אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
האם יש מצב שבגלל שחם לו הוא עשה ריסט?
-
- 20 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
יש לי אינטל נורטווד 2.0GHZ הרמתי אותו ל 2.6GHZ עכשיו הטמפרטורה במנוחה היא 28 ובמאמץ 42 האם זה מסוכן 42 לליבה הזאת? והזכרונות מ 266 עלו ל 347 ניסיתי להוריד אותם בביוס ל 200 אבל אין קיצר השאלה שלי אם הזכרונות יחזיקו מעמד באובר הזה והאם הטמפרטורה בסדר? בדיקת יציבות עברה בהצלחה 16MB SUPER PI
-
- 16 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
P4 2.0GHZ @2.66GHZ FSB 100 @133 Vcore: 1.5 @1.625V VDDR: 2.5 @2.9V
-
- 35 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום אז ככה אני משתמש בכרטיס gigabyte gtx760 windforce x3 רציתי לבצע לו OC נוסף ומשום מה לא מגיע ליציבות ניסיתי לבצע את ה OC עם התוכנה של MSI גרסת בטא אבל לא נתנה לי לשנות מתח. בכל מקרה ניסיתי לבצע איתה ולא היה יציב או שהיו ארכיפקטים איך שלא רושמים את זה או שהמסך קפא ועשיתי ריסט. ניסיתי גם בתוכנה של EVGA שם הייתה לי אפשרות לשנות מתח עשיתי בקפיצות של 50 שניתי את הPOWER ל 100 אחוז ואת המעלות מקסימום שיגיעו ל 80. המאווררים על אוטומט שמתי GPU 50 ולזיכרון 50 עשיתי APPLY והרצתי 3DMARK 11 עבר בשלום לאחר מכן העלתי בעוד חמישים לכל אחד זאת אומרת GPU 100 זיכרון 100 שמרתי ושוב בדיקה וכבר אז התחלתי לראות ארכיפקטים ואחרי שתי דקות קפא המסך עשיתי ריסט ונכנסתי שוב לתוכנה והפעם שמתי מתח 1…
-
- 1 תגובה
- 1.9k צפיות
-
-
שלום לכולם אני חדש פה יש לי בעיה במן האחרון הכרטיס מסך שלי עושה לי בעיות הוא מתחמם ממש וא שאני באמצע משחק המסך נכבה והמחשב נתקע אין לי מושג מה גורם לזה כי עד עכשיו הוא עבד מעולה כנראה בגלל שאלה משחקים חדשים שקצת כבדים עליו אז מה שאני צריך זה ככה הצעה לפתרון קירור לא יקר מידי והצעה לכרטיס מסך שגם יתאים לחחומרה שלי וגם יהיה טוב למשחקים חדשים שיצאו זה המחשב שלי http://up203.siz.co.il/up1/lzezhjmtziy0.png תודה
-
- 15 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום לכולם המאווררים שיש לי במארז אלה הם המאווררים הסטנדרטים שמגיעים עם המארז CM690, והם לאחרונה התחילו לעשות בעיות בקירור שמתבטאים בעיקר במהירות נמוכה ורעשים כתוצאה ממאמץ יתר. רוב המאווררים בקושי מסתובבים, הוצאתי אותם וניקיתי אותם מאבק ושימנתי את הצירים שלהם, המאווררים עדיין לא עושים את העבודה טוב. כתוצאה מכך המחשב מתחמם מאוד מבפנים, במיוחד ההארדיסק שעומד על 47 מעלות, דבר שמאוד מדאיג אותי. אני רוצה להחליף את כל המאווררים במארז (3) ולהוסיף מאוורר נוסף למוגן 2 שלי, ולכן חשבתי לקנות 4 מאווררים כאלה: http://www.iqpc.co.il/Home/showItemMenu.asp?id=5529 המאוורר שהבאתי הוא טוב? לא ממש משנה לי חרישי או לא, אני רוצה שהוא יקרר טוב אבל בשקט. מה אתם אומרים? עריכה:הזמנתי את …
-
- 16 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
הי אנשים אחרי שהגעתי עם ה- q6600 go שלי מ-2.4ghz ל-3.2ghz יציב prime 95 עם 70 מעלות במאמץ גג ומתח 1.4V אני רוצה להגיע ל-3.6ghz עם: קירור אוויר scythe katana 3 לוח gigabyte ga-p35-ds4 rev1.0 2 זכרונות: DDR2 1066 (PC2 8500) Timing 5-5-5-18 Cas Latency 5 Voltage 2.1V - 2.2V כרטיס מסך nvidia geforce gt 220 ספק hec 580W האם כדאי לי או שאני מסכן את הכל? אם כדאי אז מה אני צריך לשנות בביוס?מתחים,תזמונים,מכפלה X8 או X9 וכמובן FSB כרגע אני על 357x9=3.2ghz - זכרון בביוס 1066 ותזמוני זכרון על אוטומט.אשמח לקבל תזמונים יציבים לזכרונות שלי תעזרו בבקשה
-
- 2 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אני מניח שחלקחם ראו את המארז הנ"ל במפגש זה מה שאני מתכנן לעשות כרגע אולי יעלו לי רעיונות אחרים בהמשך או שינויים אז זה לא סגור (אני מדבר על הצביעה והחיתוך) שלב א' כרגע אני מתכנן להוסיף לו 3 מאווררים 12 ס"מ אחד למעלה אחד למטה ואחד בין הספק לקופסא של החיבור כונני CD. שלב ב' חיתוך שני אוטיות UT (ואם אפשר להפוך אותן לחלון) והדבקת (או ציור ) unrel tournement מתחת לחיתוך של האוטיות (או אם יש למישהו רעיון יותר טוב איך לעשות משהו עם האוטיות UT??). שלב ג' ריפוד המארז ראיתי בכמה מודינגים שיש בגלרייה ששמו ספוג כדי להשקיט את הרעש . שלב ד' צביעת כל שאר המארז בצבע שונה (לא הוחלט עדיין צבע\שילוב צבעים). שלב ה' החלפת הLEDים של הON\off והשני (של ההארדיסק?). החיתוך רא…
-
- 17 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
טוב אז סוף סוף המהרתי את המעבד שלי amd 2500+ barton ל- amd 3200+ ... עד סוף היום אני יעלה אותו עוד יותר כדי לראות לאן באמת הוא יוכל להגיע .. כולל העלת מתח ושינוים של הגדרות :-\ אני רק חייב לציין שאני ממש ממש מרוצה מהמעבד הוא עובד כ-3200+ בלי להזיע ולא היה שינוי קיצוני בין הטמפ' שהיו לי ב-2500+ לבין עכשיו ערכתי גם בדיקה מקיפה בנוגע לאיוורור של המעבד + המארז בשתי מצבים שונים.. כשהמחשב שקט לגמרי וכשכל המאווררים מוגברים עד הסוף (SF'S & V12)... הנה התוצאות : idle 3200+ volcano 12 at 3300~ rpm 2 smart fan 2 at 2500~ rpm cpu : 37 MB : 19 volcano 12 at full speed (5500-5700 rpm) 2 smart fan 2 at full speed (4500-4700 rpm) cpu : 34 MB : 16 BAD NOISE !!! :c…
-
- 28 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
היום חזרתי הביתה עם לוח חדש: EPOX 8RDA+ והוא נותן אפשרות של מכפלות עד 25 בערך אבל כל מכפלה מעל 12.5 הוא מתנהג מוזר: או שהוא מריץ אותו ב 100*11=1100 (11 כי זה מעבד AXP1700 JIUHB) או שהוא נותן FSB של 166 (או מה שאני רוצה) אבל מכפלה קטנה מ12.5!!!! עכשיו הוא רץ אצלי ב 12.5*170=2135MHZ ואני היתי מרוצה אם היה לי זכרון DDR400 אבל יש לי DDR333 אז כדי להגיע למקס אני צריך יותר מכפלות! בבקשה עזרו לי, אולי אני מפספס משהו?
-
- 28 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
נשמע מעניין, http://www.latimes.com/news/science/wire/sns-ap-magnetic-refrigeration1231dec31.story?coll=sns%2Dap%2Dscience%2Dheadlines
-
- 5 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אני רוצה לנסות לעשות OC מתישהו ולא הבנתי מה זה מכפלת המעבד ומהירות באס שאותם אמורים להעלות ב-OC. אשמח אם תתנו הסברים קצרים. והאם FSB קשור לנושא? אם תוכלו לכתוב משהו גם עליו.. 8)
-
- 23 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
מה קורה חבר'ה... אני קונה איי 5 2500K ואני רוצה קירור יותר טוב מהמאוורר שבא איתו. עכשיו השאלה, אם יש קירור אוויר שהוא גם מאד אפקטיבי וגם שקט או שעדיף ללכת על אחד מהפתרונות המוכנים של קירור מים כמו קורסיר H50 והדגם שהזכרתי בכותרת של אנטק, הקולר 620. יאללה זרקו המלצות חשוב לי מאד שהטמפרטורה תרד אבל שהמחשב ישמור על השקט. הבנתי שעם הקירור המקורי של המעבד, במאמץ הוא על 80 מעלות וזה יותר מדי לטעמי, מה גם שנראה לי שהוא מוסיף הרבה לרעש. יותר רועש מהמאוורר של הכרטיס מסך.
-
- 7 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
המחשב שלי עושה הרבה רעש, ורק לאחרונה הבנתי שזה בגלל רעש חזק שבא מהמאוורר של הכרטיס מסך (בטח ניכנס בו מלא אבק). שאני הולך לישון אני בדרך כלל מכבה את המחשב, אבל לפעמים אני צריך להשאיר אותו דלוק וממש קשה לישון עם כזה רעש. אז אפשר פשוט לכבות את המאוורר של הכרטיס מסך (GEFORCE 2 GTS ללא OC) בעת שהמחשב במנוחה ולישון בשקט שלא יקרה כלום לכרטיס מסך ?
-
- 35 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
יש לי כרגע מאוורר שקיבלתי עם ה amd לא משהו כנראה כיון שטמפרטורת המעבד שלי מגיע כשעובד ל70 מעלות ובמצב מנוחה 61 מעלות. אני חשבתי בהתחלה להחליף מאוורר של המעבד ואז להוסיף מאוורר למארז. חשבתי על http://www.pch.co.il/docs/pd1351939424.htm האם כדאי? זה מומלץ ? משהו אחר מומלץ ל amd? אנא עזרו לי לפני שהמעבד שלי ישרף שוב וגם איזה מאוורר 80מ"מ מומלץ לקנות? תודה
-
- 7 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
מודל חדש לדגם 240M , ולדגם 120XL: השיפורים הם: 1. בצורת פינוי החום מלמעלה למטה כך שהחום יוצא לשני צידי הבלוק . 2. שינוי בצינורות המים כך שבזמן קיפול הצינור, לא נוצר חסימה למים . http://www.coolermaster.com/cooling/cpu-liquid-cooler/nepton-240m/ http://www.coolermaster.com/cooling/cpu-liquid-cooler/nepton-120xl/ מעניין יהיה לראות מבחן ביצועים של המותגים החדשים.
-
- 0 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
כשקניתי מחשב לפני כשבועיים, ולא היה לחנות קירור "פשוט" שרציתי, הציעו לי קירורים "רציניים" במחיר מוזל.. הלכתי על ה- MUGEN 2 (ל- 1156: REV.B).. ואני חייב להגיד שלא הצלחתי ממש להבין את הקונצנזוס סביב הקירור הזה !! ושלא תבינו אותי לא נכון, מבחינת רעש, עבורי לפחות, הוא לא רק שקט, הוא אילם! מבחינת קירור הוא מעבר למה שאני צריך (i7-870 ללא OC).. [ הבנתי גם שלא כל מאוורר עם PWM יודע לנצל זאת נכונה, המוגן דווקא כן.. האם זה נכון? ] אז מה הבעיה? המוגן כמעט נוגע בכרטיס המסך וכמעט נוגע ב- I/O האחוריים (קשה מאוד להעביר שתי אצבעות), הוא מכסה לגמרי את הקירורים של הלוח ומכסה את הזיכרונות.. מה שאני מנסה להגיד, הקירור הזה ע-נ-ק מימדים!! בנוסף לזה שהוא מכסה את הזכרונות, הוא נוגע בהם ועוד עם "…
-
- 6 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
http://www.petrastechshop.com/12evalcafan8.html אני רוצה לשים אותו מקדימה מכניס מה אתם אומרים? או זה http://www.petrastechshop.com/12scsysstcaf3.html או זה http://www.petrastechshop.com/12yalod1cafa1.html הלכתי לאתר כי אני צריך 2 מאווררים לא יותר מ80 שקל אם תוכלו להביא לי מאוררים טובים במחיר הזה בארץ זה יעזור
-
- 27 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום. מצאתי את הטבלה הבאה שמראה את ערך ה Tj Max האמיתי של המעבד. הבעיה - בטלבה מופיעים שני עמודות (ראו תמונה), ואיני יודע איזה מן העמודות מייצגת את המעבד שלי. לכן אני מצרף גם תצלום של CPU-Z.
-
- 8 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות 2 מאווררים לקירור המארז שלי מאורר אחד 80 ממ והשני 120 ממ אני לא מוכן להשקיע כ 100 שקל על כל מאורר אם אתה מכירים שמות של חנויות שמוכרות מאוררים כאלו במחיר זול ושיהיו מאווררים חזקים תכתבו לי פה כתובות מדויקות וישיהיה ניתן לחבר את המאוורר לחיבור של הספק תודה ;D
-
- 5 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שמתי EVERCOOL Turbo 2 על 9800xt ההרכבה היתה דיי קלה וזה...אבל יש לי כמה שאלות גדי להיות בטוח איך אני יודע שהמאוורר עובד בשיא החוזק? ומה הטמפרטורה שצריכה להיות? החיטפיפס (הצינואות האלו) אמורות להיות חמות קצת? וכשאני שם את החומר הזה שביין המעבד לקירור הוא צריךך להיתקשות מהר כזה? תודה.
-
- 20 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
השאלה פשוטה. האם OC יכול לגרום ל BAD SECTORS ע"ג ההרד דיסק? האם OC יכול להגביר את המהירות ע"ג ה - IDE? PCI\AGP LOCK - למנוע את הבעיה בערוצים האלה. אז מה קורה בדיוק ב IDE?
-
- 21 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שידרגתי את המערכת ל-ASUS P5E וזכרונות OCZ HPC REAPER 1066 הלוח הקודם היה P965P-DS3 שאיתו הגעתי ל-4GHZ ללא בעיה מיוחדת, עקב המלצה שלכם שידרגתי ל-ASUS X38 P5E שהוא לוח די מרשים ומתברר שהוא אכן אוברקלוקר מעולה. השיא שהצלחתי להגיע היה 4700GHZ ותוצאת SUPER PI של 09.865 שניות - המערכת היתה לא יציבה וממש עמדה על הקצה. הביוס של ASUS לא ידידותי כמו של GIGABYTE ודי איבדתי את עצמי שם, פעלתי לשינוי ההגדרות לפי הידע המצומצם שלי בנושא ויכול להיות שהייתי מגיע לתוצאות טובות יותר אם הייתי מכיר את ההגדרות של הלוח. כך נראים הגדרות OC של הביוס: קצת תמונות התרשמות מהמערכת: [attachment deleted by admin]
-
- 27 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
הנה תמונה של המארז שלי מרחוק. http://img207.imageshack.us/img207/1212/p1010064lj.jpg אל תתייחסו לכבלים הלא מסודרים , אני צריך לסדר אותם. כפי שאתם רואים בצד שמאל יש מקום מיוחד בשביל מאוורר קטן , ויש לי מאוורר 90 ס"מ , אני ירכיב אותו שם, כמו כן יש לי עוד מאוורר 120 ס"מ ועוד מאוורר 80 ס"מ ואין יותר מקומות מיוחדים למאוורר , אז אני מתכוון להשתמש בדבק מגע, איפה לדעתכם אפשר להשים אותם?בעיקרון אני רוצה תוספת קירור ללוח אם והמעבד .
-
- 9 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אני מעוניין להחליף קירור ל3 תחנות עבודה בעלות קירור סטוק של אינטל. מדובר על מחשבי C2D ללא אוברקלוק וללא עומס מיוחד. מחפש קירור שקט, אמין וזול לתחנות אלו. אשמח להמלצות. כמו כן - האם כדאי לחכות לBLACK FRIDAY?
-
- 14 תגובות
- 1.9k צפיות
-


