אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
הוספתי 2 מאוררים למארז שלי .. אחד מול המאורר של המעבד להוציא אוויר החוצה ואחד מתחת למאורר הזה ממש למטה שמכניס אוויר ... ואמרתי אני יעשה ניקיון על הדרך ישלי מעבד E8400 קיצר הוצאתי תמאוורר של המעבד שהוא עם גוף קירור וניקיתי מאבק והכל ניקיתי את המשחה טרמית שהייתה לפניי והחלפתי לחדשה שקניתי באייבורי .. משחה של ZALMAN קיצר מרחתי את המשחה בשכבה דקה כמו שצריך חיברתי הכל אני מדליק תמחשב החלפתי משחה ניקיתי אבק הוספתי 2 מאוררים והטמפרטורה של המעבד בלי מאמץ רשום לי 73-75 מעלות ולפעמים אפילו מגיע ל 80+ אני משתמש בתוכנה HWMONITOR בשביל לבדוק ... וגם שאני בודק בביוס הטמפרטורה ככה בכל אופן אמרו לי אוליי לא שמתי משחה נכון אז אינסיכוי ... 3 פעמים מאתמול להיום ניקיתי את כל המשחה ומרחתי מחד…
-
- 14 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
אהלן חברים, אני קורא כאן בפורומים השונים כל הזמן על אוברקלוקינג וכבר התחלתי להשתגע כי אני בעצם לא ממש יודע מה זה..... הבנתי שזה כאילו להביא את החומרה כמה שיותר קרוב לגבולות היכולת שלה מבלי לפגוע בה ובכך לקבל תוצאה מהירה יותר... אבל אני אשמח ליותר פרטים. האם קיים אתר שמסביר בו הכל על אוברקלוקינג - מה זה? איך עושים את זה? מי יכול לעשות את זה? איזה חומרה מומלצת לאוברקלוקינג? וכו'... נורא אשמח אם תעזרו מבלי לכעוס, ניר.
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
אהלן אני מעונין ליקנות קירור למעבד לטובת oc, המעבד שלי הוא i7 930 2.8 ghz אני מעונין לעשות oc בגלל שאני רוצה לשדרג את הכרטיס מסך r9 290x בשביל למנוע צוואר בקבוק. עכשיו אני לא יודע לכמה ghz אני ימהיר עדיין אבל מתוכנן oc כבד. התקציב שלי הוא בסביבות ה 900 שקל עם אפשרות לחריגה לא מאסיבית. אני לא מבין בקירורים בכלל, אין לי מושג בזה בגלל זה אצטרך פירוט בהסברים בבקשה. תודה רבה.
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
כנף המאוורר שלי נשברה ... מה אני יכול לעשות חוץ מלקנות מאוורר חדש ?
-
- 20 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
מעבד פשוט 800 מגהרץ. רוצה להגיע ל1333, או 1066... לא יכול, בשניהם הוא לא יציב, ניסיתי להעלות מתח למעבד ל1.40 או ל1.35 ניסיתי להעלות מתח לזכרונות ל 2.090 כלום לא עוזר, המעבד מסרב לעבוד בכזה FSB.... מבקש עזרה, נואש!
-
- 19 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם. אז ככה הספק ה GENERIC שלי לא סוחב את המערכת שלי (5 מאווררים, 6 כרטיסים, 4 זכרונות, מעבד באוברקלוק וכד'....) היות והיה לי ספק ספייר ניסיתי לחבר אותו בנוסף. מבחינת מקום במארז, אין בעיה (CHIEFTEC DRAGON FULL TOWER ) אבל מישהו יודע מה הקומבינה שצריך לעשות בשביל לתת לספק השני הוראה להידלק עם סוויץ' נוסף או עם הPOWER SWITCH הקיים (זה לא משנה לי) אנא תנו גם הוראות ולא רק בתיאוריה כי בחשמל אני מבין קצת.....
-
- 13 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום אנשים מי שזוכר אותי זה אני עם ה70 מעלות בfull החלטתי בסוף לעשות oc והתוצאות סבבה לפי דעתי ... מפרט: Gigabyte Ga-8sr533 Intel Pentium 4 2.0 Ghz Samsung 256ddr Pc2100 עשיתי oc למעבד שלי 2.0ghz והנה התוצאות: *יש לציין שהמעלות בidle נבדקו אחרי דקה של מנוחה וכרגע אחרי 5 דקות של עבודה עם הרבה דברים על המחשב אני ב38 מעלות... אז ככה שזה כנראה 35 בidle זה טוב? רע? אתם מציעים להוריד קצת? האיורור שנמצא כרגע במארז הוא 2 מאוררי 80מ"מ אחד מקדימה מתחת להארד-דיסקים מכניס אוויר אחד מאחורה מתחת לספק מוציא אוויר התיכנון הוא להוסיף 80מ"מ מכניס מהדלת , 80 מ"מ מוציא מהלמעלה של המארז זה יעזור הרבה? אני יודע שהזיכרונות תוקעים אותי כי הארורים נבעו בבדיקות שלהם ולא בבדיק…
-
- 22 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אם ידוע אנא כתבו לכמה ג'יגה הרץ הוא יגיע בערך ובכמה מעלות.תודה.
-
- 10 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
ככה יש לי מעבד core i7 870 קירור FREEZER 7 PRO REV 2 מעבד GIGABYTE PA G55 UD3 זכרון WD 1TB 64 MB כ.ס - PALIT GEFORCE GTX 470 ספק כוח 700 W מארז thermaltake aser v1 MX זה מה שכתוב על המארז(כאילו השם שלו) בקיצור בהתחשב בדברים האלה איזה OC הכי מומלץ שאני יעשה ללוח אם למעבד ולזכרון מבלי שיקרה להם משהו ושימריץ אתם ואיזה אוברקלוק נראה לכם שאני צריך לעשות לכרטיס מסך ולאיזה רמה הוא יגיע נגיד הוא יהיה במהירות שעון כמו GTX 480 ..(סתם דוגמא) ואיך דרך תוכנה או הBIOS
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
בגלל שיש לי את ההיטסינק הזה שהוא מעולה אבל מתאים ל AMD ופנטיום 3, חשבתי אולי ניתן לעשות איזושהי התאמה או "קומבינה" לגרום לו לשבת על הפנטיום 4 הלוהט שלי. אפשר? אני זוכר שראיתי את זה אפשהו רק לא מוצא את זה כרגע... מישהו זוכר אפא פירסמו את זה, למישהו יש רעיון מקורי? במקרה הכי גרוע אני אמכור אותו ואקנה AX478, אבל רק כצעד מישני.
-
- 15 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
http://imageshack.us/photo/my-images/689/octemp.jpg/%3Cbr תמונה להמחשה אני לא מאמין בעצמי amd fx-4100 quad core 3.6ghz -core:810,shader:1620 nvidia asus gt630
-
- 14 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם. התקנתי לאחרונה NFS SHIFT ולמרות שבדקתי האם אני יכול להריץ אותו על ההגדרות המק' ואכן בתיאוריה יכולתי, נכנסתי למשחק ובמרוץ רב משתתפים קיבלתי באזור מרובה אנשים 9~13 FPS... זה היה עם OC של 625@640 \ 993@1010. ביטלתי את הOC לראות אם הוא הגורם והוא לא (כי קרה לי שה OC לכרטיס הוריד לי ביצועים..). עשיתי OC גבוהה יותר והרצתי בדיקת יציבות אחת בלבד ב 3DMARK ולא היו ארטיפקטים ועדיין לא בדקתי אם יש לאגים אבל אני מניח שיש... מה בערך בערך הגבול OC של הכרטיס הזה וכמה זה יעזור לי? והאם זה נורמאלי שאני לא מצליח לקבל ביצועים מק' מ NFS? תוצרת הכרטיס היא MSI למקרה שתהיתם ושאר המפרט מימין <--- אשמח לקבל תשובות לכל שאלותיי ואני יודע שיש הרבה ;D
-
- 26 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום! עקב פריצת ה-LCD לאחרונה למודינג בפורום זה (אני רואה שרבים שואלים שאלות על LCD ומתעניינים בקניית מסך מסוג זה) עלה בראשי רעיון (שאני מוכן לעזור בישומו) לפתוח FAQ, רשימת תוכנות ושאר דברים שקשורים ב-LCD בת'רד דביק. עלה בראשי רעיון זה כיוון שאני בעצמי התלבטתי רבות באיזה תוכנה להשתמש (לקח זמן לא מועט גם למצוא לינקים לתוכנות), וגם במהלך הגדרת ה-LCD וגם לאחר התקנת העזרים שתוכנות LCD זקוקות (PORT95 וכדומה) נתקלתי בבעיות, באגים ועוד.. מה דעתכם מנהלים? אפשר גם להכניס את זה לדביק של האוברקלוקינג ולשנות את שמו של הדביק ל-"רכיבי אוברקלוקינג ומודינג מומלצים" או להוסיף דביק של "רכיבי מודינג מומלצים" ולשלב בו רכיבים שונים (לא רק של LCD) עריכה- עלה לי רעיון זה לאחר שראיתי בפורומים ש…
-
- 20 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
ברשותי מחשב celeron 300 MHz על איזה לוח אם דרעק שעוד לא הצלחתי לגלות מי מייצר אותו - אבל הוא משתמש ב BX 440 . קראתי באתר של טום על שיטה להעלאת הבאס מ66 ל 100. האם השיטה תגרום גם למהירויות של הPCI והAGP לעלות (זכרו, מדובר בקפיצה טבעית של המעבד, לא כמו 88 MHz לדוגמא.)? האם מישהו ניסה את השיטה? בתודה מראש, Component
-
Q8400 2.6Ghz * 3.4Ghz תמונות: Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us ,תנו חוות דעת על ה OC
-
- 7 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
ערב טוב, אני אבנר, בן 13, ואני די חדש פה. אני נורא בכל הקטע של החומרה, וגם כמובן ....... המודינג ;D לפני שבועיים נכנס לי רעיון מטורף לראש - לבנות מעין "מחשב נייד" מעץ :-\ לא כל -כך ידעתי איך אני עומד לעשות את זה, אבל לקחתי בידיים מקדחה, מסור חשמלי, וכמה מדפים ישנים מעץ.... והתחלתי לעבוד ! בשבוע שעבר קניתי (בפנדה) את כל רכיבי המחשב, והתחלתי להרכיב....... תמונות של כל שלבי הבנייה זמינות כאן. מה דעתכם על כל הפרוייקט ? איך הביצוע ? תודה רבה מראש על התגובות !
-
- 15 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
תגידו מארז מחשב מזכוכית יקרר או יחמם? חשבתי על זה, אולי אני אבנה מארז מזכוכית, זה יהיה בסדר מבחינת טמפרטורה? (עוד מעט אני אעלה שירטוט של המארז) נ.ב. הפורום הזה נראה לי הכי מתאים לפתיחת התראד הזה, אם זה לא במקום אז תגידו לי.
-
- 24 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום, אני מתכנן לרכוש כרטיס מסך חדש (gtx 460) בעקבות המלצה פה בפורום, ואמרו לי שהמעבד קצת יגביל את הביצועים של הכרטיס מסך. מה שכן, אמרו לי גם שאני יכול לבצע OC למעבד והוא יפעל מצוין עם הכרטיס מסך. אז בגלל שאני לא מבין ב-OC וזה יהיה הראשון שלי, אני מעדיף להסתכן כמה שפחות ולהמהיר אותו רק עד לרמה שבמשחקים אני אוכל לנצל את המקסימום של הכרטיס מסך ושל המעבד. אז, כמה כדאי לי להמהיר אותו? אני גם יכול לקנות קירור למעבד ולא להישאר עם הסטוק, ראיתי שהמליצו בעבר בפורום קירור על זה http://ksp.co.il/hmain.php?now_snif=shipment&uin=10258 אבל ליתר ביטחון אני אשאל שוב בפורום קירור בהתאם למהירות שתמליצו לי פה (אם אפשר לשלם פחות, למה לא? ) תודה מראש לכל העוזרים!
-
- 13 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום שלום, אני חדש בפורום הזה. הנה מוד העכבר שלי : מוד העכבר תגובות, הערות, הצעות ?
-
- 17 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
הורדתי את התוכנה בשביל לעשות OC ל5850 ומשום מה אין לי אפשרות לעלות מתח ._. עזרה?
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
יש לי מעבד E6300 עם קירור ה טוניק הידוע. המעבד במנוחה מגיע ל 54-57 מעלות ועכב זה הפסקתי את הOC (לא הגעתי רחוק מדי, 2.4-2.8 ) המשחה טרמית שנמצאת היא האורגינלית של הטוניק ואני זוכר שנתקלתי בבעיות עם המריחה שלה, היא הייתה ממש סמיכה. קיצר אני רוצא שתמליצו לי על משחה טובה, שלא תיהיה סמיכה כל כך. תודה.
-
- 12 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני יודע שכשמעלים את הבאס אז מהירות כל הרכיבים גדלה השאלה היא איך אני יודע כמה זה משפיע על כל רכיב? נגיד הpci איך אני יודע כמה הוא?
-
- 11 תגובות
- 1.6k צפיות
-


