אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
יש לי בעיה דומה לשלו (i7 4770k) אחת מהליבות שלי קרה ב10 מעלות במאמץ יש מישהו שניסה את ההליך הזה? אני ממש רוצה לעשות וגם מפחד בו זמנית... אני כרגע על 4.6ghrz @ 1.35v כשהליבה הכי חמה שלי היא 90 מעלות והכי קרה ב78 מעלות במאמץ... קירור h110 יש פה מישהו שעשה אתה זה ויכול לתת לי טיפים? וגם תוצאות של לפני ואחרי אם אפשר...
-
- 6 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום, לי יש במחשב 4 מאווררים של 80 מילימטר ועוד אחד של 120 (בנוסף לכך גם 2 קתודות נאון). הספק הוא ספק פשוט של 300 וואט שבא עם המארז. עכשיו, אני בבית מקפיד על צריכת חשמל נמוכה מטעמים כספיים. השאלה שלי היא האם ההשפעה של המאווררים בעניין צריכת החשמל שלהם, היא משמעותית עד כדי כך שיש לי צורך בדאגה של סגירת המחשב לעיתים קרובות. כלומר האם יש הבדל גדול בצריכת החשמל של המחשב עם כמות המאווררים שציינתי (לא לשכוח את הניאון), או, לצורך העניין, רק עם מאוורר אחד\שניים?! אני מצפה לתשובה ותודה רבה לכם... ;D
-
- 19 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום, אני רוצה להחליף את המאוורר של המעבד, במקום הסטוק של אינטל לשים Arctic Alpine 11 Pro Rev.2. הבעיה היא שזה מאוורר קצת יותר גדול ולוח האם יחסית קטן - Gigabyte B360M DS3H. אני חושש שהמאוורר לא ייכנס בגלל שיתנגש עם הסלוטים של ה-DDR. אני משתמש כרגע רק ב-2 סלוטים של DDR, הסלוט הקרוב ביותר למעבד פנוי. לא מתכוון לשנות את זה בקרוב. עוד לא קניתי את המאוורר. מישהו יכול לעזור - האם המאוורר מתאים בגודל?
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
התחלתי להמהיר את הכרטיס gt220 של אחי, באמצעות msi afterburner. העניין הוא, שהתכנה מגבילה את ההמהרה של מהירות הזכרון, נמוך בהרבה ממה שראיתי שאנשים מצליחים להגיע אליו (עד 875MHz). הכרטיס: Gainward GeForce GT220 1024MB מנתוני התחלה של core @ 635 | memory @ 405 הגעתי עד עכשיו לתוצאה יציבה של core @ 770 | memory @ 530 בטמפרטורה יציבה של 58 מעלות במאמץ מלא. שאר המפרט: CPU: inetl e2160 @ 3.06 Cooling: Cooler Master Hyper 103 MB: Gigabyte GA-G41MT-D3 RAM: 2 * 4 GB HDD: Toshiba DT01ACA100 1TB SSD: SanDisk z400s 128GB PSU: Antec VP550P Case: mATX custom הבעיה היא שוב, התכנה msi afterburner לא נותנת לי להמשיך …
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום D: לאחרונה קיבלתי מעבד ולוח אם חדשים: Athlon64 3000+ (200x10) EPoX EP-8KDA3-J שמצתרפים לזכרונות המסכנים שלי 2x256mb PC3200 CAS2.0 Generic מייד התחלתי באוברקלוק אני מקווה בדיון זה לרכז את התוצאות שלי (אין לי מושג למה 8)) התחלתי היום: מתחים: ללא שינוי. CAS: 2.5. תוצאה ראשונית: 230FSBx10 יציב לחלוטין (בלי וולטאז' לכלום, לא לזכרונות לא למעבד ולא לצ'יפסט). תמונה מצורפת... קירור מעבד: ספייר ג'נרי עם ארטיק סילבר 3 40 מעלות Idle עדכונים בהמשך המשך יום נעים.. נ.ב. הערות הארות וסתם הערצות יתקבלו בברכה ;D [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 27 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
כאלה כמו אצל JACK ASS, חשבתי על מודינג כמה שבועות כבר, והוא נתן לי בכלל חשק אחרי שראיתי איזה יופי יצא לו איפה אני יכול לקנות (מקומות ספציפיים) מאווררים פשוטים כאלה ? תודה רבה
-
- 12 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
הבנתי שהכי כדאי לעשות אוברקלוק עם יחס 1:1 "אמיתי" ( Linked-Synched ) חשבתי על האופציות הבאות: (כולם במצב linked-synch mode) 1. E6600 @ 3.6 - 400x9/1600qdr DDR2 800 2. E6600 @ 3.37 - 375x9/1500qdr DDR2 750 (עובד עם 1T) 3. E6600 @ 3.2 - 400x8/1600qdr DDR2 800 4. E6600 @ 2.99 - 333x9/1333qdr DDR2 667 (תזמונים נמוכים - נגיד CL3 למרות שעוד לא בדקתי) אני חשבתי יותר לכיוון של האופציה השלישית - להוריד את המכפלה ל-8. אני לא מעוניין למשוך את המעבד יותר מדי, השאלה היא אם אני מוריד את המכפלה ל-8 במה זה מתבטא מלבד קביעת ה-mhz - ז"א האם אני מפספס משהו ? האם אתם יכולים להצביע על האפשרות הטובה ביותר מבחינת ביצועים\מתחים-טמפ' קחו בחשבון שהמחשב מסוגל לעבוד עם האופציה הראשונה ואולי אפילו יו…
-
- 32 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
היי, קניתי ארבעה מאווררים בחיבור של 3 פינים, ולפי תגובות שקראתי הבנתי שניתן לחבר את הכבלים ללוח אם, או לספק כח. רציתי לדעת אם אני אוכל לחבר את כל ארבעתם ללוח האם, ואם לא.. אז לחלק אותם בלוח אם ובספק? כמה חיבורים בכלל אפשר לחבר בלוח האם? הלוח אם שלי הוא: Abit IP35-E Chipset P35 Socket 775 ספק כח: Cooler Master 500W Extreme Power plus יש מצב שאני לא אוכל לחבר בכלל את כל המאווררים שקניתי בגלל הסוג חיבור שלהם ? ד"א, יש לי את המארז CM590. תודה.
-
- 10 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
יש לי בבית כמות נכבדת של משחה טרמית (לא דבק טרמי), עכשיו מן הסתם היא רק מעבירה חום ולא מדביקה... אז חשבתי אם אני יקח איזה דבק שיכול לעמוד בחום של הצ'יפ ( צ'יפסט, מעבד, כרטיס מסך וכו') ולערבב את הדבק עם המשחה במינון כלשהו כך שזה גם ידביק וגם יעביר חום... זה אפשרי? דרך אגב-אל תציעו לקנות דבק טרמי כי על הרעיון המקורי הזה כבר חשבתי
-
- 20 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש מישהו שמבין טוב באוברקלוקינג שיהיה מוכן ללמד אותי מה שצריך לדעת בכדי לעשות אוברקלוקינג בטוח. קראתי כבר מדריכים (חלק מהאתר) אבל כולם או שמדברים לאנשים שמבינים בזה או שסתם מכתיבים הוראות. אני רוצה להבין מה אני עושה ולמה. יש פה מישהו שמוכן להעביר את הידע שלו הלאה? תודה אני משער ששלב ראשוני הוא פירוט החומרה... Phenom II x6 Six-Core 1100T Crosshair IV Formula Kingston HyperX DDR3 1600 16GB Thermaltake SpinQ VT
-
- 10 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום ברשותי AMD5200X2 ומשחה ZM-STG1 של זאלמן אני צריך למרוח משחה טרמית? גם אם אני יביא קירור freezer 64Pro? כי אמרו לי שעם הקירור בא כבר משחה ולא צריך אלה פשוט לחבר זה נכון?
-
- 16 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
הפורום מוצף ביתרונות האוברקלוקינג ומשתמשים שביצעו OC מטורף ושיפרו את ביצועי המחשב בעשרות אחוזים ואף יותר. השאלה היא אם אפשר לשפר את הביצועים בצורה כל כך משמעותית ב"חינם", מדוע היצרנים לא עושים זאת מלכתחילה? התשובה מהווה למעשה את החסרונות של ביצוע הOC. מעבר לתוחלת חיים מופחתת (בכמה מופחתת?), סיכון המערכת (מי שלא מבין מה הוא עושה עלול להזיק), ואיבוד האחריות על הרכיבים, מהם חסרונות האוברקלוקינג?
-
- 20 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
http://anandtech.com/mb/showdoc.aspx?i=2822
-
- 20 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה עם הכרטיס מסך שלי GigaByte ATI Radeon 4850 512mb GDDR3 HDMI Zalman המאוורר שלו מאוד רועש- אני די בטוח שהוא תמיד על 100% אבל אין לי דרך לוודא זאת מכיוון שאין לו חיישן והתוכנות השונות לא מראות לי את המהירות/אחוז העבודה שלו. המחשב בחדר שלי, והחדר די קטן ככה שזה סיוט לשמוע אותו כל הלילה עובד, הייתי שמח לדעת אם יש אנשים נוספים פה עם אותו כרטיס מסך בדיוק ואם הוא מרעיש להם גם כן או שלא. (חשוב לציין- הרעש הוא פשוט רעש של מהירות מקסימלית, זה לא שיש רעש כאילו משהו נוגע במאוורר או משהו כזה...) בכל אופן- בהנחה ואני רוצה להוציא את המאוורר ולשים קירור לכרטיס מסך בנפרד שהוא שקט- מה מומלץ כדי באמת לוודא שהטמפ' של הכרטיס מסך תהיה נמוכה? בתודה מראש
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
צריך מאוורר אחורי למארז Tagan EL DIablo מהחנות SKYPC שהמאוורר יהיה חרישי [120mm[
-
- 21 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
יש ברשותי GF 2 TI ואני רוצה לצרוב לביוס שלו מהיריות שעון חדשות עם איזו תוכנה אפשר לעשות זאת? וגם מה הדרברים הכי טובים (שמוצאים ביצועים הכי טובים מהכרטיס) נכון לעכשיו ה 23.11 ?
-
- 12 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
CPU Score : 1911 Memory Score : 1345 HDD Score : 112 Manufacturer:Intel Family:Pentium® III Internal Clock:730 MHz Internal Clock Maximum:1.17 GHz External Clock:133 MHz Socket Designation:J3C1 Type:<unknown> Upgrade:ZIF Socket Capabilities:MMX, CMov, RDTSC, SSE Version:Pentium®III CPUID:0x00000683 אמרו לי שאני יכול לדעת כאן עד כמה אני יכול להעלות את השעון.
-
- 15 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אז ככה יש לי: מעבד AMD ATHLON X3 425 לוח אם MA74GM S2H של גיגבייט כרטיס מסך 4670 512 זיכרון בOC בינוני ספק 450W (מחזיק טוב איכותי של פעם HEC) במערכת הזו האם ניתן לפתוח את הליבה ללא צריבת ביוס? ואם לא אז איך אני מבצע את זה תודה מראש!
-
- 10 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
אני מחפש גוף קירור טוב למעבד i5-760 (לוח אם P7P55D של Asus ומארז P183) אני מתכנן לעשות OC קל במעבד, אבל לא משהו קיצוני. מאוד חשוב לי שהמחשב יהיה שקט ויחזיק לאורך זמן. ראיתי שהMugen 2 מאוד מומלץ, אבל הוא נראה לי טיפה בעייתי מבחינת הגודל (אני אמנם לוקח זכרונות XMS3 של Corsair שלא אמורים להיות גבוהים משמעותית, אבל עדיין נראה שהמאוורר של המוגן יושב על הסלוט הרביעי) והמשקל (כמעט קילו סך הכל, הלוח אם יעמוד במשקל כזה בלי להתעוות לאורך שנים?) בהתחשב שאני לא הולך לעשות OC קיצוני והמארז עצמו יקורר טוב (אני מחליף את שני המאווררים הרגילים ב3 slip stream של scythe) יש לי בכלל צורך בגוף קירור מפלצתי כזה?
-
- 7 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום . התחלתי בתהליך האוברקלוק למעבד , וכבר בהתחלה צצו כמה בעיות . קודם כל , פעלתי על פי המדריך הזה : http://www .fxp .co.il/showthread.php?t=2070766 - תורידו רווחים . שנית , זוהי המערכת שלי : Q6600 2.4 - קירור סטוק ( מתכנן להגיע עד 3GHZ לא יותר ) G.Skill 2GB (2 X 1GB) 800MHz DDR2 לוח אם - gigabyte g41m-es2l כרטיס מסך - gts450 ה OC מתבצע בכדי להוציא את המקסימום ביצועים מהכרטיס מסך ולשלול צוואר בקבוק . קודם כל כמה שאלות : בנוגע למתחים , אמורה להיות אפשרות בביוס ( System voltage control ) שאני אמור להחליף ל Manual , היא לא קיימת אצלי , אך אני יכול לשלוט במתחים בכל מקרה , עכשיו אצלי יש את האפשרויות הבאות בביוס : CPU VCORE - 1.28750V CPU TERMINATION - 1.200V CPU REFERN…
-
- 6 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
יש לי את הזכרון הזה http://www.thinkcomputers.org/index.php?x=reviews&id=388&page=1 איך ממהירים אותו ל- AMD Athlon X2 4200 שמבצע OC הורדתי כבר ל- 333 MHZ שאלה האם 266 MHZ נמוך מידיי ? הזיכרון יכול להגיע עד 3 V כרגע נמצע על 2.85 V
-
- 25 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
קניתי אתמול מחשב: AMD ATHALON XP 2500 BOX+ORIGINAL COOLER NF7 KINGSTON 256MB 400DDR WD 80GB 7200RPM 8MB BUFFER LITE ON 52X32X52 מארז- לקחתי אחד ישן שהיה לי שיש בו מקומות לשני מאווררים 80MM, אחד מקדימה ואחד מאחורה. בנוגע למאווררים אני יודע שאני צריך להוביף עוד וששני מאווררים 80 מ"מ לא מספיקים, אבל אפילו אם אני אוסיף עוד מאווררים הטמפרטורה של המעבד שלי תשאר גבוהה: 45 מעלות במנוחה ולא יודע כמה מעלות במאמץ כי אני מפחד שהמעבד ישרף. אני חושב שהטמפרטורה כל כך גבוהה בגלל הקירור המקורי שבא עם המעבד, נדמה לי הוא לא שווה כלום. אז בבקשה תמליצו לי על קירור למעבד שיהיה זול אבל שיביא תוצאת טובות. דרך אגב אני לא זקוק לקירור הכי מתקדם כי אני רק משחק על המחשב ולא מתעסק עדיין ב-OC וכו'. בבק…
-
- 22 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
PALIT GEFORCE 8600GT המאוורר הנוכחי לא כל כך פועל.... הGPU בטמפרטורה יציבה........... של 73-74 צלזיוסים ניסיתי לשמן ולנקות אבל זה לא שיפר הרבה איפה אני קונה את המאוורר שבתמונה? (עדיף באיזור ירושלים) תודה [attachment deleted by admin]
-
- 26 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
זה המפרט : COOLERMASTER CM 690 + WINDOW w/o PSU ARCTIC-COOLING FREEZER EXTREME SCYTHE S-FLEX 120mm 1600rpm x3 ועוד מאוור של המארז מקדימה שמכניס אוויר INTEL CORE 2 QUAD S775 2.66GHz Q9400 : "SLB6B" - BOX GIGABYTE GA-EP45T-UD3R אני לא נגעתי בכלום בBIOS כי אין לי ממש מושג מה לעשות . המחשב הגיע היום אז אין בו אבק וגם את החיווט עשו לי בחנות והוא טוב לפי תמונות שראיתי פה. עשיתי בדיקת PRIME95 ותוך שתי דקות הראה לי 103!!!! מעלות לא יודע אם זה הגיוני אני מפחד לעשות עוד בדיקה כזאת בשביל תמונה. הנה תמונה במנוחה : נ.ב : למה לפעמים זה מראה לי 1.999 GHZ ואז זה קופץ ל2.66 כמו שצריך להיות ? עריכה : תמונה אחרי בדיקת מאמץ -
-
- 18 תגובות
- 1.6k צפיות
-


