עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by cheat-it,

    יש לי 8800GT ואני רוצה להחליף לו את הקירור בגלל שהוא עובד על טמפרטורות ממש גבוהות: מנוחה: 70, מאמץ: 105... יש למישהו קירור טוב להציע? (אני שוקל אולי לעשות OC על הדרך)

    • 7 תגובות
    • 1.6k צפיות
  2. קודם כל שלום לכולם ליפני כשבועיים קיבלתי מחשב חדש מ IQPC עם הכרטיס SPARKLE CALIBRE . http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=2050 היה בעיה בגוף קירור והמאווררים בקושי היסתובבו ובקושי קיררו והמחשב קרס לי כמה פעמים בגלל טמפרטורות גבוהות (לפי תוכנות בקרה הכרטיס הגיע לכ - 90 מעלות !!! וקרס) ניסיתי להוציא את הכרטיס ולטפל בבעיה .. אז פתחתי את הגוף וניסתי לימצוא את הבעיה, אך ללא הצלחה. שלחתי לIQPC והם אמרו לי שהם שלחו את הכרטיס ליבואן והוא לא מוכן לטפל בו בגלל ששיחקתי בגוף ואני כניראה הרסתי אותו ... אני יודע בוודאות שאני לא הרסתי אותו וקבילתי מוצר פגום. אל היבואן לא מוכן להקשיב וכניראה האחריות פגה. אז עכשיו יש לי כרטיס 8800GTS כניראה ללא גוף קירור (שאני יוציא א…

    • 16 תגובות
    • 1.6k צפיות
  3. Started by orel176,

    אני מחפש גוף קירור שקט לסוקט 478(למחשב של אחי) אם אפשר לתת גם לינק לביקורות תודה לעוזרים

    • 23 תגובות
    • 1.6k צפיות
  4. Started by ksn1981,

    שלום לכולם, יש לי ת'רד אחר לגבי OC ספציפי שאני מבצע.. בת'רד הנוכחי, אשמח אם תוכלו לעזור לי עם מספר שאלות על Sandy Bridge Overclocking בכללי.. תודה רבה לעוזרים ----------------------------------------------------------- אנא תקנו או אשרו את הבא: א- מגדירים את נתוני הזיכרון לרמת אחת לפני המוצהר עליו (שלא יגביל בינתיים). מעלים את המכפלה ומעלים בהתאם את מתח המעבד CPU_VOLTAGE כך שיהיה היציב המינימאלי (הבדיקה נעשית דרך תוכנות מאמץ וניטור). ובסוף מחזירים את נתוני הזיכרון לרמה המוצהרת עליו מה שאולי יצריך העלאה קטנה במתח בקר הזיכרון VCCIO.. עדיף לא לשנות את מתח המעבד (אך לא הליבות) VCCSA שאחראי בין היתר גם על בקר הזיכרון. ב- אם מדובר באוברקלוק שיושב על קצה ההגדרה של "לא מס…

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות
  5. שלום לכולם, המאוורר של הנייד הישן שלי החל להרעיש לאחרונה. הזמנתי מאוורר חלופי. עד שהוא יגיע - הסתכלתי על סרטונים כיצד להתקין פתרונות קירור וראיתי שהם תמיד שמו משחה תרמית. מצד שני פתרון הקירור שלהם היה סוג של heatsink או משהו כזה. בנייד שלי יש בסה"כ מאוורר פשוט שצמוד למעבד, אני חושב. (זה מחשב vostro 1320). האם במקרה כזה יש בכלל טעם במשחה תרמית? או שזה אדיוטי? תודה לכם.

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  6. Started by SubX,

    חוץ מזה שזה מעבד מטורף-משתלם, החלטתי לעלות לו קצת את דופק הלב בסיס המפרט: מעבד: <מי לא ראה בכותרת ?> לוח אם: ASUS M4A89GTD PRO/USB3 זכרון: G.Skill NQ 1333MHz כרטיס מסך: Sapphire-ATI Radeon HD 6850 1GB GDDR5 ספק: Corsair CX 600W קירור: Scythe Mugen II * הוא יציב בs&m במהירות של 4.3GHz במתח סולידי של 1.5v ובטמפ' יפה יחסית של 60 מעלות במאמץ. * הצלחתי להוציא מקסימום של 4.4GHz עם האימות של CPU-Z ועם הרצה יפה של 1M בSuperPI (המתח לא מרחם והוא עמד על 1.6V) : *בהתחשב בזאת שהתוצאות האלה הן על שישה ליבות, המעבד הזה הוא יותר מאחלה לאוברקלוקינג . מצאתי שמתח אופטימלי לOC מקסימלי עם מעבדים אלה הוא סביב ה1.55v - 1.6V , טווח המתחים האלה הוא גבוה ויגרום להתחממות יתר…

    • 4 תגובות
    • 1.6k צפיות
  7. Started by dino,

    איך עושים oc למעבד אינטל 2.4, מה צריך להגדיר? צריך לשנות משהו בחומרה?

    • 22 תגובות
    • 1.6k צפיות
  8. איזה ספרידר (קירור) עדיף לזכרונות?? אלומיניום או נחושת או המקורי? המקורי הוא נחושת עם ציפוי צבע אפור כסוף. יהיה מאוורר 12 סנטימטר תמידי על הזכרונות.

    • 16 תגובות
    • 1.6k צפיות
  9. Started by st0m,

    שלום לכולם .... אני רוצה להחליף את הקירור סטוק של הכרטיס מסך שלי לקירור הזה http://www.noacomp.co.il/product.asp?productid=2893 ורציתי לדעת אם הוא מתאים לכרטיס מסך שלי ... GIGABYTE PCI-EX GeForce 6600GT 128MB DDR3 128 BIT TH VIVO TV/O -GV-NX66T128VP - BULK

    • 24 תגובות
    • 1.6k צפיות
  10. Started by thebenjamin,

    אני לפני קניית מחשב ואני מתלבט בין המעבדים ובOC שאפשר לעשות להם מבחינת תקציב אני יכול לקנות AMD PHENOM II X4 940 עם קירור OCZ VENDETTA ולוח אם טוב לOC ולעשות OC רציני או לקחת Q5500 עם לוח אם סטנדרטי ולעשות OC קטן עם קירור BOX... איזו מהאפשרויות תיתן לי ביצועים עדיפים?

    • 27 תגובות
    • 1.6k צפיות
  11. Started by ProSoldier,

    שלום. אני רוצה לקנות קירור למעבד AMD Athlon 64 3500+ Integrated into Chip FSB Socket 939 חשבתי לקנות את הקירור Thermalright XP-120 בפנדה את הקירור הזה במלאי. איפה אני יכול לקנות בארץ את הקירור 120XP חוץ מפנדה? ודיברתי עם אחד מהעובדים שלהם והוא אמר לי שה-Thermalright 90 XP יותר טוב. מה דעתכם? מה יותר כדאי לקנות? את ה-120XP או ה- 90XP? התקציב לקירור למעבד הוא 300 ש"ח לא כולל המאורר חריגה עד 50 ש"ח אם זה שווה את החריגה.

    • 41 תגובות
    • 1.6k צפיות
  12. לפני כ - 3 חודשים הרכבתי מחשב עם הפריטים הבאים : Enermax 475W ASUS P5GDC Deluxe P4 3.6GHz + קירור של GLACIATECH IGLOO 5700MC CEON 667 1GB Nvidia 7900GT הישום העיקרי של המחשב הינו קליטת שידורי HiDef מלוין אשר חלקם משודרים היום בשיטת MPEG4/H264 , בתחנות מסוימות קצב העברת הנתונים עומד על 20 Mbit/s , כדי ליקלוט ,לפענח ולהציג את הוידאו ברזולוציה של 1920 * 1080 נדרש כושר עיבוד רב. המחשב לאחר ה - OC שביצעתי לעיתים מגיע לנצילות מעבד של 100% דבר אשר גורם ל"גימגומים" הן בתמונה והן בקול. כפי שכתבתי בכותרת אני מצליח להגיע ל - OC של 17.5% בלבד כלומר 3.6GHz => 4.24GHz . הייתי אומר שחסר לי עוד כ - 15 - 20 % כושר עיבוד, כלומר להגיע ל - 4.6 - 4.8 GHz , האם המטרה אפשרית ? תודה.

    • 23 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. Started by gev088,

    בחודש האחרון המחשב שלי נכבה ונדלק באופן פתאומי וגם למסך יש בלאקווטים לכמה שניות ולפי מה שהבנתי זה קשור להתחממות המחשב.הורדתי את ספידפאן ואכן המעבד של מתחמם בצורה ניכרת כאשר אני פותח את האינטרנט ונכבה לאחר כמה זמן. חיברתי מאוורר חזק למאוורר הנוכחי כדי להגביר את זרימת האוויר ואף פתחתי את המחשב וחיברתי מאוור לילה קטן לגוף המחשב כשהוא מכוון על לוח האם.שמתי לב שגם ההארד דיסק שלי חם מאוד רק מנגיעה בו ושמתי מאוורר נוסף שהיה לי מתחתיו כשהוא תלוי באוויר. כל אלה עזרו בהתחלה והוא נכבה פחות אבל עכשיו הוא נכבה כרגיל. החום של המעבד מגיע ל63 מעלות כאשר המחשב נכבה לעומת 40 ברגיל.כל המדדים בספידפאן ממראים שהכל בסדר עד שאני עושה פעולה אפילו קטנה.אני ניקתי את החשב כמה פעמים בחודשים האחרונים…

    • 6 תגובות
    • 1.6k צפיות
  14. Started by 1stcowgirl,

    מעבד ה 4790K מגיע עם טמפ גבוהות, חפשתי פתרון פשוט ולא מסובך ומצאתי משהו מעניין שאני אישית מרוצה ממנו ורוצה לשתף. לפני שאתחיל, כל מה שאדבר עליו מתרחש במהירות ברירת המחדל של המעבד (איו OC ולא שימוש ב VOLTAGE _ הכל זה בברירת המחדל 4GZ & 4.4GZ_BOOST) (מדובר על המחשב של אחי במקרה זה) אז ככה, כשהרכבתי את 4790K בפעם הראשונה, התקנתי עליו את מאוורר הBOX _ במצב מנוחה המעבד היה על 70º ובמאמץ של המרת קובץ MP4 ל MKV המעבד היה מגיע ל 102º _ (ראיתי דיווחים כאלו גם ברשת) כל אחד היה מודאג מדבר כזה וכך גם אני, הלכתי לביתי וארגנתי מאוורר NOCTUA NH-C12P SE14 _ (הוא מגיע עם מאוורר 14ממ NF-P14) גוף הקירור הזה נתן לי במנוחה 32º-40º _ ובמאמץ של המרת MP4 ל MKV הוא מעולם לא עבר את 82º…

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  15. Started by eyal00,

    יש לי GTO2 ונכנסתי לATI TOOL ועשיתי FIND MAX CORE ואחרי שהוא הגיע ל550 לליבה התחיל להיות ארטיפקטים אז עצרתי אותו ופתאום המחשב התכבה לי. מה יכולה להיות הבעיה?

    • 17 תגובות
    • 1.6k צפיות
  16. Started by iakovl,

    אחרי שראיתי את היצירה הנהדרת הזו בא לי להכין GLOW PAD השאלה היא איך? וגם מהידע שלי אני יודע שתהייה לי בעיה עם זה בגלל שרציתי להשתמש ב חיבורי H לחלון שלי.

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  17. Started by sgsg,

    לאחרונה, הטמפ' במחשב הנייד שלי התחילו להיות די מוזרות. כשהמעבד במאמץ אני מקבל הפרש של 8 מעלות בערך בין הטמפ' של 2 הליבות, מה שגורם לאחת מהן להתחמם מאוד (97 מעלות). פעם כבר פתחתי מחשב שולחני ומרחתי משחה טרמית על המעבד. האם כדאי לקחת את הסיכון ולעשות אותו הדבר גם עם מחשב נייד שכבר אין לו אחריות ? או שהעניין יותר מסובך שם ?

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  18. יש לי קירור סטוק של אינטל, מעבד I7 860 , נמצא בOC ממש מינימלי של 2.93 במקום 2.8, הטמפ' בIDLE עומדת על 55 מעלות. הטמפ' במאמץ מגיעה ל100 מעלות עם PRIME 95. בדקתי גם בביוס , הטמפ עומדת של עם 58 מעלות. הנה תמונות שמראות את זה. גם של REAL TEMP גם של CPU-Z וגם של PRIME. אם אתם אומרים שהמעבד לא מורכב טוב, אז בדקתי את זה עכשיו פעמיים (הרכבתי כבר המון גופי קירור, זה לא פעם ראשונה). כל הבדיקות נעשו שהמארז פתוח, יש זרימת אוויר ממש טובה במחשב. מקדימה למטה מכניס אוויר, בתור המארז איפה שהכוננים של ה5 וחצי יש מאוורר ממש חזק של איזה 90CFM, עוד מאוורר של 110 CFM מאחורה שמוציא אוויר, ומאוורר נוסף של 110CFM שמוציא אוויר. מה יכול לגרום לטמפ כזאת גבוהה? יש מצב שזה הקירור הזה שהוא פשוט כזה מעפ…

    • 17 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. Started by Alroit,

    שלום לכולם אשמח לעזרה לגבי זיכרונות Kingston HyperX PC2-6400 CL4 2G 800MHZ - http://www.kingston.com/HyperX/products/khx_ddr2.asp למה המחשב שלי מזהה אותם כ- PC2-5300 667MHZ למרות שהלוח תומך בתגר 800 - Gigabyte GA-965P-DS4 http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Overview.aspx?ProductID=2423 ואיך באמת לעשות OC לזיכרונות אלו? Cheers Alroit

    • 27 תגובות
    • 1.6k צפיות
  20. Started by Idanp,

    עשיתי OC קטנטן עכשיו המעלות במנוחה 42-43 ובמקסימום מאמץ56.. עכשיו המעלות האלה מסוכנות??או אפשר לעבוד איתם? והאם הOC מקצר את חיי המעבד?

    • 30 תגובות
    • 1.6k צפיות
  21. Started by Culandur,

    אלן אני צריך המלצה HSF טוב ל R9100 שלי עם דגש על שקט לא עושה OC אני רוצה שיעשה עבודה נורמאלית אבל שקטה ולא להתפרע לי עם סינקים של זלמן אני לא עמוס אני אצטרך בשבילו גם סינקים לזכרונות ו HSF עם אותם מאפיינים למעבד שהוא PIII 800

    • 17 תגובות
    • 1.6k צפיות
  22. היי, יש לי את המארז S340. בזמן האחרון הוא עושה רעש וזה דיי מטרטר אותי, החלטתי שהגיע הזמן להחליף את המאוררים יש לי רק 2 שקיבלתי עם המארז, אחד למעלה ואחד מאחורה לפי מה שהבנתי, זה שלמעלה מכניס אוויר וזה שמקדימה מוציא, זה נכון או שההפך? והכי טוב שיהיה 3 מאווררים 2 שמכניסים אוויר ואחד שמוציא, השאלה איך אני מתכת אותם שיעבדו לפי רצוני, והאם זה נכון בכלל? אשמח לקצת הבהרה, אני דל ידע בקשור הקשור לקירור המארז

    • 7 תגובות
    • 1.6k צפיות
  23. Started by AcidBurn10,

    שלום לכולם חג שמח ושנה טובה ! אני צריך המלצה לקירור טוב למעבד Q6600 G0. כרגע אני לא עושה OC , כנראה בעתיד הלא רחוק.... אני רוצה קירור איכותי טוב ושקט . חשבתי על ה - Tuniq Tower 120 .. אבל מה שמציק לי בו זה המאוורר הפנימי. מישהו יודע אם אפשר להחליף את המאוורר הזה במקרה והוא נשרף?? ראיתי גם את ה-Ninja Plus Rev. B וה-Zalman CNPS9500 ואת ה-Scythe "INFINITY" 5Heat Pipes CPU Cooler. מה עדיף מביניהם ????? ה-Tuniq?? כולם בסביבות אותו מחיר... בין 250 ל-300. וזה מה שמתאים לי. תודה לכולם ושוב חג שמח !

    • 21 תגובות
    • 1.6k צפיות
  24. היי קניתי את הקירור הנ"ל , ברגע שהברגתי את הברגים , פתאום שמעתי שבירה מהתושבת , לא ממליץ ביכלל על הקירור הזה , קניתי מKSP , אני מקווה מאוד שהם יזכו אותי. קוני

    • 13 תגובות
    • 1.6k צפיות
  25. Started by os87,

    הצלחתי להבין שאני צריך להפריד את בסיס של הגוף קירור מהגוף עצמו ואז להבריג אותו ללוח אם ורק אחרי זה להבריג את הקירור עצמו לבסיס שלו. הסתבכתי עם זה... יש שמה שני ברגים שלא מחוברים לכלום ואין לי מושג איך להוציא אותם משם.

    • 6 תגובות
    • 1.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים