפרטורות של 70 מעלות שאני משחק משחקים פשוטים כמו cs 1.6 ושאני ממיר וידיאו בHandBrake המעבד מגיע ל100 מעלות אני לא יודע למה זה קורה המאורר מסתובב מאוד מהר קר בבית מאוד אני לא מדליק חימום בכלל בחורף. מה שעשיתי בשביל לתקן את זה הוא להיכנס advanced power options ואז לProcessor power management ולהגביל את Maximum Processor State ל50% ואז הטמפ' של המעבד בc.s 1.6 ירדה ל60 מעלות ובHandBrake ל50 מעלות. המחשב עובד סבבה שהמעבד על 50% אני לא משתמש כבד. השאלה שלי אם אני יקנה…

  24. זה נחשב טוב? אתמול פתחתי מכפלה עם חבר שעזר לי שבהמשך אני אספר לכם מי זה יש לי זיכרון מסוג xtreme ddr 256 pc 2700 epox 3ka 2000 xp agoia ואני משייט לי על 220 באס ללא תקיעות ורציתי לדעת אם זה נחשב טוב ?

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  25. Started by nistelroy,

    יש לי מעבד 3200+ 939 עם קירור של זלמן .. עשיתי לו אוברקלוק רק 5 fsb והטמפרטורה הפכה מ 36 ל 48 היתכן?

    • 30 תגובות
    • 1.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים