Maximum FSB Performance
כאשר זה מגיע לאוברקלוקינג, הזכרונות השונים שנבדקו השיגו תוצאות שונות לחלוטין ורק מספר ערכות התבלטו באמת בכישורי ההמהרה שלהם.
כעת נוכל לראות עד כמה באמת משמעותי השינוי אך יש לזכור שמכיוון שהבאסים שונים, גם מהירות המעבד שונה ולכן הפרשי ביצועים גדולים במקרה הזה נובעים לאו דווקא מטיב הזיכרון אלא ממהירות המערכת עצמה.
ביצועי תלת מימד
במקרה הזה ישנם בהחלט מספר הבדלים מוחשיים בתוצאות, וניתן להבחין בכך שככל שהבאס גבוה יותר, כך גם התוצאה ב-3Dmark 2001SE עולה, בעוד שהתוצאות ב-3Dmark 2003 והתוצאה הכוללת ב-Aquamark משתנות בצורה הרבה פחות משמעותית, שכן מבחנים אלו תלויים בעיקר בכרטיס המסך ולאו דווקא במערכת כולה. כמו כן ניתן לראות שככל שמהירות המעבד גבוהה יותר, כך גם התוצאה ב-Aquamark CPU משתפרת אך תוצאת כרטיס המסך יורדת באופן יחסי והתוצאות הסופיות צמודות מאוד. למעשה, רק ב-Unreal 2003 ניתן לראות שהמהירות אכן משפיעה באופן נאה על הביצועים.