עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by yoxo,

    שלום לכולם, יש ברשותי את המעבד Q6600 התושבת היא 775 כמובן. המחשב נקנה לפני כ4-5 שנים והבעיה היא ממתי שהמחשב נקנה המאוורר של המעבד מסתובב על 3200-3400 סל"ד במאמץ (גם לאחר רענון משחה טרמית וניקוי אבק) מה שאומר שהוא מרעיש נורא המעבד על אוברקלוק 2.4 @3GHZ והקירור הוא מקורי של אינטל חשבתי להחליף אותו בקירור http://ksp.co.il/?uin=13117 האם הוא יתאים ללוח? כדאי להחליף לקירור הזה? אשמח לעזרה והמלצות לקירור מתאים ושקט.

    • 29 תגובות
    • 1.8k צפיות
  2. Started by leahd3,

    אחי מזמינים מגש חדש של 6700K... תזכיר לי אני אבדוק לך BATCH, רוצה שתשבור שיא עולם

    • 5 תגובות
    • 1.8k צפיות
  3. שבת שלום וערב טוב לכולם, רציתי לדעת האם יש תוכנה שאני יכול להריץ תוך כדי משחק כדי לבחון בזמן אמת עומס על המעבד, הכרטיס מסך והזיכרונות כדי לזהות צווארי בקבוק בעיבוד המידע.

    • 9 תגובות
    • 1.8k צפיות
  4. Started by avihai007,

    שלום, אני תקוע ב-OC אפילו במהירות 2700 הוא לא יציב. מתחים למעבד 1.45 והוספתי לNB +0.2 נעלתי כרטיס מסך ל-100 מה לעשות? (ביטלתי את EIST) טמפרטורות:71 ב-core temp כשכתות שה-Tjunction הוא 100 (כמובן במאמץ) מפרט: E4300 Gigabyte 965-s3 kingstone 1024X2 ddr2 667 ספק: liberty 400W קירור AC freezer 7

    • 16 תגובות
    • 1.8k צפיות
  5. Started by Zyabra,

    היי, אני רוצה לעשות המהרה של כרטיס המסך מדגם Radeon 7950 בעזרת התוכנה המקורית של AMD למקסימום האפשרי, הכרטיס כרגע עם הקירור המקורי, האם מומלץ לשדרג את הקירור לפני ההמהרה? ואם כן, איזה קירור מומלץ? לאילו דברים נוספים עלי לשים לב?

    • 7 תגובות
    • 1.8k צפיות
  6. Started by Art Tatum,

    עד עכשיו עבדתי עם קירור סטוק בזמן שהמתנתי לקירור החדש. כבר עם סטוק שמתי אותו בOC לסביבות ה3.4 בלי שום בעיה. היה יציב אבל חם מאוד בבדיקת עינוי. היום התקנתי את הNoctua עם שני מאווררי הDEFAULT שלו שעובדים בסביבות ה800 סל"ד. הטמפרטורות ירדו בכמה מעלות אבל עדיין די חם במאמץ (על 3.4GHZ). התחלתי לקרוא קצת יותר לעומק על OC שאנשים עשו למעבד, הגדרות, טמפרטורות, תוצאות וכו... מסתבר שיש הרבה אנשים שהגיעו עם הרויזיה D0 ל3.8 יציב עם 1.25V. עד עכשיו הייתי ב3.4GHZ עם מתח אוטומטי ובCPUZ היה רשום שהוא מקבל 1.24. שיניתי ל3.8GHZ והעלתי וינדוס. הכל יופי אבל המעבד מקבל 1.41+. רצתי מהר לביוס להגדיר מתחים ידנית. כיוונתי הכל ידנית למתחי DEFAULT ואת המעבד קבעתי על 1.25. וינדוס עולה, PRIME 95 יציב,…

    • 9 תגובות
    • 1.8k צפיות
  7. לוח של Asus M2N-E מעבד AMD ATHLON 64 5600 DUAL CORE זכרונות קינגסטון DDR2 800 רציי לדעת כיצד לקבוע את יחס תדר FSB לזכרונות 1:1 אני לא מוצא את האופצה בביוס . וטמפ' של המעבד היא מינוס 64c באמצעות פאן ספיד מה זה אומר מינוס?

    • 8 תגובות
    • 1.8k צפיות
  8. ממש בימים אלא אני הולך לסיים את מה שהתחלתי לפני דיי הרבה זמן - כשנתיים... הנה כמה תמונות לטעימה...

    • 20 תגובות
    • 1.8k צפיות
  9. Started by Aviv943,

    היום ניסיתי לראשונה לעשות OC לכרטיס מסך עם התוכנה MSI, עד שהייתי צריך לעלות מתחים הכל היה טוב ויפה. הגעתי לתדר של 870 ללא העלאת מתחים ועם תדר זכרונות 1800. בכל פעם כשאני מנסה לעלות מתחים ולעשות בדיקה הוא בעצם נכשל ואומר שהדרייבר הפסיק לעבוד, כאילו לא העלתי מתחים למרות שרשום שהעלתי. גם כשהעלתי עד הסוף ל 1.087V הוא עדיין עושה את זה בתדר 870 ולפעמים גם ב 850 עם 3DMARK. ראוי לציין שאני עושה בדיקה עם ATITOOL. אגב- כשאני מעלה מתחים הטמפרטורה לפני שהדרייבר קורס עומדת על 58 במקסימום וללא העלאה היא על 54, זה לא קצת מדי בשביל העלאת מתחים? תודה.

    • 4 תגובות
    • 1.8k צפיות
  10. המפרט בקיצור: E6600, P5B DLX, NINJA, P180, CROSAIR XMS2 DDR2 800MHZ CL4 בחדר ממוזג + מארז פתוח. OC בקיצור: FSB-400MHZ, DDR2-800MHZ-4-4-4-12, CPU-3600MHZ-X9 VMEM=2.1V VCORE=1.35V טמפ' במנוחה - 53 מעלות. ברגע שאני מפעיל STRESS TEST באמצעות EVEREST המעבד מגיע ל-65 מעלות ב-50% ומתנתק ב-100% עם 84 מעלות (אלא מה ). עם VCORE נמוך יותר הלוח כבר לא מגיב. מה קורה כאן? הרי ראיתי המון מקרים של OC למערכות דומות שהיו כבדים וקרירים יותר. אשמח ליעוץ מהממומחים כאן. תודה, TMP

    • 19 תגובות
    • 1.8k צפיות
  11. Started by crazyfunk,

    שלום אני חדש בנושא ההמהרות - לפי מה שקראתי הכלים איתם אני אני בודק המהרה הם Prime95 (בשביל העומס) וכלים שבודקים טמפרטורה כגון CoreTemp SpeedFan עכשיו ישנם כמה תופעות לא הגיוניות - הטמפרטורה המדווחת בשני הכלים לא תואמת... אני רוצה לדעת למי להאמין. ובכלל בבדיקה שעשיתי הגעתי לטמפרטורות שאני לא יודע אם מותר למעבד שלי להגיע אליהן. אני מצרף תמונה שתבהיר את הכל. סה"כ המהרתי את המעבד ל2.6Ghz במקום 2.4... אני לא מבין למה הוא מתלהט כ"כ!? יש לי קרור BIG TYPHOON VX ומארז UBER CHAKRA... אם הטמפרטורה שמופיע שם כן נכונה למי מהתוכנות להתיחס? ומה בכלל הטמפרטורה המקסימלית (והבטוחה) אליה מותר להגיע עם המעבד שלי? [attachment deleted by admin]

    • 23 תגובות
    • 1.8k צפיות
  12. אהלן חברים הבעיה היא כזו - למאוורר שהוצאתי מהספק ( אנרמקס Modu 425W ) אין חיבור שמתאים בלוח אם, איך אני משפצר אותו שייכנס? המאוורר נקרא - Two ball bearing והוא נשלף יפה עם המסגרת וכבל קצר מורכב מארבע גידים - כחול, אדום שחור לבן עם תקע קטן ולבן בעל ארבעה שקעים. תודה.

    • 9 תגובות
    • 1.8k צפיות
  13. Started by ShadowFlame,

    אני מתכוון לקנות בקרוב מארז חדש, שבו אני אתעלל המון. כרגע יש לי מארז שהוא די יפה, אבל יש לו דפנות עם ציפוי פלסטיק, אבל לא כזה צמוד, אלא הפלסטיק עגול, ויש בינו לפח (השטוח) רווח גדול של אויר. משמע לא ניתן לעשות איתו הרבה. בכל מקרה, אני רוצה לקנות מארז יחסית גדול (רצוי לגובה), כמה שיותר פשוט מבחוץ, וכמה שיותר טוב מבפנים. רצוי גם המון מקום מקדימה, ודפנות שנוח לפרק. אני משיג את זה דרך אבא שלי שיכול להשיג לי דברים בלא הרבה יותר מהמחיר שקונים בו מספקים (הוא עבד בחברת מחשבים). אבל בכל זאת גם עדיף כמה שיותר זול. אם אתם יכולים, תביאו לינקים ואפילו תמונות... תודה. עריכה: שכחתי לציין כי על המארז להתאים ללוחות של פנטיום 3 (הלוח שלי ספציפית הוא מסדרת CUV4X-C של אסוס)

    • 20 תגובות
    • 1.8k צפיות
  14. Started by sub_man,

    איזה קרור אני יכול לעשות לאובר לכרטיס מסך ג'יפורס 2 MX כאשר שברשותי צלעות קרור של מעבד ישן+מאוורר ספק(הכוונה למה בדיוק לעשות ואיך לחבר)?

    • 21 תגובות
    • 1.8k צפיות
  15. Started by yonatanp,

    היי, במחשב הישן שלי יש לי לוח אם של אינטל http://www.intel.com/content/www/us/en/motherboards/desktop-motherboards/desktop-board-dp55wg.html לאחרונה שמתי לב שהמאוורר שהגיע עם המעבד I5 750 שעל הלוח מתחיל לזייף ... לא מסתובב כמו שצריך , ניקיתי אותו לגמריי , עדיין המעבד מתחמם תחת עומס. לפני שיקרה משהו רע ( touch wood ) , אני מעוניין להחליף את המאוורר הזה. איזה מאוורר מומלץ בשבילי? , כמובן במחיר שפוי שיתן תמורה וישמור לי על המעבד כמו שצריך.

    • 5 תגובות
    • 1.8k צפיות
  16. Started by MW,

    מה יותר עדיף מבין השניים קירור מים? אמרו לי שיכול להיות ידפק משהו בקירור מים ואז הלך כל המחשב... אז מה עדיף לקנות 5-6 מאווררים? או מערכת קירור מים...? תודה על העזרה

    • 21 תגובות
    • 1.8k צפיות
  17. המעבד שלי הוא i7 920 הלוח אם הוא x58a-ud3r והמארז שלי הוא cm 690 והקירור הוא קירור סטוק שבא עם המעבד במצב מנוחה הטמפרטורה היא בערך 44 ומאמץ מקסימלי לאחר הפעלת התוכנה prime95 הוא 91 הגיוני ? זה בסדר ?

    • 16 תגובות
    • 1.8k צפיות
  18. Started by Arik.G,

    חלון שעשיתי לחבר שלי (EternalDarkness) , מה דעתכם:

    • 20 תגובות
    • 1.8k צפיות
  19. Started by B.D.B,

    for the past 6 months my GeForce 3 Ti 200 (175/400) was overclock to 250/520 and I've noticed as the hardware age it becomes less overclockable just today I had to turn on the computer 3 times, because the VGA locked up when windows started up. before it was on 250/520 it was on 265/545, but started to lock up after 3 months. have anyone ever noticed that phenomenon?

    • 21 תגובות
    • 1.8k צפיות
  20. Started by eran131,

    מעבדים AMD Phenom II X4 940BE 3.0GHZ TRAY ¤1053 פתרונות קירור למעבד THERMALTAKE BigTypE VALUE PACK EXTRA SATELLITE FAN 120MM ¤220 לוחות אם Gigabyte GA-MA770-UD3 AM2 ¤423 מארזים Cooler Master RC-690 No Power Supply ATX Mid Tower Case ¤385 מאוררים למארז/גופי קירור Cooler Master 120mm x2 Silent Fan 120 S13 Blue Led ¤74 ספקי כח Silver Power 650W SS-650HT 52A@12V 80Plus Bronze SeaSonic Production BOX ¤495 זיכרונות G.skill DDR2 4096MB 800MHZ PI Black Dual Chanel CL4-4-4-12 ¤336 כוננים קשיחים Samsung 500GB HD502IJ 16MB ¤309 כרטיסי מסך ATI ATI Radeon HD4890 1GB DDR5 PCIe ¤1050 כוננים אופטיים צורב פנימי DVD+\-RW X 22 תוצרת SAMSUNG דגם SH-S223F SATA ¤125 רמקולים Logitech S-220 2.…

    • 19 תגובות
    • 1.8k צפיות
  21. Started by IDan2013,

    שלום! היום/מחר אני מתכנן לקנות מחשב חדש. I7 3770K Gigabite Z77X-UD3H. Gigabite R9 280X/HD7970. Crucial 8GB. NZXT Phantom 410. ושאר הדברים. אעשה OC למעבד בהתחלה ל4.2 ובהמשך צפונה יותר, לכיוון 4.5-4.8. לפני הרבה זמן פתחתי אשכול ובו הציעו לי את הקירור Scythe mine 2 הזה: http://www.tms.co.il/product/10634 וגם את Mugen 3 הזה: http://www.tms.co.il/product/11458 מישהו נימק שהראשון עדיף בגלל שטח קירור גדול יותר. אני רואה שהרבה ממליצים גם על השני ולכן לא הצלחתי לגבש החלטה ברורה מי עדיף ומכאן נובע גם פתיחת השירשור הזה. *אין אפשרות לקנות מחנות אחרת שהיא לא TMS. תודה מראש!

    • 10 תגובות
    • 1.8k צפיות
  22. Started by אבשה,

    אני חדש בפורום ואני לא יודע מה זה OC אז אם מישהו יכול להשסביר לי בבקשה אני אשמח. ואם תמיכה תכנית זה לא המקום לשאול את זה אז אני מצטער כי פשוט לא ידעתי איפה.

    • 6 תגובות
    • 1.8k צפיות
  23. שלום לכולם. לפני פחות משנה רכשתי מאורר כזה מבית AC: http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_140_1611&products_id=13593 מה שקרה שלפני שבועים קלטתי שהגומי התנתק מ 2 פינות, כלומר כרגע הוא תפוס רק על 2 צדדים. ממה שאני זוכר, אני לא הראשון שפורום שזה קורה לו. מישהו יודע אם האחריות מכסה על זה? אם זה משנה, רכשתי מ KSP ( יימח שמם ). עכשיו גם המאוררים שהגיעו עם המחשב הגיע סופם, הם דורשים שימון יותר מדי פעמים ( המחשב נמצא אצלי משהו כמו 4 שנים, אולי יותר \: ), והגיע הזמן לקנות אחרים. אז כאמור אני צריך 3 מאוררים של 80 מ"מ, התקציב הוא 100 ש"ח לשלושת המאוררים. רצוי שיהיו שקטים, פחות חשובה לי כמות האויר שהם דוחפים ( במילא המחשב חם, המארז דפוק, וזה לא ישנה הרבה ). …

    • 23 תגובות
    • 1.8k צפיות
  24. Started by ShadowRack,

    שלום לכולם, לאחר קריאת מספר טרדים בפורום לגבי הנושא, רציתי להעלות את רמת הדוייק אל מול המפרט שברשותי: המעבד - AMD Phenom II X4 955 Black Edition Box הקירור - הוחלף ל Scythe Yasya מארז - Cooler Master Gladiator 600 עם מאוורר עילי ,קדמי ואחורי. עד כמה לדעתם אני יכול להתעסק עם הOC? וזה פעם ראשונה שלי עם מעבד AMD, המלצות לגבי שיטות או תוכנות לOC? ראיתי מדריך ספציפי אבל קצת ישן(כמובן למערכת קירור יותר כבדה): http://blogs.amd.com/play/2009/04/22/overclocking-101-with-the-amd-phenom-ii-x4-955-black-edition-processor/ מה דעתכם?

    • 13 תגובות
    • 1.8k צפיות
  25. אהלן חברים, אני בשלבי תכנון ובדיקת מחירים של מערכת קירור מים, הייתי מעוניין בהמלצה על בלוקים למעבד E8400 לכרטיס מסך HD4870 ולצ'יפסט (רק אם אני אצליח לדחוס גם אותו לתקציב) התקציב לבלוקים עד 170 דולר (עדיפות לקניה בארץ או בחנות שעושה משלוחים ארצה) מה אתם אומרים?

    • 21 תגובות
    • 1.8k צפיות

דיונים חדשים בפורומים