עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. לקירור מוגן 2 על i5 760. הטמפ ירדה ל 29 מ 32. טמפ החדר 26 מע' (מזגן). עכשיו יש שני מאווררים שמכניסים אוויר 8) אפילו הכרטיס מסך ירד במעלה~ כי יש מילימטר וחצי בין הכרטיס מסך למאוורר למה לא עשיתי זאת קודם לכן?

    • 6 תגובות
    • 1.6k צפיות
  2. Started by amisha,

    התקציב לא משנה הרבה אבל הוא צריך להיות קירור מבוסס אויר (HSF) בלבד!! השקט משנה מעט ועדיף שתהיה בקרת מהירות (בשביל הלילה ובשביל ה OC העצבני)

    • 26 תגובות
    • 1.6k צפיות
  3. אוקי אז ככה.. עשיתי OC למעבד E7400 שלי (שבמקורי הוא 2.8GHZ ועשיתי לו המהרה ל3.63GHZ), עכשיו, כרגע הCPU Host Frequency שלו עומד על 346Mhz, וכשאני מנסה להוסיף לו עוד 10Mhz המחשב פשוט עושה לעצמו Restart אחרי כמה שניות מרגע שהתחלתי להדליק אותו, ועושה reset להגדרות של הBIOS להגדרות הרגילות.. למה זה. ? (ז"א שהוא לא נותן לי ללכת יותר מ346Mhz). אחרי שעשיתי את הOC ל3.63ghz, הרצתי את התוכנה S&M לעשות בדיקה מלאה של מאמץ והכל היה תקין, עם טמפ' מקס' במאמץ של 50-54.. זה סימן שהכל בסדר. ? וכדי לדעת מה הטמפ' היתה בזמן בדיקת המאמץ הרצתי את Real Temp לצד S&M... ככה אמורים לעשות את זה ? (לבדיקת טמפ' בזמן מאמץ) ? הבאתי גם 2 תמונות עם ההגדרות מהBIOS שלי: והממשך שלו.. (צריך לר…

    • 20 תגובות
    • 1.6k צפיות
  4. Started by shaharezra,

    כמו שחלק ממכם יודעים ומי שלא יודע מוזמן להסתכל בפורום יומני פרוייקטים בשבוע האחרון בניתי מערכת קירור גז למעשה זוהי EMP- K2 בבניה עצמית שלי אין לי הרבה זמן אז היום השתעשעתי קצת וזו התוצאה (הזמנית בהחלט) שיפור נוסף בקרוב. בינתיים תבלו http://valid.x86-secret.com/show_oc.php?id=144035

    • 19 תגובות
    • 1.6k צפיות
  5. הי. אני מתכנן לקנות קירור לכרטיס מסך,ועימו מגיע גופי קירור לזיכרונות. הייתי רוצה לדעת,האם לאחר שאני מדביק את גופי הקירור אני יכול להסיר אותם ללא חשש ובעיה. תודה. MuTaTiOn.

    • 1 תגובה
    • 1.6k צפיות
  6. המוטו הוא יותר פרקטיקה, פחות כל השאר בערך. אם זה יצא יפה בסוף אז אחלה, בונוס ודבר אחד נוסף, רעש הוא לא שיקול, מבחינתי אפשר לכבות את המחשב כשהולכים לישון. נכון, אני לא רוצה לחיות עם ג'מבו 747 בסלון, אבל אני מעדיף מאוורר שיעבוד על 12V עם שליטה של פוטנציומטר וסל"ד גבוה מאשר אחד שנותן סל"ד בסיסי נמוך יחסית. כמובן שאני פתוח לתובנות בנושא, כך שאם יש סתירה בין הבקשות שלי או לחילופין אפשר לקבל גם פרקטיקה, יופי ושקט אז הרווחתי אפילו שלוש פעמים. הלאה, לנושא עצמו. המארז, שלצערי אין לי מושג אפילו איך לקרוא לו הוא בעל המידות הבאות. גובה 41 ס"מ רוחב 20 ס"מ עומק 43 ס"מ מבחינת מאווררים קיימים מאוורר אחד מתוך שניים אפשריים בחזית המארז (80 מ"מ) מאוורר אחד מאחורה (80 מ"מ) פרט לאפשרות הברורה…

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  7. Started by Yosafe,

    שלום לכולם ברשותי מחשב חדש ( יחסית ) עם פנטיום 4 2.26 לוח אם של Gigabyte 8IEXP ו 756MB DDR333 של Kingston כרטיס מסך מסוג GeForce 4 Ti4400 של MSI מומהר ל 320*680 והעיניין הוא כזה: המעבד רץ ב 2.9Ghz והוולט שלו כרגע לאחר שעשיתי מוד לרגליי המעבד הוא 1.850V במקום ה 1.500V המקורי. הזיכרון רץ במהירות של 342Mhz עם וולט של 2.8V ובס של CAS 2.3.3.6 @ 171Mhz ( עובד גם ב CAS 2.2.2.5) משום מה אני לא מצליך לעבור את ה 3Ghz למרות שלפי הבנתי הזכרון הנ"ל אמור לעבוד במקסימום מהירות של 210-214MHz! (ואין לי בעיות של קירור או חום במערכת, הכל פיקס). גם בתיזמונים שונים איטיים או מהירים אני לא מצליך לייצב את המהירות על יותר מ 2.95Ghz @ BUS*175Mhz . איופה לעזאזל אני טועה ? תודה מראש !

    • 19 תגובות
    • 1.6k צפיות
  8. Started by bigi37,

    שלום לכולם לפני כשבועיים רכשתי מחשב חדש עם מעבד A8-3850. המוכר המליץ להחליף את הקירור שבא עם המעבד לARCTIC-COOLING FREEZER 7 PRO REV.2, וכך עשיתי (המחשב הורכב בחנות). היום הסתכלתי בתוכנה HWMONITOR, ואני רואה שטמפרטורת המעבד באופן קבוע נמצאת באזור ה-70 מעלות. הבנתי שמעבדי הLlano באמת מתחממים הרבה, אבל ציפיתי שעם קירור שעולה כ150 ש"ח אני אקבל טמפרטורות הרבה יותר טובות. יכול להיות שיש בעיה מסוימת, או שהטמפרטורה נורמאלית? צריך לציין שאני לא מרגיש שום בעיה במחשב, אבל בכל זאת עדיף להקדים תרופה למכה.

    • 9 תגובות
    • 1.6k צפיות
  9. במחשב נייד של MSI EX400, יש צינור נחושת מהמעבד לכרטיס המסך ATI שבו וממנו לצלעות קרור. המאוורר עובד טוב ומהר כשצריך, אבל המעבד מגיע לטמפרטורה של 90 מעלות ויותר. לאחר UNDERVOLTAGE הוא מגיע ל80 מקסימום. רענון של משחה תרמית והוספתי לוחות נחושת לכרטיס מסך ולמעבד ואלו הורידו ב5 מעלות. פתחתי את התחתית בעוד המחשב עובד, ונגעתי בצינור נחושת, רותח! המלצות? מצורפת תמונה של האזור. תודה

    • 6 תגובות
    • 1.6k צפיות
  10. המאוורר ממש כמעט חדש שמעתי שיש בכפר סבא אבל זה רחוק

    • 6 תגובות
    • 1.6k צפיות
  11. לאחר מעבר קליל על הפורום ראיתי שמוזכרת תוכנה חמודה לניטור הטמ"פ של חלקים במחשב speedfan aka. התקנתי את התוכנה וקיבלתי את הממצאים הבאים: (שמדאיגים אותי משהו) GPU: 63c CPU: 64c internal temp: 45c remote temp: 42c HDD0: 54c hdd1: 43c מדאיג אותי טמ"פ ה GPU וה CPU האם זה נורמלי ? (מעבד אינטל core duo כרטיס מסך gforce 2 6600) מעט מדאיגה אותי גם טמ"פ הכונן הקשיח - hdd0 אבל קצת פחות. אז מה אתם אומרים יש לי בעייה חמורה על הידיים או שאין מה להכנס לפניקה

    • 20 תגובות
    • 1.6k צפיות
  12. Asus rampage formula 4gb ddr2 1066 corsair 9800 gx2 Intel Q9450 הרכבתי את המחשב עשיתי בהתחלה בדיקה בביוס של הטמפרטורה והוא נע בין 68-72 (אני משתמש בקירור סטוק שהגיע עם המעבד) ניסיתי להחליף את המשחה הטרמית ועדיין, שום דבר לא עזר. הטמ' במנוחה בBIOS מגיעות אפילו ל80C. אני מנסה להתקין את הWIN והמחשב קורס (מהחום ככל הנראה) יש למישהו מושג מה יכולה להיות הבעיה (פרט לזה שקירור הסטוק לא כ"כ אפקטיבי), ואיזה פיתרון אפשרי ? תודה מראש.

    • 14 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. Started by xtineR,

    המחשב חדש בOC של 3.7 אבל כרגע שמתי לב שאחרי שעתיים של משחק ב BAD COMPANY ואללה ה NB הגיע ל 115C ?????? מה אני יכול לעשות עם זה ? http://img525.imageshack.us/img525/6...fafaffafaf.jpg

    • 6 תגובות
    • 1.6k צפיות
  14. Started by shlomi8,

    קניתי משחה טרמית אתמול היא בצבע כחול המוכר בחנות אמר שהיא ממש טובה...עלתה לי 50 שקל...אבל היא כחולה לא יודע משהו לא ניראה לי...מה אתם אומרים לרענן משחה?

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  15. Started by מוטי יאיר,

    אשמח עם תעזרו לי: ביום יום טמפ' המעבד שלי נמצאת (ללא מאמץ וללא OC) על 54/5 שזה גם גבוה ואז נכנסתי לOC העלתי את המהירות ל 178 FSB ןהתחלתי את PRIME95 בבדיקה של הturtle test . בכל אופן בשורה השנייה של הבדיקה הטמפ' קפצה ל 61 מעלות!!!יש לי את המארז הנ"ל http://www.pch.co.il/docs/pd1801150928.htm מחובר אליו מאוור אחד מוציא, אחד מכניס, ומאוורר של VENTAC על המעבד עוד לפני כמה שעות בדקתי את האופציה להוספת מאוורים ואז ראיתי שיש מקום (ז"א עוד חוט חשמל )אחד פנוי להוספת מאוורר, אז פתחתי את 2 הדלתות של מארז והוא פתוח משני הצדדים. זה לא אמור להיות יותר טוב ממאווררים? (אגב יחסית המחשב נמצא בתוך ארונית לא ממש סגורה אבל היא מתח לשולחן ממש בצד כך שממש אוויר לא מגיע לשם אבל בכל זאת) מה ל…

  16. Started by huber,

    Arctic Silver Thermal Adhesive IS NOT intended to be used between a CPU and the CPU heatsink. זה ציטוט מהאתר של החברה. אם כך איך זה אמור להחזיק? אם זה לא אמור לבוא בין העבד ילחידת הקירור, אז איפוא???

  17. טוב יש לי הרבה מאווררים אבל הם לא עושים רעש כמו המאוורר של ה 4890 שלי והוא מתחיל לעשות גם רעש מוזר אני רוצה מערכת קירור חדשה מה מומלץ היום לכרטיס הזה ??? עד 300 שקל תודה רבה

    • 7 תגובות
    • 1.6k צפיות
  18. התקנתי קולר 620 (קירור מים של אנטק) על i5 2500K (בלי OC כרגע) ויש לי לוח של גיגה בייט ככה שאני משתמש ב touch bios בשביל לקרוא את הטמפרטורה של המעבד בביוס מתוך windows. עכשיו שאני משווה בין מה שהביוס מדווח בוינדוז לבין real temp, speedfan וכל התוכנות האלה זה מראה הפרש של כמעט 10 מעלות ממה שהביוס מדווח. בביוס אני מקבל בין 30 ל- 32 מעלות. ובתוכנות צד שלישי אני מקבל ~ 40 מעלות. אני שובר ת'ראש ומנסה להבין למה, ואיזה מהם זה הנכון, הנטייה שלי היא לכיוון הביוס אבל עדיין...יש פה סוג של "מסתורין" שלא עליתי עליו עדיין. תודה לעוזרים

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. ערב טוב , הגיע הזמן קצת לחשמל את הסמפרון שלי , אני יודע (בערך לעשות אוברקלוק , אבל עם הייעוץ וההכוונה שלכם אני חושב שאני אגיע לתוצאות הרבה יותר טובות ממה שאני יכול לעשות לבד ) . תמונות מהביוס: http://shokata.co.il/files/84210637.jpg http://shokata.co.il/files/69719436.jpg http://shokata.co.il/files/14871734.jpg http://shokata.co.il/files/72392275.jpg http://shokata.co.il/files/35611652.jpg http://shokata.co.il/files/43359613.jpg http://shokata.co.il/files/89040829.jpg http://shokata.co.il/files/12395242.jpg http://shokata.co.il/files/68821036.jpg גיא,המודר של הפורום הזה אמר לי לנעול את הPCIe ועוד כל מיני , ממדריכי אוברקלוק אני לא אלמד הרבה, ניסיתי . מישהו מוכן לעזור לי…

    • 28 תגובות
    • 1.6k צפיות
  20. Started by yakir8,

    שלום אני התחיל ואומר שזה בשביל XBOX 360. ערכתי שינוי במתחים למאווררים שלו כך שהם יעבדו תמיד במתח מקסימלי שלהם(12V) אך כמו שאפשר להבין הרעש שהם מיצרים מכך ממש חזק! אז חשבתי לקנות שני מאווררים של מחשב(כי יש מבחר גדול יותר) בגודל המתאים ולמקם אותם במקום. עכשיו הנתונים התכנים של המאווררים המקוריים הם: DC Power 12V (at 5v) Speed: 4600RPM Air flow: 29CFM Loudness: 41d(B)a עכשיו המאווררים שמצאתי שנותנים לי זרימת אוויר דומה לזאת מבאים אותי גם לרמת רעש כמעת דומה משהו כמו 35-38DB. אך אם אני יורד בזרימת האוויר לרמה של 16CFM עוצמת הרעש צונחת ל17DB השאלה שלי כזאת. אם ההבדל בזרימת האוויר משמעותי ומשפיע(כי גם ככה הXBOX הוא מכשיר חם)? ואם מאוורר של 35DB הוא יהיה שקט יותר ברמה שאני יוכל…

    • 3 תגובות
    • 1.6k צפיות
  21. אוקיי , נתחיל במפרט של המחשב - Intel P4 2.4 Ghz Samsung 512 DDR 333 GigaByte משהו מסידרת Titan עם Chipset של SiS 648 . R9700 Pro . הבעיה שלי , היא שכל פעם שאני מנסה להריץ משחקים ( וורקראפט ) , המשחק קורס . אני נוטה לחשוב שזה בעיקבות התחממות יתרה של כרטיס המסך , מאחר וכשאני הורדתי את ההגדרות , המשחק רץ יותר זמן , אבל בסופו של דבר , הוא קרס . אני תיכננתי כבר הרבה זמן קירור מקיף למחשב , ואני מבקש שתמליצו לי על הרכיבים הבאים ( שאלתי גם בגיימר , המליצו לי לשאול כאן , חוצמזה , שהדעה שלכם ' קצת ' יותר שווה משל אנשים בגיימר P: ) - מארז - המארז שלי ממש ממש על הפנים . הוא די מכוער , ואין בו מספיק מקומות למאוררים . אני רוצה מארז יפה , עם מספיק מקומות למאוררים , ובבקשה …

    • 25 תגובות
    • 1.6k צפיות
  22. Started by waizman,

    שיעמם לי קצת, החלטתי לעשות אוברקלוק קצת יותר קיצוני ולראות למה המחשב הזה מסוגל... אני חייב לציין, הזכרונות האלה פשוט מדהימים... הם PC3000, בדואל, ורק על 2.8 וולט... המתחים הם: מעבד: 1.65 (1.5 Default) צ'יפסט: 1.6 זכרונות: 2.8 כרטיס מסך: 1.5 אני יתן לתמונות לדבר בעד עצמם... מעבד (220x10.5):

    • 22 תגובות
    • 1.6k צפיות
  23. מישהוא מכיר אותו < יכול להמליץ או לשלול אותו אני פשוט מחפש בנרות מאורר טוב לאינטל פנטיום 4 ומה דעתכם על המאורר של TT VOLCANO 7 מה זה הגופי קירור SLK של איזה חברה הם ? האלו שאני שומע עליהם בפורום ? איפה אפשר לקנות בנפרד את הצלעות את המאורר ואת הבורר מהירות ?

    • 27 תגובות
    • 1.6k צפיות
  24. Started by RLM,

    אני שוקל לקנות את הקירור הזה של ThermalTake: (http://www.thermaltake.com/product/Cooler/Retail/CL-P0391/cl-p0391.asp) יש לי לוח P35-DS4 של ג'יגה בייט. ללוח יש צלעות קירור די גדולות, ואני חושש שהם יפריעו לקירור. מישהו יודע אם זה מתאים? למישהו יש לוח כזה וניסיון עם קירורים מהסוג הזה? אולי חשוב לציין שכל 4 הסלוטים של הזכרון תפוסים, ככה שאם הוא מפריע לזכרון זו גם בעיה. (למרות שאני מאמין שהוא לא אמור להפריע..) ובכלל, איך הקירור הזה? אני יודע שיש קירורים יותר טובים ממנו, אבל אני מחפש גם משהו שיראה טוב, וגם יחסית למחיר לדעתי הוא נותן תפוקה לא רעה.. לא? תודה

    • 18 תגובות
    • 1.6k צפיות
  25. Started by סער_שי,

    שאלתי גם בפורום לוחות-זכרונות-מעבדים אבל אולי מישהו כאן יודע: מישהו שמע על זכרונות CEON? ביקשתי MUSHKIN וקיבלתי CEON. המוכר אמר שהוא מוכן להחליף לי (אין להם זכרונות 800 אחרים אבל מקסימום אני אוריד ל-533 ואקנה בחו"ל)... בכל מקרה אני מתכנן להאיץ את הזכרונות ל-840. בפורומים באנגלית המליצו לנסות את הזכרונות בכל מקרה ולראות אם הם מגיעים או לא. כלומר, יכול להיות שנפלתי דווקא על מוצר שיוצר באופן טוב. אם הם לא יצליחו להגיע אני אחליף! השאלה היא - אם הם כן יצליחו להגיע, האם בכל מקרה כדאי להחליף או "להסתפק" בזה שהזכרונות כן הצליחו להגיע לרמה הזו ולשמוח כל כך? האם זכרונות מאשקין יכולים להגיע ליותר? (כלומר, האם 840 לזכרונות 800 זה מכובד?)

    • 39 תגובות
    • 1.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים