שירות לקוחות מדהים שקיבלתי מ- Antec העולמית - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שירות לקוחות מדהים שקיבלתי מ- Antec העולמית


AlderaaN

Recommended Posts

שלום לכולם.

רציתי לשתף אתכם בחווית שירות לקוחות ברמה גבוהה שקיבלתי מ- Antec

http://www.antec.com/cookieSet.php

במחשב שלי, אתם יכולים לראות במפרט את הספק והמארז שלי שרכשתי תחת המותג של .

אני כרגע נמצא בשלבים של המתנה למחשב חדש שהוזמן בחלקים, בנוסף לזה שמופיע במפרט שלי שאותו רכשתי לפני 15חודשים.

בתור תכנון לבאות, ב- 1.11.2005 שלחתי מייל לתמיכה של  בארה"ב וביקשתי משהו שבאופן אישי, לא הייתי בטוח איך הם יגיבו כי מעולם לא ניסיתי.

הבקשה הייתה עבור 8 ברגים מגומי/סיליקון: 4 מתוכם לצורך התקנת מאוורר אחד נוסף במארז החדש שהוזמן גם כן מדגם P160, וארבעת הנותרים לצורך החלפת הברגים מפלדה שמותקנים כרגע במארז הנוכחי עם המאוורר הקידמי.

הסיבה הייתה, כיוון שהברגים מגומי פשוט הרבה הרבה יותר שקטים בזמן העבודה של המאוורר במארז הזה, לא שומעים רעידות בכלל ואת המאוורר שומעים בעקיפין רק מהאוויר שזורם דרכו.

ובנוסף, לא מביאים יותר מ- 4 ברגים מסוג זה כאשר קונים את מארז ה- P160, שמגיע עם מאוורר 120mm אחד.

בתוך שעתיים וחצי קיבלתי כבר מייל שמאשר לא רק את הבקשה אלא גם יוסיפו על דעת עצמם עוד 8 ברגים מפלדה להתקנת מאווררים.

היום - 7.11.2005, 6 ימים אחרי התשובה החיובית שהתקבלה מהסניף שבקליפורניה דפק בדלת שליח, בידיו מעטפה של רשות הדואר של ארה"ב (USPS) הנושאת חותמת של .

רק בשביל שתבינו עוד פעם ועוד פעם ועוד פעם מה זה שירות סטייל חו"ל: 6 ימים - לא ימי עבודה ולא בטיח, 6 ימים רצופים, מקליפורניה לישראל שזה כמעט חצי עולם לצד השני, במעטפה עם שליח עד הבית בשביל 16 ברגים קטנים שהיו נכנסים בתוך הארנק שלכם.

דרך אגב, על המעטפה יש חותמת של דואר ארה"ב על סך של 5 דולאר רק עבור המשלוח - אתם קולטים שהם השקיעו בדברים הקטנים האלו כמעט 25 ש"ח רק על המשלוח? שלא לדבר על השירות שהעובדים עשו.

מקווה שעשה לכם גם קצת טוב גם מלקרוא על זה, ובכלל להבין מה החברה הזאת עושה ללקוחות שלה.

זהו, חזרה למציאות של ישראל  :kopfpatsch:

שמוליק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמע , חברות בחוץ לארץ בעלות שירות מדהים , מניסיון אישי , ,כשיצאו רק ה9800 , חבר שלי קנה אחד ישירות מהאתר שלהם .

הכרטיס הגיע עליו תקול , הוא שלח להם מייל , שהכרטיס תקול . אמרו אין בעיה , יטופל . עוד לפני שהבן אדם הספיק לשלוח את הכרטיס התקול לחו"ל , פדקס בדלת , כרטיס חדש , ביזבזו עליו overnight , שזה אחד המשלוחים הכי יקרים שיש לכל חברת משלוחים .

ככה שזה לא מפתיע , אבל גם עושה טוב לראות מקרים כאלה .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה שמעלי ...

קראת בכלל את מה שהבחור כתב ?

הבנת את מה שהבחור כתב ?

עכשיו תקרא את 2 ההודעות שלך , ותנסה לראות את הקשר בין ההודעה המקורית לבין מה שאתה כתבת .

קצת לחשוב על מה שהולכים לענות , שאנשים אחרים יוכלו לקרא ולהבין מה רצית להביע .

יאבל! תודה רבה איש על מה שרשמת ^^^, אני מצטער מאוד avivlevy, אל תפגע או משהו אבל גם אחרי ששלחתי לך שתי הודעות ע"מ שאולי תערוך ושתרשום משהו ברור וקשור לעצם ההודעה שלי, לא ממש יצא לך. לא נורא.

עריכה 08.11.2005 00:05: שני התגובות של avivlevy שהיו בין ההודעה הראשונה שלי לזו של יאבל הוסרו בעזרתו האדיבה של מנהל הפורום Milk-Inc. ראו התייחסותינו לדבריו של avivlevy כמבוטלת. :xyxthumbs:

ולפותח הדיון , שמע , חברות בחוץ לארץ בעלות שירות מדהים , מניסיון אישי , ,כשיצאו רק ה9800 , חבר שלי קנה אחד ישירות מהאתר שלהם .

הכרטיס הגיע עליו תקול , הוא שלח להם מייל , שהכרטיס תקול . אמרו אין בעיה , יטופל . עוד לפני שהבן אדם הספיק לשלוח את הכרטיס התקול לחו"ל , פדקס בדלת , כרטיס חדש , ביזבזו עליו overnight , שזה אחד המשלוחים הכי יקרים שיש לכל חברת משלוחים .

ככה שזה לא מפתיע , אבל גם עושה טוב לראות מקרים כאלה .

מדהים!!!!!! זה ממש מדהים.

אולי בא לו לפתוח עוד דיון כזה שיספר את השתלשלות העניינים.

תודה רבה על התגובה יאבל.

שמוליק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חברות בעלות שם טוב לא יקלקלו את זה בגלל לקוח אחד,הרי אם אנטק למשל עיצבנו מישהו מאיזה פורום גדול,מייד אנשים יפסיקו להמליץ אליהם בגלל שירות הלקוחות הנוראי.

זה באמת עושה טוב לקבל כאלו דברים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא כמו מיקרוסופט .

התקשרתי בשביל לבקש (לא בדואר, הייתי מוכן לבוא בעצמי אליהם) שני מקשים שהלכו לי לאיבוד ל-NATURAL KEYBOARD שלי,

לאחר שחיכיתי איזה חמש דקות על הקו הם אמרו לי שאין סיכוי ואני צריך לקנות מקלדת חדשה.

זרגים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חברות בעלות שם טוב לא יקלקלו את זה בגלל לקוח אחד,הרי אם אנטק למשל עיצבנו מישהו מאיזה פורום גדול,מייד אנשים יפסיקו להמליץ אליהם בגלל שירות הלקוחות הנוראי.

זה באמת עושה טוב לקבל כאלו דברים.

domiel, גם נכון.

תודה.

cain_not_abel, וואי! זה על הפנים! יש לי בבית שתי מקלדות כאלו: Natural Keyboard משנת 1995 שעדיין עובדת פיקס! ו- Natural Keybaord Elite משנת 2000 שאיתה אני מקליד את ההודעות האלו :) וגם עובדת פיקס!

ואני עוד חושב לשדרג עכשיו ל- Ergonomic Keyboard 4000 החדשה ולא עושה לי טוב לשמוע כאלו דברים..

כמו שאמרתי - מציאות ישראלית, אני לא בטוח שזה מה שיענו לך בתמיכה בחו"ל. שווה לנסות cain!

תודה גם לך.

שמוליק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסיכויים שתיתקל בכזאת רמה של שירות בארץ אפסיים

חנויות בארץ עושות לך טובה שהם נותנות לך בכלל את הזכות לקנות אצלהם , שלא לדבר על שירותי-המשך.

שילמת? יאללה ביי, אל תצפה לתמיכה מהירה מאיתנו, רק אם אתה נראה לנו טחון ובונים עליך לקנות עוד משהו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נו, ככה זה בארה"ב, רמה אחרת של תודעת שרות (לרוב), כמה דוגמאות:

1. קנינו בארה"ב LAPTOP ולא היינו מרוצים ממנו, החזרנו אותו בסניף אחר של הרשת (COMPUSA), במדינה אחרת בכלל, אחרי חודש, הם אפילו לא שאלו מה הבעיה, או למה להחזיר, לקחו את הקופסא שלו (בלי לבדוק שהכל בפנים בכלל), לקחו את הכרטיס אשראי, והחזירו את מלוא הסכום הרכישה על המקום.

2. חבר שלי קנה עכבר של MICROSOFT משוכלל ויקר ב . מספר שבועות אחרי כן, העכבר הפסיק לעבוד, הוא שלח מייל לשירות לקוחות של ואמר להם את הבעיה וביקש לדעת כמה יעלה לו המשלוח לתיקון. הם שלחו לו מייל שזה לא שווה להם, ופשוט זיכו את כרטיס השאראי שלו חזרה בסכום הרכשיה המלא של העכבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסיכויים שתיתקל בכזאת רמה של שירות בארץ אפסיים

חנויות בארץ עושות לך טובה שהם נותנות לך בכלל את הזכות לקנות אצלהם , שלא לדבר על שירותי-המשך.

שילמת? יאללה ביי, אל תצפה לתמיכה מהירה מאיתנו, רק אם אתה נראה לנו טחון ובונים עליך לקנות עוד משהו

Headshot, בדבריך יש מידה של צדק.

חלק (לא כולן, אז להרגע מי שיש לו אצבע מהירה על המקשים) מהחנויות עובדות בשיטה של "בואו נמקסם את הרווח מהלקוח בפעם אחת, נחלוב אותו עד הסוף ברכישה הראשונה וקיבינימט מה שיהיה בהמשך, הוא גם ככה הגיע אלינו מזאפ או משהו"

ציטוט של IceBreak

נו, ככה זה בארה"ב, רמה אחרת של תודעת שרות (לרוב), כמה דוגמאות:

1. קנינו בארה"ב LAPTOP ולא היינו מרוצים ממנו, החזרנו אותו בסניף אחר של הרשת (COMPUSA), במדינה אחרת בכלל, אחרי חודש, הם אפילו לא שאלו מה הבעיה, או למה להחזיר, לקחו את הקופסא שלו (בלי לבדוק שהכל בפנים בכלל), לקחו את הכרטיס אשראי, והחזירו את מלוא הסכום הרכישה על המקום.

2. חבר שלי קנה עכבר של MICROSOFT משוכלל ויקר ב . מספר שבועות אחרי כן, העכבר הפסיק לעבוד, הוא שלח מייל לשירות לקוחות של ואמר להם את הבעיה וביקש לדעת כמה יעלה לו המשלוח לתיקון. הם שלחו לו מייל שזה לא שווה להם, ופשוט זיכו את כרטיס השאראי שלו חזרה בסכום הרכשיה המלא של העכבר.

שירות נדיר (בחו"ל)!

כאן בארץ לא נראה חברה שהזמנת ממנה, שתזכה אותך במקום ככה מבלי לנסות ולהוציא ממך את הכסף עם המוצר למרות השירות הגרוע.

שוב מדהים,

תודה לשניכם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אותי דווקא יותר הרשים המקרה השני , עם העכבר

זה מראה איזה מידה של בטחון יש להם בלקוח, הם אפילו לא ביקשו שישלח להם את העכבר המקולקל!?

ככה בונים חברה, הם אוליי הפסידו את הרווח של המכירה+עלות העכבר אבל הם הרוויחו לקוח מרוצה

שתמיד יזמין דרכם וימליץ לכל מי שהוא מכיר לעבוד איתם, לא פלא שהם כל כך הצליחו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אותי דווקא יותר הרשים המקרה השני , עם העכבר

זה מראה איזה מידה של בטחון יש להם בלקוח, הם אפילו לא ביקשו שישלח להם את העכבר המקולקל!?

ככה בונים חברה, הם אוליי הפסידו את הרווח של המכירה+עלות העכבר אבל הם הרוויחו לקוח מרוצה

שתמיד יזמין דרכם וימליץ לכל מי שהוא מכיר לעבוד איתם, לא פלא שהם כל כך הצליחו

לא, העכבר עדיין אצלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש מקומות שהשירות פשוט נפלא,בארץ זה דיי נדיר למרות שישנם מקומות כאלו (לא הרבה).

אני זוכר שקניתי את המוניטור שבמפרט שלי,אחרי שבועיים היו לי איתו בעיות,התקשרתי לחנות ולא הייתה שום בעיה עם מימוש האחריות אבל לקח לי איזה שעה להסביר להם שאני לא יכול להקפיץ דבר כמו מוניטור מחיפה לתל-אביב במיוחד שאין לי רכב...אז מה הם עשו (אחרי הרבה זמן של חשיבה)? שלחו את חברת המשלוחים שלהם שהם יאספו את המסך אבל על חשבוני...כבר לא היה לי כח להתווכח,זה השירות בארץ לא ציפיתי ליותר.

ופעם גם קניתי עותק של דרך איזה אתר (לא זוכר איזה אבל אתר בסדר),הייתה שם את התמונה של retail וגם היה כתוב בפירוש retail,מה קיבלתי? OEM...התקשרתי והם לא יודעים על מה אני מדבר,הם לא מוכרים את גרסת הretail רק את ה OEM (ולמי שלא יודע OEM מקבלים רק עם מחשב חדש),התקשרתי למייקרוסופט והתשובה שלהם? "זו בעיה נפוצה,אין לנו מה לעשות"...שאלתי אותם "אתם רוצים את פרטי החנות? שעוד אנשים לא יפלו בפח" וזה לא ממש עניין אותם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן,זה פה בארץ.

ומקרה אחד טוב שקרה לי היה עם חברת Gainward:

היה לי את הכרטיס Gainward Ti4800SE Golden Sample,כרטיס שבזמנו עלה לי איזה 1900 שקל,אחרי שנגמרה לי אחריות רציתי לעשות עדכון ביוס לכרטיס,מאחר שאני יודע שעדכוני ביוס הם לרוב מקרים מסוכנים,ניגשתי לאתר שלהם,לעמוד הספציפי של הכרטיס שלי,עקבתי אחר ההוראות ועדיין לא הייתי בטוח במשהו קטן,אז שלחתי להם מייל,חיכיתי איזה חודש לתשובה (הם נורא איטיים בקטע של לחזור באימייל) ובאימייל הם פירטו לי את ההוראות בדיוק כמו שאני הבנתי אותם....עדכנתי,ריסטרט...ובום,לא עולה...נאדה,כלום...יצרתי איתם קשר עם האימייל שהם שלחו לי שיראו שיש טעות עם הביוס או עם דרך ההתקנה שלו,תוך יום חזרו אליי,שאלו כמה דברים ועניתי (לברר איך בדיוק הבעיה נוצרה),אחרי 4-5 אימיילים (שהסתיימו עוד באותו יום) הם התנצלו ושאלו אם אני יכול לשלוח את הכרטיס אליהם (לטאיוואן) ולמלא את טופס ה RMA שלהם...בסבבה.

אחרי משהו כמו שבועיים וקצת,קיבלתי בחזרה את הכרטיס,עובד,מצוחצח וגם החליפו מאוורר.....זה שירות!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...