אלוהים תעזרו לי, אני משתגע - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אלוהים תעזרו לי, אני משתגע


newz

Recommended Posts

אוף אוף אוף ועוד הפעם אוף

אני כבר ממש לא יכול עוד עם המחשב (פירוט בצד ימין). עד לא מזמן המחשב שלי עבד טוב יחסית (וגם היה יותר קר בחוץ) ולא היו בעיות מיוחדות והוא די רץ. לפני בערך שבועים קרה משהו למחשב שלי שלא הצלחתי לפתוח קבצים גדולים ומדי פעם הוא היה כותב לי CRC ERROR בפתיחת קבצים על אף שאם הייתי מנסה עוד פעם לפתוח אותו או אחרי מספר פעמים זה לא היה רושם שום דבר והקובץ עבד כמו שצריך ומסיבה לא כל כך מובנת החלטתי לפרמט את ההרדיסק כי חשבתי שאולי יש לו בעיה בפירמוט או משהו. באתי להקליט את ה ופתאום הוא עשה לי מאה אלף בעיות ואמר שהקובץ זה או אחר לא הועתק טוב אל ההרדיסק, בקיצר לחצתי ENTER בשביל RETRY ולאחר שלחצתי או אחרי שהחזקתי את ה ENTER הרבה זמן ההודעה נעלמה ואף כשניסיתי קודם להעתיק להרדיסק את הדיסק ואף כשהעברתי את תוכן הדיסק ברשת הביתית הבעיה הייתה זהה משמע הבעיה לא ב CD. לאחר שנגמרה ההקלטה מופעל ה וגם כאן לו חסרו בעיות ואו שלפני שמופיע המשך ההתקנה אז קופץ מסך כחול עם כל מיני בעיות כמו:

PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA

MEMORY_MANAGEMENT

IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

UNKNOWN_ERROR

שהמשותף לכולם הוא שהוא מסביר שיש להוציא כרטיסים ולנסות שוב והוא מסביר שהתרחשה משהו כמו MEMORY DUMP או שהשד יודע מה. גם את זה הצלחתי לעקוף איכשהו וסוף סוף ה WINDOWS עלה איכשהו לאחר עשרות אלפי נסיונות אבל עדיין הבעיות לא נגמרו, הבעיה עם הקבצים שנפתחים נשארה ואפילו כעת היא יותר נוראה וכל כמה דקות המחשב עושה ריסט לעצמו וכל משחק שאני משחק בו איטי בהרבה ממה שהיה כשקיבלתי אותו וזה עוד אחרי כמה אלפי פורמטים רצינים. דרך אגב בעיה דומה קרתה גם שניסיתי להתקין מערכות הפעלה אחרות, אומנם דברים שונים אבל אף אחד מהם לא עבד כמו שצריך. כעת הייתי די משוכנע שהבעיה היא בהרדיסק לכן כעוס ומאוכזב נסעתי לבעל החנות שמכר לי את המחשב והתלוננתי בפניו על כך שהמחשב אינו מתפקד. הוא היה מאוד נחמד והציע שנתקין את ה WINDOWS מחדש ואף לב הפלא ההתקנה וההגדרות עברו ללא בעיות, עוד ניסיתי לבקש ממנו שיחליף לי בכל זאת את ההרדיסק מ ל MAXTOR שזה מה שהזמנתי במקור אך לצערי לא היה לו. לכן התחלתי לתהות מה פשר הבעיה והדבר היחדי שהבחנתי בו הוא שהטמפרטורה של הלוח בחנות הייתה משמעותית נמוכה מאצלי (30 לעומת 42-45 אצלי, היה לו מזגן אין צורך לציין) דיברתי עם בעל החנות והוא אמר שהדבר אינו נורמלי למרות שכבר הוספתי שני מאווררים כי הטמפרטורה הייתה עוד גבוהה יותר. עכשיו חזרתי הביתה ואותה בעייה יש לי כמו מקודם ואני ממש לא יודע מה לעשות :( המחשב עושה ריסט ומידי פעם מופעים מסכים כחולים כמו מקודם ואין מה לעשות אלא לבצע ריסט ולהתחנן שכעט לא יהיו בעיות.

בבקשה בבקשה תנו לי עצה מה לעשות, נמאס לי ללכת לחנות להתלונן (מה גם שזה לא ליד הבית אלא בערך 60 ק"מ!!) ונמאס לי להתקע עם מחשב שבקושי עובד.

תייעצו לי פלייז השקעתי הרבה מאוד כסף...Textbluedon't knowd

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב המקרה הזה קרה לי בשני מחשבים

ובכל אחד הפיתרון היה שונה .

אני לא אכנס להסברים רבים אם אתה רוצה תקרא כאן

http://www.osr.com/ntinsider/1997/bsod/bsod.htm

או בhttp://support.microsoft.com/search/preview.aspx?scid=kb;en-us;Q314063

עכשיו בקצרה אם התקנת חומרה חדשה תעיף אותה אם לא

הייתי מחליף את כל המודולים של הזיכרון עובד רק עם אחד תקין

אם לא תבטל בביוס את הL2 אבל זה יאט את המחשב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...