אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום לכם מישהוא קרא או שמע על שיטה לקרור של רכיבים אלקטרונים/מעבד בשיטת פלטייר? אצלנו בעבודה יש רכיב כזה שמסוגל לקרר מקור חום (אלקטרוני) עד כדי הפרש טמפרטורה של 70 מעלות!!! כן כן זו לא בדיחה. רציתי לשמוע/ליקרוא עם למישהו יש ניסיון בנושא.
-
- 19 תגובות
- 2k צפיות
-
-
יש לי נייד Asus k55v. נראה לי שהוא עולה לטמפרטורות דיי גבוהות, אני משחק SWTOR עליו חוץ מלימודים. בקיץ אני מניח שיהיה לו עוד יותר חם, אז חשבתי לקנות לו מתקן קירור שאני אוכל לשים את הנייד עליו. מחפש המלצות על משהו לא יותר מידי יקר, עושה את העבודה טוב וממש לא מעניין אותי רעש, אני גם ככה עם אזניות מצאתי את שני אלה : http://www.olsale.co.il/olsale/heb/itemdetails.aspx?auction_id=22531621&af=2055 http://www.ivory.co.il/catalog.php?id=6581 תודה רבה לעוזרים
-
- 13 תגובות
- 2k צפיות
-
-
בידי גוף קירור slk600 ישן ועדיין מצויין, אך היום כשפירקתי אותו רקיתי שכל השכבה החיצונית שלו פשוט התחמצנה. אבא שלי אמר לי שזה לא אמור להפריע כי ממילא זה רק על השכבה החיצונית (ולא ייכלה את הגוף קירור) אבל בכל זאת- בין הצלעות קירור כבר ממש יש שכבה ירוקה עבה שהתחמצנה. רציתי לדעת מה אפשר לעשות בעניין- ראשית כדי לנקות את הגוף קירור, ואח"כ כדי למנוע את התופעה(ובלי לפגוע ביכולות הקירור של גוף הקירור) תודה, נדב
-
- 31 תגובות
- 2k צפיות
-
-
המודם היה משעמם ופשוט שיגע אותי , אז לקחתי דרמל והנה: (בהמשך יוספו לדים) לפני: אחרי:
-
- 10 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום לכולם, אם אני מעוניין בקירור מאוורר צד שלישי למעבד ryzen 7 2700x, איך אני יודע מה מתאים ומספיק חזק? בהנחה שהtdp שלו הוא 105 W.. מה צריך לבדוק שהקירור מסוגל, מעבר לתושבת מתאימה? אשמח לדוגמא של מאוורר שנמכר בארץ(נתחיל מהאופציה הזולה ביותר שתעשה את העבודה אם לא מתוכנן oc) תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 2k צפיות
- 1 follower
-
-
SubX ו Gs מהפורום החליטו שהלילה מתקרר וזה הזמן להתניע את מנועי הביצועים. הזכרונות עבדו בתזמונים של 2.5-4-4-10 עד 610MHZ ולא בטוח שהם הגבילו , הלוח גם הגיע לגבולותיו בערך. NF8 nForce3 Athlon 64 3000+ ספק של HEC AR-T300 , אולי הוא הגביל של התדר של המעבד , בעבר המעבד הצליח כ2700MHZ - בהיזדמנות ננסה את הHEC 475VD-T. תמונות http://img243.echo.cx/img243/6026/pi305e9wa.png http://img243.echo.cx/img243/9514/san305e5cl.png http://img243.echo.cx/img243/7816/16wm.jpg http://img243.echo.cx/img243/5514/23wm.jpg בהצלחה לפעם הבאה , אתם מוזמנים גם לתת כאן תוצאות Super PI של Socket 754
-
- 25 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום לכולם לפעמים אני מדליק את המחשב ופתאום נהיה ממש רעש חזק של טרקטר ואז אני צריך לדפוק במארז כמה פעמים בשביל שזה יפסק.. אבל כשזה לא קורא המארז שלי ממש שקט וכשזה קורא זה פתאום ממש רועש.. אני רוצה למכור את המחשב שלי ואני לא יכול למכור אותו בצורה הזאת ככה שזה קורא לעיטים קרובות... מה העניין?יש שם קירור של EVERCOOL
-
- 24 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אהלן, יש לי פנטיום 4 2.4 המארז רץ על 41 מעלות יציב. המעבד נמצא ב50 בidle אבל ב60 מעלות תחת מאמץ... זה נורמלי?
-
- 15 תגובות
- 2k צפיות
-
-
התחתי OC לכרטיס מסך בMSI AFTERBURNER בקיצור,הורדתי את החסימה של הCCC אבל עם אניט עושה OC דרך הMSI אפילו קפיצה קטנה,הכול יציב וזה.. אבל לדוגמא אני רואה סרטון ביטיוב,יש מסך שחור כמה שניות,כתוב אחרי זה שהדרייברים של הכרטיס מסך הפסיקו לפעול ויש מסך ירוק איפה שהסירטון אמור להיות זה ממש מוזר.. תודה מראש לעוזרים
-
- 11 תגובות
- 2k צפיות
-
-
בחיים אל תתעסקו עם מאורר שהוא פועל ! רציתי להעביר את הגריל של הtt מהסמארט פאן לג'נרי שיש לי מקדימה, (שם רואים אותו יותר). העברתי אותו בזמן שהמחשב פועל כי לא היה לי כוח לסגור את הכל, אני מפרק את הסמארט פאן שהיה על 4100 סלד.. בוםםםם!!! בתוך הזרת, ישבתי מבואס על המיטה למשך 5 דקות ושוב חזרתי לעבוד, סבבה אני כבר מחבר מחדש את הסמארט פאן בלי הגריל ועובר לג'נרי שיושב בכלוב 5.25" (מחוזק עם אזיקונים). אני כבר מסיים להרכיב והכל נשאר רק אזיקון אחד אחרון לחבר.. בוםםםםםםםםםםםםםם בתוך הבוהן !!! התחיל לרדת לי דם ... קיצר הלכתי לשטוף במים חזרתי והכל, ואז שמתי לב שלא רואים את הגריל כל כך מקדימה והיה עדיף שהיה נשאר בכלל מאחורה! ( קיצר סגרתי תמחשב חיברתי הכל כמו שהיה.. עכשיו אני עם …
-
- 22 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות מחשב חדש, ואחרי בדיקה רצינית אני אשמח לשמוע את הדעות של חברי הפורום בנוגע לשאלה בכותרת. האם יש היגיון להשקיע 1200 שקל בקירור למערכת - שכולל בין היתר קירור מים סביר (H100I) ועוד מספר רכיבים נוספים כולל קירור יעודי לכרטיס המסך. לשקט יש משמעות חשובה כמו גם לאמינות. האם נכון יותר להשקיע את הסכום בשדרוג רכיבי המערכת? נ.ב. כדי לכסות את השאלה לפני שתעלה, המערכת עליה מדובר תבוסס מעבד iv i7 3770k וכרטיס מסך amd 7950 ותשמש לפיתוח בסביבות מרובות (windows, לינוקס ומק) ולמשחקים במידה והזמן יאפשר.
-
- 16 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
-
שעון מעבד 205@175 שעון זכרון 196@166 Inno3d GEforce 2MX 400 32MB כל פעם העלתי 3dmark 2001 second edition וזה עלה מההתחלתי 2720 ל 3280 שיחקתי אותה לא? ורואים הבדל!
-
- 18 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום. יש לי מחשב בן שנה וחצי והוא פולט חום בצורה מוגזמת פשוט אי אפשר לשבת לידו. הטמפרטורה של המעבד (E6750) היא בין 45-50 מעלות. רציתי לדעת אם יש איזה גוף קירור או משו שאני יכול לקנות שהמחשב פשוט לא יפלוט חום?
-
- 22 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
השאלה היא איזה נזק יכול להגרם (אפילו אם זה לאורך טווח) ובמקרה ויש בעיה עם הלוח-אם או המעבד, איך כן אפשר להשיג אחריות (אני לא מעלה מתח למעבד) האם זה יכול לפגוע בכרטיסים שיש על הלוח (AGP\PCI) ובזכרונות (DDR 333)
-
- 44 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אני לא מבין את ההתלהבות מהדבר הזה... הרי ה cak יותר מהיר + יותר שקט + יותר קטן + יותר זול. אז למה לקנות את הוולקנו כשיש את זה?
-
- 15 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אני מחפש מארז חדש שיהיה נוח לModding שיראה יפה , יהיה גדול והכי חשוב מאוורר טוב המלצות?
-
- 16 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
-
שלום כולם יש לי a64 3200 754 epox 8kda3j 1024 512x2 a-data pc3200 עכשיו אמרו לי שאפשר עם הזכרונות הללו והלוח הזה לעבור ל t1 שיתן יותר ביצועים אז עדכנתי תביוס וחישפתי את האפשרות של ה t2 או t1 ולא מצאתי עברתי על הכול power bios וכול התפריטים שם ולא מצאתי עכשיו אמרו לי שזה יתן הרבה יותר ביצעוים אמת\שקר וגם אמרו שזה יכול להיות לא יציב אז איך אני בודק אם זה יציב ? תודה
-
- 30 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
הי בזמן האחרון אני מתעניין (מאוד) ב- OC, לגבי הכרטיס מסך יש באתר הדרכה לגבי כל העסק, וזה ממש עזר לי . אבל בקשר למעבד, אני לא יודע ולא מצאתי שום הדרכה לאיך לעשות. מה שאני כן יודע, זה שאפשר לעשות OC נאה בלי להוסיף קירור, ככה לפחות אומרים. עכשיו השאלה שלי היא איך?
-
- 18 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
סתם שעלה - קראתי פה באחד הפורומים שמישהוא עשה אוברקלוק לכרטיס מסך יש לי GEFORCE 2 MX 400 איך אני יכול לעשות לו אוברקלוק?
-
- 5 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום,עבור I7 7820X: מהו קירור האוויר המומלץ עד 250 שח (לא מעוניין לעבור לקירור נוזלי) שלא יפגע בסטיקים של הזכרונות (לוח ASUS TUF MARK 1 זה חשוב כי הלוח עומד לנצל 8 סטיקים),לא יתבצע אוברקלוק אני יודע מביקורות עד כה שהמעבד צורך אנרגיה וחם יותר מברודוול אי, חשבתי ללכת על Arctic Cooling Freezer i32 CO
-
- 6 תגובות
- 1.9k צפיות
- 1 follower
-
-
תראו חברים,יש לי את הכרטיס הנ"ל והוא פועל במהיריות של אולטרא (400/1.10) חשוב לציין שאין כל הבדל בטמפרטורות בין מהירויות הסטוק לבין מהירות האולטרא. (הכרטיס הוא של חברת Albatron עם קירור סטוק.) עכשיו,הבנתי שה 6800GT הוא אותו כרטיס בדיוק כמו ה 6800U רק עם DownClock זאת אומרת שהליבה שלי סוחבת את המהירויות של האולטרא בלי כל בעייה נכון? (שעה ATI TOOL בלי רבע שגיאה.) ניסיתי להעלות מהירויות ל 410/1.12 קיבלתי עלייה של שתי מעלות במאמץ 72 עכשיו,ו 70 קודם. ויש ארטיפקטים אחריי שתי דקות. השאלה שלי היא האם זה נובע מזה שאני עם קירור סטוק וזוהי בעיית התחממות? או שפשוט נפלתי על ליבה לא מוצלחת (כי מה הההבדל כבר 10מ"צ לפה או לשם לא אמורים לתת ארטיפקטים לפי דעתי) מה דעתכם? תודה רבה!
-
- 37 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אם מישהו זוכר את משאבות הדלק הישנות (עוד בשנות השמונים), אז היה להן מן פרפר (כמו בשעומי מים) שמראה כי ישנה תזוזה של מים. רציתי להכניס מכשיר כזה למערכת שלי כדי לוודא כל השמן כי המע' עובדת. במדריך של THW, מופיע דבר כזה. מישהו יודע היכן משיגים?
-
- 2 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום! יש לי חיישן טמפרטורה שאני רוצה לחבר לכרטיס מסך ואני רוצה לדעת איפה אני מחבר אותו בלוח אם כדי שיציג לי את הטמפרטורות.... תודה מראש לעוזרים!
-
- 20 תגובות
- 1.9k צפיות
-


