אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
אני עוד כמה ימים קונה Athlon XP 1800 ואני די מפחד מבעיות ההתחממות של המעבדים האלה. אז חשבתי גם להזמין ישר HSF טוב. אני רוצה HSF טוב וחזק שיוריד טוב את הטמפרטורה אבל הכי חשוב שיהיה שקט. יש הצעות?
-
- 17 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
היי, לפני כשבועיים רכשתי את ה AC Freezer 64 LP. חיברתי אותו וישר איך שהפעלתי הוא התחיל להרעיש בצורה נורא מחרידה. הרבה יותר מהקרור סטוק, שהוא אמור להיות שקט בהרבה ממנו. גיליתי שהבעיה נעוצה בזה שבביוס הוא היה מוגדר על PWM ולא עם DC, מה שמוזר לי, כי כפי שאני מבין הוא אמור להיות דווקא PWM. עכשיו הוא אומנם יותר שקט, אבל בכל"ז כאשר הטמפ' עולה הוא מתחיל להסתובב מהר יותר, ועושה רעש נורא מחריד. אני רק אזכיר שהגרסת LP אמורה להיות יותר שקטה מהרגילה משום שהיא מיועדת יותר לHTPC. מישהו נתקל בזה? יש פתרון? תודה, איציק.
-
- 15 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום ברשותי מחשב עם מעבד Q6600 עם קירור סטוק והוא מתחמם מאוד. במינימום הוא על 45-47 מעלות אבל בשימוש הוא מגיע ל80 ואף יותר בקלות. אני לא מריץ משחקים כבדים בכלל אבל אני ממיר סרטים בתוכנה format factory ושם המעבד עולה לטמפרטורות גבוהות מאוד והרמקול מתחיל להשמיע צפצופים ואז אני חייב להפסיק את ההמרה עד שיתקרר. זה לא היה תמיד ככה, זה קרה בתקופה האחרונה וניסיתי להחליף משחה טרמית וזה עזר ממש טיפה. המארז הוא gigabyte 3d aurora, צירפתי תמונה שלו ושל הטמפרטורה במאמץ כשאני ממיר סרטים ויש לציין שבימים האחרונים קצת קר אז הוא טיפה פחות מתחמם כמובן. מה אתם מציעים לי לעשות? חשבתי אולי להחליף את הקירור באחד סביר שיעשה את העבודה... יש קירור שיהיה מתאים לי עד 100 שקל? אם לא אפשר לחרוג טיפה…
-
- 7 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום חברים האם מישהו יכול להמליץ על מאוורר סוּפר שקט לחלק הקדמי של המארז (R4 של FRACTAL)? לחילופין, אני שוקל לקחת את המוורר שהגיע עם המארז ומתפקד כ-EXHAUST, לשים אותו מקדימה, ולשים EXHAUST אחר במקומו לא בטוח מה עדיף אשמח להמלצות ועצות האם ה-AF או ה-SP של CORSAIR שווים משהו? האם הם באמת שקטים? תודה!
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
חבר שלי החכם עשה אוברקלוק רצחני 160X12.5 עם מעבד TBIRD 950 ולוח ASUS A7V133. ואחרי שהוא הגדיר המחשב לא נדלק, ומאתמול הוא לא מצליח להפעיל את המחשב, חוץ מהמאוררים ונורות. יש דרך לאפס את הביוס בג'מפר או דרך אחרת? או בכלל לגרום לו לעבוד.
-
הצלחתי להעלות ליבה ל: 460 זיכרנות ל: 330 בינתיים עובד טוב עבר בדיקה ב-Atitool לא ממש מתחמם בוא נגיד ככה מה דעתכם איך אני בודק אם יש שיפור רציני בכרטיס?! תודה ענקית לעזורים,
-
- 21 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם! קניתי לפני כמה חודשים את ה dell inspiron n5110 מחשב חזק עם מעבד I7 שעובד בצורה יפה.. עד עכשיו לא היו לי בעיות איתו.. אחי התקין משחק בשם dead island ואחרי זה שעה-שעתיים של משחק המחשב פשוט נכבה, ע"פ הטמפרטורה של הפלסטיקה של המחשב המחשב התחמם יותר מידי ונכבה בצורה מבוקרת.... אני משתמש באופן קבוע בלוח קירור שקניתי (אחד מהארץ ועוד איזה 2 מהאיביי) הבעיה היא שהם לא מספיק מקררים אותו, גם שאני עובד ביום קריר שכזה ברשת המחשב מתחמם.. לפי קריאה ברשת המחשב הזה ידוע כמתחמם.. חשבתי על לבנות משטח קירור משלי, יש לי כמה שאלות בנושא.. איפה אני מוצא מאיפה המחשב מוציא אוויר ומאיפה הוא מכניס אוויר?? זה משהו שלא מצאתי... אם יש מישהו שמכיר ויודע איך לבנות? יש לי ידיי…
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
המפרט מעבד: AMD ATHLONX XP 1700 סטפינג: JIHUB0302 קירור: THERMALIGHT AX-7 זכרון: WINBOND 512DDR PC3200 cl 2.5 BH-5 לוח: EPOX 8RDA PLUS העלתי את ה VOLTAGE אחרי זה ל 2.050 V בליבה (יש לי עד 2.200) ואת ה FSB ל 200 ואת המכפלה ל11.5 יצא לי 2300MHZ אבל זה לא היה מספיק יציב ולא הצלחתי לקחת תמונות
-
- 20 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
לכל החברים שמתקשים באוברקלוק לHD4890 עם מתחי הסטוק, הינה מדריך קליל שיסביר איך להגיע ל1000MHZ לליבה ו1200MHZ לזיכרון בקלי קלות : Increasing Voltages & Extreme OC HD 4890 Using RivaTuner http://vr-zone.com/articles/increasing-voltages--extreme-oc-hd-4890-using-rivatuner/6880.html?doc=6880
-
- 15 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לעשות OC למעבד שלי ולפני שאני מתחיל אני רוצה לדעת האם הטמפ' שלו כעת תקינות או לא. מפרט: E6300 965p-DS3 2GB ram 667MHZ FSP 350W אלו הטמפ' של המעבד ב 2 תוכנות שונות שבדקתי: (עם מינ' תוכנות שרצותן) 1)TAT - 42 מעלות ל 2 ה CORE. SPEED FAN(2 CPU - 31 CORE 1+2 - 42 בעזרת ה TAT בדקתי מה קורה אם אני שם המעבד על 100% עבודה , ואחרי 4 דקות שני ה CORE היו על 64 מעלות! האם זה טוב,תקין? לפני שבדקתי את זה ניקיתי את כל המאווררים (לפני שניקיתי הטמפ' היו 7-10 מעלות יותר) בנוסף למעבד מחובר ה BLUE ORB וחוץ מזה יש לי עוד 3 מאווררים של 120MM. האם לפי הנתונים האלה אני יכול לעשות OC ל 2.8MHZ? אני מצרף תמונה של פנים המארז כי אני לא בטוח שהמאווררים בפנים מסודרים נכון , המאוורר שסמ…
-
- 6 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מה הטמפרטורה של המעבד? הלוח אם? וההרדיסק מישהוא יכול לעזור ?? תודה !
-
- 22 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
ברשותי כרטיס מסך של Axle GTS 250 1gb , איך אני יודע אם בכלל שווה לי להתחיל להתעסק עם OC ? האם הכרטיס יכול להשרף ? בדיקה עושים ב 3D mark נכון? לכמה אחוז שיפור לשאוף? תודה
-
- 7 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
זוכרים אם הרעיון שלי לבנית בלוק מים? ובכן, הנה תמונה ראשונה של הבלוקים. הגדול יותר בשביל הCPU והשני לכרטיס המסך. כמובן שאת הבלוקים יש לצחצח כדי שיבריקו! הבלוקים בנוים על בסיס ההיט סינקים המקוריים. בקרוב תושלם כל מע' קירור המים. הרדיאטור הומאורר כבר מותקנים. כרגע אני עובד על בנית מיכל המים (גם הוא מאלומיניום.) אגב, למי ששואל את עצמו: בלוק המים הגדול מכיל כניסה ושתי יצואות משתי סיבות: 1. המים מתפזרים יותר טוב וכך הקירור משתפר. 2. ההתנגדות למשאבה תפחת, כף יותר מים יוכלו לזרום.
-
- 16 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני צריך להחליף את הקירור ARACTIC 7 שלי למשהו חדש כי הוא לא עומד בחום של Q6600 בדקתי עברתי על כמה מאות ביקורות ומצאתי מספר קירורים שקיימים בחנויות בישראל השאלה איזה מהם הכי קל והכי שווה מבחינה כספית שלא צריך להשקיע 100 שקל יותר בשביל 1C פחות. אם תזרקו כמה שמות ידועים שאני אחפש עליהם ועדיף לי קירור שלא צריך להוציא את הלוח אם בשביל לחבר, יחסוך לי הרבה כאב ראש אם יש כזה, וגם יש את CROSAIR H60 ראיתי שיש קירור LIQUID, הנה בערך מה שהסתכלתי מבחינה כספית וביצועים Thermaltake Frio OCK CPU Cooler CLP-0575 Corsair Hydro H60 High Performance Liquid CPU Cooler ה H50 הצליח לקרר טוב מאוד בהרבה מבחנים Noctua NH-D14 CPU Cooler אומרים שהוא אחד הטובים Scythe Mugen 3 CPU Cooler האם הו…
-
- 10 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
עד איזה טמפ' אני יכול להגיע ולהיות בטוח שזה בסדר באוברקלוק למעבד 2500K?
-
- 7 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
יש לי לוח אם GA-P35-DS3L שאני נועל את הבאס על 100mhz ואת הזכרון על 2 אני שם לב שאם אני מעלה את הוולטאג' , אני לא יכול להגיע ליותר מ 3.6 GHZ כי המהירות של הזכרון מגיעה ל 800MHZ. אני צודק ? זו המהירות המכס' שניתן להגיע אליה תיאורטית ?
-
- 14 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
הגיע אלי הערכה החביבה הזו : ואני שמח לבשר שה+1600 XP שלי נפתח בהצלחה ! מי שמעוניין שיצור קשר.
-
- 13 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
היי, אני רוצה לקדוח פתחי איורור כמוהו http://buyom.fcpages.com/side.JPG איך אני יוצר את הגלים האלה? לשרטט אני לא יודע, אז אני מחפש שבלונה או משהו.
-
- 20 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני מתלבט בין גופי הקירור האלה שיש לי כרגע בבית עד עכשיו הייתי עם ה DEEPCOOL ועשיתי לשניהם בדיקה במאמץ ואלה התוצאות : ה DEEPCOOL שהמשחה הטרמית נמצאת באמצע 51-50 מעלות ה DEEPCOOL שהמשחה הטרמית מרוחה לגמרי 49-50 מעלות ה ZALMAN שהמשחה מרוחה לגמרי 49 מעלות שניהם מראים אותם ביצועים אולי הבדל מעלה אחת לטובת ה ZALMAN ואני מתלבט אם להחזיר את ה DEEPCOOL הוא טיפה יותר שקט 2300 סיבובים במקום 2400 של ZALMAN מה שמשגע אותי שה ZALMAN יש לו זרימת אויר 62 CFM קראתי ברשת וה DEEPCOL יש לו 42-3 CFM ויש להם ביצועים זהים לגמרי יש להם אותו מאוורר 92 מ"מ אבל הגוף קירור של ZALMAN כבד יותר בכמעט 40 גרם והגוף קירור נראה מקצועי יותר , הגוף קירור של ה DEEPCOOL נוצה ממש נוצ…
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
התחלתי לסדר את המארז כדי לאפר זרימת אויר וקירור מירבי בפנים. המארז מסוג COMPUCASE 6A19 עם שני מאוררים 120 MM מקדימה ומאחורה. יש לי שני הרד דיסקים (רוב השימוש נעשה רק באחד מהם) והייתי רוצה לדעת איך עדיך למקמם: כמו בתמונות בשורה עליונה: שניהם הכי למטה ודיי צמודים עם מרווח קטן של סנטימטר בינהם, וזה יוצר חלל יפה במרכז המארז. או כמו בתמונות בשורה התחתונה: יש מרווח של שלב אחד בינהם, וזה קצת יותר צפוף במרכז המארז. האם זה בעייה שהם צמודים בהתחשה שיש שימוש מסיבי רק באחד מה? בקיצור מה עדיף?
-
- 28 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
השידה התמימה שלא יודעת מה מחכה לה בבוקר.....
-
- 17 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מצורף קובץ עם נתונים קיימים עכשווים. מעוניין לבצע המהרה ללא הוספת רכיבים ותוספות "מקצועיות". לא מבין בהמהרה, בחנות אמרו לי שהמחשב טוב מאוד לביצוע המהרה. תודה. [attachment deleted by admin]
-
- 20 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום. עשיתי OC על קירור אוויר הוספתי עוד מאוור שמפקיא את המחשב ליתר דיוק 2 אבל לא חשוב.. קיצר הטמפטרות סבירות 43 מעבד במנוחה.. לוח אם 30.. ואין קול מה לעשות ?
-
- 24 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
יש לי מעבד שמגיע לטמפרטורות מטורפות - גם בלי לעשות כלום, הוא לא הגיע עם מאוורר מקורי - למרות שזאת הית הדרישה שלי אלא עם מעבד תחליפי מישהו יכול לומר לי האם באמת כמו שסיפרו לי "המאווררים של אינטל" לא שווים כלום - ושאכן המאוורר התחליפי הזה הוא יותר טוב משל אינטל מקורי ? לי זה נראה כמו מעבד ב50 ש"ח שחוסך לחברה לרכוש מעבד + מאוורר מקורי בחבילה אחת מקורית ואיכותית, לא פחות מגירסת BOX ובמקום זה שמים לך מעבד שהגיע בסוג של "תפזורת" בלי מאוורר מקורי ככה גורמים לך גם לשלם יותר על כביכול תוספת "מאוורר" ובמקום לשדרג לך את הקירור - משנמכים לכם גם את הקירור וגם את המעבד http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/ShowImage.asp?path=1_144165899.jpg&msgid=144165899
-
- 9 תגובות
- 1.6k צפיות
-


