מחשב נייד שימוש משרדי - עד 3000 ש"ח - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחשב נייד שימוש משרדי - עד 3000 ש"ח


yoni8866

Recommended Posts

אני מעוניין לקנות מחשב לאמא שלי לשימוש משרדי-ביתי. המחשב בעיקר הולך לעמוד במקום אחד בבית. השימוש הוא עבודות משרדיות בלבד. חשוב לי שהוא יהיה נוח לעבודה לאמא שלי, ולכן המסך צריך להיות יחסית גדול, לפחות 15 אינץ'.

התקציב שלי הוא עד 3000 ש"ח, כמובן שעדיף פחות, אבל אני מוכן להשקיע במחשב טוב שיעשה את העבודה.

מה שכן, אני מעדיף לקנות ב-TMS או KSP בנתניה, כל מה שקניתי אצלם היה שווה את הקנייה. אבל זה לא חובה.

* מטרות המחשב? לדוגמה: עבודות משרדיות, אופיס ואינטרנט. לא הולכת להיעשות שם עבודה רצינית.

* גודל המסך? האם חשוב מסך מבריק או מאט? גודל לפחות 15 אינץ', אני רוצה שהמסך יהיה גדול יחסית. לא יודע מה ההבדל בין מבריק ומאט.

* רזולוציית המסך? (במחשבים מודרניים נעה בין HD 1366x768 לבין FHD 1920x1080, ולעיתים רחוקות מעבר לכך). ככל שהרזולוציה גבוהה יותר, כך יש יותר שטח עבודה, אך העצמים בתצוגה (טקטס, אייקונים קטנים יותר) לא כזה משנה, כמובן שעדיף שהאיכות תהיה גבוהה אבל לא צריך להתפרע יותר מדי. אם זה נכנס בתקציב אני מוכן ל1920X1080, אבל זה לא קריטי.

* דרישות מיוחדות לאמצעי הקלט? (לדוגמה, מקלדת הכוללת numpad, עכבר trackpoint בנוסף לtouchpad)? לא צריך מסך או מקלדת טאץ'. לא צריך עכבר, מקלדת גם לא קריטית, אני יכול לחבר מקלת אל-חוטית נפרדת אם יש צורך.

* משקל רצוי? לא משנה.

* האם נדרש זמן סוללה ארוך? (מומלץ להגדיר מהו זמן סוללה ארוך לטעמכם) זמן הסוללה לא חשוב, כי זה מחשב שהולך לעמוד באותו המקום. זה לשימוש ביתי בלבד, השקע של החשמל ליד.

* האם יש צורך ביציאות מיוחדות? (eSATA, , VGA, ExpressCard...) לא

* Bluetooth? לא

* גודל מינימלי וסוג של כונן קשיח? (HDD, , או שילוב - דורש mSata) לפחות 500GB, מוכן גם 1 טרה. לא חובה , אם זה נכנס בתקציב מצוין, אם לא, אז לא צריך.

* כונן אופטי? כן.

* האם דרושה תמיכה בתחנת עגינה ייעודית? לא יודע מה זה.

* האם נדרשת אחריות בינלאומית ? לא.

* האם בתקציב צריך להיכנס רישיון למערכת הפעלה? אני רוצה לשדרג לווינדוס 10, אז אם זה מגיע עם 10 מעולה, אם לא, אז אני מוכן לקנות עם 8.1 ולשדרג ל-10.

* האם יש לכם העדפה לחברה כלשהי? לא, העיקר שהמחשב יעבוד ויעשה את העבודה ויחזיק מעמד לפחות כמה שנים טובות.

* כל דרישה מיוחדת שחשובה לכם (מסך מגע, מסך מגע מסתובב, מראה, צבע...) לא.

בקיצור כמו שאמרתי, המחשב לא צריך להיות מפלצת. זה מחשב לעבודה משרדית. מה שחשוב לי שזה לא יעבור את התקציב של ה-3000 ש"ח. שהמסך יהיה גדול (אבל לא ענק), ושיהיה נוח לעבודה ויחזיק מעמד לפחות כמה שנים.

תודה לכל מי שעוזר!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...