אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
הוצאתי את הרדיאטור ששכב אצלי בארון כשנתיים באריזה המקורית מאז קניתי אותו. כולו היה מצופה קורוזיה אדומה שנראית כמו חלודה מבחוץ, שייפתי את הצבע וצבעתי מחדש, העניין הזה נפתר. הצצתי פנימה דרך הפתחים של הפיטינג והכל בפנים קורוזיה לבנה, ניסיתי שטיפה בלחץ בעזרת ברז מים (לא בשיא הזרם) יצה מלא גושים שחורים וחול. לקח כמה שטיפות טובות עד שיצא כל הזבל, אבל הקורוזיה הלבנה עדיין בפנים. יש רעיונות איך לנקות את הבפנים של הרדיאטור? מישהו נתקל בתופעה כזאת?
-
- 4 תגובות
- 2k צפיות
-
-
פשוטו כמשמעו איזה מבין שני הדגמים הנ"ל יותר יעיל מבחינת ביצועים נטו (מחיר, רעש וגודל פיזי לא רלוונטיים לצורך העניין). אשמח לתגובות ממי שיכול להעיד מניסיון או אישי או מתמצא מאוד בתחום ומדבר מתוך ידע ולא ניחושים.
-
- 2 תגובות
- 2k צפיות
-
-
טוב שאלה בכותרת המאוורר הקים שלי מת ותוקע את המחשב מידי פעם פתחתי את המארז עד שיהיה לי זמן להחליף אני גם צריך לשים משחה טרמית למעבד ובנוסף ניקוי יסודי של המאווררים ושימון שלהם את כל זה לא עשיתי בערך 4 שנים מאז שקניתי את המחשב
-
- 21 תגובות
- 2k צפיות
-
-
נפלה עלי נוסטלגיה ואני רוצה לשחק משחקים ישנים וטובים אבל חלקם לא מסוגלים להתמודד עם המהירות יש דרך להאיט את המחשב? או לדמות סביבת עבודה ישנה ?
-
- 10 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום לכם.. אז ככה נתקעתי באוברקלוק על 3.500 MHZ מקווה שתוכלו לעזור המתח 1.4125 V החום מגיע ל- 75 במאמץ עם קרור ZALMAN 9700 לא מוגזם בטמפרטורה?? יכול להיות שאני צריך להוריד את ה- FSB בזכרונות במקום -333 ל- 266( מ- 2.00B חזרה ל- 2.00A ) או שמה אני צריך לעלות מתח בגשרים ובעוד מוקדים בבקשה עזרה זו הרשימה של הביוס של הרכיבים / הספקים אין לי מושג מה אומר מה ואת מה צריך לשנות ואת מה לא... system voltage control-manual ddr 2- overvoltage control-(+0.40) הוראות היצרן של הזכרונות אמרו להוסיף הספק לזכרונות. pci e overvoltage - normal fsb overvoltage control - normal -הוספתי 0.10V (g) mch overvoltage control - +100 שיניתי mch reference voltage control - +10% שיניתי ddr reference …
-
- 30 תגובות
- 2k צפיות
-
-
-
שלום קניתי מחשב לא מזמן ואני די מתלבט בקשר לכיוון המאוורר של המעבד. כל אחד אומר לי משהו ואחר והיו לי כמה בעיות עם זה. ראשית,יש לי SCYTHE MUGEN 4 וזכרונות שלCORSAIR VENGEANCE וזה הפריע אחד לשני אז שמתי את המאוורר של הקירור מעבד בצד השני כי לא היה מקום (לא ליד הזכרונות כמו שתמיד רואים בתמונות,בצד השני). עכשיו,לאיזה כיוון זה צריך להיות מסובב המאוורר? להוציא את האוויר על התושבת של הגוף קירור או החוצה? כי בהתחלה שמתי את המאוורר שיוציא על התושבת את האוויר ואז הלכתי לKSP לקנות נתב לאינטרנט,ועל הדרך שאלתי אותם על המאוורר. הם אמרו לי שעשיתי לא נכון,ושצריך לסובב את זה שיוציא את האוויר החם מתוך התושבת,החוצה ושיצא מהמארז. העלתי תמונה של הCPU COOLER אחרי שסובבתי אותו (בעצם האוויר לא נ…
-
- 9 תגובות
- 2k צפיות
-
-
קירור שקט לI7 \ 2011-3 ללא כוונות OC האם יש טעם להשקיע מעל I11 \ I30 ? הם שקטים ? יש יותר שקטים בטווח מחירים הזה ? האם קירור מים הוא שקט יותר משמעותית ?
-
- 1 תגובה
- 2k צפיות
-
-
same question same as in the topic and im planning to mode it so i wanna know and get some ideas from other ppl who have done any modding with that case? and that dude with a problem with my english i didnt asked u for that , ok , u %#@$#@$#@$ so please shutup :-X
-
- 17 תגובות
- 2k צפיות
-
-
הוספתי מאוורר חדש של 120 מ"מ http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=5361&CatCode=554 אמור להיות די שקט לפי הנתונים, אבל בפועל הוא נשמע כמו טרקטור. לדעתי המהירות שלו גבוהה, איך אני יכול לשנות את המהירות שלו למהירות נמוכה יותר?
-
- 13 תגובות
- 2k צפיות
-
-
המממ יש לי לוח EPOX 8KDAJ... עכשיו אני שיחקתי באיזה משחק ופתאום יצא מהרמקול של המחשב רעש כאילו של אמבולנס כזה.... כשיצאתי ונכנסתי לאוורסט ראיתי שהמעבד היה על 57 מעלות (יש לי AMD 64 ) ונזכרתי שעשיתי בביוס של הלוח שמתי שהמערכת מגיעה ל60 מעלות אז שהלוח יעשה AUTO SHUTDOWN... יש מצב שזה קשור? ובכלל זה לא מסוכן 57 מעלות למעבד? תודה לעוזרים
-
- 45 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום. אני דיי חובבן האמת, לא מזמן קניתי מחשב חדש וראיתי המון דברים מדהימים שאפשר לעשות עם המארז ובתוכו. התחלתי לחפש מאמרים ותמונות על מודינג וראיתי המון דברים שאותי לפחות, מדהימים. כהתחלה עשיתי חור בצד המארז שלי והוספתי מאוורר יחסית גדול וזה נראה ממש טוב אבל אני עדיין רוצה להגיע לביצועים יותר יפים. אני יודע שזה לא יבוא לי בצ'יק או שזה לא כל כך קל אבל אני מוכן לנסות. אני מחפש כמה דברים : 1) מארז טוב וגדול שאני יוכל לבצע בו את כל המודינג הדרוש. 2) מישהו ממרכז ת"א שרוצה לבצע את המודינג הזה איתי ולעזור לי. אשמח אם יהיה מישהו כזה למרות שאני בספק אבל לפחות אני שואל. אפשר ליצור איתי קשר באי מייל : pain_n_hurt@yahoo.com או באיי סי קיו : 126280801 בתודה, IntoXicaTed.
-
- 15 תגובות
- 2k צפיות
-
-
החלטתי גם לנסות לעשות את מה שHWgeek עשה והפכתי את ה-FX5200 שלי ל-FX5500 בלי שינוי בקירור הסטוק שהוא רק היטסינד קטן על הליבה ללא מאוורר. השינוי החשוב הוא שקודם היה לי מקסימום 60fps ועכשיו יש לי 100 (ב-Counter Strike).
-
- 29 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום לכולם המחשב הישן שלי בזמנו לפני 4.5 שנים בערך עלה 6000, המחשב עם PENTIUM4 הכי חזק שהיה אז..3.16GHZ עם לוח אם ששווה 1000 שקל משהו EXTREME של ASUS ספק של 500 HEC קירור טוב של AC ומלא חלקים טובים עכשיו בתאכלס אני לא משתמש בוא ואני לא יודע מה לעשות איתו חשבתי למכור איתו אבל יש לי קצת ידע בOC ואמרתי אולי אפשר לעשות לו OVERCLOCK לפני המכירה או משהו? מה דעתכם ,כי ראיתי בBENCHIM שאנשים הגיעו עם P4 ל7-8GHZ..
-
- 17 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום. שימו לב שמדובר ב NH-C14 (ולא ב D14). מי מבין שני הקולרים האלה עדיף? אני לא יודע להחליט, ואשמח לשמוע תודה
-
- 9 תגובות
- 2k צפיות
-
-
הרבה זמן אני בונה מפרטים פה,ועכשיו שאלתי את עצמי-איזה קירורים הם הכי שקטים? הבנתי שהKATANA נחשב למאוד שקט,והPRO7 קצת פחות ממנו אך שמעתי שיש יותר שקטים בקטגוריות מחיר יותר גבוהות. אשמה אם משהו יכול לסדר לי את הקירורים לפי כמה הם שקטים בלי קשר למחיר. תודה רבה לעוזרים.
-
- 8 תגובות
- 2k צפיות
-
-
רציתי לדעת עם מישהו יודע כמה עולה לד כחול ואיפה אפשר להשיג? תודה
-
- 16 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום אני מחפש 3 מאווררים שתיים 120ממ ואחד 80ממ והכי חשוב שהיו שקטים נ.ב עד 250ש"ח תודה מראש
-
- 27 תגובות
- 2k צפיות
-
-
-
הבנתי שאחרי עידכון ביוס הוא תומך במעבדי WOLFDALE ואני שוקל לשדרג את ה - E6300 שלי ל - E5200. מה גם שלא צריך זכרונות מהירים בשביל להמהיר אותו, נשאלת השאלה האם הלוח שהיה בזמנו האוברקלוקר הכי טוב לא יגביל את המעבד.
-
- 15 תגובות
- 2k צפיות
-
-
-
שלום לכולם, סוף סוף קניתי מע' מחשב חדשה וסיימתי להתקין אותה ביום שישי וכרגע אני רק על XP ואינטרנט (ואנטיווירוס כמובן) המערכת היא: 1.לוח אם ABIT IX38 QUAD GT 2.מעבד 8400 3.HD של סמסונג פלטה אחת 320GB 4. קירור TT BT משודך למשחת AC MX2 5.מארז NZXT TEMPEST 6.כ.מסך XFX ALPHA DOG 7.זכרונות GSKILL 2GB 800MHZ BHZ נתקעתי בבעיה כיוון שהצלחתי להגיע לבאס 400 ואחרי זה כמובן שהמערכת עושה POST אך הווינדוס לא עולה נכון (יש לציין שאיני יודע איזה גרסא של ביוס לבחור מהאתר של ABIT וכרגע מופיע לי לאחר עידכון 07.01.2008 אז אם ישנה גרסא יותר חדשה אודה ללינק) מעל 3.6 למעבד ו930 לזכרונות (וכמובן שלא נגעתי במכפלה או בהעלאת המתח) אז אנא אמרו לי איך להגדיר נכון את הזיכרונות ואת המעבד שאני יוכל לשבו…
-
- 29 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום לכולם. ברשותי מעבד E6750 עם קירור סטוק ומארז Nzxt Apollo עם מאוורר צד שמכניס אוויר ומאוורר אחורי שמוציא אוויר. המפרט המלא בצד. לניטור הטמפרטורות אני משתמש ב Core Temp 0.97.1. כשאני מפעיל את המחשב ללא שום הפעלה של תוכנות נוספות הטמפ' של המעבד עומדת בין 35-40 מעלות. ברגע שאני מפעיל את הדפדפן (אני משתמש ב Firefox) ומתחיל לגלוש קצת הטמפ' מזנקת ל 50 - 55 מעלות. החדר שלי לא חם בצורה יוצאת דופן (20+ מעלות), המחשב מתוחזק באופן קבוע ואין תוכנות מיותרות שעולות עם הפעלת המחשב. בזמן מאמץ (Orthos) הטמפ' מגיעה ל 61 מעלות. האם זה מצב תקין ? עריכה: גילוי מרעיש! כש HWzone נמצא ברקע ב Firefox (לא מדובר על גלישה אקטיבית, פשוט האתר ברקע) השימוש במעבד נע בין 20-40 אחוז. באקספלורר מצ…
-
- 23 תגובות
- 2k צפיות
-
-
שלום לכולם מבקש עזרה מבעלי ידע נרחב בנושא,מה ה overclocking הטוב ביותר למעבד athlon1000 ,אם אפשר הסבר קצת מפורט,איזה מאורר כדאי לשים למעבד,הוספת צלעות קירור לזכרון,לכרטיס מסך. באמת שאיו לי שום ניסיון בנושא ??? שכחתי לציין הלוח אם הוא :asusa7v133,אין לי מושג עד כמה הוא תומך.
-
- 8 תגובות
- 2k צפיות
-
-
מי מהם יותר טוב?? שניהם עולים 250 ש"ח.
-
- 23 תגובות
- 2k צפיות
-


