עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. משאבה טבולה שמחוברת לכל הרדיאטורים ובקצה פילטר. מזרים מים מזוקקים כמה שעות. מנקה את הפילטר ואז מזרים לעוד כמה שעות ובודק את הפילטר. אם הוא נקי עוצר אם לא ממשיך לעוד כמה סבבים שצריך.

  2. Started by Pancakes,

    יש לי בסביבות ה 40 - 60 מעלות, משתנה לפי המצב רוח, כשהמחשב ב IDLE (ובחורף חשוב לציין) אני עם קירור סטוק של אינטל על i5-2400 האם זה המצופה מקירור סטוק? או שפשוט אולי לא התקנתי טוב את הקירור/משחה? הצעות? תודה.

    • 10 תגובות
    • 1.8k צפיות
  3. לפחות לפי מה שראיתי עד עכשיו , אני מעדיף לקנות XP 1700+ T-BRED ולעשות לו אוברקלוקינג מאשר לקנות מעבד יותר יקר כמו 2100+ או 2200 + .. אבל עד כמה בטוח ומוכח שאפשר לעשות לו כזה אוברקלוקינג ? אני מדבר על משהו כמו 2GHZ או 2.2GHZ לא יותר מזה .. אני פשוט לא רוצה לשרוף את המעבד אחרי שקניתי אותו ישר . הצעות או הערות (או אפילו הארות) בבקשה

    • 31 תגובות
    • 1.8k צפיות
  4. Started by The Grey Matter,

    כיצד אני מחשב את השיפור במהירות ( ב mhz ) שנותן העלאת FSB למעבד athlonXP ? תודה מראש! ;D

    • 15 תגובות
    • 1.8k צפיות
  5. היי אנשים בהמשך לפרסום הקודם הנה לכם כמה תמונות באיכות גבוהה של המחשב שלי כולל הפנל האחורי ומבט מרחוק.... תהנו בקרוב מאוד בגלריה!!!!!! אם אהבתם לכו להצביע 10 בתחרות!!!!! http://my.ynet.co.il/modding/default.asp

    • 23 תגובות
    • 1.8k צפיות
  6. שלום לכולם ניסיתי לשנות בביוס שמדובר במעבד 2.133 במקום 1.6 והוינדוס לא עלה נתן הודעת שגיאה שקשורה לקרנל אנא הסבר איך מבצעים אוברקלוקינג ללוח זה והאם צריך לשנות משהו פיזית בלוח פרט לביוס תודה

    • 18 תגובות
    • 1.8k צפיות
  7. Started by ben_amitai,

    טוב, לפני כחודשיים הייתה לי בעיה עם המעבד כאשר בטיפשותי הצאתי את הגוף קירור כדי לנקות אותו והחזרתי מבלי להחליף משחה ת'רמית אז המעבד הגיע לי ל90 מעלות!!! מאז החלפתי משחה ת'רמית והמעבד כרגע עומד על 50 מעלות +- במנוחה המעבד - E6300 ללא OC קירור סטוק עכשיו אני רוצא להחליף את הגוף קירור על מנת שאוכל לעשות OC יפה יש המלציות ? אה והתקציב עומד על משהו כמו 200 ש"ח חשבתי על ה TUNIQ TOWER אבל הוא קצת יקר לי, יש משהו ברמה שלו ויותר זול.....?

    • 24 תגובות
    • 1.8k צפיות
  8. Started by The_Byter,

    Gskill 4800 la

    • 30 תגובות
    • 1.8k צפיות
  9. Started by crak100,

    שלום רב קניתי את המעבד i7 2600k וקיבלתי בקופסה שלו קירור למעבד ,לפי מה שהבנתי פה בפורום כולם קונים מערכות קירור מיוחדות למעבד ,השאלה שלי היא למה אני צריך קירור מיוחד הרי עם המעבד יש קירור שכנראה יוצר בשבילו הייתכן והמהנדסים של אינטל לא יודעים לתכנן מאורר ? או אולי הקירור מיועד למצבי אוברקלוקינג ומצבי קיצון של המעבד ? השימוש שלי במחשב הוא למטרות משחק עם מארז antec 900 ו כרטיס מסך 6950 אני מאוד אשמח אם תפתרו לי את הסוגיה (חדש בתחום)

    • 4 תגובות
    • 1.8k צפיות
  10. יש לי gpu-z ובכל פעם שאני עושה אוברקלוק ומפעיל את המחשב מחדש הכל מתאפס .וחוץ מזה הכרטיס לא עובד באופן יציב אני צריך תוכנה שבטוח תעבוד טוב בwin7 .

    • 7 תגובות
    • 1.8k צפיות
  11. Started by yot,

    קניתי לא מזמן מאוורר למארז 80 מ"מ. ויש לי שתי שאלות: 1)איפה אני יכול למצוא מישהו שייקדח לי את החור? 2) זה משנה אם אני קודח עם מקדח כוס של עץ למרות שיש לי מארז אלומניום? תודה.

    • 17 תגובות
    • 1.8k צפיות
  12. Started by GHOST,

    מה לדעתכם הקירור הכי טוב לצ'יפ NFORCE2? מה דעתכם על הVantec IceBerq 3CCB-A1C? ???

    • 29 תגובות
    • 1.8k צפיות
  13. יש לי כרטיס מסך Redaon X1950XT אם מאוורר שאני הוספתי בשם: Accelerator X 3 או משהו כזה, רציתי לדעת אם יש אפשרות להגביר את מהירות המאוורר של הקירור על הכרטיס בעזרת תוכנה ואם כן אז לכמה כדי, שלא יהרוס אבל יעזור לקירור.. הכרטיס הוא מאסיבי ולכן אני צריך קירור טוב יותר..

    • 18 תגובות
    • 1.8k צפיות
  14. Started by stanly123,

    אהלן , יש לי את המערכת הבאה I5-750 P55-UD3 4870 (800\1000 a-data 1333 ספק 500W SEASONIC קירור MUGEN 2 יש לי כמה שאלות 1) האם כדי לי לעשות OC למעבד היות וקראתי כי הלוח הזה קצת בעייתי במתחים גבוהים ונוטה להישרף? ( תכנון ה OC עד 3.7 ) 2) האם הספק הזה יחזיק OC גם למעבד וגם לכטיס מסך ? תודה לעוזרים

    • 10 תגובות
    • 1.8k צפיות
  15. הוצאתי ים כסף על הקירור והדברים מסביב ורציתי לדעת עם הטמפ" סבבה??? ד.א מי שרצה לדעת על השקט של האורורה אני חייב לציין שאין הבדל ברעש אם הוא דלוק או כבוי זה לא יאמן הוא ממש חרישי וגם את הטוניק לא שומעים כאילו הוא לא שם בכלל... אז מה אתם אומרים....? ה.מ הוא X1950PRO והל.אם הוא gigabyte p35 ds3r Temperatures Motherboard 41 °C (106 °F) CPU 26 °C (79 °F) CPU #1 / Core #1 42 °C (108 °F) CPU #1 / Core #2 39 °C (102 °F) CPU #1 / Core #3 35 °C (95 °F) CPU #1 / Core #4 40 °C (104 °F) GPU 47 °C (117 °F) GPU Ambient 42 °C (108 °F) WDC WD3200AAKS-00SBA0 35 °C (95 °F)

    • 23 תגובות
    • 1.8k צפיות
  16. Started by kipi25,

    שלום, סוף סוף רכשתי מחשב חדש מבוסס קונרו: מעבד E6600 לוח אם ASUS P5B DLX זיכרון 2X1GB G.SKILL G.Skill DDR2 800MHZ 2GBNR יש לי כבר ספק FSP 350 THN, שיחובר למחשב החדש. האם OC של 400MHZ יצריך העלאה כלשהי של מתחים (למעבד / זכרונות)? אני פשוט רוצה להמנע מלעלות מתחים כדי לא להכביד על הספק.

    • 36 תגובות
    • 1.8k צפיות
  17. אני רוצה לשחק קצת ולהכין פד זוהר לעכבר שלי הבעיה שאין לי מושג איפה קונים לדים, נגדים, או פרספקס וכמה זה עולה. לחלון שכן שלי הביא לי. אני גר בנס-ציונה אז אם יש באזור עדיף. גם אילת זה סבבה כי אבא שלי גר שם ואני נוסע הרבה.

    • 16 תגובות
    • 1.8k צפיות
  18. Started by Kenny,

    יש לי כאן בעיה... ניסו לעזור לי כמה , וזה לא ממש הלך.. אני לא מצליח להגיע למהירות באס נורמלית אפילו... יש לי : 8rda+ amd 1700 0.13 jiuhb0203 512mb Winbond BH-5 400\3200 475W Hec ברגע שאני מגיע לבאס בסביבות של ה 170 ומעלה.. עם מכפלה נורמלית.. המחשב לא יציב... פחות או יותר ב 1800 מגה הרץ ומעלה.. אפילו שהוא מגיע למקסימום 38 מעלות גם במאמץ.. הוא לא יציב.. כרגע שאני על 1750 מגה הרץ , 167 ו 10.5 המחשב יציב.. כרגע לפחות. אבל בבאס קצת יותר גבוהה. או אפילו באס נמוך ומכפלה גבוהה המחשב פשוט לא יציב.. שאני מריץ את 3dmark2001 הוא יוצא החוצה אחרי כמה דקות.. פשוט קופץ לווינדוס.. (עכשיו הוא לא עושה את זה) הקירור שלי זה : Vantec aeroflow + arctic silver 3 הטמפרטורות יחסית מאוד נמוכות…

    • 32 תגובות
    • 1.8k צפיות
  19. מהם התדרים שניתן להגיע ב OC עם 7600GT? ומהם התוצאות המתקבלות ב 3DMARK?

    • 28 תגובות
    • 1.8k צפיות
  20. Started by Epidem,

    היום ניקיתי את המחשב שלי, פירקתי אותו לגמריי כולל את הרדיאטור והמאווררים שעליו. עכשיו על המאווררים יש סימנים של שמן, כנראה בגלל התנועות התכופות של המחשב (מעברי דירה) הלכה האטימה במיסבים. וגם בזמן עבודה סיבוב המאווררים משמיע צליל תקתוק לא טבעי שאני לא זוכר שהיה בימים הראשונים שלהם אפילו כשהם מסתובבים ב1000 סל"ד יש לי Corsair Hydro H110i GTX עם 2 מאווררים 140mm מקוריים - SP140L הרדיאטור יושב אצלי בחלקו העליון של המארז והמאווררים מתחתיו - דוחפים אוויר כלפי מעלה והחוצה מהמארז (Push) אני מבקש המלצה למאווררים שיהיו זהים בביצועים ויתנו אותה רמה של שקט או אפילו יותר שקטים בסל"ד נמוך אבל שיכלו גם לתת זרימת אוויר טובה כשאני מתחיל לשחק והמים ברדי…

    • 2 תגובות
    • 1.8k צפיות
  21. יש לי מחשב נייד של Asus ואני רוצה תוכנה שבעזרתה אני יכול לעקוב אחר הטמפרטורה של כל הרכיבים במחשב ומה התחום של הטמפרטורה הרצוי למחשב נייד (כמו למחשב שולחני?) תודה לעונים

    • 3 תגובות
    • 1.8k צפיות
  22. אהלן , החלטתי לשדרג את הזיכרון במחשב שלי מ4 ג'יגה ל8 ג'יגה , אבל עלו לי כמה שאלות עקרוניות לפני שאני משדרג ואין יותר טוב מאשר להתייעץ עם אנשי הפורום לפני. קצת רקע : המחשב שלי (מפרט בתחתית ההודעה) נמצא בOC יציב על 3.8GHZ ואני רוצה לשמור אותו כך , לא הצלחתי למצוא אף חנות שמוכרת את אותו סט זכרונות שכרגע מותקן לי (4GB DDR2 800mhz OCZ EL Platinum XTC Dual Channel) מה שהיה מקל עלי מאוד .. וזה העלה אצלי כמה שאלות ... 1. הזכרונות הנוכחיים שלי עובדים על 2.1V ..האם אני יכול לקנות זכרונות לצורך ההרחבה שעובדים ב1.8V ? או שאני חייב שגם החדשים יעבדו ב 2.1V 2. עד כמה העובדה שבמחשב יהיו 2 סוגי זיכרון שונים עשוי להשפיע על יציבות המערכת ?..אני מדבר במצב הנוכחי של אוברקלוקינג . 3. למישהו י…

    • 18 תגובות
    • 1.8k צפיות
  23. אהלן הקיץ.. אחח הקיץ.. אני [tt]שונא[/tt] את הקיץ! "בזכותו" ה4850 שלי עם קירור הסטוק שלו, אשר נמצא בANTEC 300, מת מחום. במנוחה הטמפ'(עם מאוורר על 45%) מגיעה לכ85 מעלות(!), דבר אשר מביא לקריסה של משחקים מעט כבדים(לא בדקתי לאיזו טמפ' הוא מגיע במאמץ, חבל לי על הלב שלי). סידור הכבלים באנטק לא רע, יש בו את הפריזר XTREME ועוד 3 מאווררים שהגיעו עם המארז(שמתי על מדיום בגלל החום הכבד). בחורף כמובן לא היו בעיות. עכשיו אני מתלבט בין 2-3 מאווררים לבין קירור לכ. מסך+אולי מאוורר צדדי. אגב, לפי REAL TEMP טמפ' המעבד שלי(E7200) היא בסביבות ה36 במנוחה ובמאמץ הטמפ' נשארת באיזור הבטוח. אני צריך עזרה לא רק בבחירת המוצר, אלא גם בבחירת החנות(לרשותי כרטיס אשראי ). תודה, דניאל.

    • 21 תגובות
    • 1.8k צפיות
  24. שלום אני מחפש המלצה למשטח קירור זול ללא שיפוע ורעש שיוריד לי את הטמפרטורה של הלפטופ תודה לעוזרים!

    • 14 תגובות
    • 1.8k צפיות
  25. גוף הקירר שקניתי cube b של deepcool עלה משהו כמו 50 שקל הcpu מראה על 68-70 במנוחה וצפונה בעת מאמץ אגב המארז מאוורר היטב 2 מאווררים 120 נכנס נמוך בחזית יוצא גבוה מאחור איין אבק והטמפ סביב ה-38 מעלות מי אשם?? הקירור למעבד או אולי ההתקנה אין טעות נבדק בסנדרה ובecsonic בצלזיוס כמובן לוח אם ecs pf4 915 מעבד p4/3.0/800/2m/775 /64 bit זכרונות 2*512 ddr 2 533 twinmos cl 4 pci ex sapphire ati x700 512 ddr 2 sata 2+ide ושאלה נוספת על מה כדאי לעשות oc למטרת רינדורים ב 3d max על כרטיס המסך או על המעבד ? לגבי oc למעבד- חייב לעשות עדכון ביוס הגירסה הקימת 1.1a לא מאפשרת לבצע ocואז השאלה באם לעדכן ביוס ולהסתכן בעלות הלוח או לוותר אגב הלוח הגיע עם ez flase ו…

    • 10 תגובות
    • 1.8k צפיות

דיונים חדשים בפורומים