עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by fire15,

    אוקי אז ככה, טני יודע שזה מטורף ולא הגיוני אבל הכל עובד ויציב ובשיביל להראות שאני לא משקר צלמתי תמונת מסך וגם קטע ווידאו.. בוא ניתן לתמונות לדבר: DFI NF4 480 HTT [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 19 תגובות
    • 1.8k צפיות
  2. Started by Y@M,

    אהלן אנשים בגדול, זה המצב: אני לא תחום למעלה/למטה בכסף. רוצה מחשב מעולה שיעבוד מעולה לשנים הקרובות, עם יכולת להריץ משחקים על Settings מקסימליים. כן מנסה להשיג Value יחסית סביר, ככה שנניח אני לא רוצה סתם להשתגע עם SLI של GTX 1080. אני בטוח שזה יתן אחלה תוצאות, אבל נראה לי שכולם פה מבינים שזה לא קוסט אפקטיבי. זה מה שיצא לי לבנות. אני ממש אשמח לשמוע דעות, סומך עליכם שיש לכם הצעות לשיפור. (כל דבר יעזור ממש! ממקום הקנייה ועד המאווררים). המון תודה לכם! עריכה: גיליתי שיצאתי קצת אהבל. מעניין כמה עייף הייתי כשלא שמתי לב באיזה פורום פרסמתי. אשמח אם אחד המנהלים יוכל להעביר לפורום הרלוונטי (: מפרט ראשון (דרך סטארט…

    • 4 תגובות
    • 1.8k צפיות
  3. בתוכנה SPEEDFAN לא מצאתי כלום, יש עוד דרך?

    • 9 תגובות
    • 1.8k צפיות
  4. Started by NuXeR,

    שלום לכולם, בשעה טובה סיימתי להרכיב את המחשב החדש שלי. לב המפרט הוא כדקלמן: Intel Core2Duo E8500 (Stepping E0!) [ThermalRight Ultra 120 Extreme + 120mm Xilence Fan] DFI DK X48-T2RS OCZ Reaper 4GB DDR2 1066Mhz CL5 Sapphire Radeon 4850 Crossfire [ + 2 AC TwinTurbo] Antec NeoPower 550W ניסיתי להתחיל בOC, העליתי באס, שיחקתי עם הזכרונות, עם המתחים... משום מה תמיד זה קורס לי. הסטפינג הזה E0 של המעבד הגיע ל-4800 על קירור אוויר באיזה פורום שעשו לו בדיקה. אצלי ל-4500 לא הגעתי איתו. אשמח אם מישהו יוכל להדריך אותי ולכוון אותי, אפילו העלאה קטנה לבאס 400 נכשלה - אני לא יודע מה לא בסדר. כרגע אני עובד בסטוק, ואפילו עם OC קטן לכרטיסי המסך (והכל בסדר). הטמפ' טובות מאוד, הדבר היחיד שמתח…

    • 28 תגובות
    • 1.8k צפיות
  5. Started by nim901,

    אז ככה לפי EVEREST Home Edition הלוח אם שלי הוא Field Value Motherboard Properties Motherboard ID 12/31/2001-P4X266-8233/A-6A6LWSN9C-00 Motherboard Name Soltek SL-85DIV(-L)/DRV/DRV2/DRV3/DRV4 טוב .. נכנסתי לאתר של החברה הלכתי לעזרים http://www.soltek.com.tw/soltek/download/index.php?catid=7 ואין לי מושג מה אני צריך להוריד כי את הדגם הספציפי הזה לא ראיתי אז חשבתי אולי כל הדגמים פה מתאימים? בקיצור מה לבחור ? 2. האם בביוס של הלוח הזה יש אפשרויות לאובר קלוק או ביוס נסתר? פרטים: Field Value BIOS Properties BIOS Type Award Modular Award BIOS Type Award Modular BIOS v6.00PG Award BIOS Message REV C3.1 System BIOS Date 12/31/01 Video BIOS Date 03/09/10 BIOS M…

    • 3 תגובות
    • 1.8k צפיות
  6. שלום, העסק מתחמם. יש לי מאוורר סטוק מה שנקרא, ואחרי שנתיים הורגשה איטיות משהו בעבודה אז בדקתי חימום ואכן נראה שמתחמם שם. מצב תמונת מצב של ספיד פאן אני צריך המלצה על מאוורר טוב. אם זה חשוב אז התקציב נניח עד 150 ש"ח תודה רבה. [attachment deleted by admin]

    • 17 תגובות
    • 1.8k צפיות
  7. Started by Eru,

    שלום לכולם! אני חדש פה, אך נראה לי מקום טוב, אז שמח להכיר את כולם! יש לי הרבה נסיון עם חומרה, אז תרגישו חופשי לזרוק לי מונחים מפוצצים וכאלה... ככה: יש לי Athlone XP 2000 מסידרת הPalomino הידועה בהתחממותה, עם 512 MB של DDR266MHZ על לוח של GIGABYTE. הרד דיסק S-ATA של WD בנפח 80GB עם 8MB זיכרון. קניתי עכשיו שדרוג, ואני יוצר ממחשב אחד 2 מחשבים. השדרוג שקניתי כולל: Abit NF7-SL V2.0 Ahtlon XP Barton 2500+ Mobile G.Skill 1024MB (2x512MB) PC4400 DDR550 LC 2.5-4-4-8 DualChannel Edition הזיכרון הוא הרכיב הכי יקר שקניתי (1650 ש"ח) אך ישמש אותי לכמה שנים טובות אני בטוח:Samsung TCCD (DDR500 Chip) CAS Latency: 2-2-2-5 (PC3200) Speed: DDR 400 MHz (PC3200) CAS Latency: 2.5-4-4-8 (PC4400)…

    • 20 תגובות
    • 1.8k צפיות
  8. היי אממ אני צריך קירור מיים למפרט שלי ואני לא מבין בזה כלכך אשמח מאוד אם תבנו לי אחד D: המפרט שלי: X58A-UD3R s1366 Core i7, Intel X58, DDR3 2200+, 4xPCI-E I7 930 6GB Patriot Extreme Performance Triple Channel NH-D14 CPU Cooler 2X GTX 460 1GB SLI 750W Gold X-Series Active PFC 12cm Fan Modular PSU X-750 HAF 932 תקציב עד 3000 ש"ח תודה רבה!

    • 17 תגובות
    • 1.8k צפיות
  9. אינ מתכוון לעשות אובקלוק למחשב הישן שלי אך אני ממש לא מצליח למצוא את האפשרויות שאני צריך בביוס שלו(לעומת הלוח אם במחשב החדש) אני ממש לא יודע איזה דברים אני צריך לעשות ENABLE כדי לקבל את האפשריות הרוצויות כמו העלת מתחים סגירת האפשרויות שצריכים בשביל להתחיל את הOC ואני בכלל לא מוצא את המקום שמשנים את הבאס..... האם אני צריך לעדכן ביוס או משהו או משהו יכול לעזור לי למצוא את הדברים הרצוים תודה לכל העוזרים

    • 22 תגובות
    • 1.8k צפיות
  10. איך אני צורב את הביוס של הכרטיס מסך מ430 ל 450 קור קלוק

    • 32 תגובות
    • 1.8k צפיות
  11. שלום, אשמח להמלצה על קירור שקט למעבד i7 2600K. יש לי כרגע קירור של AC Freezer 7 Pro אך הוא גדול מדיי ונוגע בגוף קירור של אחד הזיכרונות (עד עכשיו הייתי עם שני כרטיסים, הוספתי עוד שניים) המעבד ב-OC של כ-4Ghz, אשמח למתוח אותו קצת יותר לכיוון ה-4.3/4.4 אם הקירור יאפשר. הלוח - Sapphire pure black hydra p67 המארז - Fractal Design R5 התקציב - 300 ש"ח (דינמאי). נ.ב. ללא קשר לקירור, שואל עבור מכר - אשמח להמלצה על משחה טרמית טובה. תודה רבה.

    • 1 תגובה
    • 1.8k צפיות
  12. Started by Kanji,

    טוב .. אז אני קניתי מחשב חדש, זכרונות G.SKILL 1333MHZ CL8 לוח אם GIGABYTE P55A UD4 מעבד I5-760 אלו הרכיבים שאמורים לשנות לפי מה שאני יודע. וקירור Noctua NH-D14 אז ככה, אני דיי מתחיל בתחום ורוצה לנסות, קראתי הרבה וראיתי סרטונים. עכשיו כמה שאלות : 1. באיזה אופן כדאי להעלות את הבאס , והvoltage? אנ יכנראה יעלה באס ב5MHZ ובהתאם לשגיאות וזה ישנה וולטג ב0,05 כל פעם. 2. איך הטורבו בוסט ישפיע על הOC ומה מומלץ לעשות איתו. 3.האם הזכרון שלי יגביל אותי בOC ? 4.יש כאן מישהו שהגיע עם המעבד הזה או 750 ל4.0GHZ ? על איזה voltage ובאיזה הגדרות ? 5. אם למישהו יש משהו להגיד שיכול לעזור כמו הגדרות בביוס או בכללי. 6. על איזה תוכנות הייתם ממליצים [טמפרטורות, שליטה על מאוורים, LOAD…

    • 6 תגובות
    • 1.8k צפיות
  13. Started by מעבדת מחשבים יהוד,

    פולו של טרמלטק המלצה חמה מאוד למי שמחפש גוף קירור למעבד P4 - K7 - K8 מוריד את החום בצורה משמעותית מוריד את המעבד לסביבות ה 25 27 מעלות (לפעמים יותר נמוך) מגיע ל 5500 סיבובים . טיפה מרעיש אבל נסלח.

    • 32 תגובות
    • 1.8k צפיות
  14. אני רוצה להוסיף רדיאטור נוסף למערכת קירור שלי יענו רדיאטור של רכב או אופנוע או לא יודע מה אבל מה שכן יש לי 6 מאווררים של 120 חזקים ושקטים אז אני מחפש הצעות לאיזה רדיאטור לשים במחיר כמובן לא מטורף 300-400 תודה..

    • 35 תגובות
    • 1.8k צפיות
  15. הנה המאוורר והנה לינק לסרטון הדגמה: http://www.justcooler.com.tw/english/products/system/movie.htm תנו את דעתכם עליו

    • 21 תגובות
    • 1.8k צפיות
  16. Started by itzikcolt,

    קיבלתי היום את המחשב נכנסתי לביוס ולא הבנתי שם כלום . מישהו מוכן להסביר לי בדיוק איפה אני מעלה את המעבד מ 2.0 ל 2.4 ד"א זה מעבד 3800+ DUAL מפרט בחתימה תודה לעוזרים

    • 26 תגובות
    • 1.8k צפיות
  17. פשוט להשאיר אותם בביוס על auto כנראה מגביל את האוברקלוק, אמרו לי פה להעלות להם את המתח מauto ל2. 01 בגלל שאין הלכתי על 2.69 האם זה יכול לגרום נזק למחשב? בכל לשון של בקשה אל תפסחו על הודעה זו, מה שחסר לי עכשיו זה רק נזק פיזי מונע אחריות תודה!!!! אני חייב גם לציין משהו שעכשיו ראיתי. לאחר העלאת המתח ניסיתי להפעיל משחק (crysis) הוא קרס בעת הטעינה שלו. האם זה בגלל העלאת המתח לזכרונות?

    • 20 תגובות
    • 1.8k צפיות
  18. Started by ProRules,

    מארז CM590 או 400 ש"ח שהולך על קירור לכל הדברים החמיפ(מעבד כ.מ דיסק קשיח) (קרור לכל דבר. בעתיד אני מתכוון לעשות OC! אני רוצה שזה יפתור לי את הבעיה של הטמפרטוטת הגבוהות!!

    • 26 תגובות
    • 1.8k צפיות
  19. שלום לכולם, אין לי ידע בנושאי קירור מעבדים. השימוש שאני עושה במחשב הוא סטנדרטי לחלוטין (אינטרנט, WORD, צפייה בסרטים). אינני משתמש במחשב למשחקים. אני לא עושה OC (אני לא יודע איך עושים את זה, ומטבע הדברים, זה ממש לא נחוץ לצרכים שלי). מפרט המחשב: מעבד אינטל Core i3 530 מאוורר מעבד שהגיע עם המעבד (לא רכשתי משהו נפרד במיוחד) לוח אם של ג'יגהבייט 4GB זיכרון כרטיס מסך ATI Radeon HD5570 דיסק קשיח של WD Caviar Green 1.5TB המארז הוא מארז "סיני" ללא שם. המחשב עובד מצוין, ולעניות דעתי אין בעיות של קירור: טמפרטורת המעבד היא 38-41 מעלות כשאני גולש באינטרנט - (לפי נתוני תוכנת HWMonitor) טמפרטורת כרטיס המסך היא 34 מעלות טמפרטורת הדיסק הקשיח היא 39 מעלות כמו כן, התוכנה מראה עוד 3 קריאות טמ…

    • 6 תגובות
    • 1.8k צפיות
  20. יש לי תוכנה שמראה לי את המידע הנוכחי על מחשב (טמפ', זרמים, מהירות מאווררים וכו) הורדתי אותה מעמוד ההורדות פה באתר התוכנה בשם MBProbe השאלה שלי היא כזאת. יש שם חלק שנקרא Vccp2 מזה?? הוא כותב לי שם שהמתח הוא 2.59 והוא מסמן את זה באדום ומצפצף... מזה אומר? מה לא בסדר? תודה לעונים הנה תמונה של מה הולך שם:

    • 24 תגובות
    • 1.8k צפיות
  21. Started by extreme2611,

    אז ככה רכשתי הארד דיסק חיצוני 1TB דגם:SEAGATE ST310005EXD101-RK DeskTop 1000GB עכשיו הוא מאוד חם ואני פוחד שהוא יהרס מהחום הוא מחובר מלא למחשב כי כמעט כל הזמן הוא בשימוש לא יכלתי לקנות פנימי כי כל פעם אני צריך להעביר אותו ממחשב למחשב (אני מתקן מחשבים באזור שלי וזה טוב כדי לשמור מידע.) אבל למחשב שלי הוא מחובר המון זמן יש לי שם עבודות מדריכים הוראות וכו' .. ואני גם שומר שם עבודות שלו בפוטושופ ואני צריך גישה ישירה לקבצים.. עכשיו יש אפשרות לקנות לו קירור שיתחבר מלמטה ?? מצידי אני גם יבנה לו קירור אבל הבעיה היחידה שהיא שלא היה לי חשמל למאוורר שיתחבר מתחת .. חשבתי שמאוורר יעבוד על USB אבל לא מצאתי מאוורר כזה.. אשמח לפתרונות לקרר אותו

    • 8 תגובות
    • 1.8k צפיות
  22. הי, באחת המדריכים בפורום ראיתי שהציעו לשמן עם WD40 מאווררים במחשב והבנתי שזה ממש לא מתאים. מה לגבי "ספריי סיליקון"? מתאים? יש משהו אחר שעדיף? תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.8k צפיות
  23. Started by HeaT-SinK,

    יכול להיתו שאני משיג חנקן נוזלי בתוך קוספא מברזל גדולה כזאתי עם צינור (ואולי מד לחץ) ... אני יכול לעשות חור ולפזר את החנקן הנוזלי יר ללוח ולמעבד ?! זה יכול להרוס תחלקים אם הם חשופים כמו המעבד (בלי היטסינק ובלי כלום) ? (בהמשך אני אשאל עוד שאלות שיעלו ברשותכם)

    • 12 תגובות
    • 1.8k צפיות
  24. Started by Guy950,

    שלום לכולם, יש סבירות גבוהה שהקירור מים הסגור שלי הפסיק לתפקד והמעבד הגיע ל92 מעלות! לכן אני חייב להחליף את הקירור. אז ככה, אני מחפש קירור אוויר עבור הi7 4770 שיהיה קל להרכבה ויקרר את המעבד כמו שצריך בכל מצב. במחשב אני מתעסק במשחקים אך גם מפעיל במקביל מספר מכונות וירטואליות ולכן הן מעמיסות על המעבד וחשוב שכל קירור יוכל להתמודד עם זה. אשמח לשמוע מכם המלצות, תודה עריכה: הקירור הקודם שלי היה קירור מים סגור CoolIT ECO ששירת אותי כמה שנים טובות. במאמץ המעבד היה מדגדג לכיוון ה60 מעלות ולרוב היה נמצא על איזור 55 מעלות. האם הקירורים הבאים מומלצים ויניבו את אותן התוצאות? http://www.tms.co.il/product/12009 או http://www.tms.co.il/product/12975 או זה: http://www.plonter.co.il/deta…

    • 1 תגובה
    • 1.8k צפיות
  25. שמתי לב שהוא על טמ''פ מאוד מאוד גבוהות במנוחה הוא מראה לי 56 מעלות בCORE TEMP 0.94/OCCT ואם אני נכנס לביוס הוא מראה לי 45 מעלות, מה משהם נכון (המחשב לא עבר כל אוברקלוק)?

    • 23 תגובות
    • 1.8k צפיות

דיונים חדשים בפורומים