אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
המון ! תראו איזה חוזק מדהים, הוא פשוט מציף אותו באור כחול, והכי חשוב, ללא טיפת חום. זה עדיין לא סופי מה שיש כאן, אבל רציתי להראות לכם תאפקט.
-
- 19 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
ניסיתי עכשיו לעשות לו OC הגעתי ל333 מפרט ראו בצד הזיכרונות הם לא אלו שמגבילים (ראה מפרט בצד) ניסיתי לעלות ל350 , אבל הכל עולה עד שזה מגיע לוינדוס כשזה בא להטעין וינדוס המסך מתכבה וזהו שלום על ישראל המעלות על 40 במאמץ , 30 ברגיל קירור סטוק גם עם הקטנת המכפלה של הזיכרונות זה לא פועל יש רעיונות? תודה.
-
- 24 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
יש לי מעבד פנטיום 2 , 333. אני מעוניין לעשות לו אוברקלוק כדי לקבל מהירות של 450 בקירוב ע"מ שאני אוכל לראות סרטי DIVX על המחשב הזה. כיצד אני עושה את זה?
-
- 19 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום, קניתי AMD Phenom II x4 965 חדש וחיברתי אליו Arctic Cooling Freezer 7 Pro Rev.2. הטמפ' ב idle נעה בין 39 ל-43 (ע"פ hwmonitor). בעומס של Prime 95 על 4 ליבות הטמפ' מגיעה ל-70 מעלות תוך שניות (ופחדתי לראות לאן זה יגיע בסוף). חשבתי שאולי שמתי את ההיטסינק לא נכון, אז הורדתי אותו ועל הדרך החלפתי את הגריז שהגיע עם הקירור עם AS5 (ניקיתי הכל עם אצטון כמו שצריך). זה לא עזר. לא משנה אם המארז סגור או פתוח (ניסיתי לעשות אויר עם מייבש שיער בשביל לראות אם זה בעיה של אוורור על המארז, וזה לא משפיע). מיותר לציין שהמעבד בלי אוברקלוק בכלל. מה עושים? או שאני סתם פרנואיד וזאת טמפרטורה תקינה?[br]פורסם בתאריך: 13.11.2009 בשעה 20:36:16 עוד כמה דברים שאולי יהיו מעניינים:לוח אם gigabyte ma785g…
-
- 8 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני באמצע המהרת הHD4850 של ספיר עם קירור AC TWIN TURBO, מבוצע באמצעות RIVATUNER עדכני. טמפ' הכרטיס לפני OC מהירות ליבה 625 וזיכרון 993 IDLE - 40c MAX - 50c עם OC של 725 לליבה ו1100 לזיכרון IDLE - 42c MAX - 55c היציבות נבדקה עם כמה שעות משחק בcrysis וworld in conflict כמובן גם הרצת סיבוב 5 בדיקות ב3DMARK06 והכרטיס מקבל ציון ממוצע באזור 13700 נק' +- עכשיו הצלחתי להעלות עוד 70 MHZ לזיכרון, וכשאני מנסה להעלות בעוד 10~ MHZ לליבה כבר מתחילות להופיע טקסטורות קרועות כאלה באמצע הבנצ'מרק, לא קיבלתי ריסט או משהו האם לדעתכם הגעתי לגבול או שאפשר לגרד עוד? התוספת מהירות לזיכרון לא כ"כ משפיעה בבנצ' ועוד שאלה, הבעיות תצוגה זה בעצם סימן שהגברה נוספת עלולה לפגוע בכרטיס? או שבטוח בנתיים כי …
-
- 21 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
מהו טווח הסטיה המותר במסילות ה12V, 5V ו- 3.3V? ושאלה נוספת: למה בחיבור הסאטה שקיבלתי עם הספק יש חמישה חוטים - הרגילים, וחוט נוסף כתום שאיני מבין למה הוא משמש?
-
- 18 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
הקירור של הצ'יפסט בלוח האם לא אוהב אותי. ממש לא אוהב אותי. אחרי שקניתי את ה-Antec P180 בשביל להחריש את המחשב לחלוטין, הוא התעצבן והתחיל לעשות רעשים של טרקטור. שימון לא עוזר. בינתיים הוא מנותק, והצ'יפסט מתבשל לו בהנאה ב-70 מעלות (קריאת חיישן, לא מדידה בפועל). יש איזשהו פתרון קירור שקט חדש ללוח הזה? בזמנו לא היה.
-
- 17 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
יש לי GeForce 5600XT 256MB ואני לא מרוצה מהביצועים שלו... רציתי לדעת אם ניתן לבצע עליו OC אך הדגש הוא בלי להשקיע בקירור נוסף בכללל..... אני חייב לשפר מעט את הביצועים שלו ואני אובד עצות.... אשמח לקבל תשובה מהירה.... תודה
-
- 22 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
המעבד ב 40 מעלות במנוחה עם גוף קירור AC Freezer 64 ... בעיה לדעתי... בת'רד אחר מישהו הביא לינק ועם אותו קירור, מעבד ניוקאסל 3500 ב OC היה ב 29 מעלות במנוחה... אז איפה יכולה הבעיה אצלי? יש לי גם מאוורר אנטק 120 מאחור שפועל על מהירות בינונית (MEDIUM). *המאוורר שעל הגוף קירור עובד על 2200 RPM (כמו שמובטח) *אין לי ידע בקביעת סירקולציה טובה, אבל אני חושב שאפילו עם סירקולציה גרועה, זו טמפ' לא טובה *הליבה של המעבד זה וניס
-
- 22 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
הי יש לי Q6600 איזה קירור עדיף לי?? http://ksp.co.il/hmain.php?uin=3700 http://ksp.co.il/hmain.php?uin=5237
-
- 24 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
נותן תוצאות יותר טובות תחת מאמץ מול מפזר החום של זלמן, ה 7000AlCu. מקור: http://www.silentpcreview.com/article186-page1.html הערה: עם מפזרי חום כאלה ואתלון 64 ניתן בקלות לקבל מחשב שקט לחלוטין אפילו ללא COOL N QUIET.
-
- 16 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
היי חבר'ה, היום פירקתי קצת את המחשב רק מתוך הרצון לנסות, לבדוק את הסיבה לטמפרטורות הגבוהות. פירקתי את המעבד, ואת המאוורר של הכרטיס מסך מכרטיס המסך, וניקיתי את המשחה התרמית הקודמת, בת 3 וחצי השנים. זה היה אז כשנזכרתי שאין לי בכלל משחה תרמית חדשה למרוח, ושהחנויות סגורות להיום ומחר. האם אני יכול להרכיב את המחשב חזרה, ולעבוד בו, במשך יומיים, עד שאוכל לקנות משחה תרמית חדשה, בלי שינזקו המעבד והכרטיס מסך?
-
- 23 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום חבר'ה קניתי מחשב לפני כחודש בערך ושמתי לב שהוא מרעיש גם שאני בדסקטופ ומופעל רק ביטורנט. זה ממש מפריע שאני הולך לישון, למשל. רציתי לשאול, האם מישהו יודע איך אפשר להוריד את עוצמת הרעש?(ניקיתי אבק מהמאווררים, אבל בלוח אם לא נגעתי, לא הייתי בטוח אם זה קשור לרעש) צריך לקנות מאווררים חדשים? אני משתמש במאווררי הסטוק של ה6919 compucase (ואני אשמח אם מישהו יגיד לי מהניסיון שלו האם יש הבדל משמעותי בין מאוורים נפרדים או מאווררים שבו עם ה6919). תודה רבה
-
- 18 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
חזרתי מבית ספר כאשר הטמפרטורה של המעבד עם וולקנו 7 הייתה 42. ובדיוק אמא שלי התלוננה על הרעש אז רציתי לראות במארז איפה אפשר לעשות ניסויים להפחת רעש הרעש ההכי מפריע, הוא המאוורר של הכרטיס מסך שמרעיש בצורה מזוויעה, והוולקנו 7.. אז חשבתי, שאם בקריסטל אורב שמורידים את הגריל הרעש מופחת, אז אולי יהיה ככה גם בוולקנו אז העפתי משמה את הגריל של הוולקנו7, החזרתי את הברגים והכל אני מדליק את המחשב פתאום תוך דקות, מ 39 מעלות, ל 46. איך זה יתכן ?? לא יתכן שהגריל עולל זאת! מה אני יכול לעשות כדי להחזיר את הטמפרטורה למצב הקודם ???
-
- 17 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
-
ידוע לי שישנם כיום פיתרונות יותר משתלמים מבחינת יחס עלות\תועלת. אולם לדעתי ,במקרה הספציפי של מערכת שתהיה ב-O.C כבד גבוהה לאורך שנים, כדאי להשקיע עוד כמה עשרות שקלים, גם אם מדובר בהפרש של מספר מעלות בודדות. מניסיון אישי,השיפור בביצועים+הנמכת הרעש והשגת יציבות מרבית של המערכת מצדיקים את ההוצאה הנוספת כאשר מדובר בתקופת זמן ארוכה מפני שהדבר מתבטא בסופו של דבר באורך החיים של המעבד (ולמעשה גם של המערכת כולה, מפני שאם המעבד הולך אז בדרך כלל ,גם אם יש אחריות בתוקף, עדיין אין טעם בהשקעת המאמץ הדרוש להשגת מעבד זהה או שפשוט אין אותו כבר לתושבת הספציפית הדרושה). שקלתי גם להשקיע במערכת קירור מבוססת מיים,אולם למיטב ידיעתי מערכות זולות כאלו מספקות ביצועים דומים למערכות קירור אוויר אי…
-
- 16 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אוקי החלטתי לבנות מערכת שליטה על חמישה מאווררים.. יש שני מדרכים לזה באתר אבל אני החלטתי לנסות שיטה משל עצמי.. יש לי בעיה כלשהיא שאני אפרט אליה בהמשך אבל נתחיל מהתחלה.. ראשית אני אפרט באיזה חומרים אני משתמש.. -5 מתגים on/on בעלי שלושה רגלים. -10 דיודות (צבע אחד לכל אחת). -12 וולט מהספק. -5 וולט מהספק. אוקי הינה תמונה שמתארת את סכמת החיבורים שלי.. אל תתיחסו לחלק של הדידות ותסלכו על המערכת בלי הדיודות מערכת פשוטה נכונה ואפילו על ידי בדיקה שערכתי עובדת.. בעצם מה שעושה המתג on/on בעל שלושה הרגליים הוא מנתב את החשמל או רגל מרכזית פלוס רגל שמאלית או רגל מרכזית פלוס רגל ימנית.. כפי שאתם רואים המתח של ה12 וולט עובר בכל הרגלים השמאליות של המתגים, והמתח של ה5 וולט עובד …
-
- 30 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום, אני אשמח לקבל המלצה לקולר שקט עבור מעבד AMD Phenom II X4 955, מדובר על מעבד עבור תושבת AM3. המחשב נמצא בחדר שינה ונשאר לפעמים דלוק בלילה ולכן יש חשיבות רבה לשקט. אין תכנון ל- OC, מדובר במחשב שמשמש לדברים פשוטים כמו גלישה באינטרנט, מוזיקה, סרטים ואופיס. התקציב הוא עד 150 שקלים. תודה לעוזרים !
-
- 6 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
זה לא סוד שמתחילת הקיץ המחשב שלי סובל קשות, גם משימוש היתר וגם מהחום הנוראי!!! האמת שלא רק הוא סובל אלא גם אני, גם ממנו וגם מהחום שזה איכשהו ביחד.... נמאס לי כל יום שני וחמישי להתקע עם מחשב לוהט שאינו יודע לעשות הרבה יותר מאשר ריסטרטים דחופים... ולכן החלטתי לקנות את מערכת הקירור הכי טובה שאפשר לקנות בכסף (ולא, אני לא מדבר על מזגן...), הייתי מאוד שמח אם תייעצו לי מערכת קירור שתקפיא את המחשב שלי לעוד הרבה מאוד זמן (שישמיעו את בעיות התנעה בבוקר, כמו במכונית), תתנו גם מחיר וגם מקום טוב לקנות את זה ואולי גם הסבר למה ואיך ואל תשכחו שלא רק המחשב סובל אלא כל החדר כך שמאוורר פשוט לא יספיק בתודה, newz
-
- 16 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום, בקרוב מאוד אני מתכנן לקנות מארז חדש למחשב שלי. בהתחלה מאוד קציתי Dragon Tower אבל התברר לי שהמארז מגיע ללא ספק, וספק עולה עוד 100 שקלים לכן ירדתי מהעניין. שמתי עין על המארז הזה מישהו מכיר אותו? אם למישהו יש אותו, אני מעוניין לדעת איך היתה ההתקנה של המחשב במארז, ואיך המארז עצמו.
-
- 25 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
מנסה לברר מה הטווח הבטוח/אופטמאלי של מעבדי 7800X/7820X תחת אוברקלוק,אני יודע שהtj max הוא 100C (או 105C),אני יודע שכל אחד ירגיש בטוח בטווח אחר, אבל רציתי לדעת מה דעתכם? האם למשל להישאר מתחת ל 80C לאחר אוברקלוק זה טווח אופטימאלי?
-
- 2 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
-
שלום לכולם! יש לי כרטיס מסך GeForce 9500 GT. וכשאני מעלה את האיכות הגרפית במשחקים המחשב מגיב מאוד לאט. חשבתי שאולי זה טמפרטורה. אז הפעלתי את התוכנה HWMonitor ונכנסתי למשחק GTA IV, העלתי את הרזולוציה ל- 1200*1920 והבחנתי שהטמפרטורה הגיעה ל-76. זה תקין? במידה ולא, ראיתי אחד נחמד: Z-Machine GV1000 מומלץ? פרטים נוספים: מעבד: E7200 זיכרון: שני סטיקים של 1 ג'יגה PC2-6400 800Mhz Black Dragon Dual Channel ספק: Enermax Liberty 400W חג שמח, אלעד.
-
- 12 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות מאורר שקט עשיתי כבר OC ל3200 יש לי AMD 2500 יש יל ולקנו 10 שעושה מלא רעש וזה ממש מעצבן לקחת את VANTEC AeroFlow VA4-C7040 FOR AMD הוא טוב מבחינת ביצועים כסף הוא שווה בכלל ?אבל הכי חשוב הוא שקט ואם הוא יותר טוב מי ה ולקנו 10
-
- 19 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אהלן לכולם. אז ככה, הנה המפרט שלי: מעבד: Q9550 לוח: EP45-UD3P זכרון: 4GB G.Skill DDR2-1066 MHz PI Edition קירור: OCZ Vendetta 2 כרגע אני נמצא ב-3.8 (450FSB * 8.5) על המתחים הבאים: CPU PLL: 1.5 CPU Termination: 1.34 CPU Vcore: 1.40 MCH Core: 1.3 DRAM Voltage: 2.1 Load Line Calibration: Enabled עשיתי בדיקת יציבות של 8 שעות ב-Prime95 וגם בדיקה של שעה ב-OCCT, הכל עבר חלק, טמפרטורות באיזור ה-47-50 על כל ה Cores אחרי 8 שעות. אני מנסה להגיע ל 4GHz אבל אני לא מצליח להגיע ליציבות, ניסיתי את המתחים הבאים: CPU PLL: 1.5 CPU Termination: 1.36 CPU Vcore: 1.4375 MCH Core: 1.36 DRAM Voltage: 2.1 הבדיקה הזאת החזיקה 30 דקות של Small FFT/Large FFT ב-Prime95 אבל נכשלה במבחן Blend אחרי שלוש ש…
-
- 20 תגובות
- 1.8k צפיות
-


