Halo & FarCry
Halo
משחק המבוסס על מנוע העושה שימוש ב-DirectX 9.0 ו-Pixel Shader 2.0, המשחק פותח במקור עבור המחשב האישי, אך כשרכשה אותו Microsoft, היא הפכה אותו למשחק הדגל עבור קונסולת ה-XboX.
המשמעות היא שהמשחק עבר Porting, הליך הידוע כ"קוטל משחקים". כיוון שקונסולת ה-XboX היא למעשה מחשב אישי המורכב מחומרה ספציפית, הרי שבמקרה זה מדובר בהליך לא קשה במיוחד שעבר יחסית בהצלחה.
עם זאת, יש לציין שעל-אף שהחומרה המותקנת בקונסולה נחותה יחסית לזו הקיימת כיום בשוק, ניתן לחוש באפקט ה-Porting, ברמת הביצועים הנמוכה יחסית של המשחק על מערכות בעלות רכיבים מתקדמים.
בכל מהירויות השעון כמעט ואין שינוי במספר הפריימים, לכאן או לכאן – על אותו לוח וגם בין הלוחות השונים. כפי הנראה, Halo מתבסס יותר על כוחו של כרטיס המסך ופחות על איכותו של לוח האם.
אם נזהה תוצאות דומות גם בביקורות עתידיות – צפוי משחק זה לא להופיע יותר כבדיקה ללוחות אם.
Far Cry
זהו משחק המציג גרפיקה מעולה ואף הקדים בכך (ובמנוע הפיזיקאלי) את Doom3 ואת Half Life 2.
מדובר בסביבות משחק עצומות ומפורטות שבהחלט מכבידות על המערכת, ובנוסף המשחק מציג שימוש נרחב בטכנולוגיות DirectX 9.
הבדיקות הורצו על מגוון רזולוציות ועל רמת הפרטים הנמוכה והגבוהה ביותר, בכדי לבדוק אם כוחו של המעבד עדיין משפיע ברמות פירוט גבוהות במיוחד.
בבאס המקורי וברזולוציות נמוכות כמעט ואין הבדל. ממוצע הפריימים לא משתנה גם במעבר מ-640×480 ל-800×600, אך לעומת זאת, חלה ירידה משמעותית במעבר ל-1024×768 כתוצאה ממגבלת צוואר הבקבוק שמהווה כרטיס המסך.
תוצאות שני לוחות האם צמודות ואין יתרון ברור לאחד מהם. ברמת הפירוט הגבוהה ביותר נמשך המרוץ הצמוד.
כשהועלה הבאס ל-220MHz התמונה לא השתנתה כלל והתוצאות נותרות צמודות, ורק במהירות באס של 235MHz מתגלה יתרון קלוש ל-MSI ברזולוציות וברמות הפירוט הנמוכות.