עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. http://imgur.com/mA44fFn או שזה הרוס וצריך לקנות אחת אחרת ??

    • 8 תגובות
    • 1.8k צפיות
  2. אז ככה המפרט שלי q6600 ga-p35-s3g 3gb 8800GT אני מעוניין לבצע OC פעם ראשונה ונושא המתחים מסובך לי עד כמה MHZ ניתן לעלות בגדר "בטוח" מבלי לגעת במתחים ? שיישאר יציב ב CPU mhz יש לי כרגע 200. ולמעלה ב CPU frequency עודמ על 1.60 שזה 1.600 אגב,אין לי קירור למעבד,יש את הקירור המקורי שלו שבא אם ה גרסת BOX

    • 25 תגובות
    • 1.8k צפיות
  3. כשמפעילים משחק אני מגיע גם ל 90 ו 92. ב 88 זה רק עם דפדפן, איסיקיו ואנטי וירוס.

    • 26 תגובות
    • 1.8k צפיות
  4. לאחרונה המחשב שלי עובד באיטיות גם לאחר פירמוט. כשפתחתי את המחשב גיליתי בפנים כמויות מסחריות של אבק. 1) האם אבק משפיע על ביצועי המחשב? הרי אבק הוא חומר מבודד ולא אמורה להיות לו שום השפעה במגע עם רכיבי המחשב. 2) במידה ויש השפעה איך אני מנקה את כל הכמות הזו של האבק?

    • 7 תגובות
    • 1.8k צפיות
  5. Started by urich,

    האם הוא יתאים לxp1900 מעבדים יותר מהירים בעתיד בתוך מארז סטנדרטי (2 או 3 מאוררים)

    • 3 תגובות
    • 1.8k צפיות
  6. Started by Yeonatan,

    קודם כל אני שמח סוף סוף לפתוח בפורום המרשים הזה נושא, אני מודה מראש על העזרה. יש לי את ה-250GTS הינה הדגם המלא שלו: http://www.pointofview-online.com/showroom.php?shop_mode=product_detail&product_id=82 מתחשק לי לשים לו איזה קירור כי הוא הכי חם אצלי (40-45 במנוחה) קראתי המון המלצות בנוגע ל-Accelero TWIN TURBO אבל הבנתי שהוא בעייתי על חלק מהכרטיסי מסך.

    • 8 תגובות
    • 1.8k צפיות
  7. Started by The_Byter,

    יש כבר שש יחידות מעובדות בדרך לחריטה, דיווחים ותמונות בהקדם

    • 20 תגובות
    • 1.8k צפיות
  8. הי אני משתמש בRivaTuner ויש לי 8800 GTS 512 ברצוני לעשות OC אבל כל פעם שאני מעלה את ההגדרות אני מקבל פחות ניקוד ב 3DMARK06 אפילו שאני מעלה ב5% זה הגיוני? אולי שכחתי לסמן איזה פונקציה? או אולי יש משהוא שאני לא יודע?

    • 22 תגובות
    • 1.8k צפיות
  9. שיניתי ת'ג'אמפר עכשיו מ2.4 הוא ירד ל1.8 ועדיין אני לא מצליח לא מצליח לשנות בלשונית CPU SPEED לMANUAL ההוא שאמר שצריך לעבור לג'אמפר פרי מוד מה בידיוק עשית??? מה אני אמור לעשות עכשיו?ולמה אתם מתעלמים לעזאזל????

    • 34 תגובות
    • 1.8k צפיות
  10. מחשבי : מעבד :478 HT P-4 3 Ghz לוח אם :ASUS p4s800d זיכרון : פשוט 512 חברה לא ידועה מארז : שוכב פשוט קטן ב http://www.lamir.co.il/product.asp?product=10798 ספק : גנרי פשוט קירור מע: סטוק פשוט כונן קשיח: שלוש של WD 40 + 80G +G250 1 )הספק חייב ללכת \ להחליף את המאורר של הספק 2) חייב ללכת מרעיש מאוד WD 40 3) מאווררים למעט מאורר המעבד שקטים ולא מפרעים לי הם הם שקטים אבל סתם גנררים FRD 4 UTOPIA CASE לא משהו אבל שוכב. מצב מהירות מהוור המעבד כיום הוא 3700\ מצב רעש מה לעשות. קניתי מאורר שקט NTITA רעש במצב שקט הוא 18DBA ל 4.39 CFM זה המקום כונן 3.5 אינץ רועש 9.85CFM ל מתחת ל 35DB להוציא חום שאלות !!! 1)יש דרך למדוד את הרעש שכל קוממפוננט עושה (תוכנה שמקליטה) ו מחשבת את…

    • 17 תגובות
    • 1.8k צפיות
  11. Started by shlomoreuven,

    זה המעבד שיש לי: DualCore Intel Core 2 E8400, 3000 MHz (9 x 333) בתוספת של: לוח אם: GA-G41M-Combo זיכרון: 4 GB כרטיס מסך: GTX 650 OC 2GB אני רוצה לאתגר את המעבד שלי עד הקצה (כמעט)...אשמח לקבל הדרכה והכוונה... תודה!

    • 16 תגובות
    • 1.8k צפיות
  12. Started by B.D.B,

    ok first of all, by the time you'll finish reading this post you'll be sure I'm fucking insane, so I'd like to mention I'm not. it all began after being annoyed my AMD Athlon XP 1800+ hits 63oC on full load and 57oC on idel, which is not alot comper to the temperture that dude that put his XP 1700+ into his old VCR (it was 97oC), but still I'm not happy with it. now all the Intel fans will come and say AMD suck and so on and so on... , which is why I would also like to stat that the one to blame for it is not AMD nor the HSF, though it's the evercool default. the blame for it is the case, which is one of those where the PSU "sits on" the CPU and the fact there's only one …

    • 19 תגובות
    • 1.8k צפיות
  13. Started by MasterOr,

    שלום, בקרוב מגיע אליי השילוש הבא: Intel core i7 930 Asus P6X58D Premium OCZ Intel XMP 1600Mhz 8-8-8-24 אני רוצה לעשות OC למעבד להשוות אותו לתדר של הזיכרונות כלומר שהמעבד יעבוד ב1600, אני לא רוצה לגעת במתחים, ממה שהבנתי המעבד מגיע בבאס של 133 וכל מה שאני צריך לעשות זה להעלות אותו ב(כמה?) כדי להגיע ל1600MHz בנוסף, כרגע זה עם קירור סטוק אבל אם כדי לעשות את הOC הרצוי אני צריך לקנות קירור אז כנראה שנקנה את ה D14. הבעיה שלי שאני לא מועדכן בחומרה החדשה פעם הייתי קצת יותר בעניינים ואני יודע שתמיד היו עובדים עם מחלקים של 1:1, גם היום זה ככה?

    • 10 תגובות
    • 1.8k צפיות
  14. שלום לכולם! יש לי מארז Raidmax Sagitta ואני מחפש המלצה למאווררים חזקים (רעש לא מהווה פונקציה) שיחליפו את המאווררים המקוריים. מדובר בשני מאווררים 12cm ואחד 8cm (נמצא על הדלת). כמה דגשים , כמו שרשמתי קודם , לא מעניין אותי כמה רעש הם עושים אני רק רוצה שהם יעבדו חזק. אני צריך שהחיבור שלהם יהיה מולקס , עדיף אחד כזה כפול (זכר ונקבה) ולא משנה לי אם הם עם תאורת לד או לא. בנוסף , אני זקוק למשחה טרמית , האם ההמלצה הגורפת פה היא לMX2?

    • 27 תגובות
    • 1.8k צפיות
  15. Started by kobi-50,

    זה המפרט שלי.. AMD 4200 X2 Dual Core ASUS A8N-SLI PREMIUM CORSAIR 400MHZ 1GB X 2 CL3 GIL 7800GT וקראתי את המדריך באתר לא הצלחתי למצוא כלום ב bios תודה לעוזרים...

    • 41 תגובות
    • 1.8k צפיות
  16. שלום ,אני רוצה לדעת איזה קירור מומלץ למעבד AMD XP 1700 ??

    • 19 תגובות
    • 1.8k צפיות
  17. סוף סוף לאחר חודשיים של הכנות וביצועים גמרתי את המוד ו ה oc למחשב שלי!! המערכת שברשותי: pentium 2 350 mhz- 128 sdram- 6.4 gb harddisk- TnT riva 16- midi tower- שמתי שני מאווררים על המעבד של 60 מ"מ. בקדמת המארז מלמטה שמתי מאוורר 80 מ"מ. על דלת המארז שמתי עוד מאוורר 80 מ"מ. שמתי 30מ"מ על הכרטיס מסך. ועוד 80 מ"מ בגג המארז. צבעתי את המארז בשחור אם להבה אדומה בגג המארז. עשיתי חלון גדול בדלת ושמתי פרספקט שקוף ועליו את המאוורר. על המאוורר בדלת חיברתי לדים אדומים וצבעתי אותו בכסף. עשיתי מערכת שליטה בתאורה ומאווררים. שמתי לדים כחולים בתוך המארז. כל הכבלים עגולים עכשיו. בקרוב תמונות, אם יש לכם עוד רעיונות בישבילי אני ישמח לשמוע..

    • 20 תגובות
    • 1.8k צפיות
  18. Started by ehh,

    חיפשתי באיביי והמשלוח ממש יקר יחסית לגודל של המוצר.

    • 3 תגובות
    • 1.8k צפיות
  19. Started by yarin153,

    היי אני כרגע משתמש בקירור ZALMAN CNPS5X הוא אצלי כבר שנתיים ובשנה האחרונה הוא עושה קצת זמזומים החלטתי להשקיע לרגל הכניסה לקבע ולקנות קירור מים CORSAIR H110 יחד עם המארז NZXT PHANTOM 530 השאלה שלי היא האם הקירור מים יהיה שקט יותר מהZALMAN ? המחשב משמש אותי לגיימינג (אם כי רק בכניסה לקבע אני גם יקנה כ.מסך חזק סוף סוף)

    • 2 תגובות
    • 1.8k צפיות
  20. פתאום הפסיק להסתובב לי מאוורר של המעבד. נסיתי לנקות עם ספריי אוויר ועם ספריי מגעים, שום דבר לא עוזר. למזלי היה לי בדיוק אותו מאוורר במחשב ישן, אבל הוא עושה המון ראש ויש לי הרגשה שלא יחזיק עוד הרבה זמן איפה ניתן לקנות רק את המאוורר עצמו , בלי צלעות? ראיתי שבכל מקום מוכרים עם צלעות ביחד המאורר של חברת Arctic תמונות של המאורר

    • 5 תגובות
    • 1.8k צפיות
  21. Started by Lanzar,

    שלום לכולם אני מחפש גוף קירור למעבד AMD שלי המחיר לא ממש משנה וכמות רעש גם ממש לא משנה לי העיקר שהוא יהיה ממש ממש טוב תמליצו לי על הגוף קירור הכי טוב שיש ומאיפה אני יכול להשיג אותו...

    • 29 תגובות
    • 1.8k צפיות
  22. לאחרונה מגיעים לארץ מארזי אלומניום , מה בדיוק היתרונות . חסרונות של המארזים האילו ? ומה מחירם ?

    • 14 תגובות
    • 1.8k צפיות
  23. היי. אז ככה. החלטתי לעשות את זה בקרוב. אני מעוניין לקרר את הלוח שלי, המעבד, כרטיס המסך ואולי גם את הזכרונות. מדובר בלוח GA-P35-DS4, ומעבד E6750. אני כמובן עושה זאת גם לצרכי OC. הכרטיס מסך הוא PX8800GTS 640MB של LeadTek. אני רוצה לדעת מה העלויות, כדי לבנות לעצמי תקציב. אני צריך לדעת האם ישנם רכיבים חליפיים בהם ניתן להשתמש ללא חשש. אני אשמח לרשימה של חנויות מומלצות. אגב אי משלם במזומן בלבד (אם זה משנה). תודה.

    • 22 תגובות
    • 1.8k צפיות
  24. Started by yonni,

    יש לי מעבד 2.4C עם היטסינק מקורי. אני לא באוברקלוק. מארז COMPUCASE 6A19 עם שני מאווררים ג'נריים 120 MM מקדימה ומאחורה. אני חושב שהמעבד מתחמם יותר מידי, במיוחד עכשיו בקיץ: מצב מנוחה - 42C עומס - 55C אני רוצה להוריד את הטמפרטורות למשהו נורמלי ושתהיה לי האופציה לאוברקלוק קטן בעתיד. האם קניית משחה תרמית תספיק בשלב זה? איזה קונים? מאיפה? יש דרך זולה לפתרון?

    • 30 תגובות
    • 1.8k צפיות
  25. Started by RONEN1N,

    ה-cpu שלי מתחמם בצורה נוראה בזמן האחרון וכל כמה דקות נכבה לי המחשב היה לי וירוס אבל אני חושב שהצלחתי למחוק אותו ואני חושב שקוראים לוירוס boot משהו תודה מראש לכל העוזרים והמנסים לעזור

    • 10 תגובות
    • 1.8k צפיות

דיונים חדשים בפורומים