אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
לפני כמה ימים שאלתי כאן בפורום אם למישהו יש נסיון בלשייף (Lapping) את המפזר חום האינטרגלי (IHS או Integrated Heat Spreader) של המעבדי פנטיום 4 של אינטל (גם לP3 עם ליבת Tualatin יש, אבל זה לא רלוונטי להרבה אנשים). אז החלטתי בעצמי לנסות... לא חשבתי שיש סיכוי שאני אשבור משהו. לקחתי ניר שיוף של מתכת מסוגים 400 ו500 (המספר מציין את מספר החלקיקים באינץ' רבוע - מה שיותר יותר עדין). הנחתי את הניר על שולחן זכוכית (קריטי שיהיה שטוח) ולקחתי חתיכה שטוחה של משהו שנראה כמו שילוב בין קלקר לאריג כדי שיתפוס את המעבד בפינים בלי לפגוע בו. הנחתי את המעבד עם הIHS על הניר 400 והתחלתי לעבוד בתנועות מעגליות תוך סיבוב המעבד ב90 מעלות כל בערך חצי דקה של עבודה. הIHS בנוי ב2 שכבות. העליונה היא ניקל,…
-
- 20 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
בהתחלה הכרטיס עבד טוב, לאט לאט נהיו לי מלא בעיות: קפיאות, מסכים מהבהבים וכו', והפתרון היחיד היה להוריד את ה OC לתדר סטוק. איזה מין דבר זה? מה club3d לא מוודאים שה OC יציב לפני שהם מוכרים את הכרטיס? בקיצור, שילמתי על OC edition וקיבלתי כרטיס רגיל. מה אני יכול לעשות עם זה? אתם חושבים ש skypc יחליפו לי אותו?
-
- 12 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
נקווה שלא תפסלו ת'כותרת, לא מצאתי משהו יותר טוב מזה בכלמקרה, יש לי AXP1600 כמו שאפשר לראות במפרט שלי, יחד איתו יש חרא לבן שנמצא בין המעבד לבין ה AX7 שיש לי, שעליו יש מאוורר מארז של אנרמקס שקבלתי עם המארז, של 2700RPM~ בהתחלה היה הכל טוב ויפה, אמנם היה טיפה קריר יותר מהיום או שלשום, (מזג האוויר) אבל היה יפה על 43 למעבד ב IDLE (רק גולש, מצ'אא בפורום, כמה דפי אינטרנט טובים.. ) ולוח אם על 31-32~ ביומיים האחרונים, לא יודע אם יתכן שהמזג האוויר (לא חשתי בעצמי שינוי) אם הוא השפיע או לא. כי לאחרונה המחשב על איזה 48-50~ למעבד, ואולי 36 ללוח אם. המודם אדסל גם כן חמים, והגוף של המארז (הגג) גם כן חמים במקצת רק לצורך הידוע, המחשב דולק נונסטופ, והוא במקום סגור יחסית כאילו זה ש…
-
- 25 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
-
אני מעלה את השאלה עקב חוסר שביעות רצון מהמערכת מים שבניתי. אני משתמש ב Yate Loon 120mm Medium Speed Silent Case Fan - D12SM-12 - Sleeved אשר נותן 70.5 CFM (לפי נתוני חברה כמובן). נעזוב לרגע את הדיון של עוצמת הרעש (המאוורר הנ"ל אמור לתת 33db, ואני לא שומע אותו), ונתרכז רק ב CFM. השאלה היא כזו אם מאוורר שנותן לדוגמא 110 CFM כמו ה Scythe "SLIP STREAM" 120mm Case Fan" 1900 rpm Quiet Case Fan - Ultra Speed - Sleeved יקרר יותר טוב את הרדיאטור ? ואם כבר למה לא לקחת את Delta 120x25mm FFB1212EH High Speed Case Fan - Sleeved שנותן 150 ? (למעט בעיית הרעש, לDelta יש מאוורר שמספק גם 250cfm). ההגיון הבריא אומר כן, אבל מתי "כמות" ה cfm מפסיקה להיות רלוונתית ? (אולי צריך בכל זאת להסתכל ע…
-
- 7 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום, יש לי מעבד amd fx8150, והקירור שלו לא עושה תעבודה מלבד זה שהוא מאוד מרעיש במאמץ המחשב נכבה מחימום יתר, אני מתלבט כרגע בין 2 דגמים Scythe Ashura Shadow או Scythe Kotetsu, אם יש לכם המלצה אחרת מאייבורי אני אשמח.
-
- 5 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
מישהו ניסה להכניס שמן במקום מים במערכת קירור מים? האם זה אפשרי? האם משאבות שמיועדות לדחוף מים מסוגלות לדחוף שמן?
-
- 9 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
מה המצב חבר'ה ?.. יש לי מעבד E5200 שמגיע בתדר של 2.5 שעשיתי לו אוברקלוק ל - 3.663 .. ראיתי שכל מי שמבין באוברקלוק המליץ פה בפורום להגיע למחלק של 1:1 ואצלי המחלק הוא יותר גבוה .. אז השאלה שלי בעצם מה יותר מהר ? להיות על 3.663 עם מחלק גבוה יותר או עם מחלק של 1:1 (שזה אומר להוריד את הזכרונות מ - 800 ל - 667) או שזה לא משנה ?..
-
- 13 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
אוקיי, קבלו את המוד שהתעסקתי בו ביממות האחרונות..... תופים בבקשה..... ו..... http://www.avner.cjb.net/proj/ledfan/ כנסו ! יש שם תמונות מהתחלה ועד הסוף ! 8) אשמח לקבל תגובות !
-
- 29 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
הפעם עשיתי stealth http://www.pbase.com/madboys_lair/stealth הצביעה קצת חיוורת כי נגמר לי הטוש באמצע היום אני הולך לקנות עוד אחד ולעבור על זה איך יצא? דרך אגב כל המדריכים על זה מראים עבודה קשה זה לקח לי בדיוק 10 דקות לשניהם בעזרת קצת ספוג , איזולירבנד ודבק מהיר למי שתוהה למה לא עשיתי מגע לכפתור בשביל לפתוח דבר ראשון לא היה לי משהו קשיח מספיק ובגודל המתאים בבית וזה היה ב4 בבוקר אז אי אפשר לחתוך דבר שני אני עכשיו שולט על זה דרך התוכנית הבאה: http://www.cmdtools.com/files/eject.zip שילבתי את זה עם השלט של הflyvideo שלי ויש לי גם שליטה דרך השלט בסה"כ יצא שווה לאללה ושאלה אחרונה מה אתם חושבים נשמע יותר טוב : Burner או Cd-Rw ?
-
- 22 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
יש לי לוח אם ABIT IP35-E ומעבד E4500 עם OC כרגע 2.2@3.41 והכל יציב קירור מעבד ARCTRIC COOLING FREEZER 7 PRO עכשיו השאלה שלי כמה הכי הרבה שאפשר להגיע בOC עם הלוח והמעבד הזה? אני חפשתי והכי הרבה שמצאתי שעשו זה OC ל3.3 ואני עברתי את זה
-
- 23 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
[glow=red,2,300]יש לי E2160-1.8 עשיתי OC ל 3.7 האם זה נחשב OC גבוהה?[/glow]
-
- 24 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום לכם עכשיו עשיתי OC למעבד שלי(בחתימה) והגעתי לזה... אני יודע שזה OC צנוע... אבל מה שמגביל אותי כרגע זה החום ואני לא רוצה יותר מידי לשחק עם זה (69 מעלות עם פריים 95) לעומת זאת שאני משחק במשחקים המחשב לא עובר את ה60 מעלות במאמץ! הטמפ במנוחה הם 53-55 לעומת שלפני הOC היה לי 50-54 בכל זאת הOC שלי הוא עם לוח של אינטל! אז ככה שאפשר לעשות OC גם עם לוחות של אינטל והלוח עדיין לא עצר אותי! השאלה שלי היא: האם כדאי להעלות את הבאס מ215 ל220 ? תודות מיוחדות ל VATOS LOCOS ו YE3333 שהדריכו אותי בביצוע האוברקלוק מצפה לתגובות. SuperSheep. [attachment deleted by admin]
-
- 40 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום,אני עוד מעט קונה מחשב חדש ורציתי לדעת מה כדאי לקנות? אני קונה מארז thermaltake kandalf silver שבא עם 4 מאוורים וניתן להוסיף לפחות עוד 3 ( לא כולל של המעבד הספק והכרטיס מסך) אני רוצה שיהיה לי קירור הכי אופטימלי שאפשר אולי לאוברקלוק בעתיד.. השאלה ..עזבו רגע את השימושים שאני עושה במחשב...אני רוצה לדעת באופן כללי מה יותר טוב כאילו ברור שאויר זה טוב כי זה מכניס ומוציא אויר ואפשר להבין את העיקרון שעליו הוא עובד אבל הבעיה מספר 1 זה אבק אבק ועוד פעם אבק...אמנם יש פילטרים שעוצרים חלק נכבד מהאויר...וגם יש את הבעיה של הרעש שהיא אומנם נהיית ככל שהזמן עובר קטנה יותר ויותר.... ולעומת זאת קירור מים אין בכלל רעש או ממש מזערי... אבל השאלה אם הקירור שלו אופטימלי השאלה מה הוא עושה בדיו…
-
- 30 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
אבא שלי אז חבר שלו זכה במכרז של הרבה מחשבים וקיבל 3 כאלה והוא הביא לאבא שלי אחד עשכיו תנו לי מפרט הכי טוב למעבד הזה בסביבות ה2500 שקל אם אתם לא מאמינים לי תגידו לך איך לעלות תמונות לאינטרנט ואני יראה לכם אותו
-
- 22 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
עומר אל תצחק עלי כי אתה לא הסברתה לי אז אני רוצה שמישהו כן. עד לכמה אני יכול להביא את המאיץ שלי, עזבו להתלהב לא להתלהב, מה המהריות המקסימלית שאליה אני יכול להמהיר אותו? ti-500 של הרקולס
-
- 10 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום, אני צריך עזרה כדי להגיע ל4 GHZ יציב אני כרגע נימצא על 3.9 וכל פעם שאני מגיע ל4 זה לא יציב העלתי מתחים וניסיתי לשנות עוד בביוס אבל לא מצליח להגיע מצב יציב, המחשב קורס אחרי חצי שעה. תודה לכל העוזרים.
-
- 11 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
יש לי התלבטות קשה בקניית מאווררים. המועמדים העיקריים כרגע הם: Thermaltake 120x120x25 High Performance DC FAN Enermax UC-12FAB 120mm יש לי מארז Generic Midi tower. אני קונה זוג. איזה מבין ה2 יותר טוב? אם יש לכם הצעות משלכם תרגישו חופשי לפרסם פה, רק בבקשה תכתבו איפה ניתן להשיג בארץ.
-
- 19 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
שלום אני אולך לעסות כירור מים מעולתר ואני צריך מקום(או מישהוא) שאפשר לכנות ממנו רדיתור משאוות מים וסוקת למעבד(שמתי שיש מישהוא שמוחר ב150 אבל אני לא זוחר איך כוראים לו) תודה מרוש נדב עריכה: אגב אני יחול להסיג משאוות מים אבל היא חלשה יחסית (עם אנ יסים אותה בקלי מים ואני יקון אותה למלע עז היא תעיף מים לגובה של שנים שלושה סנתימתרים לא משהוא רציני אבל אני בחולזות אני מעונין לדעת עם זה שווה משהוא)
-
- 33 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
יש לי 4 מאוורים במחשב ו2 מהם לא עובדים .. זה שממול איפה שמחברים את הכבל רשת לא עובד וזה ליד הכפתור שמדליקים את המחשב ... וזה גורם לי לריסטרטים ולהתחממות של המחשב.. איך אפשר לסדר אותם?וכמה עולים מאוורים כולל התקנה?
-
- 8 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
נשרף לי המאוורר שנמצא על הקרור למעבד הקרור הוא Scythe Mugen 3 Rev B אני מחפש קרור חלופי ושקט עדיפות ל2 שאני אשים על PUSH PULL ואז גם אם אחד מהם ישרף אני אוכל להמשיך לעבוד עוד כמה ימים בלי דאגות
-
- 2 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
משהו שיתאים לחלקים הבאים Gigabyte GeForce GTX 980 G1 16GB kit DDR4 PC4-17000 Unbuffered NON-ECC 1.2V Intel i7-5930K GIGABYTE X99 GAMING G1 עדיפות לשקט וכמובן מה שהכי משתלם במחיר (אין מגבלה מיוחדת על מקום או מחיר, רק לא לבזבז סתם כסף מה שהכי משתלם ויספיק לקרר את המערכת, כרגע לא מתכונן OC) תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
o.k אז כמו שציינתי יש ברשותי מחשב Pentium 4 1.5Ghz נכנסתי ל BIOS ויש שם מספר הגדרות שאני אשמח אם מישהו יבהיר לי מהם (אני כותב אותם פה בדיוק כמו שהם כתובות בביוס עצמו!) CPU Clock - x15 Auto Detect PCI Clk - Enabled Spread Spectrum - Disable xLinear Spread Model - 4 xLinear Spread Range - 4 CPU Clock - 120Mhz את האפשרות האחרונה (CPU Clock) שיניתי מ-100 ל-120 בכדי להעלות את מהירות המעבד ל- 1.8GHz מהם שאר האפשרויות? ולמה שניסיתי להעלות את ה CPU Clock למספר יותר גבוה (הטווח הוא 132-100) קיבלתי Blue Screens שונים ומגוונים...? Memory: Kingston 256MB PC133 OS: Windows 2000 Professional
-
- 10 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
יש לי מארז k-62B ושמעתי שניתן להוסיף עוד מאורר 140 מקדימה (במקום של הכוננים). לא הבנתי איך לחבר אותו כי לא ראיתי שמה חורים של ברגים, אבל ראיתי שאנשים עשו את זה. העלתי תמונה של מישהו שעשה בשתי דרכים, אחת שם קרטונים מתחת ומעל המאורר ואחת שהוא ממש הכניס את זה. איך אני עושה כמוהו(לא עם קרטונים)?? ואיזה מאורר 140 אתם ממליצים??? [attachment deleted by admin]
-
- 14 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
אהלן! קניתי מחשב חדש עם מארז Silverstone Redline 04 החלפתי את ה120 מ"מ המרעיש מקדימה ושמתי מאוורר Corsair 120mm 1200rpm מקדימה. יש עוד אחד על הCPU ועוד אחד מאחוריו 1600rpm שפולט החוצה לגבי הספק, אני לא יודע אם הוא פולט או מכניס אבל הזרימת אויר שלו היא מינימלית בלבד. הוספתי מאוורר שמכניס אויר מהדלת עם שלוש רמות איורור [600-1800 סל"ד] שלא נראה שממש משנה את הטמפרטורה גם על סלד גבוה. אני מתלבט איפה כדאי למקם אותו. ראו תמונה [כחול אויר קר נכנס, אדום אויר חם נפלט, ורוד פתחי איוורר] תודה מראש!
-
- 4 תגובות
- 2.1k צפיות
-


