עבור לתוכן

סיפור המצלמה - דרושים רעיונות מקוריים להיתמודדות

Featured Replies

פורסם

טוב, הסיפור מתחיל ככה-

לפני 4 חודשים החלטתי שאני חייב מצלמה דיגיטלית, ואחרי שעבדתי כמתקין קופות רושמות לכמה חודשים גם היה לי הכסף לבזבז אז התחלתי לעשות חיפוש אחר המצלמה הדיגיטלית האידיאלית בשבילי

לאחר שבוע של בדיקות וקריאה של מאמרים (וכמובן שאלות בטכנו) הגעתי למצלמה הזו:

Canon PowerShot A85

וגם מצאתי אותה במחיר מאוד נוח של 1200 ש"ח (כאשר ראיתי אותה בחנויות אמיתיו ב 2600 וב 2400 אופיס דיפו ועוד איזה שהוא מקום ששכחתי את שמו כרגע)

אז חיפשתי בZAP אחר המקום המוצלח ביותר לרכוש ממנו את המצלמה ומפני שכבר קניתי כמה וכמה פעמים ב P1000 החלטתי להישאר עם החברה שעד עכשיו לא עשתה לי בעיות

גם הזמנתי ביחד עם המצלמה כרטיס זיכרון של 256 מגה, כי איזה מצלמה של 4MP יכולה לחיות עם 32 מגה ....כאשר כל תמונה יכולה להגיע ל 2 מגה....

ביחד עם תיק "עור" ביחד עם הובלה הקניה יצאה 1600 ש"ח מה שעדיין נראה לי זול לעומת מקומות אחרים שרק המלצמה עולה בהם 2600

אז הזמנתי את המצלמה בדצמבר 2004 לכבוד יומהולדתי שהיה בתקופה ההיא

(מה לעשות, רציתי לקנות לעצמי מתנה)

למרות שבמכרז (הקבוצתי) היה רשום עד שבועיים להגעת המלצמה , לאחר שהמידע עלי הגיע לספק לקח לו כמעט חודש לשלוח ורק ב 17 ל 1 קיבלתי את המלצמה

(כאשר יומהולדתי חל ב 16 ל דצמבר)

למרות כמה שבועות עם דיכאון במחשבה שכספי נגנב ואני לא הולך לראות את המצלמה בזמן הקרוב , עיני הוארו כשראיתי מישהו עומד בפתח ביתי עם קופסא גדולה(לא עד כדי כך גדולה)

אז ישר, רצתי למטה לחדרי פתחתי את המלצמה והתחלתי לצלם דברים ,כמו את המיטה ,השולחן, מסך המחשב, את אחותי ועוד דברים ששכבו על הריצפה באותו הזמן אך להפתעתי לאחר 5 תמונות המצלמה רשמה על צגה Memory Card Error ונכבתה ,כאשר ניסיתי להדליקה שוב היא זיהתה כרטיס של 4 מגה, ולא נתנה לי להישתמש בפעולת הפירמו הקיימת בה

אז הוצאתי את הכרטיס והכנסתי אותו לקורא כרטיסים (למזלי היה לי קורא כרטיסים ) ופירמטתי את הכרטיס דרכו

כל זה היה עם הכרטיס של CANON שבא עם המלצמה, לאחר מכן הכנסתי את ה 256 מגה שקניתי עם המצלמה , והפלא ופלא לאחר צילום כמה תמונות המלצמה הראתה את אותה השגיאה ונכבתה (לאחר כמה ניסיונות וטעיה הגעתי למסקנה שלא משנה מה אני אעשה או באיזה סוג צילום אשתמש ,המלמה תישאר עם הבעיה)

אז מהר מאוד נכנסתי לP100 , חיפשתי את טלפון הספק ,היתקשרתי ,אבל זה היה יום שישי והם לא עובדים בימי שישי....לאחר כמה ימים- ביום ראשון התקשרתי שוב כשענתה לי מזכירה (שהתברר לאחר כמה זמן שהיא לא קשורה לחברה והיא מנתבת טלפונים לכמה וכמה חברות) אשר לקחה את פרטי ואמרה לי שיחזרו אלי בקרוב

שבוע עבר, והיתקשרתי שוב, שוב לקחו את פרטי ואמרו שיחזרו אליי

אה...שם הספק -פרונט

לאחר שבועיים מניסיוני הראשון להיתקשר ,התקשרתי שוב ,והוצאתי את זעמי על המזכירה שלא ידעה מאיפה זה הגיע לה

צעקתי עליה שכבר שבועיים אומרים שיחזרו אליי ושבועיים אני יושב ליד הטלפון ומחכה ולא חזרו או הדיעו על שום דבר

פתאום- היא יכלה להעביר אותי ישירות למישהו -שענה! וזה מאוד הפליא אותי

אמרתי לאותו המישהו (שהיה נציג של פרונט) שקיבלתי מוצר פגום ולא טוב, ואני רוצה להחזיר אותו או לקבל חדש

הוא הפנה אותי לחברה שבשיתוף עם פרונט - טלטיב שמה

חברה זאת היא חברה לתיקון ציוד אלקטרוני כגון וידאו טלויזיות וכדומה

נציג פרונט הביא לי את מס הטלפון של טלטיב ואמר לי להיסתכל על תעודת האחריות שקיבלתי ביחד עם המצלמה

כאשר קיבלתי את המצלמה ראיתי את תעודת האחריות שהייתה בהדפסה מאוד גרועה, מרוחה לגמרי בקושי היה אפשר להבין מה רשום או לראות שטלטיב היה שמה של החברה

אבל בכל זאת התקשרתי, ואמרתי להם על הבעיה, והם אמרו לי לבוא לאשדוד ולהביא להם ביד את המצלמה לתיקון כאשר לא יצא לי עדיין להישתמש במצלמה שלי

(כאשר המלצמה נתקעה כל התמונות שעליה נהרסו ולא היה ניתן לקרוא את הזיכרון עד הפירמוט)

אז אני בשימחה הלכתי לאשדוד (לא היה לי אוטו בזמנו) ותארו לכם את תדהמתי שהגעתי לאיזה שהוא שכונת עולם שלישי ,חשבתי שטעיתי בדרך ,אבל אז ראיתי ליד חנויות עם כותרות שבורות את השם טלט-ב (הי' הייתה שבורה או שנגנבה או משהו אחר בסגנון)

אז בפחד לתת לטלטיב את ה1600 ש"ח שלי שעבדתי קשה והיסתובבתי בכל הארץ והתקנתי קופות בשבילו

אבל נכסנתי ונתתי את המצלמה - שכרגע היה בה ב 32 מגה שהגיע עם המצלמה - וללא פירמוט- ז"א השארתי את הזיכרון במצב הגרוע שלו למקרה שזה יעזור להם להגיע לפיתרון ולתיקון המצלמה

קיבלתי אסמכתה שהשארתי שם את המצלמה והלכתי משם לאחר שאמרו לי שלא ידועה כמות הזמן הנדרש לתיקון המצלמה

טוב, אז חזרתי הבייתה, וכל שבוע התקשרתי לשאול לשלום המלצמה שלי, וכל שבוע אמרו לי את אותו הדבר- שבוע הבא יש סיכוי שהמצלמה תהיה מוכנה

שבוע עבר ,שבועיים עברו, שלושה שבועות עברו ,בסופו של דבר בשבוע הרביעי התקשרו אליי טלטיב והודיעו לי שהמצלמה חזרה מתיקון ושאני אבוא לקחת אותה

אז בזבזתי שוב 40 ש"ח על אוטובוסים והלכתי חצי שעה ברגל כי האוטובוסים לא מגיעים לשכונת עוני הספיציפית

נכנסתי בשמחה לטלטיב , ביקשתי את המצלמתי , וקיבלתי אותה

אני כטיפוס חשדן , הוצאתי את המלצמה מהנרתיק שבא הייתה ארוזה , הדלקתי את המלצמה בשיל לראות שהכל תקין ,והפלא ופלא המלצמה הודיעה לי על חוסר בזיכרון - הכנס בבקשה כרטיס זיכרון והפעל שנית

אני חשבתי שאולי קיימת עדיין בעיה במצלמה , אבל כאשר פתחתי את המצלמה ה 32 מגה שהמלצמה הלכה איתם לתיקון נעלמו

אני רתחתי , אמרתי להם שהמצלמה הגיעה עם 32 מגה ולא חזרה איתם, אז המזכירה התקשרה ל"ישראל" אחד ושאלה אותו אם במקרה "שכח" 32 מגה אצלו ,ובאמת ישראל שכח את ה 32 מגה שלי אצלו

והובטח לי שה 32 מגה יוחזרו אליי עם שליח עד הבית כי זו הייתה טעות מצידם

אמרתי להם שזה בסדר, כי עדיין קיים אצלי הציפ של ה 256 מגה ושאני אוכל להיות איתו עד שה 32 מגה יוחזרו

לאחר שעה וחצי הגעתי הביתה ,הכנסתי מהר את ה 256 מגה למצלמה, והתחלתי לצלם דברים, שוב צילמתי את מיטתי , את הדברים הזרוקים על הריצפה, את אחותי, ולפתע שוב צצה הודעת השגיאה הנ"ל

בכעס התקשרתי לטלטיב , ואמרתי להם שהבעיה עדיין קיימת, המצלמה עדיין לא טובה!

והם אמרו לי לחזור ולתת להם את המצלמה לתיקון (אשר נכשל בפעם הראשונה)

אני בכעס התקשרתי לפרונט , כאשר הם ענו לי- תחזיר את המצלמה לתיקון

בכעס רב יותר שלחתי אימיילים רבים לP1000 (ושיחות טלפון רבות)שכן, אני בטחתי בשיפוט שלהם בבחירת הספקים שלי, והודעתי להם שאם לא יעשו משהו בנידון ,לא אמשיך לקנות מהם וגם אפרסם את סיפורי לרבים

עשר דקות לאחר מכן התקשרו אליי מפרונט- (כן,אלה שלא היה ניתן להשיג , התקשרו אליי!) ,,ואמרו לי שהם מצטערים על המקרה, כאשר אמרתי להם שברצוני עדיין להחזיר את המצלמה ולקבל חדשה- או לפחות לקבל את כספי בחזרה, הם צחקו עליי ואמרו שיכולתי לעשות זאת בשבועיים הראשונים לאחר קבלת המצלמה, אבל עכשיו המצלמה נחשבת למשומשת, הישתמשתי בה , ולכן אני לא יכול להחזיר אותה

אני צעקתי ברוב גרוני , שבשבועיים הראשונים לא יכולתי לתפוס אותם אבל הם היו בשלהם שהמצלמה משומשת למרות שלא קיבלתי ממנה אף תמונה אחת ,ושאני לא יכול להחזיר אותה ולקבל חדשה או את כספי בחזרה

בסופו של דבר הגענו לעמק השווה כאשר בפרונט הבטיחו לי שאם המצלמה תחזור מתיקון פגושה בפעם השניה , הם יחליפו לי את המצלמה הפגומה במצלמה חדשה

לאחר חצי שעה הגיעה אליי שליח מטלטיב אשר לקח את המצלמה עם ה 256 מגה שהיו לי כבן ערובה חדש

כאשר שאלתי את השליח האם הוא החזיר לי את ה 32 מגה האבודים שלי, היא התמהמה ואמר לי להיתקשר לטלטיב , ושהוא בא רק לקחת את המצלמה

התקשרתי לטלטיב ,ודיברתי עם אתי ,אשר בחודשיים האחרונים פיתחתי יחסי שם פרטי איתה, כאשר היא כבר מכירה את סיפורי בעל פה ,ויודעת על הכל

היא אמרה לי שהיא לא יודעת על איזה 32 מגה מדובר ,ושאלה אותי אם אני מדבר על ה 256 מגה שהגיעו עם המצלמה בפעם השניה

בסופו של דבר הגענו למסקנה אני ואתי שהיא תברר שוב ותחזור אליי ,זה היה לפני חודש וחצי

נחשו מה? היא לא חזרה....וגם לא הודיעה שום דבר על ה 32 מגה שאני כבר מיאוש החלטתי לוותר, הרי מה אני צריך 32 מגה כאשר יש לי 256 מגה זיכרון?

כל שבוע בארבעה שבועות האחרונים בכל יום שני (זה הפך כבר למנהג) אני מתקשר לשאול לשלום המלמה האבודה או- הכסף האבוד שלי

כאשר התשובה בכל ארבעת השבועות האלה הייתה- "במשך השבוע אנחנו צריכים לקבל חלק שדרוש לתיקון ואז המלצמה תוחזר אליך" כאשר אני מתקשר שבוע לאחר מכן הם אומרים את אותו הדבר ושהחלק עדיין לא הגיע

היום לא התקשרתי, ולכן אני בא אליכם לרעיונות...

משהו לא היה מובן לי:

כאשר דיברתי עם טלטיב על תיקון המצלמה , הם טענו שהמצלמה נשלחת לתיקון אצל CANON ,אבל כאשר דיברתי על ה 32 מגה שלי , הם דיברו על איזה ישראל אחד וכאשר שאלתי מה שלומה, הם אמרו שהם מחכים לחלק מסוים בשביל התיקון,

אם המצלמה הייתה אצל CANON בתיקון ,טלטיב לא היו מחכים לשום חלק , כי התיקון לא היה בידם ,וגם לא היו מכירים איזה ישראל

עכשיו אליכם- אני צריך עזרה,אני צריך רעיונות מקוריים מה לעשות עם הסיפור הזה

כרגע אין לי לא המצלמה , ולא הכסף ששולם עליה שהוא ירד מחשבון הנק שלי דרך כרטיס אשראי לפני חודשים

אני פשוט לא יודע מה עוד אני יכול לעשות.....

תודה על ההקשבה של כולכם,

ועל הרעיונות (אם תביאו רעיונות)

רועי

פורסם

כל ההתנהלות שלך בעניין מולם (המושחתים) מראה תמימות

תבקש את הכסף בחזרה כדי לקנות במקום אחר עם שירות אחר ותאיים בתביעה ותתבע אחר כך במידת הצורך. אין לי ספק שתזכה בכסף שעלתה המצלמה + החזרת הוצאות משפטיות +פיצוי צנוע.

פורסם
  • מחבר
כל ההתנהלות שלך בעניין מולם (המושחתים) מראה תמימות

אני יודע....מאותה הסיבה גם לא קיימים אצלי המסמכים הקשורים ברכישה...

זו הייתה הרכישה הגדולה הראשונה שלי ואנני מוצא את החשבונית בשום מקום....גם טפסי הקבלה ושיחרור מתיקון הלכו לעולמם....

האם ניתן לתבוע ללא המסמכים?

כרגע קיימים אצלי רק המסמכים בקשר לכרטיס אשראי -והכסף הוצא ממנו

תודה על התגובה,אשמח לשמוע יותר בקשר להצעה....

רועי

פורסם

אין לך שום בעיות, בבית משפט חוקי המשחק משתנים ... אם הם יעזו להגיד שלא קנית אצלהם אז הם יורשעו יותר מהר כי אין לך שום בעיה להוכיח שהמוצר מהם כי הם לקחו אותו פעמיים לתיקון ויש לך בטח מסמכים אחרים ... לא נורא שאין קבלה מסכנה ...

פורסם

אם קנית באינטרנט אז שילמת באשראי מן הסתם

אין לך בעיה להוכיח שקנית אצלם

פורסם

א. הרשות להגנת הצרכן

ב. בית משפט לתביעות קטנות

ג. לעולם, אבל לעולם, אל תקנה מוצרים משמעותיים מאתרי מכירות שכאלה (וזה כלל לא משנה איזה, כולם עובדים במילא עם אותם "ספקים").

אז הזמנתי את המצלמה בדצמבר 2004 לכבוד יומהולדתי שהיה בתקופה ההיא

(מה לעשות, רציתי לקנות לעצמי מתנה)

למרות שבמכרז (הקבוצתי) היה רשום עד שבועיים להגעת המלצמה , לאחר שהמידע עלי הגיע לספק לקח לו כמעט חודש לשלוח ורק ב 17 ל 1 קיבלתי את המלצמה

(כאשר יומהולדתי חל ב 16 ל דצמבר)

תוצאה של מכירה קבוצתית (הספירה ["תאריך הרכישה"] מתחילה רק כשמכירה מסתיימת) ושל "14 ימי עבודה" (לא כולל חמישי-שישי-שבת)...

האמת שכבר אמרתי את זה כמה פעמים, אחרי שלמדתי על בשרי..

אני ממש לא ממליץ על קניה במכרזים ו\או מאתרי מכירות כללים, מכמה סיבות עיקריות. הראשונה - זמן האספקה בפועל (בעיקר באותם אתרי מכרזים) הוא תמיד המקסימלי, הם תמיד ימשכו אותך עד הדקה האחרונה. בנוסף, אין לך למי לפנות - האתר שקנית ממנו מפנה אותך ל"ספק", ה"ספק" פונה ל"יבואן"\"יצרן" ובכלל נמצא לפעמים במקום לא נגיש פיזית, הכל נמרח, כל אחד מאשים את השני, ואתה אוכל חרא..

חוץ מזה, הספקים לא פראיירים, והמכירות הפומביות הן לא מה שהיו פעם. גם בלי קשר להעובדה הידועה והמוכחת שהם "משתתפים" במכירות פומביות בשביל להקפיץ את המחיר - תמיד, אבל תמיד, המחיר הסופי יהיה מחיר שיש בו רווח כלשהוא לספק. קח בחשבון ש"ספק" זה לא בהכרח יבואן, זאת גם יכולה להיות חנות רגילה.

קרה לא פעם ולא פעמיים שאנשים "זכו" במחירים שנראו חצי מ"מחיר השוק", אבל אם הייתם הולכים לזאפ הייתם רואים שזה מחיר יקר יותר מכל חנות אחרת...

אתה אומר שבמקרה שלך היה הבדל משמעותי במחיר - אתה מדבר לעומת חנויות ברשת או חנויות פיזיות? בזאפ בדקת?

במיוחד לאור הסיפור שלך, קיים חשד סביר שמדובר במצלמה משופצת\מחודשת\משומשת...

אין שום דבר רע בקניה באינטרנט, במיוחד לא מחנויות שקיימים להם גם סניפים אמיתיים (ולא מתביישים לפרט ב"מי אנחנו" בדיוק מי הם ואיפה הם ממוקמים). מה שכן, תמיד עדיף (ולדעתי, חובה) לקנות בחנויות ספציפיות לתחום המוצר שאתה מעוניין לקנות. ואפילו לא להתבייש לשלוח אימייל עם שאלות, גם בשביל להבהיר דברים וגם בשביל לראות מה מהירות התגובה שלהם..

פורסם
  • מחבר

אוקי

אז, איך אני מתחיל בקטע של התביעה?

אני צריך עורך דין? לעשות כתב אישום? או מה?

רועי

תודה לכולם על העזרה

פורסם

בדרך כלל כשאתה מוצא מצלמות זולות ממשל לאומת המחיר האמיתי שלהן באינטרנט...

הם משוחזרות\סוג ב וכאלה...

שים לב אם כתוב איפה שקנית את המצלמה אם היא משוחזרות או משו..

ואני הייתי ממליץ לך להתלונן במשרד המסחר והתעשיה...ואפילו לצלצל לגורמים כמו כולבוטק לבדוק אם יש אוליי עוד אנשים כמוך שמתלוננים!

עריכה:

שאלתי את אבא שלי (במקרה הוא עובד במשרד המסחר והתעשיה) והוא אמר שאם יש לך אחריות הם חייבים לתת לך מצלמה שפועלת ואם הם לא נותנים או משו אפשר להגיש תלונה במשרד הסחר והתעשיה והם כבר יתבעו אותם!

פורסם

תדפוק אותם בחזרה ואל תשכח לחזור לספר :)

פורסם

רררר...   סיפורים כאלו גורמים לי  :angryfire: :angryfire:

הדרך הטובה ביותר זה לדפוק אותם בחזרה ע"י    "הד תקשורתי"

באתר YNET (תנסה גם בעוד אתרים)יש מדור של תלונות שנקרא 'שימוש הוגן', ומקרה כמו שלך הוא קלאסי עבורם .

אחרי שגוף גדול (YNET למשל) מעלה סיפור כמו שלך הכל פתאום זז יותר מהר.

פורסם
  • מחבר

בדרך כלל כשאתה מוצא מצלמות זולות ממשל לאומת המחיר האמיתי שלהן באינטרנט...

הם משוחזרות\סוג ב וכאלה...

שים לב אם כתוב איפה שקנית את המצלמה אם היא משוחזרות או משו..

ואני הייתי ממליץ לך להתלונן במשרד המסחר והתעשיה...ואפילו לצלצל לגורמים כמו כולבוטק לבדוק אם יש אוליי עוד אנשים כמוך שמתלוננים!

עריכה:

שאלתי את אבא שלי (במקרה הוא עובד במשרד המסחר והתעשיה) והוא אמר שאם יש לך אחריות הם חייבים לתת לך מצלמה שפועלת ואם הם לא נותנים או משו אפשר להגיש תלונה במשרד הסחר והתעשיה והם כבר יתבעו אותם!

המצלמה לא משוחזרת, או סוג ב'

ו 1200 ש"ח באינטרנט לא נחשב לזול, זה היה בין 1200 ל 1400 בכל מקום באינטרנט

עם אחריות לשנה

והם בעיקרון "מתקנים" לא את המצלמה כחלק מהאחריות....

בקטע של משפטים

איך אני יכול להכות בהם בחזרה?

כי המצלמה לא אצלי בכלל

לאן אני צריך ללכת?

תודה לכולם על ההתחשבות, ואני אמשיך לספר פה עד שאני אסיים את הסיפור ;)

רועי

עריכה:

באתר YNET (תנסה גם בעוד אתרים)יש מדור של תלונות שנקרא 'שימוש הוגן', ומקרה כמו שלך הוא קלאסי עבורם .

אחרי שגוף גדול (YNET למשל) מעלה סיפור כמו שלך הכל פתאום זז יותר מהר.

אתה מוכן לתת לי קישור למדור הנ"ל?

אני בשמחה אפרסם את זה בכל מקום

עוד רעיונות שנתנו לי הם רייכר עצבני ועוד בסגנון הזה

תודה לכולם על העזרה

פורסם

ציטוט

באתר YNET (תנסה גם בעוד אתרים)יש מדור של תלונות שנקרא 'שימוש הוגן', ומקרה כמו שלך הוא קלאסי עבורם .

אחרי שגוף גדול (YNET למשל) מעלה סיפור כמו שלך הכל פתאום זז יותר מהר.

אתה מוכן לתת לי קישור למדור הנ"ל?

אני בשמחה אפרסם את זה בכל מקום

עוד רעיונות שנתנו לי הם רייכר עצבני ועוד בסגנון הזה

דואר אלקטרוני של המדור:

computers@y-i.co.il

פורסם

אני לא מאמין שאתה לא מוצא את הקבלה שהפקדת את המצלמה ביד "המתקנים" ! אני פשוט לא מאמין!

לך עכשיו תוכיח שהיא שלך...

אני האמת מאשים אותך ברוב, משום שלא קראת את התקנון, את פרטי החוזה המחייב שעשית עם החברה הזו.

כלל 10.1 אצלם קובע שאתה יכול להחזיר את המוצר שבועיים לאחר קבלתו וללא פגם!!!!

עכשיו, בטלפון היית צריך להודיע לאדם "שצחק" עליך שהיית צריך לחזיר את המצלמה כי אם קיבלת את המצלמה פגומה, איך לעזאזל אתה אמור להחזיר אותה כשהיא לא פגומה?

עוד משהו, על פי התקנון שלהם, אתה צריך להתקשר אליהם למספר הנתון [בתקנון בסעיף הקשור] ושם לדבר איתם בקשר להחזרה, כל עוד הם לא דיברו איתך, כלומר, לא חזרו אליך, הם יכולים רק לחכות לך בצומת בשכונת העוני שאליה נסעת באוטובוסים והלכת חצי שעה [וחבל שהתאמצת ככה... אני אפילו לנסוע באוטובוסים בשבילם לא הייתי עושה... הייתי אומר להם שישלחו ב45 משלוח אליי הביתה. גם ד"א, תתבע מהם [ לא משפטית ] את הכסף על האוטובוסים שבזבזת בכדי להגיע אליהם ואם לא אז פיצוי הוגן במחיר שיפצה אותך].

ראו מה אני הכי אוהב... הם ממש מנ*אקים בדיוק כמו הבריטים ב"הצהרת בלפור" :

"

10.3 במקרה בו המוצרים אותם קיבלת לא היו תקינים בעת קבלתם, לא תחויב בדמי המשלוח, אריזה, דמי החזרה או דמי טיפול.היה וקיבלת מוצר פגום ולא תקין, יעשה כל מאמץ להציע לך להחליף את המוצר הפגום במוצר תקין. אם תקבל את ההצעה, ישלח אליך המוצר החדש לאחר החזרת המוצר הפגום. אם החלטת לסרב, ימנע הספק מחיוב כרטיס האשראי שלך ולא תחויב בדמי משלוח, אריזה, דמי החזרה או דמי טיפול. "

אתם רואים את הקטע של ה : "יעשה כל מאמץ"? זה בולשיט ולא ברור בכלל! מנסים לצאת מהתחייבויות שונות....

זה נכון שקיבלת מוצר פגום? אתה אמור לקבל את כל הכסף חזרה [משלוח וכל השטויות] כאשר יבוא אליך שליח וייקח את המוצר ובמקרה והוא ימצא פגום באמת אצלם [לא במעבדה ברמאללה] אז אתה תקבל את הכסף חזרה או את המוצר ללא דמי משלוח וכדומה... במקרה והמכשיר יצא תקין אצלם, אתה תחויב במשלוחים ובדמי הטיפול [ הבדיקה ] ממש חביב..

אתה הייתה חייב לפעול כאדם חכם ולא כישראלי ממוצע... וזה חבל! פשוט עשה כחוקים ולא יוכלו אפילו לצייץ לך... אני מקווה שאתה יודע עכשיו מה לעשות ומקווה שעזרתי לך...

בתודה,

אבי.

נ.ב.

ד"א, סליחה על כל שגיאות הכתיב וטעויות כתיב שבטח יש לי בטקסט אך אני פשוט עייף מאוד ולא היה לי כוח לעבור על הכול בנוסך לכך שבטח יש לי כמה דברים מיותרים אבל לפחות ניסיתי לעזור ואני מקווה שעזרתי...

פורסם

גם לנענע (Netvision) יש מדור של צרכנות. כיכבו שם הרבה חנויות מוכרות והאתר הזה עזר לאנשים שנימאס להם לריב עם החנויות.

אני מקווה מאוד שהוא יעזור גם לך.

דפקו אתכם? תנו לנו להפוך שולחנות!

דוא"ל: doberman_report@nana.co.il (נא לצרף שם ומספר טלפון).

פקס: 03-6878006 (לידי "דוברמן").

תא קולי: 054-6833603 (בעלות שיחה סלולרית).

הכתובת הישירה של הדוברמן: Doberman.nana.co.il

תכין את כל הקבלות את כל החשבוניות תכתוב במכתב מסודר את מה שקרה והם כבר יצרו איתם קשר.

כמובן שאל תשכח לבקש את הכסף על הנסיעות שלך לשכונת עוני הזאת.

שיהיה לך בהצלחה. ואל תשכח לעדכן אותנו מה קורה.

פורסם
  • מחבר

טוב אז ככה

נשלח אי מייל לYNET

ואני מתכוון לשלוח אי מייל לדוברמן

שאלה - מישהו יודע אם קיים מקסימום תוים לאימייל? כי זה חצה לי את האימייל לפי מה שנכנס ל SENT EMAILS

אז כתבתי להם שאם החצי הראשון מעניין אותם אז שיודיעו לי ואני אכתוב להם שוב את החצי השני

Girls Sweet Dream

אני הייתי מאוד נאויבי ולא ישראלי לפני שכל ה"מסע" הזה התחיל

לכן אין לי את הקבלות,לכן אין לי את המסמכים כי אני מטיבעי סומך על אנשים (דרך האינטרנט)

כי משום מה כשאני מול מישהו אני בד"כ חשדן:P

תודה רבה על התגובה וההתעניינות

יש לי רק שאלה אחת...

מה אני יכול לעשות עכשיו?....המצלמה לא אצלי בכלל.....

בזמן הקרוב אני מתכוון לתפוס את פרונט בטלפון שוב ולהגיד להם שאני רוצה את הכסף שלי בחזרה

ולדעתי אני הולך לבקש מחברות האשראי את הכסף בחזרה- כבר שמעתי שעשו את זה כאשר קיבלו מוצר פגום

ועוד כאשר המוצר לא אצלי בכלל.....

מה שכן אני הוללך לעבור על כל הבית בשביל למצוא את הניירות החשובים

ואתכונן להיכנס לאנשים בראש....

זה חשוב שתענו לי על השאלה בקשר למקסימום תוים באימייל לפני שאני שולח לדוברמן אימייל

או שלדעתי אני פשוט אפקסס לו את זה

זה יהיה הכי בטוח לבנתיים

תודה רבה לכולכם

עזרתם לי מאוד

למרות שגיאות הכתיב :P

רועי

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים