תיזהרו לא לקנות סמארטפון מ-ELINE! - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תיזהרו לא לקנות סמארטפון מ-ELINE!


harur

Recommended Posts

היי,

רכשתי לפני כחודשיים S5. לפני חודש המכשיר הפסיק לעבוד.

מכיוון שהאחריות עדיין תקפה, הבאתי להם את המכשיר לבדיקה ותיקון.

לאחר שבוע שלא שמעתי מאף אחד, התקשרתי אליהם והם אמרו לי שהם בכלל לא בדקו אותו.

לאחר מספר ימים התקשרו אליו ואמרו לי שהם בודקים את המכשיר.

שבוע לאחר מכן מתקשרים אלי מהמעבדה ואומרים לי שהרכיב שאחראי על המתח של הלוח נהרס (ולא אומרים עוד כלום).

שבוע לאחר מכן מתקשרים אלי שוב מהמעבדה ואומרים לי שיש קורוזיה בשקע טעינה (למרות שמאז שקניתי את המכשיר הוא לא היה ליד מקור מים\לחות ושלגלקסי S5 יש כיסוי מובנה לשקע טעינה שמונע מלחות להיכנס לשם, המכשיר אמור להיות חסין למים).

רק היום (חודש אחרי) אני מקבל מהם של השקע טעינה, כמובן מנותק מהמכשיר, ככה שאין לי אפילו אפשרות לדעת האם זה הרכיב המקורי שלי,זה נראה שהם מנסים להתנער מאחריות ומנסים להאשים אותי בפגיעת המכשיר.

אני ממש לא ממליץ לכם לרכוש\לתקן מכשיר באף אחד מהחנויות של ELINE, האחריות שלהם לא שווה כלום והם שקרנים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת שאני קניתי אצלם S3 לפני שנתיים ודווקא היה סבבה. מה שכן, מעצבן שיש להם נקודות שירות רק בחדרה ובתל אביב, כאילו שאנשים לא גרים במקום אחר. הם מסתמכים על האינטרנט וזה לא לעניין - והדגומא שלך היא דוגמא טבה לחוסר הרצינות שלהם. מספיק להסתכל כאן http://www.d.co.il/h-c18740-e0-p0-l0/ ולראות כמה חנויות סלולאר מחזיקות סניפים בכל הארץ כדי להשתגע מהם. תודה על האזהרה, אולי לא אקנה שם בהמשך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הקטע המוזר - קורוזיה על מכשיר מוגן ממים, ועל החלק שאמור להיות מוגן ממים....שקע טעינה, לא ....שקע טעינה.

נראה כי הם פשוט הלכו על הסיבה הזו בלי להסתכל על איזה דגם מכשיר הם טוענים את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין לך מה לעדכן, החנות הזו ידועה לשמצה, אם רק היית עושה חיפוש קצר לפני הקניה היית רואה בעצמך, אני זוכר כמה דיונים שנפתחו עליהם.

כרגע גם אם יביאו לך מכשיר חדש פלוס מלא מתנות כפיצוי זה עדיין לא יוציא אותם בסדר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז מה אתה מציע חוץ מאשר תביעה משפטית?

אם אתה רואה שלא ניתן להגיע איתם להבנה, שלח להם כמכתב רשום התראה לפני תביעה עם תיאור מפורט של המקרה והדרישות שלך (בהתאם לאחריות).

במקרה וזה לא עוזר, תבע אותם בתביעות קטנות (לא סיפור גדול). נסה להביא חוות דעת מומחה/מעבדה אחרת שסותרת את טענתם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תוכל להעלות את התמונה של הקורוזיה?

לא נראה לי שבחודשיים קורוזיה תתפשט עד לרמה של להשבית מכשיר חדש...

וכדאי לך לבקש מהם להראות לך איפה יושב החלק שאחראי על המתח של הלוח ואם הוא קרוב בכלל לשקע טעינה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

שלום,

אומנם באיחור אבל אני מצטרף לחוות דעת שלילית ביותר על eline.

היה לי סיפור לפני קצת יותר משנה איתם עם מכשיר שבדיוק אחרי חודש שבק חיים והם עם כל מיני תירוצים ושקרים ניסו להתחמק מתיקון באחריאות ( דיברו איתי לא יפה בטלפון, צעקות ביני לבין מנהל שירות לקוחות ועוד). המכשיר הגיע אליהם לבדיקה במעבדה וחזר עם תקלה חדשה: שקע טעינה שבור ( כמובן שלא תוקן כלל וכלל ). אחרי שכתבתי חוות דעת שלילית בזאפ, איומים על תביעה בבית משפט ופנייה למועצה הישראלית לצרכנות, מנהל שירות לקוחות התהפך 180 מעלות והסכים "לעזור" לי.

אני אקצר ובסופו של דבר מה שהכריע את הכף היית הקטילה שלי באתר זאפ.

תמורת המכשיר הישן החליפו לי לחדש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 7 חודשים מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...