עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by yotam360,

    קניתי לפני שבועיים כרטיס מסך חדש GTX470 וכשאני משחק בCOD:BO המשחק מקרטע בטרוף אפילו עם הגדרות נמוכות הבנתי שיכול להיות שנוצר אצלי צוואר בקבוק ולכן אני רוצה לעשות OC למעבד... כשקיבלתי את המחשב חבר שלי עשה איתי OC והצלחנו להגיע ל-3.2, ניסיתי לשחזר את זה, אבל לא ממש הצלחתי. המערכת שלי היא: מעבד: Intel Q6600 לוח אם: Asus Striker II Formula זיכרונות: OCZ 4GB Reaper HPC כרטיס מסך: Gigabyte GTX470 OC 1280MB קירור: Thermalright Ultra-120 eXtreme מאוורר:SilenX Ixtrema Pro 120mm x 38mm 14dBA יש למישהו הנחיות איך לעשות OC למעבד עם הלוח אם שלי? (הסתכלתי על המדריך בפורום, ולא הצלחתי להבין) עידכון: מצאתי מדריך והתחלתי לעשות OC, אבל ברגע שאני מעלה אפילו ב-0.5 ב-Ref Cloc…

    • 5 תגובות
    • 1.9k צפיות
  2. Started by leahd3,

    תיהנו https://www.youtube.com/watch?v=Yq1Zr4Xl0uo

    • 0 תגובות
    • 1.9k צפיות
  3. לילה טוב לכולם. הזמנתי מערכת חדשה בעיקר לגיימינג עם מארז cosmos s. המארז מגיע עם שלושה מאווררי 120Mm reference ואחד של 200Mm ויש לו מקום לעוד שלושה מאווררים. הלכתי והזמנתי שלושה מאווררי Scythe S-Flex SFF21G 120mm 1900rpm\35dba (אלה המאווררים הכי טובים באותה חנות) ובנוסף את בקר המאווררים Nzxt sentry 2 שיכול לשלוט על עד חמישה מאווררים, מכיבוי מלא עד מהירות מקסימלית של המאוורר (כל אחד לפי עוצמתו כמובן) ככה לפחות אני הבנתי. השאלה שלי היא כזאת: האם עדיף לשנות את ההזמנה ל-Scythe S-Flex SFF21F 120mm 1600rpm\28dba? מכיוון שבסופו של דבר חשוב לי השקט בלילה וכשהולכים לישון. או שזה לא משנה, כי כמו שאני מניח אני יכול הפעיל את גרסאת ה-1900rpm באיזו מהירות שאני רוצה והוא יתן את אותם …

    • 11 תגובות
    • 1.9k צפיות
  4. Started by shmulik2,

    שלום, אני מעוניין לקנות מחשב עם מערכת קירור מים עם אחריות והרכבה. האם אתם מכירים חנות שמתחמה בנושא ?

    • 15 תגובות
    • 1.9k צפיות
  5. Started by LockOn,

    היי, אני צריך לעשות כמה שינוים בBIOS לפני OC ויש פונקציות שאני פשוט לא מוצא.. הלוח הוא MSI P965 (שאר המפרט בצד) וחרשתי את הManual שלו ואני לא מוצא בBIOS את הפונקציות האלה: -PCI-E FRE (אמור לנעול את התדר של הPCI-E) -מחלק הזכרונות (כרגע היחס 2:3 וצריך לשנות ל1:1) -הCPC בDRAM (משהו עם תדירות של הזכרונות.. :-\) למרות שכתוב שזה לא כל כך משנה במעבדי INTEL.. קישור למדריך (של הלוח): http://www.msi.com/index.php?func=downloadfile&dno=4162&type=manual תודה לכל העוזרים

    • 25 תגובות
    • 1.9k צפיות
  6. יש לי את הכרטיס xfx 6600gt agp , והטמפ' יותר מדי גבוהה. במנוחה 52 ובמאמץ 85+. התקציב הוא עד 100 שקל, יש לכם הצעה או משהו? תודה.

    • 29 תגובות
    • 1.9k צפיות
  7. Started by yoav9,

    אם למישהו מכם יש מחשב ישן ערבי דפוק עלוב ממש ממש שלא עובד או שאתם מתכוונים לזרוק או שאתם מכירים מישהו שיש לו אז אתם יכולים בבקשה לפני לפרק ממנו את המאוורר של הספק העלוב שלו ואולי עוד איזה מאוורר ערבי אחר וליצור איתי קשר? אני מחפש כול כך!!! בקשה, סתם מאווררים עלובים, לא אכפת לי שיעשו cfm 1 רק שיעבדו בתודה מראש יואב אהה ואם במקרה למישהו יש והוא נדיב מספיק לשאול איזה חברים שלו אם יש להם והוא מוכן לשלוח לי אז שיצור איתי ווקשה קשר בהודעות הפרטיות

    • 15 תגובות
    • 1.9k צפיות
  8. Started by Animor,

    שלום, המעבד שלי הוא 2500K והקירור שלו הוא ThermalTake Big Typhoon VX שקניתי לפני שנים בהמלצת הפורום. הקירור הזה מגיע עם בקר מובנה שאפשר היה לסובב פעם כדי להגדיל את המהירות. הבעיה היא שהחוטים שמחוברים לבקר התנתקו ולא הצלחתי לחבר אותם כמו שצריך. יש שם 2 רגליים שכל הזמן בורחות ו-3 מקומות אפשריים להכניס אותן, ניסיתי את כל הואריאציות ובאף אחד מהן לא הצלחתי להגביר/להנמיך את מהירות הסיבוב באמצעות הבקר. נראה לי שמהירות המאוורר קבועה על המינימום (1300 RPM), לפי speccy היא 1250. שאלות: 1. תחת עומס, ה-2500K מגיע ל-60-64 מעלות. האם זו טמפרטורה גבוהה מדי? כמה המקסימום הבטוח שאפשר להגיע אליו במעבד כזה? אני מעוניין לבצע OC קל ולא יודע אם הטמפרטורות האלה סבירות. 2. האם אפשר להגדיר את הק…

    • 9 תגובות
    • 1.9k צפיות
  9. Started by Omry,

    היי אנשים. בשביל לעבור בדיקה של 3 שעות ב-OCCT (שימוש של 100% במעבד) נאלצתי לתת למעבד מתח של 1.4375V (בפועל 1.43V, אני לא מאמין שה-RIIE עושה לי VDROP). התדר אליו הגעתי בסופו של דבר הוא 21x195, תדר סופי של 4,095MHZ, יציב כמו סלע. בחוץ הטמפ' המקסימלית היא לחלק מהליבות 60 מעלות צלסיוס ולחלק מהן 59 מעלות צלסיוס, אני משער שבתוך המארז, במקרה הגרוע, הטמפ' המקסימלית לא תעבור את ה-75 מעלות צלסיוס. אני משתמש ב-V8 של CM. אז כפי שצוין, נתתי למעבד 1.4375V, נתתי לזכרונות 1.645V, נתתי לגשר הצפוני 1.3V, נתתי לכל מה שלא בליבה 1.3V ונתתי לאיזה משהו ששכחתי איך קוראים לו (אני לא מאמין שזה קרה לי) 1.865V. (לפי הלוח זה טיפה יותר מהמינימלי המומלץ) רציתי לשאול האם המתחים שנתתי הם בסדר לעבודה …

    • 26 תגובות
    • 1.9k צפיות
  10. הפתרון הוא די פשוט , ואפילו די מפתיע .. אז הנה כמה נתונים מפתיעים , כיצד להוריד 10 מעלות ללא מאמץ ... מצב לפני : , ללא מאמץ 58-62 C ב LOAD - 70-72 מעלות בהתחלה חשבתי שצריך מאוורר יותר חזק ואולי גם היטסינק חדש , אולי אפילו משחה טרמית .. אז הזמתי משהו פצצתי מחול , אתם תקבלו דווח בהמשך .. אבל בינתיים הזמנתי משחה טרמית מסימפלטק : http://www.simpletech.co.il/ nannoterm blue II והחלתתי שעד שיגע ההיטסינק אני אנסה אותה .. מה שהפתיע אותי יותר היה מה שגליתי שפירקתי את ההיטסינק : פשוט זוהמה . אבק וטינופת אותם רואים מייד כשמפרקים את המאוורר.. הנה התמונה: אחרי ניקוי מסיבי ומריחת משחה במקום הגריז הטרמי שאגב היה מרוח בכמות אדירה על ההיטסינק .. כן איפו לא על הליבה , …

    • 14 תגובות
    • 1.9k צפיות
  11. מה נישמע אחים שלי? אחרי שניסיתי הכל על המחשב החדש שלי A64 3000 939 ווינצ'סטר K8NF-9 גיגבייט 2X256 HYNIX D43 ולא הצלחתי לעשות OC נורמלי מעל 2200 גיליתי את הבעיה בפורום הזה http://www.rhcf.com/sisubb/ultimatebb.php/topic/29/58.html#000001 מיתברר שהNF3/NF4 לא אוהבים צ'יפים של HYNIX בOC ולי יש צ'יפים של HYNIX D43 ולמרות שהן מדורגים ל500+ זה לא עוזר בכלום בלוח שלי אני מרגיש ממש מבואס!!! ולא יודע מה לעשות אין לי עכשיו תקציב לזיכרונות TCCD ואני זוכר שיש כאן אנשים עם לוח ומעבד כמו שלי ושהגיעו מעל 2400 אני ישמח לדעת איזה זיכרונות יש להם באסה רציני וד.א הינה מודים ללוח שלי שמאפשרים 3.3V ~3.0V לזיכרנות http://www.rhcf.com/sisubb/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=41;t=000006

    • 33 תגובות
    • 1.9k צפיות
  12. Started by KF,

    תהיתי עם איזו תוכנה עדיף יותר לעבוד ? איזו מהן יותר מומלצת ?

    • 11 תגובות
    • 1.9k צפיות
  13. Started by -LosNir-,

    אוקיי אז ככה, עשיתי OC ל D805 שלי המפרט בצד. BUS: 168.5Mhz FSB: 674Mhz הגעתי ל 3370MHz מתח: 1.4125 קישור: http://valid.x86-secret.com/show_oc?id=112568 הממ כמה שאלות, שאני מעלה את ה FSB אז גם התדר של הזכרונות עולה, זה נורמלי? האם להעלות את תדר הזכרונות גם כן או לתת לביוס להעלות לבד? באיזה מהירות להעלות מתח? תודה

    • 38 תגובות
    • 1.9k צפיות
  14. Started by ronoz,

    היי, באחד המחשב שלי יש מעבד AMD A10-7800 כשאני מפעיל HWMONITOR מוצג הפרש עצום בין טמפרטורת Package לטמפרטורת Cores הפרש עצום של כמה עשרות מעלות כפי שרואים בתמונה... ממה זה נובע לדעתכם ומה הטמפרטורה הנכונה? תודה.

  15. Started by benyben,

    האם האופנה הזאת - של "להלביש" מאווררים על הזכרונות, איננה רק גימיק? האם יש באמת השפעה או משמעות לכך? מעניין אותי ברמה התאורטית. תודה!

    • 12 תגובות
    • 1.9k צפיות
  16. Started by supercars,

    קניתי את המאורר הזה לפני כמה ימים. ניסיתי לחבר אותו לספק כוח כמאורר חלופי (כי הקודם שבק חיים). בקיצור חיברתי 3 פין ל2 פין - לא עבד. אח"כ ניסיתי לחבר אותו רגיל ללוח-אם לבדוק אם הוא בכלל עובד והוא לא הסתובב. כשאני פותח את המחשב הוא עושה שמינית סיבוב ואז מפסיק. האם שרפתי אותו? ועוד משהו, איך אני מחבר אותו ישירות לספק כוח? (אולי זאת הבעיה). יש איזה מתאם שעושה את זה? כבר היה לי מאורר PWN של ארקטיק שלא עבד שחיברתי אותו ללוח אם, ורק כשחיברתי אותו עם מפצל מיוחד לספק כוח הוא עבד. הייתי מנסה לחבר גם את הF12 למפצל הזה הבעיה היא שאין לו את היציאה הזאת, האמצעית בתמונה: לF12 יש רק את השמאלית. בקיצור, איך אני גורם לF12 שלי לעבוד?

    • 8 תגובות
    • 1.9k צפיות
  17. Started by SHAKED286,

    שלום לכולם היו לי בבית המון מחשבים ישניים והיו שם כל מיני גופי קירו רשל צ'יפסטים ומעבדים וחשבתי על זה ואני רוצה לחתוך אותם ולשים אותם על זיכרונות אז אם מה אנ יידביק אותם לזיכרון ? חשבתי על פאד טרמי אבל אנ ילא יודע מאיפה אני יכול להשיג כאלה אם למישהו יש רעיו או איזה עזרה כלשהי ושירשוםן פה. תודה רבה ושבת שלום שקד

    • 15 תגובות
    • 1.9k צפיות
  18. Started by Xstyle,

    תודה אח דלי דרך אגב עשיתי את העובר קלוק וזה עכשיו על 3.47 אבל יש בעיה אחת שאני מפעיל את תוכנת בדיקת היציבות זה עובר את ה 6 שעות אבל זה מגיעה לחום של 53 54 ועשיתי חור בגג ועוד מאורר אני קונה מחר ויתקין אותו זה כניראה יוריד מעלה שתים אני צודק רק תגיד לי עים 54 זה מסוכן

    • 29 תגובות
    • 1.9k צפיות
  19. שלום, אתן לדוגמא את הכתבה כאן: https://hwzone.co.il/מעבדי-ה-kaby-lake-מדגימים-תוצאות-המהרה-מרשימו/ אז יפה שהגיעו ל 7300 מגה-הרץ אבל אני שואלת האם זה יציב הדבר הזה (בהנחה שיש לו קירור אין סופי )? זכורה לי כתבה שהגיעו ל 9+GHZ אבל האם זה יציב? או שכל הסיפור פה זה פשוט לדחוף את המעבד אט אט למהירות גבוהה עד שהוא שובק? ואם מדובר על OC יציב.... כמה זמן הם מחזיקים אותו יציב? שעה? שעתיים? שלוש? תודה רבה.

    • 1 תגובה
    • 1.9k צפיות
  20. Started by ptyahoo,

    לפני כחצי שנה קניתי את המחשב ההנ"ל: AMD Athlon 64bit 3000 chaintech sk8t800- בין היחידים עם הלוח המחורבן הזה. a- data 512mb msi 9800pro wd 80 gb לאחרונה שמתי לב לכיבויים לא רצוניים של המחשב סתם ככה. וזה לא שהוא סגור במארז וחנוק, המארז הוא thermaltake v7000d בעל 5 מאווררים על המארז!!! באמת שלא ציפיתי לכיבויים אלה וניסיתי כל אנטיוירוס וכל אנטיספייור בעולם ואני עובד עם פיירוול מובנה של הראוטר. והכיבויים נעשים 95% במשחקי כמו hl2 וגם ב-colin mecre rally(איך שרושמים את זה). הגעתי למסקנה שזה טמפרטורת המעבד או הכרטיס מסך ושמתי לב שאני עושה טיפה אוברקלוק לכ.מסך יש ריסטרט אוטומאטי. אז למה אני פשוט לא בודק את הטמפרטורה של הכ.מסך או של המעבד ורואה מה גורם לזה??? כי על הל…

    • 26 תגובות
    • 1.9k צפיות
  21. Started by shaynet,

    אני עומד לקנות קירור חדש למעבד שלי ואני מתלבט בין thermalright xp-90c thermaltake bigwater השיקול שלי הוא בביצועים ולא ברעש מה לדעתכם יביא לי ביצועים טובים יותר אני אישית נוטה יותר לכיוון הxp-90c

    • 30 תגובות
    • 1.9k צפיות
  22. Started by DJO,

    כמו שודאי חלקכם זוכרים בערך לפני שבועיים עשיתי את האוברקלוק הראשון שלי והוא היה דיי מוצלח. העליתי את מהירות הבאס מ 100 ל 112 והכל עובד טוב. עבר מ 350 ל 390 לא שיפור משמעותי אבל משהו בכל זאת. על הלוח יש אפשרות אחרי 112 לדחוף ל 133, עשיתי את זה והמחשב נדלק אבל ווינדוס לא עלה. אני הולך עוד מעט לפרמט ולהתקין XP אולי אחרי הפירמוט ולפני ה XP אני ישים 133 ויראה אם ווינדוס יקלוט את זה טוב? 133 זה כבר יתן לי דחיפה רצינית בביצועים - 465mhz... המכפלה נעולה. לפי מה שהבנתי אין אפשרות להגביר את המתח ללוח/למעבד. תודה!

    • 13 תגובות
    • 1.9k צפיות
  23. Started by stingeR-,

    טוב, אז אחרי כמה וכמה ניסיונות, הצלחתי להביא את ה4850 שלי לביצועים של 4870(וגם קצת יותר מזה)... תוצאות לפניכם, האוברקלוק הנ"ל התבצע על ידי VMOD.. מדריך אפשר למצוא כאן : http://www.techpowerup.com/articles//overclocking/voltmods/151/1 [attachment deleted by admin]

    • 19 תגובות
    • 1.9k צפיות
  24. Started by HWgeek,

    שלום יש לי מחשב ישן Q6600 B3 P5N-E SLI קירור ענק של סקיטת' 4x1gb ddr2 800mhz hk gskill ספק סיסוניק ריתייל הלוח שברשותי בעל 3 מייצבי מתח ובקושי מחזיק את המעבד במאמץ וOC ביכלל לא בה בחשבון, כעת יש לי צורך לשדרג זיכרון ל8GB האם שווה להחליף ל4X2GB DDR2 הגוסס או לקחת 2X4GB DDR3 עם לוח G41 של גיגבייט באותו מחיר? ללוח גיגבייט 4 מייצבי מתח ותומך במעבדים בעלי TDP של 130W האם ללוח אמורה ליהיות בעיה להפעיל בFSB של 333MHZ? (כלומר 3GHZ?) והאם ארגיש תוספת ביצועים במעבר ללוח זה עם DDR3? תודה מראש!

    • 11 תגובות
    • 1.9k צפיות
  25. שלום, אני מעוניין בהמלצה לקירור עבור Intel I7 5820K על לוח Mini ITX. כלומר השטח שתופס הקירור חייב להיות קטן כדי שהלוח עדיין יהיה נגיש, שקט ויעיל (גם לנעבדים של 140 TDP). אני לא מתכנן Overclocking, אולי משהו של 5%-10% (אפשרי בכלל עם מעבדים אלו?). ככה שבעיקר חשוב השקט והקומפקטיות. האם יש משהו משתלם מבחינת תמורה למחיר? תודה!

    • 9 תגובות
    • 1.9k צפיות

דיונים חדשים בפורומים