אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום הזמנתי את המחשב שלי היום אני רוצה לדעת עם עשיתי בשכל שלקחתי את ה- SUNBEAM TUNIQ TOWER 120mm בתודה אור.
-
- 1 תגובה
- 561 צפיות
-
-
http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_141_168_1052&products_id=4502 נועדה לקרר גם את הצי'פסט גם את ה VGA וגם את מעבד ... אשמח לחוות דעת...
-
- 8 תגובות
- 560 צפיות
-
-
שלום רכשתי היום את הVLsystem Zephyrus fan controlling Realtime monitoring http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_145&products_id=7339] איזה נפילה!!! בחיים שלי לא התבאסתי ככה, פשוט לזרוק כסף לפח! קניתי את הזבל הזה כדי לנסות ולשפר את הקירור שלי ביחס לכמות הרעש שדי עצבן אותו, אבלללללללללללל הסנסורים של הטמפ' לא עובדים, הוא לא נותן את הטמפ', וגם לא מאפשר לראות את המתח כמו שאמור להיות ובעצם הדבר היחיד שכן הוא מראה זה...... (תופים) CPU USAGE וMEMORY שאף אחד לא ייתקרב לדבר הזה!!!
-
- 4 תגובות
- 560 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני קונה מחשב עם מעבד E6600, כרטיס מסך 6600GS . מה שנשאר לי זה מארז + ספק, ואין לי ממש מושג מה לקנות. חשבתי על המארז+ספק הבא: Antec Sonata II Piano 450W SmartPower 2.0 Case האם הספק טוב? האם הוא יחזיק לי את המערכת? או שעדיף כבר לקנות אנרמקס ליברטי 400W אם מארז של 250 ש"ח? תודה ניב
-
- 6 תגובות
- 560 צפיות
-
-
שלום מישהו יכול להגיד לי אם זאת תוכנה טובה והיא עובדת עם כל המעבדים והלוחות, אם כן איפה להוריד אותה ואיך לקנפג אותה??? תודות מראש
-
- 9 תגובות
- 560 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות בסקטי פי סי קירור לא לOC עד 260 ש"ח שקט ונותן ביצועים טובים! המ, חשבתי על טוניק אבל לא נראה לי שזה לצרכים שלי. אני יקח את הטוניק אם צריך, פשוט רק שיוריד לי את הטמפ ללפחות 35-40(ואני רואה הרבה אנשים שיש להם את הטמפ הזה עם קירור אויר)
-
- 3 תגובות
- 560 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי מעבד amd 3800+ 64 dual לוח: asus m2v-mx לאחר שלא הצלחתי להפעיל את תוכנת Cool'n'quiet אני שוקל להשתמש בתוכנת crystal cpuid קראתי כי היא מורידה את תדר המעבד והמתח של המעבד כמו שהדברייבר של AMD. האם משיהו השתמש בתוכנה ? יש מומלץ / לא מומלץ להשתמש בהפחתת מתח למעבד? שאלה נוספת: בביוס יש אופציה שנקראת acpi 2 (כרגע לא פעיל בברירת מחדל) - הבנתי שזה קשור לניהול צריכת החשמל אבל אני לא יודע בדיוק מה זה. האם צריך להפעיל את האופציה הנ"ל? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 560 צפיות
-
-
http://img97.imageshack.us/img97/8978/6600gtoc8lj.jpg אני מנסה להעלות בדריבר והוא מעלה הודעה שצריך להוריד זה המקסימום של הכרטיס ? כי הטמפ' מאוד טובה
-
- 2 תגובות
- 560 צפיות
-
-
מפרט בצד. המארז: מארז ג'נרי מידי ATX עם ספק 300W. טמפ הלוח די קבועה על 40-42 מעלות (המזגן לא פועל בדרך כלל וטמפ החדר כמעט תמיד 30 מעלות) וכשאני מוציא את הדלת זה יורד ל 38 מעלות. כל הכבלים מעוגלים, גם של הספק. יש מאוורר 80 מאחורה ממש ליד המעבד. למארז יש למעלה שורה של חורים בכל צד בשביל האוויר החם. אני עשיתי גם למטה שורה של חורים בדלת בשביל כניסה של אוויר. ב IDLE המאוורר מאחורה פולט אוויר בטמפ החדר. בזמן שאני משחק משחקים כבדים הוא קצת חם. המעבד: P2.4B 533 MHZ FSB עם קירור מקורי של אינטל. חודשיים הוא עבד על 67 ב IDLE עד שהתחלתי להתעסק בחומרה וגיליתי את זה. פירקתי אותו ולא הייתה משחה טרמית על המעבד (!) אז הלכתי לחנות מחשבים באיזור וקיבלתי בחינם שקית נייר קטנה עם משחה לבנה וש…
-
- 4 תגובות
- 560 צפיות
-
-
שלום , אני רוצה למשוך את הOC יותר למעלה אז אני קונה גוף קירור וזכרונות כי הזכרונות שלי הם 667MHZ ואני צריך לפחות 800 כדי להגיע ל3.8 והילך ... איך הזכרונות האלו : http://www.noacomp.co.il/Product.aspx?productid=1830 הם של קינגסטון עם אחריות לכל החיים .... אם מישהו יכול להסביר לי את ההבדל בין CL5 לCL4 אני אשמח , ואם מישהו גם יוכל להמליץ לי על זכרונות (2048 1066 ) יותר טובים מאלו בגג 500 ש"ח תודה רביי
-
- 4 תגובות
- 560 צפיות
-
-
אז ככה יש לי את הלוח gigabyte ga-m59sli-s5 ומעבד AMD 5600 + X2 (פירוט מלא של המערכת במפרט בצד) המחשב אצלי כבר כ3 חודשים והחלטתי בגלל שהגענו לחודש OCtober חודש הOC לעשות OC למערכת שלי. אז ככה הבעיה היא שאני לא מוצא כמה תפריטים בביוס התפריטים של הצ'יפסט ושל הזיכרון. הלוח אחרי עידכון ביוס מאתמול. לדעתי אני לא מגיע ליציבות במאמץ בOC חלש בגלל שאני לא מצליח לנעול את מחלק הזיכרון ל1:1 המעבד מקורר מים וטמפ' שלו מצויינות בסטוק 31 מעלות מקס' במנוחה ו46 מקס' במאמץ מי שמכיר את הלוח יודע עד כמה הוא מקורר ע"י הקירור סטוק והטמפ' של המארז בטמפ' החדר שלי * OC אינו חדש לי ואני עושה זאת כבר בערך כ5 שנים מאז שיש לי את המערכת קירור מים. אשמח לעזרה תודה מראש sa_ka
-
- 0 תגובות
- 560 צפיות
-
-
יחד עם הקירור שבא איתו (Accelero X2) לאיזו מהירות מעבד וזיכרונות ניתן להגיע? (בסטוק הוא 600 למעבד ו-700x2 לזיכרונות)
-
- 3 תגובות
- 560 צפיות
-
-
שלום... אני מסתמך על מפרט כלשהו ואני שיניתי אותו יותר להתאמתי... השאלה היא: אני משתמש במעבד Q9300 של אינטל כמובן... אז החלטתי ללכת על מאוור פגז, המאוורר: ASUS Silent Square Pro Cpu Cooler אני ראיתי באיזה מקום שהכי עדיף למעבד הזה את המאוורר: Sunbeam Tuniq Tower 120mm השאלה: איזה אחד מתאים יותר וטוב יותר מביניהם? זה המפרט: Item ______________________________________________________________________________________________ | CPU : Intel Core 2 Quad Q9300 2.5GHz 6Mb BOX | 1,275 |_______ | CPU Fan: ASUS Silent Square Pro …
-
- 5 תגובות
- 560 צפיות
-
-
http://www.lamir.co.il/product.asp?product=149 מבחינת רעש ומבחינת ביצועים..
-
- 3 תגובות
- 560 צפיות
-
-
שלום! אני חדש בתחום אז נא לא לצחוק עלי אם אני מפגין בורות מוחלטת ניסיתי להעלות טיפה את המהירות של המעבד שלי, הבעיה היא שאילו העלאה קטנה של 50 הרץ גורמת לBios לא לזהות את הHD ??? האם המעבד נעול? האם הבעיה היא בלוח? יש לי את ה IS7-E (הנפוץ) של Abit וHD SATA של Samsung תודה חברה
-
- 1 תגובה
- 560 צפיות
-
-
יש לי כרטיס ישן (Geforce 5700LE 256MB 128Bit) זרוק פה ורציתי לעשות לו אוברקלוק...בינתיים הגעתי ל 350\500 עם קירור סטוק... רציתי לשאול אם אני יצרוב לו ביוס של 5700 או של 5700ULTRA זה ישנה משהו? במידה וזה לא... סתם מתוך סקרנות, אני רוצה לנסות לצרוב את הביוס של 5700 או 5700ULTRA (לא משנה לי מה בעיקרון כל עוד זה אפשרי) מישהו יודע איך אני משיג את זה? עוד שאלה (סליחה שאני שואל הרבה פשוט אני לא מבין בזה ממש...) האם ישנם עוד סוגים של אוברקלוקינג לכרטיס הזה? ראיתי פה כמה פעמים שמשתמשים במושג V-mod או soft mod לא יודע מה זה אומר בדיוק אז אם תוכלו להסביר לי אני יעריך את זה תודה.
-
- 4 תגובות
- 560 צפיות
-
-
אני משתמש בתוכנה דרך הווינדוס, לא בביוס. רציתי לשאול-האם יש עוד משו שאני צריך לדעת לפני שאני עושה OC? ויש לי עוד שאלה אחרונה: יש לי מעבד P4 530 3.0GHz (אפשר לראות את שאר הפרטים במפרט) עם קירור סטוק. עד כמה אוכל להעלות אותו מבלי שזה ייפגע בו?(גם בעתיד הרחוק) (אתמול סתם ניסיתי לדקה, והגעתי ל 3800Hz אבל פחדתי להמשיך להעלות)
-
- 2 תגובות
- 560 צפיות
-
-
בלוח אם p55-gd65 של msi יש כפתור oc genie וכן כפתורי פלוס ומינוס חיפשתי מידע ועדיין לא מצאתי תשובה מה בדיוק עושה הכפתור למעבד בחוברת ההסבר של הלוח כל מה שהם כותבים שזה אוברקלוקינג בלחיצת כפתור ואם משתמשים בזה צריך להחליף את הקירור המקורי של המעבד והם לא אחראיים לתוצאות, לא הבנתי אם הוא משנה בשבילי את ההגדרות בביוס או לא, ואיך אפשר לדעת אם לא לחצו לפני על הפלוס והמינוס?
-
- 1 תגובה
- 560 צפיות
-
-
אני מחפש גוף קירור למעבד בסוקט 754 הוא לא צריך להיות חיית קירור כי לא מתוכנן אוברקלוק רק שיהיה כמה שיותר קטן ויעיל יש משהו כזה?
-
- 1 תגובה
- 560 צפיות
-
-
מיועד לחבר'ה שיודעים מה הם עושים... http://www.finetune.jp/~lyuka/interests/pc/p4c800e.html תהנו! 8)
-
- 2 תגובות
- 560 צפיות
-
-
-
שלום לכולם יש לי מעבד E6320 ללא OC בזמן עבודה תקין הטמפ היא 30-40 מעלות אני בודק בביוס היום בימים החמים הטמפ היא 60 מעלות שוב אני בודק בביוס המאוור הוא סטוק בן שנה וחצי 1) שאלתי היא לאיזה מאוור כדאי לההחליף - אני מעוניין בזול ושוב ללא OC 2) הימים חמים אלו גם ככה האוויר הוא חם אז איזה קירור ממליצים לגבי האוויר החם הזה
-
- 4 תגובות
- 560 צפיות
-
-
תקשיבו אחרי שניסיתי בכל דרך אפשרית לעשות את הOC דרך הביוס ולא הצלחתי בכל דרך אפשרית . החלטתי לעשות את זה דרך תוכנה שעובדת על מערכת ההפעלה . מעבד : E2140 קירור סטוק . לוח אם : P5VD2-MX של אסוס . אני צריך טיפה ערה בקשר לתוכנה כי אני לא ממש מבין אותה . דבר ראשון : איזה מבין השעונים אני צריך לבחור כאן ? חלק א' שעונים : http://img229.imageshack.us/img229/7079/20861545jq0.jpg חלק ב' שעונים : http://img229.imageshack.us/img229/3902/22621572tr5.jpg דבר שני : כמה מליון לעשות ליד איפה שאני בוחר את השעון [ Test pattern size ] דבר שלישי : מה אני צריך לעשות אחרי כל זה ?
-
- 0 תגובות
- 560 צפיות
-
-
המהאוורר של המעבד שלי מסתובב ב 2200 RPM ,זה סביר ? שאלתי חברים עם אותו מעבד ואותו מאוורר ואצלם הוא מסתובב ב +3000 RPM (המאוורר הוא מאוורר מקורי של אינטל) הטמפרטורה במצב idle היא 39-40 מעלות (בלי OC)
-
- 2 תגובות
- 560 צפיות
-
-
אהלן לכולם יש לי ecs k75a עם מעבד של athlon xp 2000+ ומאוורר אחד על המעבד ואחד על ה case אבל כשאני משחק במשחקים כמו moto gp 2 כשהמארז פתוח הטמפרטורה עולה לי ל57 מעלות והמחשב נתקע ואני צריך לעשות ריסט יש לי xabre 400 מה הפתרון??
-
- 2 תגובות
- 560 צפיות
-


