משחק הפעולה המבטיח יתעכב, ויגיע כעת בעיכוב של כמעט חצי שנה מתאריך המיועד במקור
ההשקה של Doom Eternal בחודש הבא הייתה אמורה להוות את אירוע השיא של חברת Bethesda בשנת 2019, בתור היורש הראוי עבור האתחול הנהדר של המותג שהגיע אלינו בשנת 2016 – אבל יתכן שהאכזבות היחסיות האחרונות של המפיצה האמריקאית עשו את שלהן, וכעת יש העדפה שלא להאיץ באנשיה באופן מוגזם אשר יפגום בתוצאה הסופית.
Doom Eternal נראה מרשים ומבטיח מאוד בכל סרטוני במשחקיות שלו שקיבלנו עד כה, תודות לשילוב בין שלל דרכים חדשות לנוע במרחב בזריזות לבין אותו אקשן ברוטאלי ומהיר שהפך את Doom מודל 2016 לסיפור הצלחה – אך למרות זאת הכותר מקבל כעת דחייה משמעותית במועד ההשקה, עד ל-20 במרץ 2020.
ההכרזה על הדחייה בחשבון הטוויטר הרשמי של המשחק מלווה בהסבר המתבקש על כך שמדובר במהלך אשר נועד להבטיח איכות מירבית עבור המוצר – עם תוספת פירוט על כך שמצב המשחק השיתופי בו שחקנים יוכלו לפלוש אל משחקים של אחרים בדמותו של אויב עוצמתי במיוחד יתווסף בתור עדכון חינמי זמן קצר לאחר ההשקה, בעוד שגרסה מעודכנת של המשחק הקלאסי Doom 64 תהיה זמינה במקביל ל-Doom Eternal ובתור בונוס חינמי למזמינים המוקדמים.
Doom 64 הוא מעין המשך עבור Doom 2 שהושק במקור באופן בלעדי לקונסולת ה-Nintendo 64 אי שם בשנת 1997, עם מראה וסגנון שונים במעט ממשחקי דום הקלאסיים המוכרים לרובנו – מה שסייע לו להפוך למעין קאלט נדיר עבור המעריצים האדוקים – שיהפוך כעת סוף כל סוף לזמין עבור קהל חדש ורחב יותר עם השקה מודרנית למחשבים האישיים ולקונסולות ה-Xbox One וה-PlayStation 4, באותו תאריך בדיוק כמו Doom Eternal עצמו כאמור.
גם קונסולת ה-Switch של נינטנדו תקבל גרסה משלה של Doom Eternal, וגם גרסה של Doom 64 – אם כי זה יקרה במועד מאוחר יותר משאר הפלטפורמות, שטרם נחשף באופן סופי.
לקינוח, היוצרים הבהירו כי מצב המשחק המקוון של Doom Eternal ימשיך להיות ה-Battlemode הא-סימטרי בו שחקן אחד יקבל את תפקידו של המחסל האנושי ויתמודד מול ארבעה שחקנים אחרים שיגלמו שדים אימתניים עם יכולות ייחודיות – זאת בתור תחליף עבור מצבי הקרבות הישנים והמוכרים מהפרקים הקודמים שהתמקדו במצבי Deathmatch ו-Team Deathmatch ללא ייחוד ממשי. האם זה הכיוון הנכון עבור המותג? בעוד כמה חודשים נגלה את התשובה.