עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by dddddd,

    בנוגע לאבורקלוק. מישהו יכול להדריך אותי ללוח אם הספציפי הזה וההגדרות שהוא נותן? מעבד:c2d e6400 כרטיס מסך:ati x1950pro 512mb לוח אם:‏AW9D-MAX abit זכרון:‏2x1GB Corsair CL4 800MHz הרדיסק:Seagate ‏400GB 7200RPM, 16MB, SATA II‎ מארז:‏HEC Compucase CI-6A21 Black and Silver ספק כח:PS-05 BIG FAN 500W (12cm Fan) (24pin JSP-TECH

    • 0 תגובות
    • 444 צפיות
  2. האם אלו טמפרטורות סבירות או לא? החלפתי את המשחה שקיבלתי איתו ב MX-1 ואלו הטמפ. האם הוא צריך להיות יותר קר?

    • 4 תגובות
    • 444 צפיות
  3. שלום . ברצוני להחליף את הגוף קירור שבמחשב שלי (TT Volcano 7+ ) , מעבד AXP 2600+ , נמצא ב62 במנוחה :\ המחיר המקסימלי לגוף קירור הוא 250 ש"ח , אני מזמין רק מהארץ . כמו כן איני רוצה לפרק את הלוח האם מהמארז בשביל להרכיב פלטה מאחורה , אני מחפש גוף קירור שדורש הרכבה של קליפים על הלוח אם. אחרי קצת חיפושים מצאתי TT silent Boost K7 ב150 . האם יש המלצות יותר טובות או ללכת על ההיטסינק הנ"ל ?

    • 0 תגובות
    • 444 צפיות
  4. ומה ההבדל ביניהם? תודה רבה וחג שמח!

    • 2 תגובות
    • 444 צפיות
  5. Started by naba,

    יש לי את המפרט בצד. אני מתכנן להחליף בקרוב את הלוח אם (ג'יגבייט?), מעבד (E2140 ) וכרטיס מסך (X1950). כרגע יש לי פריזר 7 פרו, כדאי להחליף אותו בקירור מים? האם כדאי לחבר גם את הכרטיס מסך למערכת? והאם אני אטצרך להתאים מחדש את הבלוק לכרטיס כאשר אני מחליף ? ניתן גם לקרר HDD עם הקירור מים ? צריך לחבר גם את הצ'יפסט ? המטרה שלי היא ביצועים (OC לכל דבר שיכול להמהיר אותו- עד קצה גבול היכולת) ושקט (חולה על שקט) כאשר הדגש הוא קודם על השקט. אשמח לקבל מענה לשאלותי.... תודה מראש לכל העוזרים

    • 1 תגובה
    • 444 צפיות
  6. Started by dad11223,

    עד לאן אפשר להגיע באוברקלוקינג בטוח וטוב בכרטיס RADEON X1650XT 512 MB הטמפרטורה בזמן מנוחה עכשיו היא: 65 הכרטיס עומד עכשיו על: ליבה: 594 זיכרונות: 729

    • 2 תגובות
    • 444 צפיות
  7. Started by el-pulpo,

    יש לי מעבד פנטיום D, מהירות 2.8 מה"צ. אני מעוניין לדעת מהו טווח הטמפרטורות הנורמלי למעבד זה בתנאים רגילים ובתנאי מאמץ.

    • 2 תגובות
    • 444 צפיות
  8. Started by Shonz,

    כל פעם שאני מדליק את המחשב יש לי אזעקה והוא מראה לי שהמאוורר של המעבד יש לו 999 סלד במקום 3500 עכשיו המחשב וכל החלקים בו חדשים ממה זה יכול לקרות ? שיש לי רק 999 סלד?

    • 1 תגובה
    • 444 צפיות
  9. Started by dani419,

    עשיתי אוברקלוק ראשון דרך הביוס למעבד שלי AMD 3000+ 1.81GHZ 64bit 939pin הלוח אם הוא ASUS A8N-SLI Deluxe, 1GB זיכרון וכרטיס גרפי Gigabyte Geforce 6600gt העלאתי אחד אחד מ200 ל221, כל פעם או פעמיים נכנסתי לXP כדי לראות אם הוא עדיין יציב עד שהגעתי ל1.98 או 99 Ghz למעבד. הלכתי לביוס והעלתי בעוד 1 ל222 אני נכנס לXP ואני רואה שהGHZ של המעבד הוא 1.55.. יש הסבר לתופעה? למה זה ירד לי ולא העלה עוד בGHZ של המעבד? תודה רבה רבה עומר

    • 2 תגובות
    • 444 צפיות
  10. Started by דניאל נ,

    1.רציתי לשאול אם אפשר לפתוח צינורות ל X1650PRO ? 2. הבנתי שעושים את זה דרך RIVATUNER מישהו יכול להסביר לי איך ?

    • 0 תגובות
    • 444 צפיות
  11. Started by DrowNz,

    שלומות חברים, אני כאן מנסה לטגן את המחשב כדי לבדוק מעלות במאמץ עם ה Prime 95, והוא פשוט מסרב להתחבר, הוא מריץ לי ארור בצורה רציפה לאחר כמה נסיונות שבו הוא אומר שהוא לא מצליח להתחבר ושזה ינסה עוד 60 דקות, משהו יודע מה הבעיה וכיצד ניתן לפתור אותה? תודות לעוזרים, DrowNz

    • 1 תגובה
    • 444 צפיות
  12. Started by nadnad,

    יש לי את המעבד הזה ואני מעוניין לבצע אוברקלוק amd authlon xp 1800 הטמפ' מעבד שלי בד"כ היא 58 מעלות... אז אני חייב מאוור אז אני כנראה אקנה את ה extreme volcano 12 הזה שעשו עליו כתבה פה... עכשיו, האם אני צריך עוד משהו כדי לבצע אוברקלוק? כלומר משהו עם מתחים או משהו כזה... כי אני לא מבין בזה ממש, או רק להעלות FSB ומתי ואיך יכול לקרות שאני לא מעלה יותר fps.?

    • 1 תגובה
    • 443 צפיות
  13. מישהו יודע מזה ה- CPU 1 ו- 2 ולמה הם מציגים טמפרטורות שונות? קראתי פה באתר משהו שצריך להחסיר כ-25 מעלות אם אני לא טועה לטמפרטורה שכתוב אבל לא הבנתי ממה להוריד (בתמונה) כל הטמפרטורות האלה הן בזמן מנוחה. [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 443 צפיות
  14. Started by daniel1234,

    האם ערכת הקירור שמסופקת עם מעבד q6600 מספקת את הסחורה או שמה מומלץ להחליפה? אני לא רוצה סתם לבזבז כסף על קירור המעבד.

    • 1 תגובה
    • 443 צפיות
  15. Started by moshebe1,

    שלום לכולם צריך עזרה קטנה בביצוע o.c לזיכרון, כפי שניתן לראות בתמונה המצורפת הצלחתי לבצע o.c למהירות של 4gb למעבד, אבל יש לי בעיה עם הזכרונות... לא כל כך הבנתי את החלק של איך לקבוע את מהירות הזיכרון ומה אומר המקרה שלי (3:5) שניתן לראות בתמונה... איך אני גורם לו להיות 1:1? הזיכרונות שלי הם: GEIL ULTRA 1GB (512MBX2) DDR2 800MHZ CL4 PC6400 הסתכלתי במדריכים באתר שעזרו, אבל עדיין לא הבנתי בדיוק הכל תודה [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 443 צפיות
  16. Started by davis5,

    אני רוצה לבנות בלוק קירור מים למעבד core 2 due ומחשפש שירטוט למרחק וגול של חורים לשלוט775 תודה

    • 2 תגובות
    • 443 צפיות
  17. Started by Yaron-Cohen,

    אז ככה יש לי מעבד פנטיום 4 willamette במהירות 1700...אחרי OC הוא 2000 (2008 למדויקים) המעלות שלו הם במאמץ 55 מעלות..(קירור של אינטל מקורי)!!...והמתח שלו הוא 1.75 בליבה.... זה מתח פסדר או שזה יותר מדיי??

  18. Started by super-MC,

    חשבתי לעצמי כזה יכול לשפר וביגלל זה לא עשיתי את זה אד עכשו (טעות איומה ) אני חייב להגיד שההבדלים אדירים אין לי משהוא אחר להגיד שיחקתי ב Medal of Honor Airborne בצורה אדישה אחרי ה אוברקלוק המישחק רץ פגז כול כך כיף פיתאום לשחק קשה להסביר במילים !!!!! יש לצין אני עם קרור סטוק תמונה שלפני האוברקלוק לא הייה לי ממש כוח להמתין שוב ל 3d mark (אחרי איזה30 פעם שהרצתי אותו) הט'פ במאמץ מלא 83 [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 443 צפיות
  19. אליו מבין 2 הגופי קירור הללו יותר טוב? (למעבד את'לון64) ***עריכה*** אם אפשר גם המלצה למאוור 120mm שחור, כמה שיותר שקט בבקשה.

    • 3 תגובות
    • 443 צפיות
  20. היי, בעבר היתה האופציה ל overdrive וניטור טמפרטורה לכרטיס 9600XT. כעת יש לי את ה X1600 pro בלי שתי הפונקציות האלו. התקנתי את הדרייבר של אומגה וגורנישט, גם שם זה לא היה מלבד העובדה שהם די דפקו לי את המחשב. האם יש דרך אחרת להפעיל את התכונות האלה כי בדרייבר של ATI אין. האם התכונות האלו בכלל נתמכות בכרטיס הזה כלומר, האם יש לו בכלל חיישן טמפרטורה או יכולת OC? כמו כן, נא לא להציע ATI Tool. תודה אופיר

    • 2 תגובות
    • 443 צפיות
  21. היי אני רוצה לעשות OC שמעתי שזה טוב לכמה אני אגיע בOC עם המפרט שלי מעבד:6300 E לוח אם: ASUS P5B DLX זכרון:GEIL 512*2 יש בהם גוף קירור כ.מסך:1950 PRO מארז רגיל עם ספק 450 הצעות לשיפור בבקשה והכי חשוב לכמה אני אגיע למהירות מעבד עם הפרט הזה תודה

    • 2 תגובות
    • 443 צפיות
  22. Started by Psy,

    כשהמארז סגור אז טמפ' הלוח אם היא 34 מעלות אבל המעבד מגיע ל40 כשהמארז פתוח הטמפ' של הלוח אם עולה ב-10 מעלות אבל הטמפ' של המעבד יורדת ב-5 מעלות מה המצב העדיף?! האם להשאיר את המארז פתוח או סגור ?!

    • 5 תגובות
    • 443 צפיות
  23. Started by puma,

    אני צריך בבקשה עזרה עם העידכון ביוס ועידכון לוח אם בבקשה אם מישהו יכול לתת לי את הקבצים המתאימים לי הנה הפרטים... http://rotter.name/User_files/nor/44d4cda53bd201ea.jpg

    • 4 תגובות
    • 443 צפיות
  24. Started by yakir1111,

    שלום יש ל מעבד ATHLON64 3200 עובד בהגדרות מקוריות(לא אוברקלוק) והליבה שלו רותחת בזמן מנוחה הטמפ' עומדת על 55-60 מעלות (CORE) והמעבד עצמו במנוחה עומד על 40מעלות אבל למה הליבה שלו בפנים רותחת בהרבה מהטמפ של המעבד עצמו? בקיצור הליבה של המעבד חמה בהרבה מהטמפ של המעבד ומה הטמפ' המומלצות לליבת המעבד שלי עד כמה מותר לה להגיע? התוכנה הזאת "COR TEMP" תוכנה טובה ומראה טמפ' אמינות בדקתי אם עוד תוכנות והם אותו הדבר מציגות וישל לה קצב ריענון מהיר זאת אומרת שהטמפ' ניראות בזמן אמת ומהר מתעדכנות... והתוכנה השניה מראה את הטמפ' של המעבד עצמו: הכי חשוב לי השאלה אם הטמפ' בסדר ומה הטמפ' המומלצות לליבה של המעבד? תודה יקיר [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 443 צפיות
  25. Started by galz,

    אוקיי יש לי ראדון9800נון פרו, במהירויות 325\580 העלתי אותו ל 337\606 אני חושב שזה שיפור דיי נחמד, אבל יש לי כמה שאלות: 1) אם אני אקנה קירור לכרטיס (אני עם כירור הסטוק של ג'יגהקיוב) אני אוכל לדחוף אותו עוד בבטחה? 2) כשאני לא משחק במשחקים (שזה השימוש העיקרי של הכרטיס הזה הרי) אלא סתם באנטרנט או בדסקטופ, הכרטיס גם מתחמם מהאוברקלוק? כי הוא הרי לא עובד חזק אז אין סיבה שהוא יתחמם...

    • 0 תגובות
    • 443 צפיות

דיונים חדשים בפורומים