ניסיון לרכוש 2007WFP לא הצליח עקב מגיפת פיקסלים שרופים - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ניסיון לרכוש 2007WFP לא הצליח עקב מגיפת פיקסלים שרופים


hensh9

Recommended Posts

היום נסעתי למרכז במטרה לרכוש מסך 2007WFP באחת מהחנויות הרישמיות שעובדת

עם הספקים:CMS ואומניטק(זהו המסך השני שלי,את הראשון גם רכשתי שם).

מה אגיד ומה אספר....היו לחנות 5 מסכים חדשים לגמריי,אריזה סגורה ואטומה(תאמינו לי שאני יודע להבחין כשאריזה נפתחת ונאטמת בשנית).

מסך אחרי מסך נפתח......בכל מסך נמצאו בין 2-4 פיקסלים שרופים,התגלו בעיקר בהרצת צבעים:לבן,אדום,ואפילו אחד שהעז לזרוח ברקע שחור!

אתם מבינים את זה?????5 מסכים,אחד אחרי השני!!!כולם עם פאקים!!

וזה לא מסך מייבוא פושטי,אלא ייבואן רישמי!!וזה לא איזה מסך מחברה קיקיונית!!!ויותר מזה-זה הדגם המיקצועי של DELL!!

כמובן שלא רכשתי מסך נגוע!!!

ונשאלת השאלה:

מה הולך כאן?!

התחילו ללכלך אותה באופן בולט!!

אין ספק שפיקסל שרוף שמתגלה לאחר ההדלקה הראשונית-זה פגם בייצור.

מישהו אמר לי שלפני שמסך שיוצא מהמיפעל הוא ניבדק,ואם מתגלה פיקסל שרוף-הוא "מסומן",ונמכר תוך כדי ידיעה שהוא אינו מוצר מושלם...

אז פועל יוצא מכך שכנראה וכל המישלוח הספציפי שנשלח לספק בארץ הוא פגום..

אשמח לשמוע את דעתכם בנדון.

אני,בכל מקרה,ממתין למשלוח הבא,למרות שהמוניטין והערך של ירד בעיניי בצורה רצינית מאד...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצד אחד מה שאתה מתאר נשמע באמת כאילו מישהו הזמין משלוח דפוק בפחות כסף ומנסה לחגוג על חשבון הצרכנים

מצד שני , אם הדבר היה באמת נכון, סביר להניח שאחרי שפתחו לך שני מסכים, שלושה מסכים, כבר לא היו פותחים לך את הרביעי ובטח לא את החמישי

נושא מוזר, אין ספק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יצא לי לבדוק כמה מסכים לחברי הפורום בנקסטופ, כ- 50% מהם היו פגומים, FP אמנם.

יתרה מכך המדיניות הרשמית של מראה כי יש להם בעיה חמורה עם הפאנלים שהם קונים.

חשוב לבדוק לפני קניה ולקבל תנאי רכישה טובים יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצד אחד מה שאתה מתאר נשמע באמת כאילו מישהו הזמין משלוח דפוק בפחות כסף ומנסה לחגוג על חשבון הצרכנים

מצד שני , אם הדבר היה באמת נכון, סביר להניח שאחרי שפתחו לך שני מסכים, שלושה מסכים, כבר לא היו פותחים לך את הרביעי ובטח לא את החמישי

נושא מוזר, אין ספק

פתיחת המסכים הייתה ע"פ דרישה שלי.המוכרים בחנות הספציפית-היו אחלה,הם ידעו שנסעתי במיוחד מהצפון לרכוש מסך.

הפסקנו לפתוח הלאה רק אחרי שלא נשארו יותר מסכים לבדוק :kopfpatsch:

תעלומה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מתכוון בזמן הקרוב מאוד אולי אפילו מחר אם אני יספיק גם לקנות את המסך והעניין הזה כל כך מדאיג אותי, לא רק שיש הרבה דיווחים על פיקסלים שרופים, האחריות של מאוד מאוד מינימלית.

תחשבו על מצב כזה: קניתי מסך ויש לי 5 פיקסלים שרופים באמצע המסך...

אני צריך להתפלל לפיקסלים שאחד מהם ישרף כמה שיותר מהר או שאכלתי אותה.

אני רוצה לקנות בחנות שקרובה לי לבית... LCDTV ואני לא יודע מה התנאים שלהם, אני אצטרך לבדוק במקום... אני אעדכן...

מה שכן הם יקרים.. הם רוצים 2420 שח

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה טוען אבל שזאת חנות רשמית, אז לא הגיוני שהיבואן מסבן אותה. מה שאומר שהם ידעו.

אבל אם הם ידעו, בחיים הם לא היו פותחים גם את האריזה החמישית וגם אם היית מגיע מסין. כי אם הם רוצים למכור מסכים דפוקים, אין להם טעם לפתוח אותם סתם מהאריזה, כי ברור לכולם כבר אחרי המסך השני, שאתה לא הולך לקנות מסך דפוק

ברור שאתה מתוסכל אם הגעת ספישל מהצפון

ובאמת יש כאן משהו מוזר, אבל יכולות להיות 1000 סיבות שיכולות להסביר את מה שקרה שם

מה שכן, אולי כדי לחכות קצת, ואם זאת בעיה בשבילך להגיע למרכז, אולי אוכל לעזור לך, דבר איתי בפרטי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנה העתקה לא מוצלחת של תנאי האחריות של דל, אלו תנאי היבואן:

Dell Flat Panel & LCD Display Policy

Dear Customer,

Your display may have cosmetic imperfections that appear as small bright or dark dots. These imperfections are caused by one or more or sub- faults. A fault means either the or sub-pixel is stuck on or stuck off.

It is Dells policy to replace dryible for 15 displays, and

6 or more dots for all bigger display sizes.

DELL Inc.

Definition of Terms:

Pixel: A picture element composed of three sub-pixels (one red, one blue, and one green).

Dot: A faulted pixel, being it entirely faulty (i.e. red/green/blue sub-pixel damage) or just in part (i.e. just red sub-pixel fault)

Stuck on: Pixel is emitting light at all times, which appears as a red, blue, or green dot on a dark background.

Stuck off: Pixel will not emit any light, which appears as a dark dot on a light background.[br]פורסם בתאריך: 25.10.2007 בשעה 00:19:04


ד"א הכי מומלץ לברר עם החנות כי רוב חנות תתן תקופה קצובה בה אפשר להחליף את המסך, ולא משנה אם על חשבונה או על חשבון היבואן/יצרן,

הרי כל בעל עסק רוצה מוניטין, לא?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה טוען אבל שזאת חנות רשמית, אז לא הגיוני שהיבואן מסבן אותה. מה שאומר שהם ידעו.

אבל אם הם ידעו, בחיים הם לא היו פותחים גם את האריזה החמישית וגם אם היית מגיע מסין. כי אם הם רוצים למכור מסכים דפוקים, אין להם טעם לפתוח אותם סתם מהאריזה, כי ברור לכולם כבר אחרי המסך השני, שאתה לא הולך לקנות מסך דפוק

ברור שאתה מתוסכל אם הגעת ספישל מהצפון

ובאמת יש כאן משהו מוזר, אבל יכולות להיות 1000 סיבות שיכולות להסביר את מה שקרה שם

מה שכן, אולי כדי לחכות קצת, ואם זאת בעיה בשבילך להגיע למרכז, אולי אוכל לעזור לך, דבר איתי בפרטי

אין ספק בכלל שהמוכר לא ידע על כך מראש.הוא יצא גבר שבגברים על זה שהסכים לפתוח לי יותר מ-2 מסכים לבדיקה.

לי נראה ש- "ירדו מהפסים" עם המוצר הזה שלהם,אחוזי בלאי שכאלו זה ממש בושה!

אני כנראה "אחכה" לאחד מהמסכים מהמשלוח הבא בחנות בצפון.

תודה על הנכונות לעזור

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני רוצה לקנות בחנות שקרובה לי לבית... LCDTV ואני לא יודע מה התנאים שלהם, אני אצטרך לבדוק במקום... אני אעדכן...

מה שכן הם יקרים.. הם רוצים 2420 שח

איך זה? אני קניתי מהם את המסך לפני חודשיים ועלה לי 2169, בתשלום באשראי 5 תשלומים.

זה בערך המחיר הכי טוב שהצלחתי למצוא אז, וזה המחיר שפורסם אצלם בפומבי באתר.. המחירים עלו? עד כדי כך? :o

שירות מעולה אגב. דיברתי איתם לראשונה באותו יום אחה"צ, אחרי שעה הייתי אצלם, הדגמת המסך ובדיקת פיקסלים במקום, ותוך שעה הייתי חזרה בבית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...