עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. ועוד משהו.... יש לי מאורר בגודל של המאוררים של המחשב טיפה יותר גדול זה כמו וונטה ...והוא מתחבר לחשמל ופועל הוא בקושי עושה רעש אבל מקרר טורבו האם אני יכול לחבר אותו למחשב ...ויש בזה סיכון כלשהו...?.... למאוורר אין הארקה לא מחובר החוט של הארקה.... את החוט של הארקה שמגיע מהשקע של הקיר חיברתי לשולחן מחשב שעשוי מעץ אני יכול להשים את המאוורר בתוך המארז בפנים?....... או שיש סכנה של קצר או משהו שיחשמל לי תמחשב חחחח או שאני יבודד תמאורר יעשה אותו פלסטיק ויניח אותו בתוך המארז ככה זה יהיה בטוח אני לא יודע מה לעשות המאורר הזה מקרר טורבוווו כמו וינטלטור ?.... מהכדיי לעשות?....<? אני פתוח להצעות אפילו לחתוך תמארז

    • 5 תגובות
    • 1.7k צפיות
  2. Started by nafroman,

    היי אנשים , אני עובד פה על 7 ... ואני על OC (מפרט למטה) שמתי לב שהמחשב נתקע (קופא) אחת לכמה זמן ..לא קבוע... אז הלכתי והרצתי INTEL BURN TEST ואכן הוא נתקע כל פעם ...אחרי 4 סיבובים העלתי את ההספק וולט ל CPU אבל עדיין נתקע אני תוהה אם יכול להיות שWINDOWS7 פחות יציב מVISTA (גרסאות 64 ביט) בVISTA המערכת עובדת על אותה תוצרת BIOS לOC בצורה תקינה ויציבה . אם למישהו יש רעיון מה לעשות , אני אשמח להצעות .(תודה) כרגע אני הולך להריץ TEST במצב רגיל בלי OC לראות שזאת באמת הבעיה ...ולא איזה משהו אחר .

    • 15 תגובות
    • 1.7k צפיות
  3. הלוח אם: DFI lanparty nF4 ultra-d המאוורר שעל הnorth bridge הלך. תוצאה - הטמפ' שם על 70!, הוצאתי אותו והלכתי לחפש בכל מיני חנויות מאוורר חדש ללוח. אין שום חנות שחיפשתי (אזור ר''ג) גם אלקטרוניקה וגם מחשבים שמוכרת כזה דבר. רק זיגזאג מוכרים, אבל הגדלים הם ענקיים, מעל המאוורר נמצא הכרטיס מסך, לכן אין מקום לקירור גדול עליו. עזרה!!!

    • 33 תגובות
    • 1.7k צפיות
  4. שלום יש לי לוח של Asus - A7V133 והמאוורר הקטן של ה MB הפסיק לעבוד, הטמפרטורה הגיע ל 50 לפי ה Asus Probe. איפה ניתן לרכוש מאוורר כזה? תודה על העזרה.

    • 16 תגובות
    • 1.7k צפיות
  5. Started by X-ShaY,

    יש לי כמה שאלות תודה רבה לכל מי שעוזר ועונה על השאלות 1. איפה נמצא החיישן טמפ' בלוח-אם? 2. איפה נמצא החיישן טמפ' בהארד דיסק? 3. כמה נקודות אני אמור לקבל ב- 3DMark 2005 (יש לי ג'יפורס 6600GT בלי OC) 4. סליחה על הנוביות אבל איך מוציאים חריץ PCI? לא צריך לפרק את הלוח-אם נכון? תודה רבה על העזרה

    • 19 תגובות
    • 1.7k צפיות
  6. Started by Jenia24,

    אהלן, אני מעוניין לסדר את המאווררים בצורה הטובה ביותר, וצריך את עזרתכם. המארז מגיע בתצורה הבאה כמו בתמונה: 3 מאוורררים: 1 מקדימה, 1 למעלה, 1 מאחורה. יש מקום לעוד מאוורר על הדלת ועוד אחד בתחתית המארז, עוד מאוורר למעלה ועוד מאוורר מקדימה. הכלובים של הכוננים ניתנים לשליפה מה אני מתכנן: להוריד כלוב אחד של הכוננים. להעביר את המאוור העליון לדלת המארז על מנת שיכניס אוויר קר לכרטיס מסך. מה דעתכם? להוסיף עוד מאווררים חוץ ממה שמתוכנן? איך המאווררים שבאים עם המארז משהו יודע? טיפים בכללי לשיפור זרימת האוויר במארז יתקבלו בברכה.

    • 5 תגובות
    • 1.7k צפיות
  7. Started by ScreameR,

    יש לי מעבד מדגם Northwood פנטיום 4 2.26 לוח P4S333. אני מעוניין להשיג קירור טוב למעבד בסביבות ה150 שקלים. השאלה היא איזה סינק לקנות?

    • 15 תגובות
    • 1.7k צפיות
  8. Started by DakloN,

    שלוםם.. הקיץ בא ונעשה יותר חם.. ואני מרגיש את ההתחממות של הכרטיס... מישהו מכיר קירור מעולה לכרטיס מסך כפול ליבה?? אולי אפילו קירור מיים...

    • 19 תגובות
    • 1.7k צפיות
  9. בגלל שהמארז שלי כרגע ג'נרי ואין לו מאוררים טמפ' המעבד עומדת כרגע על 75 מעלות דבר שבגלל לא בריא וגורם לניתוקים של המחשב אז עוד היום אני קונה את כל החלקים. אני קונה תמארז הזה: http://www.pchardware.co.il/docs/pd- 2050385026.htm דבר ראשון איך המארז הזה?מקרר טוב?יש לכם המלצות טובים יותר למארזים בטווח המחירים האלה שמקררים טוב?המעבד שלי זה AMD2000 דבר שני אני צריך מאוורר למעבד התקציב לא חשוב העיקר שיהיה חזק וטוב,תודה מראש לעוזרים. הנה הטפרטורה וזה עוד שיש לי ארו פלו,הטמפרטורה פה נמוכה ב-15 מעלות מהביוס בביוס הוא עומד על 76 מעלות וזה לא במאמץ!!! זה כבר חודשיים ככה מעניין כמה שנים זה כבר הוריד למעבד שלי תמונה להוכחה: עוד שאלות: איך יכול להיות שיש לי ארו פלו והטמפרטורה …

    • 15 תגובות
    • 1.7k צפיות
  10. Started by iMeash,

    אהלן, רכשתי מחשב חדש שכנראה יגיע בסוף השבוע או בתחילת שבוע הבא. הדבר המתבקש הוא לעשות בדיקות מאמץ ולראות שהטמפרטורות טובות בכדי לא להסב נזק. הבעיה היא שאינני מבין חצי דבר וצריך את עזרתכם. אשמח לקבל המלצה לאיזושהי תוכנה שיכולה להפעיל עומס על המעבד והכרטיס מסך. המעבד המדובר הוא ryzen 5 3600 עם הקירור שמקבלים איתו (זה בדיוק החשש שלי). כמו כן איך אני יכול לבדוק שהמאווררים, הן של המעבד והן של המארז עובדים במהירות הנכונה? תודה !

  11. במקרה הזה - זכרונות וליבה של הGTO2

    • 25 תגובות
    • 1.7k צפיות
  12. רק שאני מזיז אותו הוא מפסיק... מה זה יכול להיות? זה בא מהכיוון של המאורר של המעבד

    • 5 תגובות
    • 1.7k צפיות
  13. Started by captaincaveman,

    הנה קצת תמונות שלו: עכשיו צריך למצור רדיאטור מאיזו גרוטאה, לקנות משאבה וצינורות ולחבר הכל

    • 14 תגובות
    • 1.7k צפיות
  14. שלום לכולם! אני מחפש להוסיף שדרוג קטן ביכולת הקירור של המארז שלי Cooler Master Elite 370 מארז תקציבי שמספק תמורה נהדרת למחיר והפתיע אותי בכמות המאווררים שאפשר לחבר לו. מאחר ומחובר לו כברירת מחדל מאוורר 120mm בחלקו האחורי שמוציא אוויר, חשבתי שמן הראו להוסיף מאוורר 120mm נוסף שיכניס אוויר למען סירקולציה טובה יותר. http://www.techreaction.net/wp-content/uploads/2010/09/27.jpg זה התרשים של זרימת האוויר ומיקומי המאווררים האפשריים, ככה שמבין האפשרויות (מאחורה כבר יש) איזו הכי מומלצת: מהצד למעלה? מהצד למטה? מלמטה? או מקדימה?

    • 8 תגובות
    • 1.7k צפיות
  15. שלום ! אני טירון באוברקלוק ולא מבין בזה כלום. אני מקווה שתגלו אליי קצת סבלנות. יש לי כרטיס מסך 6200 NVIDIA של LEADTEK. התקנתי את התוכנה RivaTuner 2.0 RC 15.5 במחשב. שמעתי שאפשר להגדיר את הNVIDIA 6200 בכך שיתפקד בידיוק כמו 6600. אמנם ביצעתי חיפוש בפורום על הנושא ומצאתי דיונים על כך הבעיה שמדובר באנשים שמבינים שמתדיינים על דברים יותר מתקדמים שדיי מבלבלים ולא משהו כמו הדרכה מ-א' ועד ת' למישהו מתחיל בצורה פשוטה שאין לו ניסיון בזה. הבנתי שצריך לפתוח 4 צינורות נוספים מתוך 8. שצריך לצרוב ביוס על הכרטיס. שצריך להעלות את המהירות של הזיכרון ואפילו את המתחים. מצאתי חצי מדריכים פה ושם. אבל מכיוון שזה כרוך בסיכונים אני לא רוצה לנסות ככה סתם דברים מבלי להתייעץ, ועוד כשמדובר בכרטיס ח…

    • 30 תגובות
    • 1.7k צפיות
  16. שלום. קניתי לפני כשבוע R9550, לא משנה זה לא עיקר הדיון. אני רוצה להוסיף לזיכרונות שלו היטסינקים, וראיתי בזיגזאג את ההיטסינק הזה: http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=174_157_161&products_id=2023 ההיטסינק אמור להתאים למרות שהוא לראם של המחשב , מכיוון שזכרונות הכרטיס בצורה מלבנית הדומה לזו של הזיכרון במחשב. בכל מקרה יש לי כמה שאלות איך ההיטסינקים לאוברקלוק? יש היסטינקיים יותר טובים בתקציב הזה+-? איך אני שם את הזכרונות? שאלתי מישהו והבנתי שעם דבק טרמי ובלי משחה טרמית נכון? אם כן מאיפה אני משיג את הדבק הזה? ודבר אחרון , מה יותר טוב מבחינת קירור אלומיניום או נחושת? תודה מראש לעוזרים. :-*

    • 30 תגובות
    • 1.7k צפיות
  17. Started by Ghosthunter,

    שלום אני עומד לקנות מארז Thermaltake Xaser III V1000D קרור מים Thermaltake AquariusII Liquid Cooling System ואני רוצה לחבר אותם לאקווריום בתור מאגר מים אז יש לי 2 שאלות: 1)איפה אני צריך לשים את האקוריום(למעלה/למטה/באמצע)? 2)האם אני באמת צריך את המערכת קירור מים/תהיינה לי בעיות לחבר את המאגר למערכת? תודה

    • 26 תגובות
    • 1.7k צפיות
  18. Started by natan84,

    שלוב רב, אני מחפש קירור למעבד על מנת לעשות OC למעבד הנ"ל, מבלי לפרק את הלוח לשם ההרכבה. האם FREEZER 7 PRO REV.2 של ARCTIC COOLING יספיק לי? המארז הוא דיי חם, לא ממש מאוורר. המהירות של המעבד בסטוק היא 3GHZ, שזה 333*9. אני עכשיו על 400*8, עם הקירור המקורי של אינטל. רוצה להיות ב 400*9. ה-TDP של המעבד בסטוק היא 65W. יש חשיבות לשקט, אבל לא מכרעת.

    • 6 תגובות
    • 1.7k צפיות
  19. Started by SubX,

    לא מזמן פתחתי תראד בשם "כל המאווררים שמחוברים ללוח משותקים" לקחתי את המחשב לאקסלנט ואקסלנט שלחה את המחשב למעבדת "בית הטכנאים" הטכנאי מבית הטכנאים התקשר יום לאחר מכן ואמר שנגרם נזק ללוח אם כי מאוורר הצ'יפסט לא עבד וכל מאוורר אחר שהיה מחובר ללוח... טוב אז לעיקר מה שמתריד אותי שהטכנאי מתעקש להחליף לי את המעבד, כדיי להיות בטוח שלא נגרם נזק למעבד. אני אמרתי לו שאני לא רוצה למה?! כי מין הסתם קיבלתי את הסטפינג הכי טוב AXP 1900+ w/AGNGA ד"א ההתרשמות שלי מהשרות של בית הטכנאים :סחטנים ושקרנים. וההתרשמות שלי במעבדות אקסלנט :שרות מצויין לכל דבר (חבל שהעבירו את השירות למעבדת בית הטכנאים) *המעבד היה פועל מצויין גם באובר קלוק -אז מה אתם אומרים לעשות להשאיר את המעבד או להיסתכן לקבל סטפי…

    • 20 תגובות
    • 1.7k צפיות
  20. Started by ooxoo,

    אני מקווה שזה שייך לפורום הזה! יש לי כרטיס מסך 4850 . היום הלכתי לחבר לנקות את המחשב,בלחץ אוויר! מה שקרה זה שכל הכנפיים של המאוורר עפו! כן עפו! זה הדגם שבתמונה: http://gizmodo.com/5018366/ati-radeon-hd-4850-graphics-card-onsale-now איפה אני קונה מאוורר לדבר הזה? או כל פיתרון אחר.

    • 4 תגובות
    • 1.7k צפיות
  21. רציתי לדעת מה הן הדרישות להרכבת מערכת קירור מסדרת Hydro X של חברת Corsair

    • 1 תגובה
    • 1.7k צפיות
  22. Started by Mr.positive,

    טוב אז יש לי מספר שאלות 1.לגבי הE6300: -האם קירור רגיל שלו(של המפעל הטמפרטורות לפי SPEEDFAN עכשיו הם 38 מעלות בזמן שהמאוורר עובד על מינימום מהירות) מאפשר OC גם אם הוא לא גדול ? הלוח אם הואGigabyte GA-965P-DS4 Intel 2.לגבי הAMD Phenom 2 X4 955 : -יש לי MUGEN 2.REV B אם אני עושה OC כבד או בינוני הוא יהיה חייב לעבוד כל הזמן במאמץ ולעשות הרבה רעש ? -המעבד חדש מהחנות האם כדי בכלל לעשות OC ועד כמה זה מקצר את חייו אם בכלל ?

    • 9 תגובות
    • 1.7k צפיות
  23. שלום למבינים אשמח להמלצה עבור בלוק קירור מים לכרטיס מסך ATI 4850 תודה

    • 5 תגובות
    • 1.7k צפיות
  24. Started by or171,

    החלקים שכנראה רלוונטיים הם: מארז של אנטק ה1200 עם שלושה מאווררים קדמיים שתיים אחוריים ואחד עליון+הוספתי את שתי האופציונליים שאחד מתכוונן מהצד לכיוון הכרטיס מסך והשני נשאר סטטי בצד. לוח האם הוא של אסוס הP8Z68 וי פרו. המעבד הוא אינטל איי7 2600K 1155. האיוורור שאי אפשר להכניס הוא הארקטיק פריזר אקסטרים-יש המלצות לאיוורור אחר בטווחי המחירים האלו 150-250 עם אפשרות לחריגה שכן יכנס? הבעיה למיטב הבנתי מהטכנאי של החנות היא לא בסוקט אלה שהלוח אם מגיע עם צלעות איורור גדולות ובולטות איזה כמה ס"מ ואולי אם המאוורר עצמו היה פחות רחב ויותר גבוהה היה ניתן להכניס. יש למישהו ניסיון או המלצות או ידע איזה איוורור כן כדאי להוסיף?כרגע אני לא רוצה להשאר עם המקורי של אינטל כי הבנתי שהם לא משהו גם …

    • 13 תגובות
    • 1.7k צפיות
  25. Started by idanrm,

    שלום, קניתי אתמול מאוורר חדש - Scythe Gentle Typhoon 12cm 1450rpm חיברתי אותו למחשב והוא מסתובב רק על 800-850rpm ולא משפר את הטמפרטורה של המחשב. חיברתי אותו כמו שצריך שיכניס אוויר למחשב. מאחורי המחשב יש מאוורר נוסף שמוציא אוויר. השאלה שלי היא איך לשלוט במהירות המאורר כדי שיסתובב לפחות על 1300RPM וישנה משהו בטמפרטורות שם. הוא מחובר בחיבור 3 פינים ללוח אם. תודה מראש.

    • 11 תגובות
    • 1.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים