עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. האם יש בארץ חנות שמוכרת מאווררי מארז של noiseblocker ? אם אין, מאיזו חנות אמינה בחו"ל ניתן להזמין? תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.6k צפיות
  2. Started by Moon-Mage,

    ניסיתי לשחק קצת עם OC דרך רייזן מאסטר ולמרות ש5 ליבות מקבלות את ההמהרה מצוין ליבה 6 אצלי פשוט תקועה על 3360 לא משנה מה אני שם, מישהו אולי נתקל בתופעה הדיי מוזרה הזאת? מצורפת תמונה מרייזן מסטר בזמן הרצה של cinebench הטמפרטורות היו מתחת ל75 אם זה משנה(למרות שהליבה ככה כל זמן שיש עומס גם לפני שהטמפרטורה עולה)

    • 7 תגובות
    • 1.6k צפיות
  3. שלום לכולם, כמו שרשום בנושא אני מתכנן לעשות lapping למעבד שלי ו OC עד לקצה גבול היכולת ורציתי לדעת, איזה קירור כדאי לי לקנות? לא קירור מים, הכוונה לאוויר. המעבד שלי הוא q6600 (stepping) G0 לוח אם - asus p5kc מארז thermaltake armor (למקרה שתרצו לדעת אם יהיה מקום לקירור) יש כאלה אומרים מוגן 2 ויש שאומרים דברים אחרים, אז אני שואל אתכם חבר'ה, שיותר מומחים ממני אה ועוד משהו, אם הספק שלי הוא 450w של seasonic זה אמור להשפיע משמעותית על ביצוע ה OC?

    • 14 תגובות
    • 1.6k צפיות
  4. היי, תגידו, אני צריך לרכוש את המוצרים הללו : washer מספר 6 ברגים 32 על 1.25 אינטצ' ראשית מה התרגום של washer לעברית ? (אום ??) שנית מה המידות הישראליות לברגים ? תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  5. Started by b_e_n_i,

    שלום החלטתי שאני רוצה למערכת השנייה שלי קירור מים.. התקציב שלי הוא בערך 2000 ש"ח פלוס משלוח ומכס אם יהיה. הבנתי שקירור מים זה רק מחול אז אני מביא לכם להתעסק עם זה.. התקציב הוא פלוס מינוס כך שאפשר.. המערכת. i7 920 X58-UD4P cm690 אני מבקש בבקשה עזרה..אני סומך עליכם על הכסף שלי שתביאו לי משהו טוב. ואני לא מבקש משהו מסין מורכב.. תרכיבו לי מפרט..צינורות והכל. תודה יתותחים.

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  6. יש לי מעבד AMD3000+ בסוקט 754 והוא חם בטירוף. המעבד נמצא על 45~ מעלות ב-IDLE ו-55~ מעלות במאמץ והמחשב כל הזמן עושה ריסטים במשחקים בגלל החום אני משער. יש לי את המארז COMPUCASE LX-6821 שבא עם מאוורר 120 שמכניס אויר מאחור והוספתי SF2 שיוציא אוויר מהצד של המארז וחוצמזה יש לי את הגוף קירור סטוק שבא עם המעבד. יש לי אפשרות להשיג עוד 2 מאווררי SF2 אבל אין לי איפה לדחוף אותם במארז כי אין בשבילם מקום. אם יש לכם אולי פתרון נורמלי לקירור המעבד שלא יגרום לי לפשוט את הרגל או סתם משהו שיפסיק את הריסטים הבלתי-נסבלים אז אני אשמח אם תעזרו לי.

    • 28 תגובות
    • 1.6k צפיות
  7. אני קונה את הכבל הזה http://www.pch.co.il/docs/pd-83220401.htm ורוצה לחבר אותו לסי די ולצורב, אבל סי די וצורב עובדים על 33 או ו-66 ATA והכבל הוא 133 ATA עכשיו אני רוצה לדעת אם יהיה לי בעיה לחבר את הכבל הזה אליהם? (אנשים שכבר יש להם ככה מחובר בבקשה להגיב) וגם כן אם יש למישהו מושג מה המרחק בין החיבור שלו של הלוח אם לבין החיבור של ה-slave? (שזה השני ולא הראשי)

    • 27 תגובות
    • 1.6k צפיות
  8. שלום שאלות: 1)איך אני פותח אפשריות נוספות בביוס כגון:מתח מעבד,תדר זיכרונות,תיזמונים וכ"ו 2)ראיתי שיש בביוס אפשרות אוברקלוק על בסיס אחוזים,האם ככל שאני מעלה את האחוזים גם המתח עולה?? חוות דעת על אובקלוק: מעבד:p4 2400 northwood לוח:asus p4p800 ספק:גינרי.. קירור סטוק אינטל מעפן+AS-5 ?מתנה ממני.. ) זיכרונות:kingstone 512mb ddr 400mhtz pc 3200 cl3 אוברקלוק: מעבד: 2400@3200 מתח סטוק 1.6~1.55 זיכרונות:400@460 מה אתם אומרים על מתח סטוק??? ואני רוצה לעשות גם לכרטיס שלו fx5200 אז תוצאות יבואו בהמשך!! נ.ב מחשב טכנאים הא...חח עריכה: איך שכחתי טמ"פ!!! לפני אובר: לפני ניקוי המארז ומריחת משחה טרמית: 68 בביוס אחרי ניקוי המארז ומריחת משחה טרמית:25 בביוס אחרי אוברקל…

    • 36 תגובות
    • 1.6k צפיות
  9. Started by e-d-a,

    בגלל שהרעש מפריע לי החלטתי להוריד את הוולט של המאוררים לחמש או שבע, והקפדתי שהם יקבלו כבל לבד בלי שום סי די או הארד דיסק, אז איך אני הוףך אותם עכשיו לחמש\שבע וולט? וכמה זה ישפיע לי על המעלות ?

    • 23 תגובות
    • 1.6k צפיות
  10. Started by oranet,

    קניתי מחשב חדש (אחרי ברורים מסוימים בפורם) המחשב מיועד לשימוש תוכנות גרפיות (אדובי בעיקר) לוח אם: ASUS P9X79 מעבד: INTEL 3930K : CORE I7, S2011, 3.2GHz - BOX קירור למעבד: Noctua NH-D14 SE2011 CPU Cooler זכרונות: ‎32GB 4x8GB Corsair Vengeance Quad Channel כרטיס מסך: MANLI GTX580 1536MB GDDR5 - RETAIL דיסק קשיח :Intel 120GB SSD 510 Series Sata III 2.5'' דיסק קשיח:DeskStar 7K1000.D 1TB 7200RPM 32MB Sata III ספק כוח: High Current Gamer 750W Active PFC 13.5cm PSU מארז: Phantom 410 NZXT איזה רמת אוברקלוק מומלצת פה אציין שתוכנות אדובי משתמשות רבות במעבדי הCUDA של כרטיס המסך וקידודים מעמיסים רבות על המעבד כמו כן התוכנות הנ"ל יודעות היטב להשתמש בכמות כזו של זיכרון תודה לכל המגיב…

    • 17 תגובות
    • 1.6k צפיות
  11. בזמן האחרון בדקתי את הטמפרטורה של המעבד ואפילו תחת עבודה רציפה הוא לא עבר את ה 35 מעלות תפסתי אותו גם במינימום של 15 מעלות .. המעבד הוא פנטיום 3 800 ...

    • 12 תגובות
    • 1.6k צפיות
  12. Started by FatherBoard,

    הזמנתי סוף-סוף ולאחר שחסכתי מספיק כסף את כל הרכיבים למודינג מארה"ב. זה כולל: 1 - מארז אלומיניום מדהים + 3 חלונות (בצדדים ולמעלה) 2 - 3 קתודות אור קרות 3 - 2 מאווררים עם 3 לדים צבעוניים 4 - מאוורר עם גריל בצורת גולגולת 5 - כבלי IDE\FLOPPY מעוגלים, צבעוניים ושקופים. ושאר ממתקים... עכשיו, אני די חדש בכל הנושא הזה של מודיג, וגם לאחר שקראתי כמה מדריכים ועשיתי חיפוש באתר לא כ"כ הבנתי לאן מחברים את הקתודה הקרה. במדריכים רואים כמו מין כרטיס כזה עם חיבור של 2\4 פינים ואליו מחברים את הקתודה. מה זה הדבר הזה? מחברים את ישירות לספק עם היציאת 5\12 V הרגילה? ועוד משהו - איזה ספק אתם חושבים שאני צריך בשביל שיחזיק את כל זה + צורב + DVD + שני הרדיסקים + פנטיום 4 2000 + ג'4 טי4200 ? 350 W…

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. יש ברשותי מחשב בן שנתיים. המחשב מיועד בעיקר לגיימינג - battlefield bad company 2 ו-call of duty modern warfare 2. התייעצתי עם האנשים בפורום מפרטי מחשב לגבי שדרוג, כדי לאפשר לי לשחק במשחקים הנ"ל בהגדרות גבוהות ברזולוציה 1680*1050, והם יעצו לי לא לשדרג כלום, אלא להתייעץ עם כאן בנוגע לאורקלוקינג למעבד, כדי לסחוט ממנו את המיטב. השאלה היא האם המעבד שלי ב-2.8-3.0 GHZ יראה שיפור משמעותי לעומת המתח המקורי. וזו המערכת שלי: לוח אם: Gigabyte GA-EP45-DS3 מעבד: Intel Core 2 Quad Q6600 2.40Ghz 8MB Conroe BOX קירור למעבד: Scythe Kama Cross מארז: ANTEC P182 3x120MM Black ספק: Thermaltake Though Power 600W 48A/12V 4XRails SLI כונן קשיח: Western Digital 640Gb 16MB AAKS כרטיס מסך: Palit Ra…

    • 16 תגובות
    • 1.6k צפיות
  14. בלי להתייחס לרעש - רק לקירור

    • 18 תגובות
    • 1.6k צפיות
  15. Started by The_Byter,

    שקט, יעיל, קטן

    • 26 תגובות
    • 1.6k צפיות
  16. אני לא יודע אם זה שייך לקירור או למודינג אז שמתי את זה פה. תמיד אני רואה שעושים מאוורר למעלה שיוציא אוויר ומאווררים מאחורה וקדימה אבל למה לא לעשות מאוורר בתחתית המארז שיוציא אוויר וגם יתן אור מתחת למארז ? בטוח שיש אנשים שאין להם מקום מתחת למארז והרבה יגידו שאין בזה תועלת כי המאוורר חסום בערך 50% בגלל הכרטיס מסך או כל כרטיס אחר שנמצא מעליו וגם בגלל שהוא למטה אז אין לו ממש מקום להוציא את האוויר אבל מבחינה של סירקולציה זה מעולה לדעתי וגם מוציא את כל האבק שמצתבר בתחתית המארז. אם תוכלו להביא לי סיבות למה כן ולמה לא זה יהיה מעולה! תודה רבה

    • 23 תגובות
    • 1.6k צפיות
  17. Started by CybeR_CoM,

    אני רוצה לעשות משהו שמצריך ממני לדים. עכשיו יש לי 2 אופציות: לחבר ל5V של הספק או ל12V שלו את הלדים, אני צריך לחבר בסה"כ 6 לדים. איך אני מחשב איזה נגד אני צריך? ואיך לחבר אותם? הלדים צורכים 2.7V תודה.

    • 8 תגובות
    • 1.6k צפיות
  18. Started by hack man,

    1.Geil dragon pc3500 256x2 2. Geil ultra platinum pc3500 256x2 3. Kingston Hyperx pc3500 256x2 4. Corsair Twinx 3200c2 256x2 מה מהם הכי כדאי? אופציות נוספות מתקבלות (בתנאי שזה לא מושקין הם יקרים מדי )

    • 12 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. העניין הוא כזה - ניסיתי את כל מה שיכולתי בקשר להמהרת המערכת שבבעלותי כרגע , אך אני ניתקל בבעיות מסוימות , אם משהו , אשר בבעלותו מערכת זהה\דומה , יוכל פשוט להגיד לי איזה הגדרות הן ההגדרות הטובות ביותר הן לזכרון\לוח\מעבד , גם אנשים אשר סתם רוצים לעזור , עזרתם תתקבל בברכה... המערכת : XP1800+ (correctly on 1620 MHz) מכפלה לא פתוחה , על כל זה SLK600 וAS3 כך שאין בעיה של קרור Gigabyte GA-7VRXP REV 2 , גוף הקרור על הCHIPSET הוחלף לTT CRYSTAL ORB וכמובן AS3 CORSAIR 256MB DDR333 CMX256A-3000C2 Leadtek GF 4 Ti 4400 @ 300/650 *הSTEPPING של המעבד -AGOGA *ברגע זה , כל המתחים על DEFAULT. *BIOS מעודכן לגרסה F9.

    • 16 תגובות
    • 1.6k צפיות
  20. שלום לכולם, אני בשלבים של הרכבת מערכת חדשה ומחפש להתאים קירור למעבד בכותרת אני מתלבט כרגע בין שני קירורים: - Scythe Mugen 3 CPU Cooler Rev.B - שהמליץ לי עליו YairZ - Zalman CNPS10X Extreme האם יש קירור אחר שאתם ממליצים עליו ? אני מוכן להשקיע עד כ-300 ש"ח בקירור למעבד ולא מעוניין בקירור מים תודה

    • 9 תגובות
    • 1.6k צפיות
  21. Started by Monopoly,

    טוב אז החששות הרבות שהיו לי לפני מעבר לקירור מים אכן התממשו, אומנם לא בנזילה כמו שחששתי אבל המשאבה פשוט מתה. המעבד הגיע ל100 מעלות וצעק "הציליני נא הציליני נא" לכמה דקות. מקווה שלא נעשה נזק. רכשתי את הקירור ב ksp לפני כ 9 חודשים (!!!!!!) אלך אליהם ביום ראשון וכאן מגיעות השאלות שלי בעצם: האם יתנו לי קירור חדש על המקום? קודם ידברו עם קורסייר ואז יתנו לי חדש? האם אפשר לדרוש איזשהו פיצוי על ה"נזק" למעבד? תודה ושבת שלום מלאה באוויר קר

  22. Started by TGA,

    אפשרי לשים 4 מאווררים על MUGEN2? אם כן אפשר אולי לראות איזה תמונה (אני יאמין גם בלי תמונה אבל רוצה פשוט לראות תמונה איך זה נראה) קניתי לפני כמה ימים מאוורר ואני רוצה לשים אותו על הMUGEN2 ואין לי מן קליפסים מיוחדים שאני יוכל לשים על הMUGEN2 מאיפה אני יכול להשיג כאלה קליפסים? שאלה קצת לא קשור למיוגן? מאיפה אני יכול להשיג מאוורר שעובי שלו פחות מ25MM בארץ? תודה, לעוזרים.

    • 17 תגובות
    • 1.6k צפיות
  23. Started by Ibrow-Now,

    מישהו מוכן להסביר לי מה זה ועל מה שמים את זה? (זה מתאים רק למאווררי קופר אורב או גם לVOLCANO למיניהם?)

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות
  24. שלום, אני לא מבין גדול בגופי קירור. המליצו לי בעבר בפורום לרכוש את Mugen-2. המאוורר שלו בניגוד לגופי קירור אחרים ממוקם מהצד ולא מעל הגוף עצמו האם לא יותר הגיוני \ יעיל שבגוף קירור, המאוורר יפנה לכיוון פתחי האיוורור שבצידו של המארז?

    • 10 תגובות
    • 1.6k צפיות
  25. Started by mendy35,

    שלום וברכה יש לי לוח של ASUS P6T http://www.asus.com/Motherboards/Intel_Socket_1366/P6T/#MSL וזיכרון CORSAIR XMS3 השם המלא הוא CMX8GX3M2A2000C9 http://www.corsair.com/us/cmx8gx3m2a2000c9.html איך מגדירים שיעבוד על 2000 כמו שהם תומכים והאם גם צריך לשנות וואלט בזיכרון

    • 8 תגובות
    • 1.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים