בשלב השני בחנו את המעבד G840 עם הכרטיס הגראפי המבוסס GeForce GTS250 512Mb. השארנו את ההגדרות של מבחני המשחקים ללא שינוי. פערי התוצאות בין הליבה HD Graphics של אינטל לבין כרטיס מסך ייעודי המדובר כצפוי הגיעו למאות אחוזים. תוצאה זאת מדגישה עוד יותר כי הליבה הגראפית על המעבד אינו נועדה לספק למשתמש את הפתרון למשחקים, וכי מדובר על תוספת ניכרת למערכות אשר אינן זקוקות לכרטיס גרפי ייעודי ומסתפקות ותצוגה דו מימדית.
כידוע ביצועי המערכות המותאמות למשחקים נמדדים בעיקר על סמך הכרטיס המסך המותקן במערכת. לכן על מנת לסחוט את המיץ מהמעבדים החלטנו להריץ את אותם המבחנים עם כרטיס מסך ATI HD 6970 2GB ברזולוציה גבוהה 1080p תוך שימוש בגדרות גראפיות כבדות משמעותית והפעלתם של פילטרים מתקדמים Anti Aliasing ופילטראציה אניזוטרופית. במקרה זה קיבלנו תוצאות נוחות מאוד בכלל המשחקים שבחנו. פערי התוצאות בין שני המעבדים הסתכמו כ-3 אחוזים במשחק Mafia II, בין אחוז בודד ל-9 אחוזים במשחק Just Cause 2 וב-3 אחוזים בתוצאה הממוצעת במשחק Dirt 3 אשר הפעם הופעל ביופיו המלא תוך שימוש בספריה הגרפית DX11. בתוצאות המינימליות של משחק Dirt 3 הפער בין שני המעבדים גדל לכ-10 אחוזים. מבחן זה מראה יכולות מרשימות של המעבדים הנבחנים היום לספק פתרון עיבוד יעיל וזול גם למערכות משחקים לגם כרטיס גרפי מתקדם.
לבסוף בחרנו להריץ את מבחן הביצועים Unigine Heaven 2.5 אשר משתמש בספריה הגראפית DirectX11 ומנצל את עוצמת המעבדים במלואם. פערי התוצאות בין שני המעבדים במקרה זה היו גבוהים יותר מיתר המבחנים שהרצנו. תוצאה הממוצעת של המעבד G620 עמדה על 27.8 פריימים לשנייה כנגד 39.8 פריימים שצבר אחיו הגדול G840. מדובר על פער של כ-43 אחוזים. בדומה לכך הפער בתוצאה המינימאלית עמד על כ-16 אחוזים. בכמות הפריימים המקסימאלית שצברו המעבדים ההבדל עמד על יותר מ-100 אחוזים. פערים אלו נובעים משימוש מכביד ברוחב הפס של זיכרון המערכת וכן מניצול של שתי ליבות המעבדים בצורה מרבית.