אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
או שלא ;D ;D ;D ;D 1 באפריל
-
- 15 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום לכולם. תשתדלו להיות איתי ההודעה קצת ארוכה ואני מתנצל מראש על שגיאות כתיב אחרי יותר משנתיים עם אותו מערך קירור החלטתי שנמאס לי שהמאוורים שלי עושים כול כך הרבה רעש ולא מצליחים לקרר את המערכת שלי בצורה מספקת. הנה המפרט שלי: מעבד: Intel core 2 quad 2.83 q9550 לוח אם: Asus p5q-e זיכרון: DDR2 ocz platinum 4gb 1066Mhz dual channel כרטיס מסך: Sapphire ATi Radeon 4870 1GB הארד דיסק: samsung 750gb 32m ספק: Antec NeoPower Blue 650W . מארז: COOLER MASTER CM690 כמו שאתם רואים יש לי שתי רכיבים בעייתים שידועים כיצרני חום לא קטנים, המעבד והכרטיס מסך שלי. ברגע זה המעבד עומד על40 מעלות והכרטיס מסך על 77 מעלות, תזכרו שמדובר בסוג של חורף והחדר שלי לא מחומם. כרגע מותקנים לי…
-
- 10 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני רוצה לעשות OC רצחני לQ6600 ועכשיו יש לי התלבטות לגבי שני קירורים האם לקחת: Sunbeam Tuniq Tower 120mm+ Scythe 120mm MINEBEA- החלפה של המאוורר הרועש או Thermalright Ultra 120 Xtreme+ Scythe 120mm MINEBEA X2 במערך דחיפה והכנסה... זה שווה את ההפרש?
-
- 19 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
-
נעה יבאה את המארז : ZALMAN TNN 500AF 7600 שקל על המארז? עדיף להשכיר דירה נפרדת למחשב במחיר הזה מה אתם אומרים? עריכה: ראיתי את הביקורת של המארז באתר silentpcreview והוא אדיר! למעבד יש קרור כמו של מקרר!......... :o
-
- 24 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
מפרט hec 300art 3000 wini k8nf-9 ddr 512 pc4000 singel - not dual בביוס יש באגים והוא לא נותן לי מעל 240 אחרי שאני עובד עם איזי טון ומגיע ל 290 יציב (סופר פי 2M יציב ) ואני מעלה עוד אז השינויים לא מצליחים והוא נשאר עם 290 גם אם אני עושה דרך הclock gen השינויים לא מצליחים - מה לעשות ??? עדכון : הביוס המוזר הזה לא מצליח לעשות 240 אבל 290 הוא עושה בלי בעיה :screwy: :screwy: גם כשאני מעלה את המחשב דרך הביוס ב 293 והוא רושם לי בפוסט 293 אז עדיין כשאני מגיע לוינדוס הוא חוזר ל 290 מה לעשות ?!?!?!?! [attachment deleted by admin]
-
- 21 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אהלן, מעוניין לבצע OC למעבד 2500K, רציתי לקבל בבקשה המלצות לקירור עד $60. אני גר בארה"ב ומעדיף לקנות מאחת החנויות הללו: (לוח אם P67 של ASUS או ג'גיבייט צריך לקבל מחר): www.newegg.com www.tigerdirect.com www.amazon.com *חשוב שהקירור יהיה שקט, לא ברמה של קירור פסיבי אבל שלא יהיה טרקטור. נ.ב רציתי לשאול אם תהיה בעיה עם המיקום של הקירור והזיכונות? רכשתי זיכרונות G.SKILL Ripjaws X Series 8GB (2 x 4GB) 240-Pin DDR3 SDRAM DDR3 1600 (PC3 12800) יש לי מארז CM690 תודה.
-
- 11 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת לפני קניית לוח ומעבד חדשים לOC מה הכי טוב לקנות..איזה לוח אם ואיזה מעבד לקנות? קיבלתי הצעות לE44 וP5B, אבל יש אומרים שיש לE44 מגבלה של BUS ולכן אני לא יודע מה לקנות E43 או E44.. מה מציג ביצועים יותר טובים? ד"א יש לי Tuniq Tower אז לא צריך לדאוג לקירור..
-
- 34 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
ברצוני להחליף את המשחה הטרמית שלי ואני מתלבט בין שלושה סוגים של משחות טרמיות... ה AC MX-2 או ה MX-3 או MX-4 מה בדיוק ההבדלים בינהם ואיך אני יכול לדעת מה הכי טוב בשבילי... ה MX-3 הכי יקרה, זה אומר שהיא הכי טובה?? תודה מראש.
-
- 8 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
יש לי כרגע את הקירור הנל antec h2o khuler 920 עם מעבד 1156( i5 760 ) אני מתכנן בזמן הקרוב שדרוג ל i7 4790k ולוח MSI Z97 GAMING 5/3 עדיין לא החלטתי בידוק איזה
-
- 6 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום קניתי את הכרטיס הזה http://www.sapphiretech.com/presentation/product/?psn=000101&pid=338 הוא בא עם קירור שונה (לא כמו פעם עם המאוורר האדום) זאת לא גרסת VAPORX או משהו כזה אני ניכנס לMSI AFTERBURNER מבטל את נעילת המתח דרך ההגדרות של התוכנה ועדיין המתח והSHADER CLOCK נעולים לי. הייתי בטוח שהגרסה הזאת באה אםאפשרות לשינוי מתחים.. יש דרך אחרת לשנות את המתח? אוש אולי לא פעלתי נכון לפי המדריך שיש בפורום?
-
- 9 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אז החלפתי סוף סוף את הקירור הסטנדרטי של הכרטיס בטווין טורבו של AC. עכשיו, הכל טוב ויפה, אבל שמתי לב שבקירור המקורי היה גם קירור לעוד סט של צ'יפים - חוץ מהליבה והזכרונות, עליהם יש גופי קירור גם ב AC. זו מין שוב של צ'יפים שחורים קטנים בצידו האחורי של הכרטיס, ליד כניסת המתח של ה PCI - להם אין פתרון קירור בטווין טורבו. מה הם אותם צ'יפים? צריך בכלל לשים עליהם גופי קירור? תכלס עכשיו המחשב עובד... והם לא חמים למגע...
-
- 16 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
-
זה הקירור הכי טוב עד תקציב של 200 ש"ח מ-KSP למעבד I5 2500 שלא אמור לעבור אוברקלוק?
-
- 13 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני אנימטורית ועוסקת בתלת מימד, לקחתי שלשום את המחשב מהחנות (לא הרכבתי אותו לבד) ויש איתו כל מיני בעיות. אשמח גם לתשובה חלקית, לכל טיפ ועצה!! :-[ 1. הבעיה הראשונה נוגעת לטמפרטורה: ה-cpu נע בין 48-51 וה-system בין 49-52 גם כשאני לא מבצעת פעולות שדורשות משאבים. הנתונים האלו הם לפי התוכנה שהגיעה עם הלוח אם-"USUS-AI SUITE" לפני כמה דקות המחשב איתחל את עצמו, אני לא יודעת אם הייתה התראה לפני כן ( כי יצאתי מהחדר לדקה.) errors שניתקלתי בהם: א. "microsoft visual c++ runtime library !runtime error Program: c:/program Files (x R6025 -pure virtual call לפי מה שהבנתי, זאת בעיה שקשורה לזמן ריצה ואפשר לראות אותה עם היישום DebugBreak אבל אני לא יודעת מה זה אומר בדיוק.. ב.…
-
- 15 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
בTMPIN1 רשום שיש 128 מעלות !!! הרגע קיבלתי את המחשב...זה הגיוני ??.
-
- 5 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
יש לי innovision 9600gso 768MB, אין לו חיישן טמפ',אבל אני מרגיש שהוא חם אם שמים יד, וגם ניסיתי ATI TOOLS ואין שם צג של מאוורר, אותו הדבר גם בזה של הNVIDIA... מה לעשות? איך לשנות?
-
- 13 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
יש אינסוף אפשרויות הביעו את דעותיכם .....
-
- 23 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=62128
-
- 24 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום לכולכם, קניתי מחבר מספר חלקים והגיע השעה לעשות OC ולהחליף את קירור הסטוק. יש לי מעבד Phenom II X4 Black Edition 955 ומארז: Thermaltake Armor Plus Super Tower עכשיו יש לי מספר דרישות קטנות מגוף הקירור שלי: 1: שיתן לי אפשרות לOC כמה שיותר גבוה - כמובן שזה תלוי בעוד גורמים אבל עדיין. 2: כמה שפחות רעש - שגם זה קצת לא מסתדר יחד עם הדרישה שלי לOC אבל עדיין. 3: שלא ישקול מעל 850 - 900 גרום - לא מחפש מפלצת של 1.200 קילו ומעלה. עכשיו שמתי עיין על המוגן החדש - מספר 3! הוא שוקל 830 גרם עם מאורר ויש אפשרות להוסיף לו עוד מאורר, סה"כ נראה כמו קירור חלום. עכשיו צרפתי למטה תמונה של המארז שלי מבפנים (תמונת דוגמא) שם אפשר לראות שיש שלושה מאוררים למארז. קדמי מכניס אוויר ->…
-
- 15 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
כאשר מדובר על אותו תדר, המה עדיף מכפלה גבוהה או נמוכה ?
-
- 21 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
http://www.bit-tech.net/review/321/1] שימו לב לביצועים המוזרים של הTRSP94.... והאם החברה שמשום מה אוהבת כתום הצליחה סוף סוף להביא משהו טוב שלא מרעיש כמו אפאצ'י?
-
- 29 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום תקשיבו...אני כבר איזה חודש לא יודע למה אני לא מצליח להריץ את battlefield 3 כמו שצריך (לפחות 48-50 fps יציב על מדיום בלי פילטרים בלי כלום)עכשיו תגידו לי אם זה בגלל החומרה שלי ספק: Antec 550w מסך: 23 כרטיס מסך: Sapphire radeon HD6850 1g gddr5 מעבד: Core 2 Quad 8300 2.5Mhz זיכרון: 3G RAM 800Mhz דיסק קשיח: 160 עכשיו הקטע שיש לי נפילות FPS ל 32-35 וזה משגע אותי...השאלה היא כזאת:1.זה בגלל שיש לי 3G ram ולא 4?2. המחשב שלי חלש למשחק?3. האם 1g ram פחות מהדרישות הממומלצות יכולות לגרום לי לירידות FPS?4. בכללי כשאין מספיק זיכרון זה יכול לגרום לירידות FPS?בבקשה תעזרו לי אני משתגע כבר...תודה מראש ושבת שלום.
-
- 15 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אהלן בשעה טובה קניתי מאוורר חדש לקדמת המארז - AC AF12025 pwm חיברתי אותו בחיבור של 4 פינים + חיבור של 3 פינים בשביל הקריאה של הסל"ד רציתי לשאול שאלה קטנה: מכיוון שהתוכנה speedfan לא קוראת טמפ' של כרטיסי ATI, האם ישנה אפשרות לכוון את המאוורר של המארז שיעבוד מהר בשעה שיש עומס על כרטיס המסך? כרגע האפשרות היחידה שאני רואה היא להכנס כל פעם לפני הפעלת משחק לתוכנה להגביר את המהירות דרך אגב - על איזה מהירות מומלץ לשים את המאוורר במצב מנוחה? תודה
-
- 4 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-


