אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום בידי ספק 475 hec vd-t שעבר סליבינג ועוד כמה שטויות... הוא היה פתוח- זו הכוונה העיקרית(ומשך מספר ימים) אני מפעיל אותו(על מערכת כבדה יחסית) והמתחים שהוא נותן יציבים כולם רק ה+12v עומד נע בין 11.6-11.8(עם נטייה ל11.8) האם זה סביר? המערכת שלי axp 2500@2300mhz dfi infinity radeon 9800pro@xt 4 מאווררים hd 1 cdrom1
-
- 25 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
היי בדקתי את הטמפרטורה של המעבד שלי, והיא נראית לי די גבוהה... בדקתי בכמה תוכנות כדי לוודא SpeedFan: טמפ' 60~ במנוחה, 75-80 במאמץ HWMonitor: טמפ' 70~ במנוחה, 85-90 במאמץ RealTemp: כמו HWMonitor, טמפ' 70~ במנוחה, 85-90 במאמץ *זו פחות או יותר הטמפרטורה ב-2 הליבות. אלה טמפרטורות תקינות למעבד הזה? ומה הסיבה להפרש בין SpeedFan ל-2 האחרות?
-
- 11 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אהלן, אני גולש מהמחשב של אחי, ויש לי שאלה. כמה זמן הסוללה של הלוח אם צריכה להיות בחוץ בשביל שה-CMOS יתאפס? היו לי בעיות עם האוברקלוק, ה-FSB לא היה מוכן לעלות מעל 266MHz למרות שהמעבד והלוח שניהם יכלו יותר מאז שעדכנתי ל-F14 את הביוס, ואמרו לי ב-XS ששווה לנסות לאפס את ה-CMOS על ידי הוצאת הסוללה. השאלה היא כמה זמן היא צריכה להיות בחוץ בשביל שהוא יתאפס?
-
- 13 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
חבר שלי אמר לי שהוא שם סיליקון רגיל על על כל החלקים במחשב (אני לא צריך לפרט) במקום משחה\דבק טרמי אני צחקתי עליו, והוא אמר לי שאני יכול לבוא ולבדוק טמפרטורות ובאמת הטמפרטורה של המעבד הייתה 55 מעלות במנוחה, הכרטיס מסך לא היה חם כלכך (AMD 1600) קרור רגיל ב 70 שח האם הסיליקון באמת יכול להחליף לי את הדבק טרמי? האם זה מסוכן? כי קשה לי להסיג דבק טרמי (ואני לא רוצה ליקנות) משחה טרמית יש לי הרבה השאלה אם הוא יכול להחליף את הדבק טרמי
-
- 9 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אני רוצה לדעת האם ניתן לשנות את הכיוון של המאוורר (כלומר להכניס אוויר לרדיאטור במקום להוציא וההפך) והאם ניתן להוסיף מאווררים בשני הצדדים? במידה וכן האם צריך מאווררים מיוחדים או שמאווררי מארז בגודל המתאים יעבדו? אם לא אז איפה אפשר לקנות מאווררים כמו אלה שמגיעים איתו? תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אני מחפש לקנות מאורר למעבד.. כי המאוורר המקורי של אינטל פשוט מרעיש לי כמו טרקטור ונמאס לי... אני לא רוצה להשקיע יותר מדיי מבחינה כספית..אני לא עושה OC כלל .. בכל מקרה חשבתי על קירור למעבד מסוג: Super Silent 4 Ultra TC שעולה 60 שקל.. רשום שהוא שקט.. השאלה היא מבחינת קירור הוא לא יעלה את הטמפרטורה של המעבד.. http://www.arctic-cooling.com/cpu2.php?idx=23&disc= חוץ ממנו חשבתי לקחת עוד שני מאוררים פשוטים למארז.. ולהוסיף עוד איזה ספק כוח 12mm שקט.. הציעו לי כאן לקנות ספוגים.. אבל אני לא אוהב את הרעיון הזה
-
- 22 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
האם המאוור שמגיע האיתו זה מספיק בשיבל OC פשוט... אני רוצה משו ב-100 שקל...
-
- 17 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום התקנתי את התוכנה ופעלתי לפי המדריך ואני פשוט לא מצליח לשלוט במאווררים ( הם מחוברים ב 3 פינים ללוח אמ ) הלוח אמ שלי EP43-DS3L ... הגדרתי בביוס ב PC ( עזרה באנגלית ) את ה CPU Smart Fan ל Auto ( וגם ניסיתי את 2 האפשרויות השניות ) בתוכנה בשלב הזה סימנתי את שלושתם ל Software Controlled עשיתי REMEMBER ואז כתוב נחזור לתוית Speeds, הגדרות מהירויות המאווררים. בעת לחיצה על מאוורר שברשימה תראו הגדרות מהירות למטה. שם תוכלו לבחור את המהירות המינימלית והמקסימלית שלו. למשל המאוורר של המעבד מסתובב לאט מידי כשהוא בIDLE- במנוחה, תוכלו להעלות אותו מעלה. כנ"ל לגבי LOAD- במאמץ. זה מה שעשיתי והורדתי את כל המאווררים ל 10 מקס ו 0 מינימום וכלום לא קרה ... גם במסך הראשי של התוכ…
-
- 15 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
למישהו יש ניסיון עם המנורות האלו? האם מספיקה את בשביל להאיר חזק את כל המארז?
-
- 15 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום לכולם התחיל להמעס לי מהמאווררים שממלאים לי את המארז באבק החלטתי ללכת על קירור שונה בהתחלה חשבתי על מים אבל אז ראיתי שאחד שיעשה את העבודה כמו שצריך עולה הרבה כסף (ראיתי את ה waterchill שהיה מאד נחמד) ואז חשבתי ורציתי ללכת על קירור גז ראיתי את המחירים שם והתחרפנתי למוות.. בכל אופן יש לי דוד שיש לו חנות מזגנים ומוכר גם חלקי חילוף חדשים למזגנים זה עוזר לי? אגב אני רוצה 2 מערכות לכרטיס מסך ולמעבד ועוד שאלה יש הבדל בין קירור גז לבין קירור חנקן נוזלי? אם כן מהו?
-
- 26 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום לכולם, לאחרונה נהייתה לי בעייה עם הכרטיס מסך שהוא פשוט מפסיק לעבוד, אתמול החלטתי לבדוק טמפ' ונדהמתי לגלות שהטמפ' בזמן מנוחה עומדת על 100 מעלות :'( מיד פתחתי את המארז לבדוק שהקירור שנמצא עליו עובד ואכן הוא עובד (מדובר בקירור סטוק שהגיע איתו) מה שכן הכרטיס מסך עצמו חם מאוד כנ"ל גם החלק של המארז שנמצא קרוב אליו. הדבר היחידי שעשיתי בזמן האחרון הייתה החלפה של המאוורר של המארז. מעבר לזה הקירור של המחשב נשאר כמו שהוא מיום הקנייה ועד עכשיו לא סבלתי משום בעיית התחממות. מה יכול לגרום לעלייה כזו קיצונית של הטמפ למרות שהקירור עובד? ואיך אני מוריד בחזרה לטמפ' נורמלית? תודה לעוזריםה
-
- 18 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום, אני חדש לעניין האוברקלוקינג ולא תזיק לי עצה או 2. הסתכלתי במדריכים למיניהם כולל פה באתר לגבי ביצוע אוברקלוקינג ובינתיים הולך לא רע. (מפרט מצורף בסוף) המהרתי את המעבד בשלבים בעזרת המדריך פה באתר ל 4180MHZ שזה 190X22 מה שעשיתי עד עכשיו זה רק להגדיל את מהירות הבאס (ועוד כמה הגדרות ליציבות כפי שמומלץ במדריך). כשמהירות הבאס היא 200 הווינדוס לא עולה(נתקע, מסך כחול וכו'), ב 195 זה עדיין בסדר. לשאלות שלי: * האם אני פועל נכון עד עכשיו? * האם הצעד הבא הוא הרמת מתח? בכמה? * בתדר באס 200 הזכרונות מגיעים למהירות המקסימלית שלהם, זה אומר משהו? האם יתאפשר יותר מזה? * שווה להמשיך להמהיר, או שזה סתם הורג את המחשב? יש לציין כי המעבד לא מתחמם, הכי הרבה שראיתי זה 78 מעלות שז…
-
- 20 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
טוב אז פיתחנו וסרקנו את התמונות יש הסבר מלא בלינק http://forum.vgames.co.il/ubb/Forum1/HTML/008890.html רק חבל שקאספר לא סרק את התמונה שרואים את התוכן של המחשב שלי שתראו כמה הכל מסודר ויפה! אולי אני אשכנע אותו לסרוק את זה דרך אגב, סתם שאלה נראה לי שהלוח אם שלי דפוק וקניתי אותי מזיגזג עכשיו, יש לי לוח של Giga-Byte שחכתי את השם המלא אבל זה נגמר ב- +H אז אם אני מחליף, כדאי לי להוסיף כסף ולקנות אחד של אסוס?
-
- 21 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
הרגע נתקלתי בקירור חדש לכרטיסי במסך מבית זלמן. ה-VF900-CU סוף סוף קירור מבוסס HEATPIPE!! מחיר הכרטיס בפנדה-235 שקל http://www.pandas.co.il/product_info.php?products_id=13133&PHPSESSID=93e1dafb7742ec74b303c3428b918d65 נראה מצויין!!
-
- 19 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום. יש לי כרטיס מסך 8800GTS 640MB של XFX עם O.C מהחברה. טמפרטורת העבודה במצב רגיל היא 85 בתוכנת ATITOOL או 81 בתוכנת EVEREST, בטמפ' סביבתית של 29 מעלות. כשאני מפעיל משחקים כבדים כמו arma 2 הטמפ' עולה וכשהיא מגיעה ל 110 (ATITOOL) המשחק זז לאט. רציתי לדעת אם זה נורמאלי, בגלל שהכרטיס מסך לא הכי טוב שיש או שאני צריך להוסיף מאוור. תודה.
-
- 30 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום אני בונה מחשב ב RSM הבסיס זה i5 2500 על Asus P8H67 (ללא OC) היה גם כרטיס מסך GigaByte Ati Radeon 5870 1GB DDR5 המארז זה Antec P183 ללא מאוררים נוספים (רק מה שבא עם המארז) ספק, כנירא SeaSonic 12II-620 620Watt 80Plus Bronze אני רוצה להחליף את המאורר המקורי של המעבד במאורר טוב יותר הדרישה היא שקט, וקירור מספק למערכת, כאמור לא צפוי OC והמחשב נועד לשימוש כללי, עבודה וקצת משחקים תודה
-
- 20 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
היי! כבר פרסמתי עזרה דומה לפני כמה חודשים, אך בסוף לא ביצעתי את הקנייה. עכשיו ההורים שלי מוכנים לעשות איתי חצי חצי לראש השנה, אך חשבתי לקנות את הדבר הבא: COMPUCASE CI-6920 ATX (Black & Blue) - NO PSU 353.13 ש"ח .Thermaltake - Silent Purepower 480W (W0026) - Active PFC 464.88 ש"ח Thermaltake silentTower CL-P0025 - heatpine Cooling - 4in1 183.27 ש"ח סך הכל לתשלום: 1,001.28 ש"ח סך הכל לתשלום במזומן שטרות: 971.24 ש"ח (זה מזיג-זג דרך אגב...). בכל מקרה, רציתי לשאול כמה דברים: 1. האם זוהי קנייה טובה? 2. קניתי את הHSF הזה כי גם הוא שקט, הוא מאפשר OC מעול הלמעבד וגם כי הוא מתאים להמון סוקטים (אני מתכנן לקנות בינואר שילוש חדש מבוסס, נכון לעכשיו, על…
-
- 38 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
-
שלום רב, יש לי מחשב נייד לינובו N500 כרטיס המסך NVIDIA GETFORCE 9300 M GS ! לצערי אני לא מצליח לשחק בPES 2011 כי אחרי כמה שניות מהפעלת המשחק , המחשב נתקע ולא מגיב יותר לכן אני נאלץ לכבות אותו ידנית ולהפעיל שוב ! אני לא יודע מה הבעיה ! אבל המחשב שלי נורא חם בד"כ , הטמפרטורה דל ה GPU היא בסביבות 70 לפני שאני מתחיל לשחק ! מה הטמפרטורה הממוצעת המומלצת ? האם הבעיה טמונה בטמפרטורה או יש בעיה אחרת ? מה לעשות בשביל לפתןר את הבעייה ? תודה רבה
-
- 3 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אני מחפש מאוורר 120mm עד 50 שקל לא איכפת לי מרעש איך אני יודע שאני בוחר מאוורר איכותי? ומה עושה אותו איכותי?
-
- 10 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
המחשב שלי ממש ממש מרעיש לא יודע אם זה המאוורר או הספק כוח (נדמה לי הספק כוח) בכל אופן, איך להפוך אותו לשקט בדרך הזולה ביותר? (יש לי את התוכנה אוורסט אם צריך לבדוק כמה מתח המחשב שלי צורך או כל דבר אחר)
-
- 28 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
היי חברים למישהו יצא להשתמש בקירור H55 של קורסייר? הבנתי שהוא אמור להיות שקט יותר מהדגמים ה-"מתקדמים" יותר... האמנם? אני לא מתכוון לעשות OC, אני מעוניין בו בעיקר מטעמי אסתטיקה, פשטות/מינימליזם וניקיון במארז אשמח לשמוע דעות ממי שהתנסה או שמע על התנסותם של אחרים תודה!
-
- 7 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
היי חבר'ה! אני מתכנן על מערכת חדשה מבוססת ה-XP (כנראה 1900+) ויש לי כבר חלק מהדברים. ואני כנראה אעשה המהרה קטנה (אולי לאיזה 1700 מגה-הרץ?), ומודינג חביב (חיתוך, ניאון, צביעה). עכשיו יש לי את המארז של אנטק ה-SX-1240. ועוד הרבה מאווררים שונים מחו"ל. הקירור על המעבד יהיה כנראה ה- Alpha PAL 8045 עם AC2. לכמה אתם חושבים שאפשר להגיע עם קירור אווירי בלבד (אחד הלוחות מבוססי KT266A כמובן)? כמו כן, בבקשה עיזרו לי להחליט על סידור המאווררים. צילמתי תמונות וסידרתי קצת בפוטושופ איך זה בערך יראה, אני לא בטוח בקשר לכל הכניסה יציאה של אוויר (ירוק זה נכנס, אדום יוצא), הערות יתקבלו בברכה! תודה.
-
- 8 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
יש לי קצת בעיה עם האובר קלוקינג..... אני לא יודע איך עושים ממה צכיך להיזהר (בניתי לעצמי מערכת קירור עצבנית) אבל אני לא יודע איך עושים ולמה צכיך להתייחס..... HELP!!!!!!!!!! המערכת שבניתי הכילה קרבורטור שמקרר ולבד הוא מגיע ל-15 מעלות.....יש לו משאבה שלא רשום עליה כלום...אבל היא מעבירה 400 ליטר לשעה....
-
- 24 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-


