אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
סוף סוף, לאחר בעיות רבות (קטודה מקולקלת, פרפקס שבור ועוד) סיימתי (בסיוע של אבא שלי) להכין את המודינג שרציתי, ולפי דעתי יצא מעל המצופה. חלק מהתמונות יצאו מרוחות קצת, ואין לי אפשרות כרגע לצלם מחדש כי המצלמה היתה של חבר והחזרתי לו אותה, אם מישהו יודע איזה טריק לסדר את זה אשמח אם הוא יכתוב כאן. קצת פירוט על התמונות: -פאן באס בעל שלושה מצבים - 12V/5V/off כאשר הלד הכתום מציין מהירות גבוהה והירוק נמוכה. -את החלון אבא שלי ואני חתכנו עם ג'יקסו, אני תיכננתי את הצורה -תוכלו לראות את ה-Vantec UV led החביב, ואת הקטודה של sunbeam שיוצרים חלון יפה יחד. הצבעים שלהם הותאמו לצבעים של הלדים מקדימה. כמו כן גם קדחתי מקדימה (מתחת ל-floppy) חור למפסק של הקטודה. -באחת התמונות תוכלו לראו…
-
- 21 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
איזה קירור יותר טוב של אינטל או זה http://www.spirecoolers.com/main/product_cpu_detail.asp?ProdID=268 תודה רבה
-
- 22 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
חבר'ה, השאלה בכותרת. כרגע במאמץ מלא עם PRIME95 אני עומד על ~72 מעלות למעבד, ולליבות בין 80-92 מעלות. מוגזם מאוד הייתי אומר. קרור MUGEN II בכל אופן, נתונים מרשימים נכון לעכשיו. 4.2GHZ למעבד על 1.4V~
-
- 11 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
רכשתי : מעבד Intel Dual Core E6300 2.8Ghz Tray, לוח אםGigabyte GA-73VM-S2 Nforce630i CHIPSET, קירור Arctic Cooling Alpine 7 CPU COOLER בכמה ניתן להאיץ את המערכת?
-
- 11 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
מה עדיף לקנות על מנת להשיג קירור לא רע למעבד וכדי להוריד את טמפ' המארז באופן כללי טיפה??? (אם התיחסות גם לרעש בבקשה...) מערכת קירור מים זולה יחסית ולא הכי טובה שיש או בלוק קירור אוויר באיכות הכי טובה שיש ומאוורר חזק??
-
- 21 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
מה הטמפרטורה המקסימלית של המעבד ? יש לי גוף קירור של אינטל שמתי משחה טרמית מחדש אבל בביוס זה מראה 46-52 מעלות זה הרבה , אני יודע שהמעבד חמים 95W השאלה אם זה תקין ?
-
- 4 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
-
חשבתי על משהו, נכון שאסור להכניס מזגן לתוך המחשב, אבל מה עם אני בונה מין "מכלאה" מיוחדת שכול המארז נמצא בה ולידו אני שם מזגן... הרי לא אמורה להיכנס לחות כי זה כמו שיש מזגן בחדר.... וזה אמור לקרר בהרבה... אפשרי?
-
- 13 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום לכולם ותודה מראש לעוזרים. בשעה טובה המחשב החדש שלי עובד ורציתי להתחיל לעשות OC, הבעיה שהביוס הזה נראה לי קצת מסובך+ שאני לא כל כך מעודכן. ראוי לציין שלפני 7 שנים הייתי חזק בנושא ה-OC ואפילו הגעתי לתוצאות מרשימות אבל אני לא זוכר כלום. ניסיתי להתחיל על המדריך שמפורסם בסטיקי אבל הכל נראה לי שם לא מעודכן מבחינת טמפרטורות, תוכנות וכולי. יש פה מישהו שיכול לעזור לי עם הביוס של גיגהבייט? אני צריך אם יש מדריכים עדכניים, תוכנות לניטור של הטמפרטורות, מתחים, תדרים וכל מה שצריך אם אפשר. לוח האם שלי הוא : GA-Z77X-D3H המעבד שלי הוא : I5 3570K זכרונות: corsair xms 2x4gb 1333 קירור מעבד: corsair haydro h60 בבקשה לפחות תכוונו אותי מאיפה להתחיל הביוס הזה קצת מסובך לי.
-
- 20 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אחרי שמרחתי כבר את הNanotherm, אחרי שהכנסתי וסגרתי את הידית על המעבד, אני נלחם כבר חצי שעה עם ההיטסינק המטומטם הזה שייכנס. קראתי שיש לו קליפסים דפוקים, אבל עד כדי כך? מישהו יכול לעזור לי ולהגיד לי בדיוק איך אני יכול להדק אותו?
-
- 26 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
יש לי מעבד בן שנתיים וחצי שנשארה לו חצי שנה אחריות וחשבתי שהגיע הזמן לעשות לו OC. עד עכשיו הסתדרתי איתו אבל לאחרונה קניתי כרטיס מסך חדש וראיתי כמה הוא מפריע לביצועים. יש לי לוח אם GA-M55S-S3 וזכרונות DDR II 800MHZ של G.SKILL. מארז CM 690 עם 5 מאווררים וספק 650W של SEASONIC 80+ ביום חם המעבד שלי מגיע ל- 50 מעלות במנוחה ול- 60 מעלות במאמץ. ביום רגיל כמו היום למשל, כשהוא במצב מנוחה נמצא באזור 38 מעלות ובמאמץ 55. האם כדאי לי לבצע OC ואם כן כמה? נראה לי שכדאי להוסיף שזו הפעם הראשונה שאני מבצע OC.
-
- 21 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אני מתכנן לעשות 2 מאווררי 120 שיכניסו אוויר ואחד 120 שיוציא אוויר ככה שיהיה לחץ, אז האם כדאי לי לקחת את מקדחה של אבא שלי ולעשות איזה 20 חורים בקוטר של 3-4 מילימטר בחלק העליון של המארז??? בבקשה אל תעבירו לפורום אוברקלוקינג וקירור כי לקח לי 10 דקות לחשוב עד שהגעתי למסקנה שהפורום הזה יותר מתאים.
-
- 28 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
מארז ANTEC 300
-
- 12 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
המפרט: בחתימה למטה, קירור סטנדרטי -2 מאווררים. מה עשיתי: העלתי את המתח דרך הביוס ב5%(ניתן עד 10%) והשתמשתי בeasy tune להעלאת מהירות המעבד. התוצאות: מהירות מעבד 1600mhz (במקור 1467)- יציב כמו סלע(לא בדקתי מהירויות גבוהות יותר) למי שמוכרח לדעת ב- 3d mark 2001 קיבלתי 6860 (במקור 6504). ובנוסף המהרתי באמצעות riva tuner את ה-geforc3 ti 200 למהירות 220/500 (במקור 175/400) ועוד פעם הציון ב3d mark 2001 7628 . מסקנה: עליתי במהירות לפחות על פי 3d mark 2001 בכ-17% . הבעיה: טמפרטורת המעבד הגיעה במאמץ לכ-55%(במקור עד 50%) טמפרטורת לוח האם הגיעה במאמץ ל-44%(במקור עד 39%) השאלה: אפשר להתקדם( בעיקר עם המעבד) מבלי תוספת קירור?
-
- 13 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
טוב אז אני באוברקלוק די רציני עכשיו ואני מחפש תוכנ הכמו פריים 95 וhotcpu שטוחנת את הזיכרון והמעבד (כי גם הזיכרון באוברקלוק חזק) פריים מאז ומתמיד עושה לי בעיות עם המחשב גם בלי אוברקלוק וגם עם הלוח הישן שלי וhotcpu נופלת אחרי שש וחצי דקות, (המחשב לא רק התוכנה היא נותת איזה error). אני עכשיו 7 שעות רצוף בטוסט אבל זה לא מספיק אני מחפש תוכנה אחרת שתעשה כמו שפריים עושה גם מבחני זיכרון (יש אפשרות כזאת בטורטצ'ר-בלאנד). תודה מראש...
-
- 21 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום לכולם! יש לי ספק כח של SPIRE, 550W לא יודע בדיוק איזה דגם, אין לי סבלנות לפתוח שוב את המחשב בשביל לבדוק. המאוורר שלו קצת רועש יחסית. נראה לי שזה הדגם הזה: Jewel 550W - SP-ATX-550WTN-PFC™ http://power.spire.nl/product_detail.asp?ProdID=697 מאוור 12 ס"מ. רשום במפרט שהעצמת רעש שלו היא 21dB ב MAX, לדעתי זה יותר מזה, אפילו שהוא עובד על LOW. פה בכלל רשום שהוא 26dB: http://www.spirecoolers.com/main/product_detail.asp?ProdID=697 נסיון לנקות ולשמן את המאוורר לא הועיל, גם זכור לי שחיברתי אותו לאחר הקניה הוא גם לא היה שקט משהו. לא רשום במפרט מה ה AIR FLOW שלו וה- RPM. כאן אני צריך את עזרתכם. אני מעוניין להחליף אותו במאוורר אחר, שקט (המחשב בחדר שינה דולק תמיד), אבל שעדיין יקרר כ…
-
- 12 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
המאוורר שבקירור למעבד ממש מרעיש ואני צריך לשמן אותו כי כבר ניקיתי. הוצאתי את המדבקה שבצד החיצוני שלו אבל אין מתחת המדבקה כלום, שום חור שאפשר לשים בתוכו שמן. כנראה אותו חור נמצא בצד האחורי של המאוורר שפונה לכיוון הצלעות. הבעיה היא שאני לא יכול להפריד את המאוורר מהצלעות! יש כאן איזו מערכת מוזרה של קפיצים . כשאני מוציא את הקירור הוא יוצא ביחד עם המאוורר ואפילו ככה כשהוא בחוץ אי אפשר להפריד ביניהם כיוון שזה קירור ג'נרי של coolermaster (בלי שם , יש רק שם של חברה) אני אביא תמונה שמצאתי: כן אני יודע שהרזולוציה ממש קטנה, אין מה לעשות הקירור ג'נרי וזה מה שמצאתי הברגים הגדולים עוברים גם דרך המאוורר וגם דרך הצלעות. הברגים נמצאים בתוך קפיץ (שעדיין לא הבנתי למה צריך אותו , כשא…
-
- 3 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
בקצרה, מדובר על מעבד Phenom X4 955 שהומהר ל 4.1GHZ ביציבות. עם 8GB זיכרון ולוח מיושן (Sata2, USB2). השאלה היא, האם הוא יספק אותי לשנים הבאות כמערכת גיימינג בינונית, או שעדיף לי להשאיר אותו מקורר אוויר עד שאקנה מערכת אחרת? (תקופת זמן של שנה / שנתיים, אולי קצת יותר). הסיבה העיקרית שבעינה אני רוצה להחליף קירור היא הרעש הופק ממנו בעת עבודה שהיא מעט מ Idle (אפילו לא בעומס מלא). הטמפרטורות כרגע נעות סביב ה 76-78 בעומס מלא. לא מדובר במאווררים האחרים, בדקתי.
-
- 4 תגובות
- 1.9k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום. כחלק מבדיקות אחרונות, אני עומד הלילה להריץ את ה 2600K (שרץ כרגע על OC של 4.6 - ללא שינויים נוספים כלשהם) על פריים95. אני הדיוט, וחדש בתחום - לתשומת לב העונים (: השאלה היחידה שלי בבואי להריץ את המבחן היא - מי אמור לפקח על המערכת בזמן שאני יושן ??? שאלה נוספת - איך אי-יציבות באה לידי ביטוי? האם התוכנה עצמה תציג איזושהי הודעה??? או שמא אתעורר בעודי עולה באש? תודה
-
- 14 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
הרכבתי מחשב חדש ויש לי מספר שאלות: 1. המעבד בא עם מדבקה עם מספר על החלק העליון שלו, שמכסה כ- 20% ממנו. האם הייתי אמור להסיר אותה? 2. לפי הביוס הטמפ' של המעבד 23 מעלות עם קירור רגיל של אינטל. הבעיה היא שהוא עובד כל הזמן על 3000RPM. יש דרך לסדר שהוא יוריד את המהירות לפי הטמפרטורה? בביוס האפשרות על enabled 3. יש לי במארז שני מאווררים, ורק חיבור אחד בלוח האם. איך אפשר לחבר את המאוורר השני? זה חיבור 3 פינים. תודה
-
- 3 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אני מתכוון ליצור אוברקלוק של 350-400 Mhz . ואם כן תביאו לי בבקשה אפשרויות שלפי דעתכם הם הטובות ביותר מבחינת סחיטת מיץ/חום ואם אפשר גם שיפור ביצועים. הHSF שברשותי הוא של ספייר 4500 סל"ד (מה שמגיע עם המעבד). החלקים: AMD דורון 800. ASUS A7V266-E. 512MB DDR266 Micron. 128MB DDR 266 Kingston. נ.ב לכל מי שהיה מעורב בת'רד הקודם שלי אז זה לא אקטאולי , הבעיה נפתרה. עריכה: הכוונה בצירוף היא שילוב טוב של מכפלה וFSB ולא חומרה חדשה.
-
- 17 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום וברכה, ע"פ ביקורות ברשת, ה-OC המקסימלי שאפשר לעשות לכרטיס הנ"ל מבחינת GPU זה 1190mhz כולל הבוסט. לא ברור לי למה כאשר אני מנסה לעבור את ה-1150mhz אז המסך קופא/הופך ללבן כשאני משחק. האם אני צריך לעשות סטאפ בסיסי מסויים כדי שאוכל להתחיל עם ה-OC? האם ה-boost עובד אוטומטית או נדרש לו הפעלה? כמובן שלא נגעתי במתח, אלא רק העלתי מהירות שעון. נ.ב. רצוי להגיד שהכרטיס המסך האחרון שהיה לי מחברת Nvidia הוא GeForce FX5200.
-
- 12 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
טוב אז קיבלתי את ה1700XP שלי מהחנות ולשימחתי גיליתי שהמעבד הוא TBIRD B J Juicb משבוע 51 אפילו לא הפעלתי אותו במהירות הרגילה וישר הלכתי על 166X11 במתח הרגיל בלי שום בעיות. אחר כך קצת שיחקתי איתו והגעתי כרגע ל 2090MHZ ב 190X11 יציב לחלוטין במתח 1.925 אני צריך לעשות עוד BURNIN וליראות כמה אפשר להגיע... שאני חושש של אוכל לדחוף אותו עוד הרבה עד שאשיג ספק כוח נורמלי. הקירור שלי הוא הSTOCK HSF (נחושת) והTT SMARTFAN2 שלא עובר את ה3000RPM גם ב 100% LOAD. הטמפרטורה היא 40C בLOAD ו21C של המארז (4 מאווררים גנרים/או מספקים ישנים למארז) אופס כימעט שכחתי. יש לי את ה EPOX R8DA+ אחלה מעבד בשביל 400 שקל BD.
-
- 19 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום,אני בדקתי את הנושא של הקבלים העגולים וממה שהבנתי ממהנדס אלקטרוניקה זה ממש לא רצוי והינה ההסבר... בכבלים האלה יש גלי חשמל ופולסים של מידע כאשר שני כבלים צמודים לשני כלכך והם במצב תמידי ככה הם עלולים לקבל בטעות ובתמימות פלוס אחר של מידע וזה עלול לגרום לבעיות אני השתכנעתי מההסבר שלו [אנדסאי אלקטרוניקה] אבל לא יודע אתם חושבים אחרת? נראה לכם אחרת ? יש לכם הוככות אני ישמח לקבל... נ.ב כאשר אני יצור איתו קשר אני ידע בידיוק להסביר בכל המובנים המקצועיים זה יהיה עוד היום אני מאמין ישלמה לחכות...
-
- 23 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
ערב זח! הגעתי למצב הנוכחי, ואני לא יודע איך להתקדם, כול העלאה של MHZ והמערכת לא עולה. הוספתי למעבד לMCH ולFSB, לא עוזר. לאיפה להוסיף מתח?
-
- 21 תגובות
- 1.9k צפיות
-


